Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Yasak
Yasak! herkeze merhaba ben istanbuldan diver.19 yasindaogrenciyim.apartmanda cok tatli 1 bayan vardi.surekli onu hayal eder tatmin olurdum.oda hep bana gulerdi felan.bir gun evde internette gezinirken bize geldiler.ve annem disari cikmak zorunda kaldi. ben internette porno sitelere bakrken birden onu arkamda gordm ve beynimdem vurulmusa dndum.bana seniannene soyliyecem dediginde artik kaybedecek 1 seyim olmadini dusundum ve kapyi kitleyip bunu yataga attim.ilk once bagirdi felan ama sonra bacaklarini yalarken onu 1 an once sikmem icin yalvariyordu. ilk olarak kutusunu yaladim oylesine
Harman Zamanı Geldi
Artık harman zamanı gelmişti. Harman kovumu için yeni, genç, güçlü kuvvetli bir ata ihtiyacımız vardı. Babam Akhisar`ın hayvan pazarına gitmişti. Besili, güçlü ve uysal bir at almak istiyordu. Pazarda baba yadigarı kıratı satmış yerine esmer, iri cüsseli ve genç bir atla akşamüstü çıkageldi. Sabahları harman yerine gelip gidiyor akşamları da her sabah harıma bıraktığımız hayvanları ahıra yerleştiriyor onları yemliyor ve suluyordum. Yaz mevsimi olduğundan komşumuzun oğlu Hasan`ın da okulu tatildeydi.Onların harmanı da bize yakındı. Geceleri harman yerini yabani hayvanlara karşı korumak gerekiyo
Büyük Kuzenim Deniz
Selam ben burak. geçen yaz başımdan geçen mükemmel bir olayı anlatmak istiyorum... yaz tatili için ailemle beraber akbükteki yazlığımıza gitmiştik 1 hafta sonra halamlar da geldi e çok hasta oluyordum güzel kalçaları ve iri göğüsleri olan bir kızdır ve biraz da toplucadır her neyse kuzenlerimin geldiği 2. gün bizimkiler denize gittiler ve ben kuzenimle başbaşa kalmıştım (ders çalışmak için) biz derse başladık ama aklım kuzenimi sikmekteydi yanyana otururken bacaklarını okşamaya başladım kuzenimin üstünde de mayosu vardı sadece yavaşça amına doğru elim gitti ilk önce pek istemedi ama sonra bana
KIZ 16 YAŞINDA AMA HERKESE TAŞ ÇIKARTIR
SLM ARKADAŞLAR... BU HİKAYE BENİM BİZZAT BAŞIMDAN GEÇTİ AMA KESİNLİKLE GERÇEK... BEN 20 YAŞINDA NİĞDEDE BİR İŞ ADAMIYIM.BAZI KIZLARI BİLİRSİNİZ GÜZEL BİR YEMEĞE SPOR BİR ARABAYA KANARLAR...BİR KIZLA (İSMİ PINAR) TANIŞMIŞTIK.KENDİSİ LİSE 2 DE OKUYORDU.BABASI ÇOK ZENGİN Dİ AMA KIZ MOTOR İŞTE... BANA Bİ KAÇ ARKADAŞ BUNU GÜZELCE GÖTÜRDE AKLI BAŞINA GELSİN DEDİ.BENİM NORMALDE HİÇ İŞİM OLMAZ SÜBYANLA.BİR GÜN TANIŞTIK ARDINDAN 2 GÜN GEÇTİ BENİ ARADI... NUMARAMI BULMUŞ VE BANA BİR KAHVE ISMARLAMAK İSTEDİNİ SÖLEDİ... BEN DE GİTTİM BİR YERE OTURDUK... O DA NE KALTAK ÜSTÜNE EN MÜSLÜMANIO TAHRİK EDECEK DE
Bilgeyle Tuvalette
Slm ben hataydan musti bu hikaye bu yaz okulda sorumluluk sınavlarına girmek için gittiğimde okulun tuvaletinde meydana geldi.lise 2 yi bitiirdim ve lise 3 egeçtim .olayın kahramanıda yan sınıftan bilge o da benle beraber sorumluluk sınavına girmek için okula gelmişti.neyse bilgeyi anlatayım biraz yani o mükemmel vücüdunu. bile 170 boylarınd balık etli dolgun füze gibi göğüğüsleri harika kalçaları olan bir kız, okuldaki erkeklerin hepsi bu göte hasta ve değişik fanteziler kurarlar.bu arda da bilge başı kapalı olmasına rağmen çok azgındır ama gösteripte vermeyen cinstendir.benimlede ar5ası iyid
