Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
2 Kişiyle
merhaba arkadaşlar ben gülsüm sizlere 1 hafta öce yediğim 2 kalın yarrağı anladıçağım elinizi sikinize götürün ve okumaya başlayın erkeklerim.ben internette her zaman porno sitelere bakmaya bayılrım ve devamlı kudurdum com a girerim harbidende insanı kudurduyor. neyse site deki resmini baylaş bölümlerine bakıp kalın yarrakları arıyorum ve bulunça dev amlı amımı okşuyorum bir gün yine böyle yarraklara dalmış bakıyorum ve çok hoşıma giden bir resim gördüm bir kadının ağzına 2 tane yarrak sokmuşlar benimde çanım çok isdedi ne yapayım hastasıyım yarrağın bende beni sikeçek iki erkek aramaya başlad
Yengem
Yengem Ben 24 yaşında bir delikanlıyım.Amcam yengeimi aldığında yengem istemeden evlenmişti.Çünkü amcam 51 yaşında idi.Amcam beni evlerine yolladığında gözlerim hep yengemin ayaklarında oludu.Okadar güzel ayakları vardiki hastaydım.Tuvalete girme bahanesi ile kilotların sebetten çıkartır koklar dururdum. Ve bir gün yine amcam eve beni yolladı eve gittiğimde yengem tırnaklarına oje sürüyordu.Kapı açılmayınca anahtar ile kendim açtım ve `kusura bakma ayaklarımı boyuyordum bakamadım ` dedi önemli değil dedim bana ayaklarını boyamamı teklif etti bende ret etmeden kabul ettim ve ayaklarını boy
Yalamak Çok Güzel
|Merhaba ben Ahmet Size yaşadığım müthiş bir anımı anlatacağım.Okulların bitmesine yakın Annem il dışına çıkmaya karar vermişlerdi.Ben de ollara gelmeyeceğimi söyleyerek evde kalmıştım. Ben okula gitmiştim Bizim sınıfta Kübra isminde bir kız vardı ve ben ondan çok hoşlanıyordum. O da benden hoşlanıyordu. Okulların kapanmasını fırsat bilerek ona çıkma teklif ettim. Oda bu teklifimi kabul etti. Birkaç gün sonra onu bizim eve götürdüm. O ilk anda alışamamıştı ama ben ona güzel sözler söylemeye başlayınca oda rahatlamaya başlamıştı. Ona film seyretmeyi istediğimi söyledim ve oda kabul etti. Bilg
316 Kose
16 Köşe... İkimizde 17 yaşındaydık.Ben lise ikimizde lise 3`e gidiyorduk.Sınıfın en mallı ve en iri göğüsleri olan kızıydı ECE.Ona bakınca yerimde duramıyordum,saldırasım geliyordu.çok ama çok güzel di,çok sexiydi.tabiki ben de sınıfın en yakışıklısıydım.her der onu kesiyor bacaklarından ağzına kadar süzüyordum. Ona yakınlaşmaya başladım.Arkadaşlık olarak başlattığım dostluğu AŞK`a dönüştürdüm.İşin kötü tarafı benim amcamla onun babası çok yakın arkadaştı.Tabi ben de bu fırsattan yararlanarak misafir niyetine hep ECE`yi görmek için onlara giderdim.Artık dayanacak gücüm kalmamıştı.
