Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Üvey Annem
Ben ali ben 17 yaşında bir erkeğim benim annem ben 9 yaşımdaiken öldü sonra babam başkabir kadınla evlendi ben ozaman 13 yaşındaydım bu yaşadığım olay daha bir hafta önce geçti benim babam sık sık iş seyahatlerine gider üvey annemle birlikte evde kalırdık gene babam iş seyahatine gitti bende üvey annemi durmadan arzuluyordum birgün ben okuldan geldim baktım banyodan sesler geliyo ve banyonun kapısı sonuna kadar açık ve içerde çırıl çıplak üvey annem var ben baya bi süre onu izleyerek 31 çektim ve birden o beni gördü ama bişey demedi sonra ben odama gittim üzerimi değiştirdim sonra bişey yokmuş
Kuvete Sicmaktan Aldigim Ders
Küvete Sıçmaktan Aldığım Ders Ben Ceren.16 yaşındayım ve yeterince güzelim.boyum da 1.76 ve fizigim de güzel olduğundan etraf bana hasta insanlarla dolu.Bi de Tufan adinda 18 yasinda yeterince yakışıklı esmer bir abim var ama hiç benzemeyiz birbirimize ben sarışınım çünkü. Normalde izmirde oturuyoruz.İstanbul dan misafir gelecekti.Babam mangal yakmayı düşündüğü için apartmanda misafir etmek yerine çeşme deki yazlık villaya gitmeyi önerdi.Onları oraya çağırdı. Ama tahminen akşam 20:00 ya da 20:30 gibi geleceklerdi ve aksam bizde kalacaklardi.Biz de cumartesi sabahı çeşmeye gittik.Yazlı
Evinde Siktim Kapalı Kadını
Slm herkeze ben ist erdinc tamamen gercektir anlatıklarm gecen gün tanıştım kapalı bi bayanla gece tel konuştuk dul ve yanlızmış sesimi cok beyendini söyledi bende sex muhabeti yapmaya başladm cok zevk alıyodu belli ediodu ah oh diye barıyodu neyse dün izinliydim bize gelmesini söyledim sen gel dedi ben yanlızım ve sabahakadar kalabilirsin dedi tamam dedim ve dışarda buluştuk biyere oturup kahve ictik orada daha elemeye başladm kadını 33 yaşında ben 26 yaşındaym cok azgınsın tam istediyin tiptesin diodu eve gidelim dayanamiom dedi kalktık taxiye atlayp gittik onlara hemen rahat bişeyler getird
Annem Istedi
Ben 17 yaşlarında oldukça yakışıklı bir erkeğim. Hayatımın tek amacı bir kızla birlikte olup onu sikmekti. Annem beni çok tahrik ederdi. Öyle sandığınız gibi güzel vücutlu değil ama genede işe yarar. Neyse ben bir gün cine-5 izlerken 31 çekiyordum. Sabah olduğu için ses çıkartmıyordum. Annem ben erotik yayın izlerken annem çaktırmadan yanıma geldi. Ben de bunu fark edince hemen toplanmaya başladım. Annem kısık bir sesle dur dedi. Ben daha ne olduğunu anlamadan annem geceliğini çıkartıp yanıma geldi ve beni sikeceksin dedi. Ben biraz utandım ama ne yapalım kendisi istedi. Evde babam olduğu için
Ben Ve Meltem
merheba ben vefa size başımdan geçen bir olayı anlatıcam yazın bir gün meltem benim çıktıgım kızdı ben daha milli olmamıştım meltem yalaşıyorduk ama sikememmiştim meltem le cafe de bulştuk biraz konuştuk daha sonra bu akşam evin boş oldugunu söyledi ve beini eve çagırdı bana çok ilgi gösteriyordu o gün ben ona aşık deildim.ama o bana deliler gibi aşıktı ve her istedigimi yapmaya razı oluyordu 0 akşam meltemlere gittim yanımda porno filim ve şampanya almıştım meltem beni kapıda karşıladı elimdeki şampanyayı aldı ben porno cd yi unutmuştum yanlişlikla yere düştü ben eline alınca çok şaşırdı o
