Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Otobuste Serkan
Otobüste serkan Sabah işe gitmek için belediye otobüsü bekliyordum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tıklım tıklım olduğu için bir türlü binemedik. En sonunda 3-5 kişilik daha yolcu alabilecek bir otobüs geldi. Gözünü açık tutan 2 erkek ve 3 kız otobüsün ön kapısına ani bir manevra yaptık. Bu 3 kızdan birisiyle hemen hemen aynı saatlerde otobüse biniyoruz ve haftada en az 3 kez karşılaşıyoruz. 22-23 Yalşarında bir hatun. kız çok güzel sayılmaz ama vücudu harika diyebilirim. Ufak ufak birbirimize bakışlar atıyoruz hergün ama bir türlü tanışmayı beceremedik. N
Atölye
Mrb ben hilmi konfeksiyonda calış,iyorum bizim atölyede songül diye bi kız var her zaman tüvalete gider ken beni kesiyor bende onu kesiyorum ve bir pazar günü atölyeye geldik 2 mizde biraz sohbey ettik ve benim telefonum daki pornoları izlettiim ona cok haşuna gittiki nasıl daya nıyorlar okadar yaraga ramazan dedi bende ne varki herkes dayanir dedim nasıl dedi bende gel dedim yazzaneye çektim ama kızmada bagırmada tamammı dedim tamam hadi dedi dudaklarına yapıştım göüslerini okşadım amına dogru yavaşca indim yalamaya başladım sonra soyunduk o sırt üstü yatti bende amını iiice bi yaladım
eteğimin bana getirdikleri
ben henüz 18 yaşındayım, liseyi bu sene bitirdim ve üniversiteye kayıt yapmaya hazırlanıyorum. herkesin çıtır diye tabir ettiği henüz tazecik bir kızım. yaklaşık 1,69 boylarında esmer 45-50 kg, ağırlığında siyah düz saçlı bir kızım. bazen aynada kendime baktığımda genellemenin ne kadar üstünde bir kız olduğumu görebiliyorum. her neyse belediye otobüsünde başımdan geçen bir hikayeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. ankara keçiören oturuyorum ve üniversite hazırlık kursuna kızılay dershanesine gidiyordum. dershane öğleden sonra idi ve çıkış bir hayli geç saatlere kalıyordu. burada yaşayanlar bilirl
Olgun Kadinlarin Tadi Baska Oluyor
Olgun kadınların tadı başka oluyor Merhaba ben izmirden barış 20 yaşımdayım size bir hikayemi anlatmak istiyorum ben ortayaşlı bayanlarla ilişki yaşamayı çok isterim böle bir fırsat geçse elime hiç kaçırmam ben sadece hoşlandığım için istiyorum benim düşüncelerimin böle olması esasen beni bu hikayenin ortasına itti ben hayatımda 2 kez cinsel illişki yaşadım yaşım gereği ama daha çok yaşarım yakışıklı bi çocuğum :) konak tan akşam eve gitmek için otobüse bindim neyse arkalara doğru ilerledim onumde o vardı 30-35 yaşlarında bir kadın bir parfum sürünmüş kokusundan içim gitti zaten dikkatimi
-YAkısıklı Izmirli Jigolo Hakan
Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım telı 2 kız arkadas arıyolardı yasları 17 miş onlarla iliksiye girmemi istediler hangı sehır olduklarını sordum İzmir dediler yerde anlastık kızlar bi ew ayarlıcaklardı kızlara once sızı gormem gerekıyo dedım msnde camlı yada kadincanormla dısarıda bı yerde bulusalım dedım tamam dedıler msne gırdıler konustuk ne zaman olcanı ayarlıyalım dedım gunu ve saatı ayarladık kızlar camı actılar 2 sıde guzellerdı nese werdıklerı adrese gıttım kapıyı catı
Kölelik
