Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Terzi
Samsun havaalaninda pantolonumun agi yirtilmisti,is gucten once oncelikli olarak pantolonumu tamir ettirmem gerekiyordu.Sehre geldigimde bir taraftan yana yakila terzi ariyordum,bir taraftan da isler gucler,aksama Istanbula donebilecek miyim ki derdinde idim. Apartmanin ust katinda vardi iste terzi.Ciktim yukari.Bayan terzisi idi gerci,ama isim basitti.Yardimci olur musunuz dedi,hay hay dedi dunya guzeli dislere sahip olan bayan.Pantolonumu cikardim ellerine teslim ettim.Sohbet de baslamisti,bugun donecegim insallah dedim,hmmm yazik dedi.Donmeseydim ne olacakti ki dedim,hiiicc dedi,belki bu
Eski manita ve onun nisanli kiz arkadasi
Selam arkadaslar anlatacagim hikaye tamamen gercektir ama isimleri degistirecegim Almanyada yasiyorum yasim 29 eski kiz arkadasim dilek 20 yasinda ve kiz arkadasi gülcin oda ayni yaslarda olmasi gerekti yasim sorun oldugu icin ayrilmistik 1seneyi gecmisti cuma gunu bir mesaj geldi sigara icelim mi konusuruz diye ipey konustuk sonra vedalasirken biraz öpüstük o an farkina varmistim fazlasini istiyordu cünki o muhtesem kalcalarini okusuyordum hic ses cikarmiyordu ama ileri gidecek zamanimiz yoktu gitmesi gerekti ertesi gün bir festivala gidecegini istersem orda tekrar görüsebilecegimizi
HOCAMIN EVİNDE PARTİ
selam geçen sen lise sona giderken okulumuza yeni gelen bilgisayar hocası wardı ama ne hocaydı insanı delirten bakışları we fiziği wardı kısacası mükemmel bir öğretmendi adı elif hocaydı.geçen sene musiki derneğini gidiyordum konserimiz wardı bende elif hocamı çağırmıştım nerdeyse her gece onu düşünerek fantezi yapıyordum konsere gelmişti konser bitiminde onu ewe bırakmamı söyledi bende memnuniyetle kabul ettim yolda eski aşklarından bahsetti we ewli olmadığını söyledi o an dünyalar benim olmuştu sanki ewini önüne geldiğimizde beni içeri dawet etti ben baştan itiraz ettim ama ısrar edince gird
Yuklukte Sex
Mrb ben nuri sizlere adana dan yazıyorum anlatacağım olay 1yıl oldu.kız arkadaşımı hazıran ayının bı gununde eve cağırmıstım evde yuklukteki yatakları acıp havalandırmaktı kısa surede yuklugu bosaltıktan sonra kız arkadaşımı yüklüğe goturmek için sarıldım dudaklarından opmeye basladım oyle delicesine opuyordukki birbirizimi doyamıyorduk birbirimizi soymaya basladım ve komple soyunduktan sonra duvara dayadım ve opmeye yalamaya basladım amcıgı okadar tatlıydıkı kendisi gibi doyamadım.kucagıma kaldırdım yarağımın ustunde oturttum kucağımda o kadar delicesine zıplıyorduki iyice azmıstık ve onu yuk
KUZENİM HAKAN
 merhaba ben selen sizlere basımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum..gecen sene her yıl yaptıgımız gibi yaz tatilimizi geçirmek için antalya`ya gitmiştik orda yıllardım görmedigim ama varlıgından haberim olan kuzen`im Hakan`ı görcektim bunun heyecanı ve mutlulugu vardı bende..ve o gün gelip çattı Hakan`ı o gün ancak evde görebildim ilk baslarda uzun uzun muhabbetler edip birbirimizi tanımaya calısoyorduk kendisi aşırı derecede sempatik ve gırgır bi çocuktur..neyse 1-2 gun böyle devam etti biz birbirimize iyice alışmıştık el şakaları bel altı sohbetler derken bi gece uykumuz kactı ve ``h