kız , kızdı - ama kanamadı
herkese slmlar der msj a geçerim.,. adana dan murat ben.22 yaşındayım.sewgilim war dı 18 yaşında lise son.bi kaç ay önce ayrılmıştık ama hala irtibatı kesmemiştik we yine bi gün msjlaşırken benden yıllık ödevi olduunu we bana yardım edip edemeyeceimi sordu. bu arada kız ark.ım ilk benimle öpüştü ilk beni gördü ::) pamuk gibi dudakarı , elma gibigöğüsleri we tüysüz şeftalisi mükemmel bi de fizik.,. puffffff şimdi kendimi kaybetcem? neise benden kitap istedi we ben de oki dedim yardımcı olurum dedim .,. aklımdan geçenleri kimse bilemezdi ondan ayrıldıktan sonra kimseyle sevişmemiştim henüz
Halami Nasil Siktim
Halamı Nasıl Siktim ? Bundan 7 yıl önce ailece memleketimiz giresuna gitmeye karar verdik. Oldum olası karadenizin yeşillğini severim.Yazın fındıkla uğraşması ırmakta balık tutması oldukça değişik gelir bana. İstanbuldan memlekete doğru arabamızla yola cıktık. 8-9 saatlik bi yoldan sonra köyümüze vardık. Dedemler bizi karşıladı. Kısa bi sohbetten sonra babam yorgun olduğumuzu söyledi. Ev fazla büyük değildi annemle babamı bi odaya benide halamla aynı odaya yerleştirdiler. Oda ufaktı ve tek bi yatak vardı. Halam bu gece benimle beraber yat yarına bişeyler ayarlarız dediğinde biraz utanmı
Evli Çifte Cay İçmeye Gittim Şeftali Yedim
Merhabalar Ben Tolga Boludan 26 yaşında Bir Delikanlıyım..sizlere anlatacağım hikaye yeni taşındığım karşı dairemde oturan çiftle ilgili..İlk taşındığım aylarda kimseyi tanımıyor ve görüşmüyordum sadece karşı komşum ece ve ali. Oda karşılıklı oturmamızda ve kapıda karşılaşmalarımızdan ibaretti. Bir gece ansızın bir çığlıkla yatağımdan fırladım. Karşı komşumdan geliyordu sesler. ece ile eşi derece hızlı ve vahşi sevişiyorlardı. ece yi birisi boğazlıyormuş gibi bağırıyordu. Bu arada ece 175 Boyunda, uzun saçlı, zayıf yapıya sahip, iri göğüsleri olan bir kadındı. Eşi ise ondan kısa normal yapılı
Bukadarıda Olmuş
sizi bilmem ama duyduğumda adeta şoka girdiğim ve o günden beri aslaunutamadığım bir hikaye yazacağım size. erkak arkadaşalrımdan biri belekteki birotelde çalışıyor, almanyadan gelen biri tekerlekli sandalyede olan bir çiftenbahsetti. kısa sürede kurdukları ilişi ile kendisinide aralarına almışlar.yardım etmek için yaklaştığı bu çiftten unutulmaz akla gelmedik şeyler öğrenmiş.ve artık beni hiç birşey tatmin edemez diyor. bacakalrını hisstmeyen kadınıkollarından ve bacaklarından tam açarak bağlamışlar, odada bulunan herşeyi tam10 saat süre ile kadının amına sokmuşlar, kadın dealarca zevk almış
Yengem Istedi
Yengem 30 yaşında ben ise 27 idim hemen yan binada oturuyorlar kocası polis olduğundan devamlı işte olur. bende devamlı korkmasın diye onnlarda kalırdım bir ğün yengem banyo yapıcağını söyledi bir baktım sadece kilotve südyenle banyoya gecti bu beni çok etkilemişti bende delikten onu kadincaizliyordum resmen kendiyle oynuyordu. neyse banyodan cıktı . sexi bir gecelik giyip yanıma geldi musti dedi her yerim agrıyor bana masaj yaparmısın dedi.bende hay hay dedim .uzanınca heryeri ortadaydı. yavaş yavaş heryerini ovalıyordum.baldırlarını okşayınca titremeye başlamıştı bende yavaş yavaş kiloduna e
Marjinal 4
