Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
CousinMe
Cousin&Me merabalar ben ali özel bi üniweristede hukuk egitimi alıyorum we bu siteyi yakından takip ediyorum neyse konuya girelim daha öncede halamla yasadığım olayı sizinle paylaşmıstım.Bu bayram ankarada yasayan kusenim nil bize geldi ewde bi dünya misafir oldugu için aynı odada yer yatagıda yatmak zorunda kaldık. Nille hiç zmn cinsel anlamda bişi düsünmemiştim taa ki yatak ta bana soru sormaya baslıyıncaya kadar bende 1 yas küçük olmasına ragmen bana agbi der ali agbi bana ilişkilerini brz anlatsana dedi bende anlatmaya basladım hep duygusal kısımlarını anlatıyordum peki ya cinsel ha
Telefonla Gelen Seks
Telefonla gelen seks.... Merhaba ben İstanbul’ da oturmaktayım. Gerçek yaşamış olduğum bir aşk hikayemi bir kez daha sizinle paylaşmak istedim. Ben 1,83 boyunda 74 kilo, kumral genç ve yakışıklı biriyim. Ölümün çok yakın olduğunu buna istinaden de hayatı doya doya yaşanmasının gerektiğine inanlardanım. Bir gün can sıkıntısı içersinde evimde televizyon izlerken cep telefonuma cevapsız bir çağrı geldi. Eski kız arkadaşlarımdan birinin çağrı attığını düşünerek numarayı aradım. Karşı gen bir kız olduğunu söyleyen birisi çıktı. İzmir den aradığını rast gele çağrı attığını ve benimle tanı
Karimi kardesiyle beraber siktik gizlice
D aha dun gibi hatirliyorum ailemin en kucuk cocuguydum nazli buyutulmustum,sevgiden bol birsey gormedim ama buyudukce bu sevgi yetmez oldu. Yaz aksamlari sokak aralarindaki oyunlar hava kararincaya kadar surer altmisli yillar daha tv yok ama onun yanida bol bol oyun cesidi vardi .Tabii bu arad anlamadan yaptigimiz sonradan dusununce gayet uyarici buldugum seksle alakali islerde yapmistik mesela birgun komsumusun kizi nuray ile kardesi beraber oynuyorduk bos bir insaata girdik hala oyuna devam ediyorduk nuray benim yasimda kardesi ahmetse bizden bir yas kucuktu tama hatirlamiyorum ama laf b
Teyzem De Istiyordu
selam ben 18 yaşında ve yıllarca teyzemin o güzel amcığını düşünerek 31çekerek büyüyen genç bir delikanlıyım. teyzem ise 1.75 boylarında ,65-70kilolarında ,38 yaşlarında dul bir bayandır neyse hikayeye geçelim. yaz sıcaklarının hakim olduğu bir günde teyzem annemi arayıp benden annemingece kıyafetini ona getirmemi istedi annem benden bunu istediğinde ben ne kadarhüfleyip püflediysemde kabul etmek zorunda kalmıştım neyse teyzeme gittimelbiseyi verdim beni içeri davet etti önce kabul etmesemde sonra kabul ettim.içeri geçtim bana kola getirmek için mutfağa geçti. geldiğinde gömleğinin 2düğmes
Yaşam
slm ben manisdan serkan.size anlatacağım hikaye ksesinlikle doğrudur.ben izmirde üniversitede okuyordum.birkaç arkadaş yani 3 kişi ev kiraladık ve evde kalmaya başlamıştık.herşey çok güzeldi.eve bol bol kız arkadaş atıp beceriyorduk.artık sınavlar bşlamış ve son senelerimizdi.ev arkadaşlarımın ikiside okullarını bitirmşlerdi ve memleketlerine gittiler.benim 3dersim kalmıştı yani geçememiştim ve benim bir ay kadar daha kalmam gerekiyordu.evde yanlız kalmıştım.artık eve sık sık kız arkadaş atıp sikiyordum.bu arad yaşım ozamanlar 22ydi.birgün amcamın kızı olan serap izmire gelmiş ve beni aradı.bi
Boyut Farkı
Çok değil geçen hafta bana bir penisin büyüklüğünün önemli olup olmadığını sorsaydınız "Hayır" derdim. "Önemli değil. Önemli olan bir erkeğin sizinle nasıl seviştiğidir." Ama bunları Hakanı tanımadan önce düşünüyordum. Kendi hesabıma çok sayıda erkek tanımış olduğumu söyleyebilirim. Bazılarının penisleri de öbürlerinden büyüktü. Bazılarının gerçekten hayran olunacak boyutlarda penisleri vardı ama nasıl kullanacaklarını bilmiyorlardı. Hayatta bir kadının başına gelebilecek en kötü olay da budur. Ama Hakan ile birlikte şunu öğrendim. Hem gerekli boyutlar, hem de yetenek varsa bu bir kadının yaşa
Mezarlıkta Iman!