Çok Zevkliydi
Merhaba ben Tülin 24 yaşındayım ünü öğrencisiyim sizinle paylamak istediğim hikaye tamamen doğru ve yaşanmış bir olaydır. Bizim Antalya sidede yazlığımız var ve har yaz oraya gideriz 15 günlüğüne, bizim evin hemen yakınında bir market var ve bu marketi işleten 30 yaşlarında bir bayan daha önce aerobik hocalığı yaptığı için ve sporla ilgilendiği için fiziği çok düzgün ve güzel ama fazla sohbeti sevmeyen birisi yazları çok sıcak olduğu için pek dışarıya çıkmıyorum gündüzleri, ağustos ayında çok sıcak olan bir günde evde oturuyordum canım kola içmek istedi baktım evde yok markete gittiğimde marke
Orta Yasli Bayan
Orta yaşlı bayan Öncelikle herkezeye mrb lar bu sitenin devamlı okuruyum ve burada yazanlara genelde inanmazdim taki basıma gelene kadar. Analatacaım olay iki gün önce basımdan gecti aksam arkadaşlarla bulusmak icin yola cıkmıstım durakta otobüse bindim genelde bos olurdu ama nedense doluydu itiş kakıs otobüse bindim ortalarda bi yerde dikilmeye başladim o sırada yanima orta yaşlarda bi bayan geldi cok güzel ve alımlıydı ve cok güzel parfüm kokuyordu otobus duraklarda teker teker duurup yolduları alıodu bu sırada otobus iyice sıkıs sıkıs olmustu ve bi bu orta yaslı bayanla tek vicut o
Tadi Damagimizda Kaldi
Tadı damagımızda kaldı!!!! mrb arkadaslar ben dicle..bigün yakın arkadaslarım begüm ve vildanı bizim ewe cagırmıstım!!!Annemler yazlığa bodrum`a gittiklerinden dolayı ew bostu ve begümün sewgilisi hakanı bizim ewe cagırmaya karar vermiştik..zaten ip ondan sonra kopmustu.. Hakan gelmeden önce hepimiz onun hayaliyle azıyor ve birbirimizi orgazm ediyorduk:)) Üçümüz bira almsıtık ve çakırkeyf kafalarımızla iice azmıstık artık parmak ve dillerimiz bize yetersiz gelmeye baslamıstı..Daha sora kapı caldı!! ewet artık hakan gelmişti.. hepimizin üstünde siyah kırmızı ve beyaz renklerden
komşum aynurun içine boşaldım
slm ben malatyadan berk 16 yaşındaydım . bizim yan komşumuz aynur diye bir bayan vardı aynur 38 yaşındaydı çok güzel değildi ama sütun gibi bir bacakları vardı.aynur benim 31 çekerken hayallerimi süsleyen kadın olmuştu.birgün annem komşumuz aynura gitmişti ve benide çağırmışlardı biraz oturdum çay içtik daha sonra benim tuvaletim gelmşti banyoya klozete gitmiştimki ne göreyim kirli sepeti hemen kapağı açtım aynurun kilotlarından kırmız dantelli kilodnu aldım koklamaya başladım ve 31 çekmeye başladım sonra kilodu sikimin üstüne koydum ve kiloda boşaldım.daha sonra biri banyonun kapısını çaldı
Bursa Arabada Kacamak