Merhabalar size başımdan gecen bir olayı anlatacam internette Chat yaparken bir bayan mesaj attı ben dalga gectigini sandım çünkü nickim köle idi biraz konuştuk telimi verdim bikac saat sonra aradı aslında lezbiyen olduğunu söyledi ama lezbiyen bir arkadaşıyla bir erkeği köle olarak kullanarak değişik şeyler yapmak istediğini söyledi ben pek ciddi olarak görmedim alay ettiğini sandım ama ertesi gün ankarada bir cafede randevu verdi ve oraya gittim söylediği gibi gelmişti ve ilk söyledi şey kölemiz olmayı kabul ediyormusun ismi serpildi kabul ediyorsan hemen başlıyorum dedi kalk gidiyoruz dedi
O BİR AFETTİ
bu satırları yazmadan yaklaşık 5 saat önce apartman komşumuzun kızı handanla birlikte kira olan evimde nasıl sikiştiğimi anlatayım     ben 19 yaşında ist avp yakasında ysşıyorum ist ye bu yıl geldim üniversiteyi okumak için sonra okula yakın bi yerde ev tuttum 4 kişi kalıyoruz ama işlerimize göre evi ayarlıyoruz bugün nöbet sırası bende idi ve evi temizleme işi bana düşmüştü pek anlamam yaa neyse bi şeyler yapmaya çalışıyordum kendimi pek kaptırmış olmalıyım birden deterjanımın bittiğini anladım komşulardan isteyeyim dedim yan komşunun kapısını çaldım  bide ne göreyim
Erkek Kardeşim
22 yaşında alımlı bir bayanım. yaklaşık 1 yıldan bu yana le sex yapıyorum. nasıl başladıgını merak ediyorsan okumaya devam et. ben 15 yaşında iken annemi kaybettim. o günden beri evişleri, yemek,bulaşık,çamaşır vs..... ile ben ilgileniyorum.liseden sonra okumadım. babam annemi kaybettiğimiz günden sonra aşırı alkol almaya başladı. eve ya geç gelir yada hiç gelmezdi.kardeşim şu andalise son sınıfta ve üni.sınavlarına hazırlanıyor. 1 yıl önce ev temizliği yaparken kardeşimin yatagının altında porno dergiler buldum. dergileri tektek okudum birtaraftanda amımı okşuyordum.lisede iken yakışıkl
Tecavuz
Tecavüz merhaba arkadaşlar ben sitenizi gördükten sonra bu anımı anlatmak istedim beni iyi dinliyin ben 18 yasında bir kızım.bundan altı ay öncesine yaşamış oldugum bir tecevüz olayını anlatacagım.bana bır suredır pesımden kosan bı erkek vardı.ben kendısıne fazla yuz vermedıgım ıcın en yakın kız arkadası devreye sokarak kendısıyle arkadas olduk. genc gercekten cok hostu ama her defasında bana sahıp olmak ıstedıgı soyluyordu. ama ben sevgısınden suphe edıyodum.amacı sadece benle seks yapmak ısedıgını dusunuyodum.ama bır yandan da kendısındende hoslanıyodum.bı gun okul cıkısında benı ev
komşumuz dul  yeşim
slm arkadaşlar bu olay başıma 15 yaşındayken geldi. şimdi yaşım 19 ben her sabah okuluma gidip eve gelip ödev yapan sonra pc ye takılan bi çocuktum real ile aram iyi değildi.sanal alemde takılırdım ve ergenlik yüzünden bazı +18 sitelere, biz istanbulda izmit kocaelide oturuyoruz.burası sakin istanbuldan iyi yani ama oturduğumuz sokakta çok dul bayan ve kadın vardı.ben sokakta yürürken dolu dolu bakarlardı köşe başında oturan dul kadınlar. bu kadar ciddiyim, tabiki anneminde komşuları filan var ama aralarında en genç dul olarak yeşim abla vardı.bize s
YENGEM 2
