Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Çılgın Konya Seyahati
|Ben elif 29 yaşındayım güzel birbayanım ve aşkım murata deliler gibi aşığım tabi oda bana hem öyle bir aşıkki beni görür görmez siki sertleşmeye başlar ve bazen olurki ıufak bir dokunuşta boşalır.sevgilim murat 37 yaşında 10 yldır beraberiz.ona sikilmeye doyamıyorum içimi titretiyor ve onu düşününce bile amım sulanıyor.çok ateşli sevişmelerimiz oldu bir tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum Murat iş seyahati için eşlık etmemi istedi bende kabul ettim yola cıkarken yanımızda muratın ortağı davardı.Muratla bir ateşlı dakikalar daha yaşayacağımı biliyordum ve heyecanlanmıştım.Ortağı arka kolt
Eylendik
Eylendik ilginiz için teşekkürler arkadaşlar hikayerm3e kaldım yerden devam ediyıorum o gece baya erylendik alkolin etkisiyle kocam hadiş gidelim demeye başladı ona ben eylenecem sen git yat dedim baktım gidiyor birde baktım asuman bende gidecem dedi e deim biz fikretlemi kalacaz eşimde kalın eylenin dedi 2 si gittiler biz de fikretle disakoda 10 dk durduk ve çıktık başak bir eylence yerine gittik ordada 1saat kadar eylendik bu arada saat 3 olmuştu eve doğu yuola koyulduk eve geldimizder bizsimkiler ayrı odalarda uyuyorlardı fikter uykum yok dedim oda bwenimde yok dedi biz bunları uya
Inşaatta Saatlerce
Merhaba adım Tuğba... Şu anda 20 yaşımdayım. Bundan 2 yıl önce yaşadığım bir olayı yazıyorum. Bu hikaye gercektır bizzat ben yaşadım. O zamanlar 18 yaşındaydım. Kızıl saçlı ela gözlüyüm. Boyum 155 civarıydı. Göğüslerim küçüktü yumurta kadardı. Ama kalçalarım dışarı çıkık ve dolgundu. Henüz orta ikiye gidiyordum. Okula gitmek için evden çıkmıştım. Okulum evimize çok uzak sayılmazdı bende genellikle yürümeyi tercih ederdim. Gene birgün yürüyordum. Yolumun üstü inşaat halinde binalarla doluydu tenha bir sokaktı. Yürürken bir ara belimde soğuk bir cisim hissettim aniden birisi koluma girdi ve sıkı
Annemle Bodrumda
Annemle Bodrumda Slm ben İstanbuldan Hakan 18 yaşındayım benim 37 yaşında Nurten adında sarışın, tam bir afet rannem war. 1.70 boyunda 60 kilo harika bir bayan. Kendisi Yatırım uzmanı işe giderken hep mini etekler giyer üzerine giydiği gömleklerin 1-2 düğmesini açık bırakır. Eteğinin içine hep tanga giyer. Yani çok azdırıcı bir hatundur. Anlatacağım olay başımdan geçen yaz geçti. ben annem ve arkadaşım Ergin bodrumda bir otele 2 haftalığına tatile gitmiştik. Babam işleri olduğu için istanbuldaydı. Otel 4 yıldızlı çok iyi bir oteldi. 3 kişilik bir oda aldık. Ve odaya çıktık, üstümüzd
Unutulmaz Gerçekler
Selam ben Berk Yazılarımı beğendiğiniz için ve bana bunu mail aracılığı ile bildirdiğiniz için hepinize sonsuz teşekkürler, bu arada gerçekten ilişkiye girecek birini hala bulamadım, yazılarımı yeni okuyanlar için kendimi anlatmak isterim. 27 yaşında 185 boyunda, 89 kg oldukça pornolari yakışıklı, kadınlarla bir problemi olmayan hatta oldukça rağbet gören normal bir erkeğim fakat içimde bastıramadığım bir pasiflik, bir erkeğe kadınlık etme,yalamak, sikilmek gibi duygularım var. Benim için sexte sınır, yasak, günah, ayıp kavramları yoktur.Devamlı takıldığım bir bilardo salonu var, sahibi 35 ya
Satanist
slm. yaşım 18. sizlere yaşadığım ilk sexi anlatıcam.okuldan eve dönmüşdüm.çok yorgundum.kendime birşeyler hazırladım veyedim.tam masa`yı kaldırıcakken kapı çaldı ve üst komşumuz banu geldi."apoannemler evde yok`da seninle ders çalışabilirmiyim"dedi.bende iyi bir niyetle"olur" dedim.benim odama geştik ve masaya bir tane daha sandalyekoydum.oturduk.ikimizinde üstünde okul elbisesi vardı.banu`nun kısacık eteğisandalyeye oturması ile birlikte iyice açıldı.gözlerimi bacaklarındandakikalarca alamadım. bunu oda anladı ve şakayla karışık"ne o nazardeğdireceksin"dedi. suratım kızarmış bir şekilde güldü
SULTANBEYLİ`DE!
Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız 18..Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum günümden birgün önce.. bir internet cafeye gittik. Sürekli de orda takılırdık yani mekandı. Neyse yarın doğum günüm olduğu için arkadaşlara falanmesaj çekecektik, ada da toplancaz diye.. Neyse bu işimizi de hallettikten sonra yarın için ufak bi hazırlık yapacaktık çıktık cafeden birazdolaştık ve ardından da bir markete girdik.. Ne alalım diye dolaşırken, aklımıza plastik bardaklar falan geldi neyse o bölüme doğru gittik bu arada market de fazla kalabalık değildi.. Ne
Karılarımızı Degiştik
Karılarımızı Degiştik merhaba ben alper eşim aylin sizlere istanbuldan yazıyoruz.Bunu çok düşündük ve arkadaşlarımızdan izin alıp sizlerle paylaşmaya karar verdik. Eşimle tatil için antalyayı seçtik.15 gün tatil yapmak üzere antalyaya vardık.kaldığımız otele yerleştik.Daha önceden kararlaştırdığımız üzere eşimin ve benim çok merak ettiğimiz ve fırsatını bulursak yapacağımız grup sexi burda denemek istiyorduk.Tatilimizin ilk on gününde böyle bir fırsat olmadı.11 gün bir bara gitmeye karar verdik o gece eşim minisini ve bluzunu giydi.Bara gittiğimizde bayağı kalabalıktı insanlar çı
AMCAMIN DULKIZI  VE EsiMLE BEN
AMCAMIN DULKIZI VE EŞİMLE BEN Merhaba 32 yaşında evli bir beyim size anlatacağım hikayeZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında hikaye değilde gerçek yaşanmış bir gurup sekstir eşimle mutlu bir yaşantımız var eşim benim cinselZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzularıma tam anlamıyla cevap veremesede idare ediyoruz eşimle ilişkimiz sırasında eşim hep acı duyduğunu hissediyodum ama kendisi bunu belli etmemeye çalışıyodu sebebini taki o geceye
Cix Arkadaşımın Oral Tutkusu
Merhaba ben 24 yaşında bir eşcinselim. Sakso çektirmek en büyük tutkum. Bu tutkum lisedeki sıra arkadaşımın bana tam 3 yıl boyunca düzenli olarak sakso çekmesiyle başladı. O günden beri erkekler de ilgimi çekmeye başladı tabii. Yalnız benim çok garip bir yönüm var. Tikkyler daha doğrusu iyi giyimliler (spor) diyeyim, beni çok tahrik ediyor. Hele hele Timberland botlar, converse ve onitsuka tiger ayakkabılar deyim yerindeyse çıldırtıyor. Resmen tüm erkeklerin ayakkabısına bakar şekilde yürüyorum. İyice takıntı haline geldi. Bir de bu yetmezmiş gibi içindeki çorabı da görmeye çalışıyorum. O da a
KOMŞU KIZI
ben eczanede calısan bırıyım yasım 18 genc cekıcı ama nıraz soskun bır ınsanım ıcımdekını hemen baska bır ınsana soyleyemeyen bırıyım neyse sıze hemen olayı anlatımben eczanede il senemdı calısırken herzaman bır kız saat tam 4:15 te bızım eczanenın onunde inerdi bende fazla bir takmıyordum bırgun kızın ındıgını yıyce takıp etim kız her ındıgınde bana oyle bır bakıyorkı oyle bır bakıyorkı ıcıme dusecek sekılde ogun onunj ıyıce baktıgını gordum ve dusundum sıze bunuda ıletım hayatımda hıc cıddı ılıskıye gırmemestım ben fazla kızları sevmeyen bır erkegım ama ogun benım ıcın yenı dogmus bır gundu