Atesli Bir Gece
Ateşli Bir Gece 17 Yaşındaydım. Oldum olası bayanlara karşı bir zafiyetim vardı, göğüsleri ve daracık amları çok hoşuma gidiyordu. Hep bir bayanın kadınlık suyunu içmeyi, göğüslerini emmeyi, onun ağzında boşalmayı hayal ederdim ama etrafımda bu işe yatkın hiç kimse yoktu ve ben hala bakireydim. Bir gün herzaman takıldığım kafeye gitmek üzere yol aldım. Yolda en iyi arkadaşımla karşılaştım. O bir gay`di ve bana birini bulmaya sözvermişti. Ve sözünü tuttu, o ve erkek arkadaşı ve bana bulduğu ateşli genç kız o akşam onlarda toplanacaktık. Beni birden heyecan bastı, sadece düşünmek bile b
Danayı Sıkerken Kaynanam Geldı
Slm ben bır anımı yazmak ıstedım 175 boylarında 63 kıloda yakısıklı bırısıyım bunda 2 gun once koyde ısım vardı koye gıtmıstım kaynanamın evınde kalacaktım ve kayın babam coban oldugu ıcın baska yerde kalıyodu kayıncıların bırı baska sehırde bırıde askerde ıdı kaynana yalnız kalıyodu evde aksam vardım yemegı yedık cayı ıctık ıkımız ve benım yatagı yayıp obur odaye gıttı kaynanam 45 yaslarında 70 75 kıloda uzun boylu ve dolgun kalcalı bı kadındı ama hıc ılgımı cekmıyodu hıc sıkmek ıcımden gelmezdı onu ve saat 12 ı falan olmustu bende canak antenı degıstırıp 2 ıncıyı taktım ve sex kanallarını a
Ödev
2. Dönem başlarında okulumuza yeni bir ingilizce hocası gelmişti. Çok güzel, tatlı ve şirin birisiydi adı da selindi. Ben aslında ingilizceden hiç hoşlanmazdım ama görünce sanki bir şeyler biliyormuşcasına onun yanına gitmeye başladım. Araştırma yapıyorum ayaklarına, hep boş vakitlerimi tenefüslerimi onunla geçiriyordum. Bir gün ingilizce ile ilgili büyük bir ödev yapacagımı ve bana yardımcı olup olamayacağını sordum. Hocam hiç tereddüt etmeden "neden olmasın" dedi. Hocam bana çok şaşırdığım ama istediğim cevabı verdimişti. Bir de üstüne üstük "istersen akşam gel hazırlayalım" dedi. Anlamış
Azgın Ablamı Evire Çevire...
selam ben(takma) ismim mert neyse hemen konuya gireyim bizim köyün üniversiteye giden ebru adında bi kızı var benimde akrabam oluyo ama ne kız göğüsler balon gibi kalçalar zaten dolgun off bide çok güzel sadece seksi de değil yani neyse ben zaten onlara her zaman gidip geliyordum(akraba ilişkileri yani) o gün ders çalışmak için yine yanına gitmiştim hava sıcak olduğu için altında kalçalarına yapışan dar bi şort üzerinde ise kolsuz atlet tarzı bi şey vardı ama o göğüsleri resmen o elbiseye sığmıyordu ben hiç durmadan o dolgun göğüslerine bakıyordum zaten içinden de sutyen giymediği için göğüs u
Otobus Macerasi
Otobüs Macerası Selam ben 17 yasında bırıyım. Bayanlar baylar ben tacız olayına bayılırım... Hatta sırf tacız etmek veya tacıze ugramak ıcın otobuse munıbuse falan bındıgım olmustu. Ben sınıfta bıraz kasar sayılabılecek cınsten bırıyım... Birgun erkek arkadasım ve onun bir arkadası ıle okuldan kaçmıstık. Eglenmek ıcın bıraz carsıyı falan dolasmıstık. Saat 4:00 cıvarı okul cıkısı oldugu ıcın bız bı otobuse atlayıp gelmeye karar vermıstık. Otobus cok kalabalıktı ustelık ıs cıkısı oldugu ıcın mıdır ne gıtgıte kalabalıklasıyordu. Kalabalık arttıkca ben arkaya dogru bılerek yaslanıyordum.