Masajda 31
Günlerdir kendimi çok yorgun hissediyordum ve sıkı bir masaja ihtiyacım vardı ama kendime doğrudürüst masaj yaptıracak birini bulamıyordum. Otellere filan da gitmek istemiyordum çünkü orada insan rahat olamıyor.Ben de eve masör çağırmaya karar verdim ama nereden bulabileceğimi bilmiyordum. İnternetten araştırdım ve çok hoş bir çocuğa rastladım ve hiç aklımda yokken fanteziler kurmaya başladım ve tahrik oldum.Artık niyetim sadece masaj yaptırmak değildi. Hemen sitedeki telefondan çocuğu aradım ve evime davet ettim.Kapıyı sanki daha hazır değilmişim gibi duştan fırlayıp küçücük bir havluya sarıl
Kadin Hocanin Tadi Bambaska
Kadın Hocanın Tadı Bambaşka Slm ben sanem. Esmer ve balıketi biriyim. (Sizi pek alakadar etmiyor galiba ama bu sitede her okuduğum hikayeye böyle başlandığı için adettendir zannettim). Lezbiyenim her bulduğum kızla veya kadınla (tabi onlarda isterlerse) sevişiyorum. Zaten lise arkadaşlarımla baya bi sevişiyoruz. Onları yapay sikle de sikince tam kıvamına geliyo lezboluk. Bizim resim hocasının adı güliz. kadın tam bi afet. Sarışın uzun saçları, yemyeşil gözleri, dimdik ve 100 lük göğüsleriyle beni yakıyordu. Zaten bizim okul kız lisesi olduğundan hoca baya rahat davranıyordu. Bizden 5-6 ya
Teyzemle
| selam hikaye severler bende su an basimdan gecen bir olayimi anlatacagim o zamanlar cok kucuktum daha yeni yeni seksin kadinin ne oldugunu anlamaya basladim teyzem kocasindan bosandigi icin bizde kaliyor cunki dedemin evine gitmiyordu gitse bile eski toprak degilmi kabul etmezdi bir gun teyzemle annem evin bahcesinde camasir yikiyorlardi tabiki koy hali ya haftada yada on gunde bir camasir yikanir temizlenir neyse ben hikayeme geleyim gunlerden yaz gunu harman orak derken hepsi bitti ve genel temizlik icin camasir yikaniyordu bizde kucuk oldugumuz icin kardeslerimle avluda oynuyorduk bir a
Sex Hastaları
|merhabalar.ben turizm bölgesinde çalışmakta olan bi gencim.otelimize turist olarak 2 kız arkadaş geldi.ama bu kızlar bebek gibilerdi,ikiside birbirinden güzellerdi.ben bunları ilk gördüğüm andan itibaren kafama koymuştum bunlardan birini sikecektim.neyse bunlar bizim bara gelip içki istediler ve onlarla tanıştım ilk gün pek dikkatimi çekmedi ama 2. ve 3. günlerde dikkatimi çeken bişey vardı bu kızlar hiç bir erkeğe bakmıyor ve akşam erkenden odalarına çekiliyorlardı.ben bunların lezbiyen olabilir diye düşündüm.bu kızlardan biri esmer diğeride sarışın dı ama ben her zaman sarışınlardan hoşla
Yazık
Ben prens burda yazılanların coguna ınanmıyorum bu kadar sacma bı sey olamaz kız 1 kac saat heves ıcın kızlıgından oluyo sızce bunlar mantıklımı ıyı dusunun mesela benım sızı azdırmak ıcın belkı turlu turlu yalanlar yazarak sızın azmanıza sebeb oluyorum bızım ıpek adında guzel mı guzel sex mı sexı bır vucudu vardı boyu kısaydı ama o boya ancak bu kadar yakısır one got one vucut one yuz yanı masallah super bır kız abıı yanı onu zevk ıcın sıkecen he .sonra her onune gelen erkeklerın benımle cıkarmısın teklıfını karsılıklız bırakmaz kabul eder ama ona teklıf eden erkeklerın ıstegı o kızı sıkmek
Piç Metin