| bi gün mezarlıkta kel kamille dolaşırken aklımıza ölülerin orgazm olup olamayacağı sorusu takıldı.ben dedim olur o dedi olamz.olur mu olmaz mı derken deneyelim dedik.kaybeden götü de kaybetcekti.ilk bir kadın ismi olan mezar bulduk.hiç unutmuyom kadının ismi olcay idi.şansımıza kürekte vardı bir ağacın dibinde.kamil ulan günaha giriyoz dedi.sikem günahını dedim.işin ucunda göt vardı.neyse kazdık kazdık.ölüye ulaştık.açtık kefeni elime koskoca yarrak geldi.ben diyim 25 siz diyin 30 cm.ulan bu avrat değilmiş ya dedim.öyle bir daşşak görmedim.nasıl öyle bir daşşak olaki?daşşakları için ayrı bir
AÖF Li ELİF
Sizlerle yaklaşık iki ay önce yaşadığım bir olayı paylaşmak istiyorum, Birgün işim gereği nöbeten çıktım arabamla eve giderken kaldırımda giden bir bayan gördüm harika kalçaları ve diri bir vücudu vardı, birden etkilenmiştim, içimden bu kadınla olmak negüzel olurdu hele o kalcalarını sikmek müthiş bir şey diye geçirdim, sonra neden olmasın dedim ve arabamla onu takip ettim pencereyi açtım gözgöze geldik, biraz daha takip ettim onu takip ettiğimin farkına vardı ve bakarmısınız diye onu çağırdım buyrun dedi gideceğiniz yer uzaksa sizi götüreyim isterseniz dedim oda benden hoşlanmıştı ve arabay
karımı balkonda siktim
slm .anlatacağım hikaye tamammen gerçektir...ben 40 karım tuba 36 yaşında olup porno yıldızlarına benzer beyaz tenli büyük kalçalı ve uzun boyludur. sıcak bi yaz akşamıydı karım aşkım bugün balkonda yatalım dedi bende olur dedim .tuba saat gece 12 gibi balkona yer yaptı zaten en üst katta oturuyoduk bitişiklerde pek balkona çıkmazlardı.karım yatğı hazırlamış ve üstünde sadece sütyeni ve altta tangası vardı uzanarak yan yatıyordu yanına geldim karım bana hadi gel canım beni sik dedi.bende tuba sen biraz oyalan ben birazdan geliyorum dedim (karımsa fazla bekletrme gel dedi).ben diğer balkona
Beyhan Teyze
Sizlere yıllar önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım. O zamanlar 20 yaşında genç ve zıpkın gibi bir üniversite öğrencisiydim. Seks hayatımın önemli bir parçası idi, hala da öyledir. O dönemlerde en çok olgun kadınlardan hoşlanırdım. Dolayısı ile otuz bir çekerken hayal ettiğim en favori kadınlar annemin arkadaşlarıydı. Bunlardan biri ile hayatımın en gerçek en doygun seks macerasını yaşadım. Adı Beyhan olan 40 yaşlarındaki bu kadın yüz olarak hiç de güzel değildi, hatta çirkin bile denilebilirdi. Ancak boynundan aşağısı tam bir ilahe gibiydi. Dimdik memeleri, harika yuvarlak hatlara sahip
Funda Ve Arkadaşı Sevda
Herkese istanbuldan merhabalar.ben seralp.bu siteyi daha önce buraya bir iki anısını anlatan arkadaşım burç tavsiye etti.bu site benim çok ilgimi çektiği için bende bir anımı yazmak istedim.arkadaşım burç birgün evde otururken bana gel biraz çıkıp dolaşalım dedi.bende hadi çıkalım dedim.çıktık arabayla giderken funda diye bir arkadaşı varmış onu aradı.arkadaşım var yanımda dolaşıyoruz dedi.gel birlikte dolaşlım dedi.oda benimde yanımda bir kız arkadşım var onunla gelirim dedi ve biz buluştuk sonra birşeyler içmek için bi cafeye gittik.biraz sohbet ettikten sonra burç hadi benim eve gidelim ded