Önceki yaşanmış olayda ,büromda ,dul ve yıllardır bir erkekle olmamış,hasretini çeken Banu ile nasıl seviştiğimizi anlatmıştım. Aynı günün devamında..2 saat kadar sevişip ,rahatladıktan sonra ,dışarı çıkmaya ve gezmeye karar verdik.O 3 kez boşalmıştı,bense 2 kez..Benim ,tempom hiç düşmeden saatlerce sevişme tekniğim olduğundan,2 kere boşalmam normal boşalma da 4 e karşılık gelir herhalde..Giyindik ve çıktık..Uzun bir geziden sonra sinemaya gitmeye karar verdik,bir kültür merkezi sinemasıydı. Fuayesine indiğimizde bizden başka kimseler yoktu.Film harika bir İrlanda filmiydi ve koskoca salonda i
AZGIN LİSELİ BAKİRE
Slm arkadaşlar ben erhan namıdeğer duayen sexin duayeni, sizlere 15-20 gün önce azgın asker karısı yelizi harika sikşimi yazmıştım, ilk defa yaşadığım sex macerasını paylaşmıştım, artık diğer maceralarımı da sizlerle paylaşmaya karar verdim. Bu müthiş sex 3-4 ay önce yaşadım, diğer hikayemde kendimden bahsetmiştim, okumayanlar için yine bahsedeyim, 27 yaşındayım, halkla ilşkiler uzmanıyım, 1.76 boyunda, atletik vucuda sahip, 73 kilo, yakışıklı bir erkeğim. Bizim işyerinin biraz yakınında bir lise var, öğrenciler okula gidip gelirken bizim işyerinin önünden geçiyorlar, bir gün bır kız dikkatimi
Ahhh hamam vahhh hamam
Ben bir pasifim ve yaklaşık üç ay önce bazı işlerim nedeniyle istanbuldaydım. Gündüz işlerimi hallettikten sonra trenle dönecektim izmite. Ama bi hamamın önünden geçiyordum ve şeytan yine aklımı çeldi. Aslında hayatımda hiç hamama girmedim ben. İçeriye girmeye çekindim işk başta. Hamamın önünden bikeç kere geçtim. Sonunda cesaret edip girdim. Hamamcı sabun, peştemal, terlik falan verdi. Odaya girip soyundum. Sonra da hamamın içine girdim. İçerde duş alınacak kısımlar da vardı. Bi de ne denir bilmiyorum ama keselenmek için bazı yerler vardı. Orda birisi bir tellağa kese attırıyordu. Daha
Koca Götlü Annem
Benim anlem le sevişmelerim bundan iki yıl önce başladı kış vaktı olması lazım dogal gazda bı sorun vardı vebabamda akra ba ziyareti için şehir dışındaydı annemle evde tek başımızaydık ben odamda bilgisayarda hatunlara bakarken birden annem geldı ve bilgisayarın başın da ovaziyet görün ce baksen şu terbiyesize dedi birden yanıma oturdu ve ne o azdınmı dıye sordu ben hayret etmiştim neyse anlaşılan annemın yarraksızlık başına vurmuştu bana hadı devam etdedi ve bende bilgisayarda devam ettim buarada benım mal kalktı baktım annem yanıma yakın oturuyor elımı amına attım ilk once napıyorsun lans
ESIM NALAN
SELAMLAR BEN ALMANYADAN ESIM NALAN 28 YASINDA BEN 30 ESIM KISA BOYLU BALIK ETLI BIR KIZ ESIMLE HER TÜRLÜ SIKISIYORUZ AMDAN GÖTTEN AMA YETMIYORDU ARTIK MOLOTON OLMAYA BASLADI BIR GÜN ESIME TRANSPARAN BIR GECE KIYAFETI ALDIM SIYAH RENKDI AMA ICI TAMAMEN GÖRÜNÜYRDU BIRDE BEYAZ TANGA ALDIM BELLI OLSUN DIYE EVE GELDIM ESIM BU NE DEDI HAZIRLAN ASKIM CIKIYORUZ DEDIM NERE DEDI GEZMEYE DEDIM CIKDIK YEMEGE GITTIK RESTORANTTA HERKESIN KOCASI NALANA BAKIYORDU SIKMEK ICIN NELER VERMEZLERDI YEMEGIMIZI YEDIK CIKDIK SWINGER KLUBE GITTIK BURA NE DEDI GEL ASKIM DEDIM OLMAZ DEDI UZULDUMU GÖRÜNCE TAMAM ASKIM AMA
Yeğenim Filiz