Teyzem
, annem ve benMerhaba ben 1.81 boyunda 18 yaşındayım. Size hikayemi anlatayım. Ben ve ailem lere gittiğimizde sürekli bana hani bakıyım küçük kuşbüyümüş mü ? filan derdi. Annem de beni küçük horozum diye severdi bendetakmazdım küçükken fakat şimdi büyüdüm ve onlar beni hala böyle seviyorlar. Birgün yine lere gittik ve benim e karşı ilgim iyice artmıştı. Annemde sürekli beni öpüp okşuyordu. Oturup televizyon izliyordum lerde erotikbir film çıktı ve benimde sikim bir anda kalktı. ve annem içerdeoturuyordu. Bende kapıya yanaştım ve annem iyice sex hayatınınköyüleştiğini ve eniştemin onu tatmi
Ensest - 27
Bilmiyorum anlatmalımıyım ama benim gibi ensest insanlarında olması onlarla anılarımı paylaşmak beni biraz olsun rahatlattı. olay ninenle aramızdaki ensest ilişkiden ibaret. onunla ilkkez bundan 3 yıl önce beraber olmaya başladık. ninem amcamlarda kalır çünki duldur. babamlar istanbula gitmişlerdi ben işlerimden dolayı memlekette kaldım. baba annem benimle kalcaktı. bu genellikle olurdu kalması. ama o zamnlar aklımabile gelmezdi onu sikmeki. o gün iş dönüşü baya yorgundum. yemekten önce duşa girdim. babaannem yemeği hazırladı. yemeği yedik biraz sohbet ve ardından ben uyumak için odama gittim
Parkta
Parkta Karların yoğun olarak yağdığı bir gün yıldız parkına arkadaşımla beraber gezmek için gitmiştik. Arabamızı girişe park edip aşağı doğru yürümeye başladık. Mesleğimiz gereği normal ve digital kameramız arabamızın bagajındaydı. Yolun yanında park etmiş olan camları buharlı bir minibüs dikkatimizi çekmişti daha doğrusu motorun çalıştığı belli idi ancak içinde kimse görünmüyordu. Dikkatlice bakınca torpido üstünde bulunan bir video kamera dikkatimizi çekti ekranından çektiği görüntüler belli oluyor ve camın dışından görülebiliyordu. Yavaşça eğilip camın yanına sokulduğumda arka tara
Kicimi Tutamazsam
Kıçımı Tutamazsam Ben Didem.16 yaşındayım.sarışın ve oldukça güzel bi kızım.Bodrumda oturuyoruz.anlatacağım olay 1 hafta önce başımdan geçti. Evin kapısında anahtar deliğini tutturmak için uğraşıyordum.Ama bu mümkün değildi.Çünkü tahmin edebileceğinizden daha çok sıkışmıştım.Olduğum yerde tepiniyodum.Bir ikiZevce.com da kaç tane damla varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> damla çişin pedime aktığını hissettim.Adet görüyodum. En kötüsü de çişiden çok büyük tuvaletimde bastırıyodu.Öyle bir durumdaydım ki kendimi kastığım anda altıma sıçacaktı
Arkadaşımın Annesi
Benim ismim Tolga 16 yaşındayım lise 2 nci sınıfa gidiyorum size anlatacağım olay en yakın sınıf arkadaşım Sedatın Annesi ile yaşadığım seks macerası.Okul sezonu yeni açılmıştı Sedatla yeni tanışmıştık okul içerisinde zaman geçtikçe Sedatla ortak yönümüzün çok olduğunu anlamıştık ve zamanla bu ortak görüşler Samimiyetliğe yol açmıştı Artık her yere Sedatla gidiyorduk yani çok günümüz dışarıda beraber geçiyordu.Buarada Sedatın babası çok zengin bir Esnaftı genelde dükkanlarına giderdik babası 50 yaşlarında idi işine düşkün bir insandı.Sedatla okulda çok kızlarla çıkmıştık vede genel evine bile
Barda
|slm başımdangeçen ilk deneyimlerimden birisini anlatmak istiyorum o kadar aklımda kalmışki o anı yaşamak için herşeyimi verirdim ben barda çalışan yakışıklı 20 yaşında uzun boylu karizma bi gencim tabi saydım bu özellikler sayesinde bu olayı burda anlatıyorum ukalaya bak kendini övüyo demeyin birgün çalışırken ben farkında değildim kızın teki arkadaşıma benden çok hoşlandığını söylemiş ama ben o gün erken çıkmıştım ertesi gün arkdşm bana olup bienleri anlatırken o kız geldi yanındada arkadaşları vardı saat akşam 9 sularında neyse gırgırşamata biz yavaş yavaş dükkanı kapatıyoruz saat te 1 fala