Ayfer Ablayla Yengem
Selam ben Selma öncelikle sunu şöyleyim yasadığım hersey gerçek..Bundan tam 4 sene önceydi o zamanlar abim evleneli 2 sene olmuştu ve bir iş için yurt dışına gitmesi gerekiyordu yengemin yanında biri kalması için abim beni ankaraya çağırdı..ben gittikten 2 gün sonrada abim 2 aylığına yurtdışına gitti. biz yengemle bas basa kalmıştık... abimin gittiği gecesi biraz televizyon seyrettikten sonra yengemle odalarımı çekildik yatmıstıkki saat yaklaşık 00:30 sıralarıydı kapı çalmıştı evde iki bayan olmamızdan dolayı ikimizde birbirimizin yanına koştuk...ikimizde ilk basta kapıyı açmaya korkuyorduk da
Turkish Wine And Sex
Selam ben Hakan sizlere 1,5 ay kadar once arkadasimin yardimiyla basimdan gecen olayi anlatmadan once biraz kendimden ve arkadasimdan bahsetmekSelam ben Hakan sizlere 1,5 ay kadar once arkadasimin yardimiyla basimdan gecen olayi anlatmadan once biraz kendimden ve arkadasimdan bahsetmek istiyorum arkadasimin adi Tim 175 boyunda atletik vucuta sahip benim ise boyum 1,80 amator futbol oynadigim icin atletik vucuta sahibim neyse olaya geleyim arkadasim londrada bir house partye davetli olarak gitmis party de cok guzel orta yasli bir ciftle tanismis tabi arkadasim cok yakisikli oldugu icin admin ka
Yabancıya Gitmesin
Gecenin yarisinda bir inleme sesiyle uyandim... Bir kadinin sikilme iniltisiydibu..."Haydi, daha fazla sik, sok, köküne kadar sok" diye inliyordu...Birazdikkat edince bu sesin kizim Aynur`un sesi oldugunu anladim, ses onun odasindangeliyordu. Anlasilan erkek arkadasini odasina almis kendini siktiriyordu... 19yasinda bir kizin bunu yapmasi çor normaldi... Ama bir anda merak ettim, kizimisiken acaba kimdi. Hemen kalkip odasina gittim, kapinin araligindan gizliceizledim. Bir erkek kizimin üstünde gidip geliyordu... Adamin harika bir kiçivardi, son derece ritmik gidip geliyordu... Kizim zevkten ku
Babamla Ilk
Selamlar.. Ben 20 yaşında açık öğretim 3. sınıfta okuyan türbanlı bir kızım. Sıska bir yapım var. Yüzüm güzeldir ama. Yeşil gözlerim var. Babam 45 yaşında kariyer sahibi sportif hala yakışıklı sayılan biridir. Başımdan geçen olay 8 ay önce oldu. Sıcak bir yaz günüydü alışverişten eve döndüm. Kapıyı anahtarımla açıp elimdekilerini mutfağa bırakıp odama girdim. üzerimde ne varsa çıkarıp duşa girdim. Evde kimse olmadığını bildiğim için banyonun kapısını açık bırakmıştım. Ilık bir duş alıp çıkıyordum ki babanla adeta burun buruna geldim. Meğer babam çalışma odasındaymış işe gitmemiş o gün ve ben d
Beline Kadar Sıyrılmış Kilodu