Ayfer Teyzem
Ayfer Teyzem yıllardır kapı komşumuzdur.Eşi Babamla aynı işyerinde çalışır.Hiç çocukları olmadığından olsa gerek, küçüklüğümden beri beni çok sever,lise çağında olmama rağmen,bana hala bir bebek sevgisi gösterir.Doğrusunu söylemek gerekirse bende onu severim.Fakat son zamanlar da onun, hafiften etine dolgun uzun boyu, bacakları,omuzlarına dökülen gür sarı saçları, kırk yaşlarına gelmesine rağmen bozulmamış düzgün vücut hatları, daha çok dikkatimi çeker oldu.Onu her görüşümde içimi tuhaf bir duygu kaplıyordu.Eskiden her zaman gördüğüm bu görüntüleri, şimdi fazlasını görebilmek için gayre
Nasıl Oldu Anlamadım 3
Merhaba ben gülay ; daha önce sizlere 2 hikayemi göndermiştim Ne oldu Anlamadım 1 ve Nasıl oldu anlamadım 2 fırsat buldukçada göndermeye devam edecem bu arada göndermiş olduğunuz maillere teşekkür ederim bu mailler sayesinde 2 kişi ile tanışıp seviştik umarım başkalarıda olur çünkü ben sexe doyamıyorum ileride onları anlatacam sizlere.Neyse daha fazla uzatmadan başlayalım.Daha önceki hikayemde banyoda kalmıştık devamında banyodan çıkıp yatak odamıza gittik yatakta biraz daha oynaştıktan sonra uyuya kalmıştık ee o kadar sexten sonra yorgunluk çöktü tabi sabahleyin arkadaşımın öpücükleri ile uya
Fetiş Gibi Liseli Lolitam
Herkese selam.Ben 17 yaşında 1.77.boyunda 68 kiolda ela gözlü bi çocuğum. Bu arada işallah bu hikayemi yayınlarsınız.Çünkü 2 aydır sitenizi okuyamadan 31 çekemiorum we cok güzel...nese geçelim hikayeye... Ben bizim okulun en seksi çocuklarından biriyim.Herkesin diyişiyle...Bu yüzden ben kızlara değil,kızlar bana çıkma teklifi filan eder...Bizim sınıfta ceyda adında bi kız wardı.Bu kız 88-58-95 bi kızdı.Cok güzel we seksiydi.Bu kızın önündeki weya arkasındaki bi sırada oturmak için her ders yer değiştiriodum(Kalem taktiği).Kızın bacakları o kadar güzeldi ki aramızda sadece bi etek war d
Bisexuel
Yvonn ben ve soufi`yle değişik bir bisexual ilişkimizBu öykü benim diğer hikayelerimde olduğu gibi sadece bir hayal ürünüdür.Küçükler ve sex hikayelerinden hoşlanmıyanlar okumamalı. Yvonn ve benim bi dergiye vermiş olduğu ilanın cevabının geldiğine gerçekten inanamadım. Uzun süreden beri ilşkimizde değişikliği,ikinci bi erkeği,yvonne`la beraber üçlü sevişebileceğimiz birini aramayı tekilif ettiğimde,eğer benim bir hayal`im gerçekleşecekse onunda bir hayalinin gerçekleşmeli diyerek yvonun bir zenci veya koyu tenli biri ile sevişmeyi hayal etmesi benim için büyük bi süpriz olmuştu. Ve şimdi o k
Askerliğim Yeni Bitmişti
Askerligimin bitmesinden sonra ailemin yanina donmustum.Bir sure avare dolastim.Daha sonra babamin tanidiklarinden olan birinin ic giyim magazasinda ise basladim.Gerek musteriyle diyalogum,gerekse hesaplar konusundaki ozenim,magazanin sirketlesmesinden sonraki surecte benim de kucuk bir payla sirket ortagi olmami sagladi.Is hayatim belli bir duzene girmisti,ancak ailemle birlikte kalmam yasantimi oldukca kisitliyor,oldukca zor gunler yasiyordum. Bu arada,annemin,artik evlenmem gerektigi yolundaki baskilari basladi.Evlilik,benim yasantim icin en uzak olguydu.Ancak gerek ailemin yanindaki sikin
