Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
ARKADAŞIMIN AZGIN KARISI ARZU
|ARKADAŞIMIN AZGIN KARISI ARZU Aylardır görüşemediğim Antalyadaki çocukluk arkadaşım Sinana misafir olacaktım hafta sonu.Akşam uçağı ile yola çıktım.Arkadaşım ve eşi beni havaalanında karşıladılar.Arzu çok hoş bir bayandı.Ama o kadar tahrik edici bir vücudu olduğunu o gün fark ettim.Beyaz bir gömlek, mini kot etek, sivri uçlu, topuklu, beyaz terlik giymişti.Dantelli sutyeni ve beyaz ojeleri bile beni çıldırtmaya yetmişti.Uzun bacaklı, bronz tenli, sarışın bir bayan.Kalçaları ise kusursuz. Akşam yemeğinden sonra koyu bir sohbete daldık.Ama ben gözlerimi Arzunun bacaklarından alamıyordum ve o d
çocukları olması için yardım istediler
Slm Egeden Mehmet yaş 38 yaşındayım bir kaç anımı paylaştım 3 yıldır profosyonel olarak çiftlerle birlikteyim tanıyanlar bilir.selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan evli çiftler, evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın tanışalım...05444408641 TEMİZLİK ve GİZLİLİK şart.msn ekleyen evli çiftle biraz muhabbetimiz oldu karşılıklı camları açtık birbirimizi gördük dediler ki tamam anlaştık her konuda mutabık kaldık akşam üzeri telimi aradılar görüştüğüm çift yarın gece m
Biraz Sadistce
Biraz sadistçe slm ben ankaran murat sizlere başımdan geçen ve buyk şehirlewrde sıkça rastlanan bi olayı anlatmak istiyorum.ankarada bi üniversitede okuyorum ve evimiz etimesgutta plduğu iin her gün dolmuşa biniyoruz akşam üstü dolmuş yine tıkım tıklım doluydu ben bile içeri zor binmiştim ama şofor son olarak aşti den de yolcusunu aldı ben arka taraflarda bi yerde ayakta kalmıştım ama içerisi ana baba günü cebimden parayı çıkarırken önümde ki kadının poposunu istemeyerekte olsa dokunmuştum bu benim aklım çelmeye yetm,işti bile dolmuş zaten tıklım tıklım kadın kimden geldiğini dahi anlamam
felsefe hocamız
Slm biz iki kafadar arkadasız ve bizim felsefe dersleri cok sıkıcı geçiyordu .biz de bu derse çalışmıyorduk.bu yüzden kötu not almıştık.felsefe hocamız iri göğüslü ,dolgun kalçalı kısacası bitirim bir hatundu.aldığımız kotu notu düzeltmesi için hocaya yalvarıyoduk.bun yapamayacağını söyledi.tam arkamızı dönüp üzgun uzgun giderken bizi yanına çagırdı.ve okul cıkışı yanına gitmemizi istedi.neyse okul bitmiş biz hocanın yanına gitmistik.biz dersle ilgili birseyler beklerken ikinizde arabaya binin dedi.nereye gidecektik...?bir süre sonra bir apartmanı önunde durduk.niyetini anlamıştık ve ikimiz de
Hayatımda Bu Kadar Zevk Almamıstım
Canım sıkılmıstı bıraz ınternette takılayım dedım msn adresımı actıgımda bırı benı eklemıs bı arkadası benı solemıs ona ıkı tane 40 yaslarında karı koca daha once ıkı cıft yapmıslar ama pek zevk almamıslar sımdı aralarını 19luk bı ıtır ıstıyolarmıs bende tamam dedım benı cok ıyı karsıladı dordude bana cok yakındılar ılk bulusmada bıle dudaktan opustuk yemek yedık bira içtik onların benı yıcek gıbı bakmalarını hıssedebılıyodum sonra sexy bı muzık koydum cd calara sonuna kadar actım ustumde mını bı etek bayagı mını ama bıde onden dugmelı tam goguslerden dar dekoltelı gobegı acık bı bady vardı m
Arkadaşımın Annesi