evet dostlar yiğenimin karısı fatoşun kilodunun içerisine elimi sokmuştum ve o tazecik amına parmaklarım dokunmuştu.yüzü kıpkırmızı oldu ve sadece utnarak yere baktı. bu defa ben korktum bir çocukluk yaparda ya hanıma anlatır yada yiğenime anlatırsa dayı sana güvendik sende neler yapmışsın der diye bayağı bir düşünce almıştı beni.daha sonra aradan 15 dk.falan geçti  sordum fatoş kızdınmı diye hayır ama senden böyle birşey beklemiyordum dedi. bende biran canım çok çekti seni öpmek istedim dedim.öp ama ayıp şeyler yapma olurmu dayıcık dedi. tamam dedim.dudağına yapıştım öptüm dilimle ağzını
Beni Fena Ettiler
Beni Fena Ettiler ben 18 yaşındayım ve tam 3 seneden beri birinden hoşlanıyorum hep gözgöze bakıştığımız olurdu ,son zamanlarda bu fazlalaştı ben hergün daha heycenlıydım. Birgün yine dışarı çıkmıştımki yanıma geldi iyigünler dedi artık çok şaşırmamıştım , ama çok heyecanlıydım baya bi sohpet ettik sonra gitmem gerektiğini soyledim bi dakka dedi bana telefonunu verdi.Bende ona verdim . neyse yoluma devam edeli iki dk. geçti bi mesaj geldi bana ``yarın saat 5 te ..pastenesinde buluşalım seni tenımayı çok istiyorum`` dedi bu mesaj ondan gelmişti ben tabi dahada bi heyecanlandım boyl
cocukları olmıyormuş bende yardım ettim
merhaba seks hikaye okuyucuları adım mehmet Şu an 38 yaşındayım. 0544 *** ** ** O günlerde evime yeni bir bilgisayar almıştım ve seks hikayeleri okuyordum ve başımdan geçen birkaç hikayeyi yazmıştım o günlerde yine telefonum çaldı arayan bir bayandı. sohbete başladık. Ben kadını tanımaya çalışırken evli olduğunu ve türbanlı bir kadın olduğunu çocuklarının olmadığını, problemin kocasında olduğunu söyledi. Bunlar beni çok heyecanlandırmıştı. Daha sonrada kocasının yanında olduğunu söyledi ve telefonu ona bıraktı. Bir süre de kocası ile sohbet ettik. Kocasının adına Alper, karısının adına da Se
İLK DEFA
Merhaba ArkadasLar ßen AmasyA dan Adim Gani size yasadiğim ßir oLayi Harika ßir oLayi anLatmak istiyorum... Aysun Adinda ßir Kiz Arkadasım vardi Ondan Çok hoşLaniyordum OnunLa Sadece SevişeßiLmek Onu SikeßiLmek için eLimden GeLen Herşeyi yapmak istiyordum ama Ona aciLamiyordum En sonunda Cafe M Adinda ßir Cafede otururKen ßana Dediki : Ganißana Sevgini ispatLayaßiLirmisin ? ßende taßiki dedim Sonra Ona gözLerini Kapat Dedim O anda hemen DudakLarina yapistim Sonrada Cafede ßu iş oLmaz Aysun Dedim Hemen Eve GideLim ama ßizim Evin DoLu oLduğunu söLedim Sonrada ßizim Evde Kimse yok Dedi hemen OnLa
Minibüste Başladı
selam ben cem sizlere bir iş dönuşu başımdan gecen gercek bir hikayeyi anlatacagım calıştıgim sirket bostancıda yine rutin bir gunun ardından isten cıkmış eve donuyordum once banliyo treni arkasından minibusle eve ulaşıyorum.her ne kadar tren yogun olursa olsun fizigim sayesinde acıkca pek fazla zorlanmıyorum cunku boyum 1.88 ve 89 kg ramım. Evli oldugum icinde mumkun olgu kadar yolculuk esnasında kadınları rahatsız etmemeye ozen gosteririm.ama neticede bizimkide bir can.sik kalktiktan sonra kimseyi tanımıyor.vukuatsız gecen tren yolculugunun ardından.minubuse binmek icin herkes yer kapma
Sekreter Banu