Köpeğe Domaldım
Bundan yıllar önce kocamın tayini ile İzmir e taşındık. Doğup büyüdüğüm kasabadan ilk kez büyük şehre gelmiştim. Küçük yerlerdeki komşuluk geleneklerine alışık olduğumdan hemen yan komşumuzla tanışıverdim. İyi bir insandı ve kısa sürede samimi oluverdik. Ailecek de görüşmeye başladık. Yaz gelmişti ve 1 haftalığına köpekleri Jo yu bize bırakmak istediklerini söyledi bende eşim Murata sordum problem değil deyince ben de arzuya olabileceğini söyledim . aslında evde köpek fikri pek hoşuma gitmedi. Gerçi Jo kısa tüylü Labrador cinsi akıllı bir köpekti ama yine de çekincelerim vardı. Gündüzleri arzu
Ben Seks Diye Buna Derim
Sabah işe gitmek için 7. 30 Da kalkarım. Cep telefonumun alarmı o saate kuruludur ve ben de sektirmeden hep aynı saatte uyanırım. Ama geçen gün uyandığımda saat sabah altı sularını gösteriyordu ve ben karşı dairemden gelen gürültüye uyandım. Oturduğum yer havuzlu bir site ve bu sitede yazın fazla kalan olmuyor, site altı tane üç katlı villadan oluşmakta. Her sitede de toplam dört daire var. Bizim oturduğumuz üst kat dublekslerde karşı komşular ve biz varız alt katlar ise yazın geliyorlar onun için mini sitemizde başkada kimseler yok. Bunu niye yazdığımı tabi anladınız, çünkü o kadar gürültüye
Sanatçılar Parkı:)
Ben 21 yasında bi gencım kız arkadasım etilerde oturuyodu we cok rahatdı annesı duldu ondan hiç bı sıkıntısı olmuyodu ama nedense ben ewde bişey yasamak ıstemıyodum galiba korku wardı üstümde ben aşkım gel parka gidelim dedim park dediğim yer etilerde ki sanatçlar parkı o gün vok yagmur yagıyodu bende gel senle biyere gidicez dedim bunu sanatçılar parkıının tuwaletine götürdüm orda kımse yokdu ama tuwalet cok kokuyodu bıraz tıkanmıstık...neyse artık konuya giricem...her ilişkide oldugu gibi ön sewişme cok ateşli olmuştu nasıl olduysa 2dk içinde çıplak kalmıştık cok dolmuştum rahatlamam lazımd
Toy Olduğum Dönemlerde
Merhaba ben Yaşam. Şu anda 28 yaşındayım. Toy olduğum dönemlerde başımdan geçen ilk seks denememi sizlerle paylaşmak istiyorum. O zamanlar çok gençtin. Köyden uzak bir bahçemiz vardı. Ben ve küçük kardeşim bahçeye beraber giderdik. Bizim bir tane dişi eşeğimiz vardı. Adı Yosma idi. Ona biner öyle giderdik. O bizim her şeyimizdi. Bazan yağmurun yağmasıyla çamurlaşan toprak köy yollarında bıkmadan usanmadan yürür, karda kışta yüklerimizi taşırdı. İyi bir eşekti. Hiç bir zaman inat etmezdi. Uzak yerlere gittiğimizde arabamız gibiydi. Ailenin en değerli demirbaşlarından biriydi. Onu çok severd
DAYI KIZI
 merhaba burdaki bütün hikayeleri okuyorum ve gerçekten çok iyi hepsi  size başımdan gecen bir oalyı anlatıcam .dayımlar yurtdışından gelmişdiler karısı ve kızıda gelmişdi kızını en son gördüğümde ufacıkda şimdi geldiğinde isi kocaman bir kız olmuştu hiç kötü gözle bakmadım ona bir gece ben izin alarak erken yattım oda bende yatıcam dedi çünkü sabah ev aramaya gidecektik daha sonra ben soyundum bir iki dakka sonra oda geldi.ben nasıl türkiye beğendinmi dedim evet dedi.Daha sonra yataklarımız yanyanaydı ben elimi yatağını içine uzattım ve omuzunu elllemeye başladım daha sonra ilerleme
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/b39bb43655b6937b3dc1dd8acdab214e.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32