Size simdi tamamıyla gerçeğe dayanan bir hikaye anlatacağım. Benim çocukluktan beri can dostum ve kapı komşum olan arkadaşımın annesini çok beğeniyordum. Kadın 40 yaşlarında ama tas gibi. Birde tahrik edici giyinmezmi deli ediyor beni. Arkadaşımı hep annesini görmek için uğruyordum. Kadın esmer bir şey nezin yaşlanmış hali. Bir dar kot pantolonları varki sormayın. Kocası hep öğlenci calisyor. Beni tıpkı bir evlat gibi seviyorlar beni. Onların evinde tuvalete gittiğimde kullanılmış çamaşırların bulunduğu kovada annesini strnglerini arayıp bulup kokluyordum. Sikime sürtüp yalıyordum. Ne biçim kü
Bir Yaz Gruplasmasi
Bir yaz gruplaşması Yazın arkadaşım Ercan`ın yanına gitmiştim yazlıklarına. Birgün onun çok yakın bir arkadaşı olan İlay`la buluştuk. Önceden de tanıyordum İlay`ı ama yanındaki Duygu`yla ilk kez karşılaşıyordum ne yazıkki. Önce birşeyler yedik. Bu arada Duygu`nun bana bakışlarının farklı olduğunu farkettim. Pırıl pırıl parlayan gözlerle bana gülümsüyordu. Çok çabuk kaynaşmıştık. İlay`la Ercan koyu bir muhabbete dalmışken, masanın altından bir elin elimi tutmasıyla olayın boyutu değişmişti. Dışarı dolaşmaya çıktığımızda da Duygu bana yakın yürüyerek ilgisini belli etmişti. Bende hoşlan
Once Inanamadim
Önce inanamadım merhaba arkadaşlar:öncelikle bu yazacaklarım hikaye değil gerçek olduğunu belirtmeliyim samimi olduğumu anlamanız için bu yazacaklarımı okumanız yeterli olacaktır. İsmim osman 11 yıllık çok mutlu bir evliliğim var,ama bu sonu gelen yazın başlangıcında duyduklarım ve yaşadıklarım yaşamımı oldukça etkiledi. geçen yaz eşimle aramızda tatsız şeyler yaşanmış ve bu yaşadığımız olaylar yüzünden ayrılmayı dahi düşündük. eşim baldızımın evine gitti ve bütün yaz kardeşinde kaldı,tabii kaldı diyorum çünkü orada öyle şeyler yaşanmışki ben eşimle barıştıktan 8 ay sonra öğreniyo
HALE Abla Seni Çok Özledim
Meraba sizlere 17 yaşındayken yaşadığım bi olayı anlatıcam.karşı daireye yeni komşular taşınmışlardı kısa sürede annemlerin komşu grubu bu yeni gelen hale ablayı aralarına aldılar.Bu hale abla gençliğinde koşuculuk yaptığı için harika bacaklara sahipti.kısacık kot şortlar giyerdi.sonra kocasıyla çocuk yapamadıklarını öğrendim çünkü kocası kısırmış.sonra bunlar bi çocuk edindiler.bi gün eve küçük s. ile geldi.yakası baya geniş bi tişört giymişti bide atlet vardı.çocuğu kollarından tutup yürütmek için eğilince göğüs uçları görünüyodu.işte o zaman dağıldım ve fantaziler kurmaya başladım.sonra bi
Paylaşımlı Evde
Hayat her şeyiyle devam ediyor. Bazen güldürürken bazen de hiç beklenmeyen birzamanda sizi olabildiğine ağlatabiliyor. Bazen tek düzelik varken bazen de sizefarklı renklerden oluşan bir heyecan sunabiliyor hayat...İşte böyle bir renkliolayı sizinle paylaşmak istiyorum.O günlerde biraz can sıkıcı olaylar yaşamaktaydım. İş yerinde değişik problemlervardı. Benimle ilgili olmasa da ağrıyan bir parmağın diğerlerini de ağrıtmasıgibi bir şeydi bu, iş arkadaşlarının problemi bizi de etkiliyordu haliyle. Yineo günlerde masaj işine de pek gidemiyordum. İş yoğunluğu dolayısıyla. Üstelikyeni bir mekana ge
Eşimin Bıraktığı Yerden