On Numara Yengem Var
Ben 18 yaşında bir gencim. benim bir yengem war at gibi at 1.66 boyu war sarışın ela gözlü kalın dudaklı on numara malı olan bir bayandır. neyse boşverelim hikayeme başlim benim yan binada bir at misali bir yengem oturuyor (çok çok uzak akraba)bunlar hergün bize gelir kahwaltı felan yaparız hep biz onlarda onlarda bizdedir. her 31 çektiğimde o aklıma gelir benim ilham kaynağımdır.her ew boş kaldığında onun düşünür resimlerine bakarak 31 çekerim ara sırada gizli numaradan telefonunu ararım sesini duyarım we 31 çekerim. Evde otururken yengem bizi aramış anneme yiğenim bize gelsin demiş evde
Yengeciğim
|slm ben d.bakırdan arap size başımdan geçen gerçek bi hikaya anlatmak istiyorum benim amcam hapise gireli iki yıl olmuştu yengep hep bizde kalırdı bir gün okuldan eve geldim ve kapıyı açtım yengem evde yalnızdı üstünde de beyaz pantolonu ve turkuaz rengi bi bady vardı yengem uzanıp tv karşısın da uyuya kalmıştı ve ben onu kocaman götüne bakıp 22 aleti okşuyordum yengem uykuda sayıklıyordu -hadi hadi diye bende dayanamayıp yengemin beyaz pantolonun içindeki dap dar götüne uzandım ve tam o sırada yangem uyandı ve bene kızdı bağırp çağırıyodu ben de utanmıştım yengem kızgın bir şekilde beni taki
Kalın Sikim
Slm bende ismimi vermiycem ve okuduktan sonra bende yasadıgım bir güzelliği anlatıcam.komsumuz vardı ve o kadar güzel fiziği varki anlatamam yalnız yasıyordu günler geciyor ben onun hayaliyle yasıyordum bir gün tesadüf apartmanda karsılastık.benimle markete kadar gelebilirmisin yüklerimin agır olabileceğini söyledi bende kabul ettim terettürsüz.sordu bana bir işin varsa seni mesgul etmek istemem diye fakat ne işi işimde olsa iptal ederdim zaten.üzerine dar bir beyaz gömlek giymiş ve güzel bir etek altına.gömleğinin düğme aralıgı bazen acılıyordu ve sütyeni görünüyordu bu bile beni tahrik etmey
Kor Tuttugunu
Kör tuttuğunu... bi gün acayip azmıştım her zaman olduğu gibi... evde 42 gb lık porno arşivimden film beğenip asılıyodum... annemle babam işte kimsede yok...zil çaldı tam peçeteyi falanda hazırlamışken malafat elimde kaldı. küfür ede ede toparlandım. gittim kapıya baktım. bi hatun anket mi ne yapıyo ama taş... hükümet gibi karı valla... neyse sordu sruşturdu falan anket bitti. lavaboyu kullanabilirmiyim dedi sonrada... bende tamam dedim... girdi bu hatun kişi elini falan yıkadı... sonra çıktı bi bardak su istedi verdim. baktım hatun hala gitmiyo! bende yorulduysan birz oturup dinlenebilir
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d7068dde96b9d5fb0dcf78222016bd9f.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32