Esim memlekete ailesinin yanına tatile gitmişti bende bir ay sonra esimi almaya gidecektim. o sabah kapının zilinin çalınmasıyla yataktan kalkarak uykulu uykulu kapıyı açtım gelen di filizi içeriye davet ederek kapıyı kapattım ve filizle salona geçtik hayrola kızım bu saatte dediğim zaman filiz dayı saat bire geliyor demesin mi yapma ya ne uyumuşum dedim ve birden filizin gözlerinin altıma baktığını fark ettim ve kendime geldim uykulu olduğumdan üzerimde sadece ince bir kilotlan yatmış olduğumun farkında değildim sikimde dimdik bir vaziyette külotumu yırtacak şekildeydi ve filizde bunu görmüş
Doya Doya Yedim
Doya Doya Yedim Adım Erdal Yaşım 30,183 boyunda 78 kg ağırlığındayım.Vucudumda kıl yok denecek kadar az,hafif kaslı ve beyaz tenliyim.Bu güne kadar istediğim hemen her erkekle coğunlukla pasif olamk üzere birlikte oldum.Özellikle 18-24 yaş arası genç erkekler hep ilgimi çekmişti.Hep değişik insanlarla sevişmeyi sevdiğim için bir gün yine chate takıldım. 19 yaşında olan murat isminde bir gençle muhabbeti ilerlettim.Dersaneye gidiyormuş.Çok azgın olduğumu gençlerden hoşlandığımı falan söyledim,o da sadece aktif ilişkiye girdiğini ama seviştiğini söyledi ve istersem kenid yaşlarında arkada
Yengemi Siktim
Yengemi siktim Şimdi sizlere melahat yengemle yaşadığımız büyük aşkı anlatacağım. aslında önceleri birbirimizle hiç ilgilenmezdik. Taki bir pazar günü evlerine gidipte hissettiklerimden sonra. Evlerine girdiğimde yengem temizlik yapıyordu. Bol bir bluz vardı üzerinde. Ben önceleri farketmemiştim olayı ta ki yerleri silene kadar. Baktımki yerleri silerken göğüsleri sallanıyordu. Galiba oda farketmemiştiki dehşetlice siliyodu. Memeleri öyle sallanıyorduki benim alet öyle bir havaya kalktıki inmiyordu. Ne yapıp edip indirmeliydim. Gittim artık tuvalete otuzbir çektim memelerini hayal ederek
Okul Kömürlügünde Komşu Kızı
Slm millet ben efekan 26 yaşındayım lise yıllarında başımdan geçen banagöre muhteşem bi hikayemi anlatmak istiyorum gebze lisesi 2,sınıfta okuyorum ozamanlar komşumuzun kızı vardı şule ğüzel kızdı ama çok mahçup sakin biriydi sabahları okula beraber giderdik aynı okulda farklı sınıflardaydık bigün okul çıkışı toplandık okul bahçesinde maç yapıcaz neyse maça başladık topa bir çaktılar top okulun arkasındaki kömirlüge gitti sikisbende topu almaya gittim okul kömürlügü biraz tenhada kalıyor bir baktım bir sesler geliyor hem çabuk ol diyo hem inliyo bi kız sesi anlamıştım biri kızın birini sikiy
komşum ayşe
ben 18 yaşında daha hiç kadın sikmemiş bi gencim ta ki ayşe yi sikene kadar.ayşe yi anlatayım 38 yaşlarında türbanlı iyi ev kadını mükemmel bir vucuda sahip örtülü bi kadın oğluyla da çok iyi arkadaşızdız neyse hikayeme gelim bigün bizimkiler köye gitmişlerdi ben evde yalnız kalmıştım bi kaç saat playstation oynadıktan sonra birden abazalaştım.evimde bulunan rus pornolarını izleyip çekiyordum sonra sıkıldım balkon çıktım 4. katta oturuyorum alt katta ayşe teyze de balkon çıkmış eli eteğinin içinde mastürbasyon yapıyodu ama aşiri zevke gelmiş ayakta duramıyodu yere oturdu ben üst kattan onu izl
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/4ed89f0c692e2d1c1b3ab94b1db0775d.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32