Merhaba ismim pervin 40 yaşında seksi bu yaşlarda daha çok ve isterik olan bayanlardan biriyim eşimde benim kadar sekse düşkün ama artık yaşı ilerledikçe eski güçlerinden yoksun boyum 1.69 ve 55 kiloda bir bayanım kendi arabamız olduğundan fazla toplu taşıma araçlarına binen bir çift değiliz arabamızla kaza yaptığımız için arabamız 10 günlüğüne tamirdeydi ikimizde çalışıyorduk eşim le benim iş yeri aramda 20 dakika kadar fark vardı ve her zamanki gibi sabah erkenden kalkıp eteğimi ve gömleğimi giydikten sonra eşimle beraber trene gittik o kadar kalabalıktı ki istasyon trene nasıl bineriz diye
Inanılmaz
Ben genç oldukça toplu bir delikanlıyım okulda ve de çevremde kızların gözlerinin hep üstünde olduğu bir erkekimdir bizim oturduğumuz sitenin en güzel kızlarından biri vardı bi kız grubuyla takılırdı ben de bikaç erkek arkadaşla takılırdım hep aynı yerde toplanıldığı için sürekli birbirimizi gözetlerdik birgün açılmaya karar verdim ve ona bunu söyledim altı aydır beraberdik ve şu ana kadar sadece elini tutmuştum bigün hep takıldığımız bi cafe vaedı ve ordayken onu ikiş dudağından kapmaya karar verdim ve yaptım da onunda çok hoşuna gitti ve ertesi gün pazardı ve beni aradı annesi ve babası dış
Inanilmaz Bir Andi
İnanılmaz Bir Andı.... Selam arkadaşlar...size başımdan geçen inanılmaz ve tamamen gerçek,yaşanmış bir anımı yazmak istiyorum...Bu yaz marmaristeydim....arkadaşımın yazlığı var 4 arkadaş gitdik.amacımız güzel bir tatil yapmak ve eğlenmekti.arkadaşlarımın hepsiyle çok iyi anlaşırdım yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi..birlikte olduğumuz zaman çok eğlenirdik. halende öğle..yazlığın havuzu vardı bi gece çok içtik ve arkadaşlarla anlaşıp çırıl çıplak havuza girdik.kavamız çok iyiydi..havuzdan çıktıktan sonra sanki biraz kendimize gelmiştik..içimde her zaman gay olmasamda bi sikme arzusu vard
Liseli Seks Macerası
Liseli Seks Macerası adımın önemi yok.sizler iki sene evvel başimdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. kız kardeşim lise sona gidiyordu,çok samimi bir arkadaşı vardı adı gizem mavi gözlü sarı saçlı tam bir lolita gerçi kız kardeşimde ondan aşagi değildi siyah saçlı kahve gözlü çok güzel bir kızdı babam vefat ettikten sonra ikimiz dahada birbirimize bağlanmış her konuda rahatça konuşurduk o zaman ben 26 yaşında idim, bazen kız kardeşimin arkadaşı gizem bizde kalır yada elif onlarda,övle vaktıydı eve geldiğimde içeri girdim salonda sesler vardı içeri baktığımda elifle gizem camdan aşağı
Komşumun oğlu ağzıma veriyor
Hepinize bol zevkli yaşamlar diliyorum .. bu yazılan hikaye fantezi değil yaşanmış bir birlikteliktir .. Ankarada yaşıyorum, 41 yaşında balık esli 90 beden göğüslerim var .. kalçalarım ise oldukça yuvarlak ve doldundur .. evliyim ve 2 oğlum var. kocam bi kurumda müdür, ben ise başka bi kurumda müdür yardımcısıyım olayı anlatmaya başlıyım .. oturdugumuz sitede 6 blok var, bizim blokta iyi dost olduğmz aileler var .. bunlardan biri şermin abladır, benden 12 yaş büyük o da evli bi kadın .. 3 çocuğu var . biri erkek, mehmet .. mehmet 21 yaşında yakışıklı boylu poslu bi çocuk, eskiden basketbolcu
Gay Kanallarına Giriyordum