Ben namı değer "Piç Metin". Ondokuz yaşındayım. Babam benimle başedemeyince "ne halin var sa gör" deyip serbest bıraktı ama yine de beni parasız bırakmıyor. Ben de harçlığımı şaraba yatırıyorum. Çünkü içkinin bana manevi bir güç verdiğini hissediyorum. Biraz alkol aldığımda kendimi rahat hissediyorum. O gün de alkollü olmasaydım Gönülü başkasıyla yakaladığımda cesaretle üzerine gidip bana da vermesini isteyemezdim. Her zamanki gibi o gün de aylak aylak geziyordum. Genelde çapkınlığa meyilli kadın ya da kızların gittiği parka gittim. Burada fuhuş olaylarının döndüğünü duymuştum ama Gönülü orad
Otubuste
Otübüste merhaba ben erzurumdan mesut 28 yaşında 183 72 esmer yeşilgözlü biriyim bundan 2 ay önce adanaya yolculuk için otübüse bindim yolda araba giderken ben yol yorgunluğu basmış ve uyuyodum biara bir elin benim saçlarıı okşadığını farkettim e uyandım ama uyor numarası yapıp olacakları merak ediyrdum bu olayları okumuştum ama inanmamıştım ama şimdi başıma gelmiştiismini sonradan öğrendiğim cem elini iyice hızlandırarak benim boynuma kadar okşamalrı inmişti ikimizde cam kenarında olduğumuzdan rahat davranıyordu ve karanlık olduğundan cam kenarından elini uzaıp yanağıma kadar inmişti
Sabahlara Kadar Sikisiyorduk
Sabahlara Kadar Sikisiyorduk selam ben kaan 21 yasinda sexy bir p im..istanbulluyum... vucudum genelde beyaz parlak ve tuysuzdur kalcalarim genis ve yuvarlak fazla kadinsi olmayan birrisiyim..bugune kadar sadece 1 defa sex yaptim 2 sene once ama yaladigim yarragin tadi damagimda kaldi..ilgili genlde 22 28 yas arasi bakimli actiw ve ap olanlar cekiyo tabi ki vucudu sexy ve duzgun tipler.... banyoda kopukler icinde sex seviyorum parlak ve sexy olan vucuduma body cream suruyorum bu bedenimid aha da sexy ve parlak yapiyo fazla kadinsi degilim ve kadinsi tiplerle bi8rlikte olnalri se
O Zorladı
Işe yeni giren bi kızla yemekte tanıştım aynı akşam çıkışta ben yarın işe gelmicem dedi bende ben ne yapabilirim dedim bana başka bi iş bulabilirmisin dedi olur dedim ve eve davet ettim o da kabul etti eve girer girmez niyetini anladım kızın kızın azmıştı iyice hemen odama geçtik ve öpüık öşmeye başladık elini pantolonumun içine soktu ve benim canavarı büyüttü bende onu yavaş yavaş soymaya başladım çok güzel bi fiziği vardı göğüslerini emdikçe amnın sulandığını gördüm ve dayanamayıp birden içine girdim ve bi şeyi yırtığımı fark eder etmez bi çığlık attı ama artık çok geç dedim oda o günden so
Ablamla Doyumsuz Aşk
selam sizle paylaşacagım anım ablamla oldu2001 temmuzuydu yazlıga gitmiştik ablam 30 ben 25 yaşındayım.annemle babamda yazlıktaydı sonra ankaradan haber verdiler eve hırsız girmiş diye.annemle babamda ankaraya döndüler.biz sonra geliriz diye gittiler bizde yazlıkta kaldık o gün dışardaydı ablam ve bende evdeydim sex dergileriyle kendimi avutuyordum o anda.ablama sapık diye adlandırılan biri takılmış onu lafla taciz etmiş oda çok korktu eve geldi.bende 31 çektim biraz yorgun olarak yataga girdim erkenden.baktım kapı açıldı ablam geldi korkmuştu böyle oldu dedi.gel burda anlat dedim.dur üstümü d
Animal