Sekreter Banu Merhaba. Size geçen yaz başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Bizim apartmanda oturan banu adında bir kız var. Banu özel şirketlerin birinde sekreter olarak çalışıyordu. Bu yüzden daima mini etek giyerek giderdi işe. sabah 11`de mutlaka kapının deliğinden izlerdim onu. O sütun gibi bacakların üstüne giydiği siyah çorap, süper minisinin altında parıl parıl parlıyordu. O bacakları düşünerek her gün 31 çekerdim. Yalnızca bacakları değildi elbette... manken gibi bir yüz, sarı kısa saçlar, taş gibi göğüsleri vardı banu`nun... Mahallede herkes laf atardı, o hiç umursamazdı ama
Kuzenim Ve Ayaklarım
Hemen hikayeme geçiyorum. Kuzenim kendilerinin bir fetişist grubu olduğunu benide oraya götüreceğini söyledi gittik... Kötü bir daire idi içerde 5 tane pis kokulu içkili adamlar vardı hepsinin benim ayaklarımı yalayacağını ve onların fantezilerinin tamamen uygulanacağını söyledi ve gitti. Hepsi bana annemin adıyla hitap ediyordu ve ilk yapacağım kişi annemin eşyalarını getirmemi istedi. Ertesi gün onun istediği gibi geldim hazırlandım. İstediği ojeyi sürdüm ve yine istediği gibi parmak arası terlik giydim. Siki çoktan kalkmıştı. Kucağına oturdum boynumu omuzlarımı sırtımı öpmeye başladı siki
Emelim
ilk ilişkimi askerde bir arkadaşla yaşadım.usta birliğine gitiğimdeonunla karşılaştığımda onu hiç sevmemiştim.neyse daha sonraları iyi arkadaşolduk. koğuşlarımız çok kalabalıktı.hep yanyana yatıyorduk.bir gün beraber yatarkengece geç satte götümde birşeyler hissetim.arkadaşım eliyle götümüelliyordu.hoşuma gitmişti bende sikini elime aldım ve dakikalarca birbirimiziokşadık bu bir kaç gün böyle devam etti artık ikimizde dayanamıyorduk bir günkomutanın odasının anahtarı bizdeydi gece geç saatte odaya girdik ve kapıyıkilitledik sonra soyunduk hemen sikini ağzıma aldım kiloluydu ama siki büyüktü e
KUZENLE MUHTEsEM GECE  2
KUZENLE MUHTEŞEM GECE - 2 Ben17 yaşında yakışıklı biriyim.Kuzenimde 16 yaşında 90-60-90 yani yaşına göre malları çok güzel.Bu olay tamamen gerçektir.Onunla şakasına güreşiriz.Birgün bu güreşlerimiz sırasında onu kucama almıştım ve onun bacaklarıda belime dolaşmıştı.oyun etkisiyle koltuğa düşmüştük.Benimki sertleşmişti ve o üzerimdeydi şeyimi elleyip nekadar sert ve büyük dedi.Benimki 17 cmdir.O günden sonra onu düşünüp hep 31 çekerim. Annem bana birgün kuzenimin bizde kalacağını söyledi.Bende fırsat bu fırsat dedim çünkü evde fazla yatak yoktu ve benimle yatacaktı.Onunla iyi anlaştığımız
Onu Bacaklarımla Uçurdum
Şu ana kadar kimseye anlatmaya cesaret edemediğim bir anımı "ayaksever" erkeklerle paylaşak istiyorum. Evet.. Yanlış duymadınız, erkeklerle dedim. Çünkü ben 20 yaşında, esmer, uzunboylu, fiziği düzgün ve sütun gibi bacakları olan bir genç kızım.. Türkiyeye iki yıl önce döndüm. Daha önce Almanyanın Hamburg şehrinde oturuyordum. Okul tatil olduğu zamanlarda özel bir çocuk yuvasında babys-titer olarak çalışıyordum. Orada ilk kez işe başladığımda iki kızla tanıştım. İkisi de Almandı. Birinin adı Helen diğerinin ise Olgaydı. Yabancılık çekmemem için bana yardımcı oldular. Aileler, sabahtan çocuklar
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/66512531de87561da888925260562b0e.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32