Selam adım Murat 35 yaşındayım.Yıllardan beri hep bir erkekle olmayı hayal ediyordum.Buna cesaret edemiyordum ama chatte gay kanallarına girip sanal olarak tatmin olmaya, fantazilerimi paylaşmaya başlamıştım ve bundan büyük keyif alıyordum.Chatte birgün biriyle tanıştım ve telefonunu aldım. istanbula geldiğimde onu arayacağımı söyledim gerçi bunu çok yapıyordum ama bu biraz farklıydı.Numarasını aldığımda yazarken baktımki daha öncede almışım. Artık karar vermiştim onu arayacaktım. Hafta sonu cumartesi sabah istanbula indim. Kadıköyde bir otele gidip yerleştim.Önce güzel bir banyo yapıp arkamı
olgun kadınla telefondan yataga
merhaba ben egeden mehmet 0544 440 86 41 yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan evli çiftler, evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın tanışalım...05444408641 TEMİZLİK ve GİZLİLİK şart. 05444408641 .... Olgun kadınlar hep ilgimi çekmiştir. besyuzkırkdort, dortyuzkırk, seksenaltı, kırkbir, Bir kaç ay önce beni gizli numaradan aryan bir kadınla tanıştım. olgun kadınla seks telefonda başladı yatakta bitti Uzun süre telden sohbet ettik ve sanal seks yaptık sonunda buluşmaya karar verdik. ha
Apartman Sefasi
Apartman Sefası merhaba ben istanbuldan ertan. 18 yaşındayım. size yaklaşık 5 6 ay önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Cihan Adında bir arkadaşım vardı. ve çok samimi ikiliydik. yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. lafı uzatmayayım. bir gün onların evine gittik ve ilk defa porno film seyrettik. ikimizde deli gibi azmıştık. deli gibi 31 çekiyorduk ama nafile. hep aynı şey canımızı sıkmıştı. cihan gel deeğişik birşeyler yapalım dedim. ve o da ne gibi diyerek yanıt verdi. ben ise hiç düşünmeden yanına gidip şortunu indirdim ve yarrağını elim aldım. 31 çektiriyordum. bir anda yaraağını a
Sulduz`un Masalı
İsmim Ateş...bu hikayeni Baküden gönderiyorum...hikayede birtanıdıgımdan sohbet açılır...Oylen guneshi artik yerleri kavurmakdaydi.Yay ayi oldugundan Bakunun oylenleri baya sicak kecer... Ah Volkan ah... Zaman zaman kendi kendima soruyorum: acaba neden tanri onu kadin deyilde erkek cinsinde yaratmish?! Onun haqda uzun - uzadi yazardim amma korkuyorum ki bu adami tesvir etmeye sozlukler yeterli olmayacak. "Masal"imiza Estonıyadan bashlamamiz gerekiyor. Cunki Volkanin dogulub boyuduyu yetkin yasha geldiyi yer Azerbaycan deyil...Estoniyanın Tallin sehri.Bu adamin gay olacağı daha onceler gozukme
Yokmu Gercek Birileri
Yokmu Gerçek Birileri.... Gene ben geldim ama bu sefer bana yazılan bir fantezi değilde yaşadığım olayı yazma gereği duydum aslında sikmek kadar sikilmekte güzeldir sevgili okuyucular ama nedense bazıları hor bakıyoraslında umurumda değil evet canlarım sikilmek harika ama sikmekte güzel yani bende siktim ama karşımda duran insana çaktırmadım nede olsa ilk olucaktı onunla neyse fazla uzatmanın anlamı yok gelelelim yaşadığım olaya hikaye demiyorum olay diyorum sevgili fetishturk okuyucuları Mehmet amca 53 yaşında çöpçülük yapan biridir hakkında götünü siktiriyor diye bir duyum almış
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/ad5a5422e0148325ba45a309bceec4cf.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32