Slm ben animal sexsi hep merek etmişimdir bir gün cet yapıyordum nikim animal bir ciftle tanıştım birde kopekleri rodi vardı istersem 3 ile birlikte olabilecegimi söyledirler onlara tel num verdim 00 00 beni arayacaklarına söz verdiler bende her zamanki ki gibi bişey cıkmayacagımı bildiğim icin önemsemedim ama saat 12 oldugunda beni gercekten aradılar ha onlar izmirden serpil ve servet bede de kütahyadan ilkay neyse tel sexden bahsettik benden onlar ne isterlerse istesinler yapmamı istediler bende ok dedim .cumartesi sabah izmire geldim beni garajdan aldılar ikiside cok tatlı insanlar servet 3
Baba Oğul
Merhaba ben Balıkesir’den Ercan. 17 yaşındayım. genç bir delikanlıydım ama görünüşüm tıpkı bir kız gibiydi. Çevremdeki herkes çekiciliğimin farkındaydı. Hatta babam bile!.. Bir gece yarın okul için odamda çantamı hazırlıyordum. Babam içeride tv seyrediyordu. Çantayı hazırladıktan sonra içeri yavaşça girdim. Babam televizyonda seks filmi seyrediyordu ve sikini okşuyordu. O an babam beni gördü hiç birşey demedi ve sikini okşamaya devam etti. Bana "çıkar sikini göreyim!" dedi. Ben kıpkırmızı olmuştum. Babam "Utanma. Bak benimkine.. Çok büyük değil mi?" dedi. Evet dedim. Babamın ki gerçekten çok k
Oda Istiyordu
Oda Istıyordu Merhaba sıze basımdan gecen bır hıkayeyı anlatmak ıstıyorum. 01. 01. 2004 De 1 saat kala sahıl de yanlız basıma yuruyordum. Karsıdan gelen bır kız bana yanlızmısınız dedıgınde ben sok olmustum(evet)dedıgım an bana benım len bır yere kadar gelırmısın dedı ben de olur dedım. Benı 500metre yurttukten sonra benı bır evın 3. U katına cıkardı ogrencıymıs. Ben onu ıcımden bır yerde sıkmeyı planlıyordum. O benı eve soktugun da evde 2 kızdılar. Ona benı neden buraya getırdın dedımde ıste bunun ıcın dedı ve soyunmaya basladı. Ben de o nu sankı strıptız yapan bır kızı ızlermıs gıbı ızl
Belkısın Koca Götü
|bigün ben ve emin beden dersinden tüyüp soyunma odasına girdik belkıs içerde tekti. Belkıs ne var dedi. Emin hemen yere yatırıp ağzını kapattı.Eşofmanını soyup hemen yalamaya başladı. bende eğilip ağzına vermiştim. belkıs bi süre sonra hoşlanmaya başladı. Biz oradan çıkacaktık ama orospu bırakmadı bende yatırıp amına bizim 25 liği soktum. Emin bana tokat atıp ibne sıra bende dedi. Bende gidip lavaboda sikimi yıkadım. Geldiğimde emin inletmeye başlamıştı. belkısın amına soktuğumda ortalık kan gölüne döndü. EVET belkıs bakireydi. Bakireliğini ben ve emin bozmuştuk. emin amından akan
Hamile Yengem
Benim adım mehmet, 16 yaşındayım. Yengem 28 yaşında. yengem her zaman ilgimi çekmiştir. o kocaman göğüsleri ve hamilelikten dolayı büyüyen kalçaları. her neyse çok sıcak bir cumartesi sabahıydı. bizim evde kimse yoktu. bende evde baksır ile dolaşıyordum. aniden kapı çaldı ve yengem içeri girdi. "sana kahvaltı hazırlamak için geldim bizim evde daha misafirler kalkmadı" dedi. yengemle ikimiz başbaşa kahvaltı yaptık. yengem "bizim evde misafirler olduğu için 1 haftadır banyo yapamıyorum, sizin evdeki banyoda yapabilirmiyim" dedi. bende "tamam" dedim. yengem banyoya girdi. ben de hemen kapının del
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/5d9dd3d1b192b07a1648a5568b89ba84.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32