Beline Kadar Sıyrılmış Kilodu Merhaba arkadaslar. Bazı hikayeler sizinde tahmin ettiğiniz gibi geçek dışı izlenmimi verebiliyor insanlara. Ama bu Okuyacağınız uzun yıllar önce yaşanmış ama benim unutamadığım belkide bir çoğunuzu yaşayıp unutamadığı hikayelerin benzeri. Uzun zamandan beri samimi arkadaşım Atilla"nın kardeşinin bana olan ilgisinin farkındaydım. Farkındaydım ama çevremizde yanlış anlaşılır kaygısı ve arkadaşımında kardesi olması sebebi ile çiğdeme gerekli ilgiyi gösteremiyordum. Çiğdem ise ilgisini her yanlız kaldığımız fırsatta bana gösteriyordu. Bu ya firikikçvererek, ya
Kardesim Alev
Kardeşim Alev merhaba ben volkan sizlere kardeşim alevle yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. kardeşim yaklaşık 1.70 boylarındave ben alevin güzeline herzaman hayran kalmışım dır.onu hayal ederek çok otuzbir çekmişimdir ve gözetledim. bir gün ben bilgisayarın başında sizinsitenizi okurken alev okuldan dönmüş evde kimin olup olmadına bakarken benim odama girdi ve ne yaptımı sordu buarada alev 17 yaşında, bende bilgisayarla uraştımı söyledim ne okuyorsun deyince ne cevap vereceyimi şaşırdım . bi anda bi şey dürtü beni ve sex hikayeleri dedim öylece bi baktı ardından yanıma oturduben de özeli
Sikişcek birini arayan genç
Herkeze merhabalar adım Mert bu yaşta en azgın çocuklardan biri olabilirim yaşım 16 kaykay felan sürüyorum o yüzden bacaklarım çok kuvvetli pompalamada süperimdir yani. :D Neyse benim sikişmelik bir hikayem yok ama bir hikayemi anlatıyım. :D Birgün otobüsteyken önümde bir kız vardı çok güzeldi o kısacık eteğiyle beni azdırtıyordu artık yarrağım taban olmuştu arada arkasına bakıp bana gülüyordu otobüs birde durunca kızı kucağımda hissetttim yarrağım büyümüştü eminm oda o sırada hissetmiştir.Arkasına bakıp yüzüme bakmıştı ve bi süre sonra gülümsüyordu tekrardan çok mutluydum sikişicez sanmışt
Emel
 hikayeleri büyük bir zevkle okuyop takip ediyorum  size öncelikle kendimden biraz bahsedeyim ismim Barış 24 yasındayım istanbulda yasıyorum  1.81 boyunda/74 kilo agırlıgındayım siyah saclarım var. ela gözlüyüm simdi hikayeme gecmek istiyorumO gün doğum günüm olduğu için günler öncesinden beni evine davet etmişti, açıkçası cüretkâr tavırları ve muhteşem vücudu, ayrıca ona olan sonsuz aşkımla bu davete hayır demem asla mümkün değildi. O gün geç kalkmama rağmen bu onunla geçireceğimiz muhteşem dakikalar için heyecanlanmadığım anlamına gelmiyordu. Heyecanla duş aldım, saçlarımı tar
Balık Etli Bayan
SİNEK35 TEN SİZLERE Selam ben sinek35 170 boylarındayım belki bu anlatacaklarım hayal ürünü diye algılanabilir ama bunların hepsi gerçek yaşanmıştır. Neyse anlatmaya başlayayım sizlere olay yeri TOKAT’ ta geçmekte günlerden Salı ikindi üzeri biraz rahatsızlandığım için eve istirahate gidirken yan binaya yeni kişilerin taşındığını gördüm . hemen odama geçip yattım ama ses den ve gürülte den bir türlü uyuyamıyordum. En sonunda duvara öyle bir şey çaptı kı yerimden fırlayarak cama geçtim . baktım ki balkonda 30 yaşlarında 170 boylarında balık etinde bir bayan elindeki malzemeleri balkona k
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/79248264bebcfd9e358b9c42eedf4704.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32