Bursa Arabada kacamak:) bursadayim ve evliyimm ama icten icee lez egilimlerim vardi.birgun yolda otostop ceken bir bayan gordum e arabama aldimm o da kadin surucuyu gorunce ic rahatligiyla bindi.tam yolumun uzeri oldugundan konusa konusa gidiyorduk benim gozlerim goguslerine takilmistii cok buyuktu ve hayal etmek icimi hoplatiyordu. sonradan onun da rahat bir kadin oldugunu anladimm ama zaten zor olan baslangici yapmaktii ben dikkatimi yola vermeye calisirken ne guzelsin sen ya falan demeye basladii cok sasirmistimm ama heyecanlanmistim da sende oyle diyebildim sadecee!kilolu oldugumdan
Köyde Sikiş
|Merhabalar arkadaşlar ben a hikaye hikayeleri okuya okuya bende ensest olmaya basladım aslında eskiden beri içimde vardı ama kımseyle paylaşamıordum meğersem benim kanka nında içinde varmıştı ama 1 akŞam konusurken bu içimizdeki cocuk bir anda cıktı neyse ben lafı uzatmayayım Hikayeme yawaş yawaş başlıyayım Benim adım : Berk Kankamın adı :Can biz hep ikimiz takılırız neyse köydeki akrabalımızın kızları bana telefon etti bu akşam kimse yok korkuyoruz hesabi bize gelme imkanın varmı die bende yok işte yanımda arkadaşım kim felan dediler Can felan var dedim oke onuda al gel felan dediler zaten
Ofiste sekreterimizle sex hikayelerimiz
Merhaba www.yorsco.com sex okurları,size İzmir’den yazıyorum. Kız arkadaşımla yaşadığım güzel dakikaları sizinle paylaşmak istedim. Onunla barda tanıştım. Güzel saçları ve vücuduyla bakımlı bir bayandı. Sürekli görüşmeye başladık. Ben denizi karşıdan gören güzel bir ofiste yönetici olrak çalışıyordum. İşim geç saatlere kadar sürüyordu. O yüzden zaman zaman ofiste buluşurduk. Ofisimizde her türlü lüksümüz vardı. Güzel koltuklar büyük bir ofis masası amerikan barımız. Yine yorucu bir iş günü geçirmiştim. Akşam üzeri beni aradı. Ne yapıyorsun canım dedi. Bende işlerimin uzadığını söyledim. Geç s
KİRACIMI SİKTİM
MERHABA. BEN 22 YAŞINDA SEX ÇOK SEVEN BİR GENCİM.ANLATACAĞIM HİKAYE TAMAMEN GERÇEKTİR.BUNDAN 3 YIL ÖNCE BAŞIMDAN GEÇEN HİKAYEYİ ANLATACAĞIM.O ZAMANLAR BABAMIN İŞLERİ İYİ GİTMİYORDU.BENDE HERZEMAN YAPTIĞIM GİBİ GİYİNİP KUŞANIP GEZİYORDUM.BİR GÜN EVE GELDİĞİMDE ÖGLE SAATLERİYDİ.BİZDE KİRACIMIZ OLAN ALİYE VARDI.SÜREKLİ GELİP GİTTİĞİ İÇİN BİRAZ SAMİMİYDİK.ABLAM MUTFAĞA YEMEK HAZIRLAMAYA ÇIKTI.VE ALİYE BANA DÖNÜP EĞER BEKAR OLSAYDIM HİÇ PEŞİNİ BIRAKMAZDIM DEDİ. BEN O AN DONA KALDIM VE HİÇ BİRŞEY DİYEMEDİM.VE O GÜN BOYUNCA ALİYENİN SÖZLERİ HİÇ AKLIMDAN ÇIKMIYORDU. BELLİ Kİ BENİ İSTİYORDU. BEN ARTIK
ORTAĞIMIN KARISI
SLM,BU ANLATACAĞIM OLAY YAKIN BİR ZAMANDA OLDU VE GERÇEKTİR.İSMİM KERİM.ADNAN LA 8 SENE DİR ORTAĞIZ.KARISININ İSMİ SÜNDÜZ.VE SÜNDÜZ YAKLAŞIK 1,83 BOYLARINDA İNCE BELLİ ANORMAL BÜYÜK GÖĞÜSLÜ,KALÇALARI MUHTEŞEM 32 YAŞINDA MUHTEŞEM GÜZEL BİR KADIN.BEN BEKARIM ADNAN İSE 11 SENELİK EVLİ.EŞİ SÜNDÜZ GERÇEKTEN MUHTEŞEM BİR KADIN.ONU HERGÖRÜŞÜMDE ERKEK LİK HORMONLARIM TAVANA VURUYOR.BİRÇOK ZAMANIMIZI BERABER GEÇİRİYORUZ.BIRAKIN İŞYERİNDE ADNAN LA BERABER OLMAYI ÇOĞU AKŞAM TATİL GÜNLERİNDE DE BERABERİZ.SÜNDÜZ BENİM HER SEVGİLİMİ VE HATTA SEVİŞTİĞİM KIZLARI BİLE BİLİYORDU.BUNU BAZEN ONU AZDIRMAK İÇİN BİL
Bernaya Tecavuz
Bernaya tecavüz herkese merhaba adım nuri, ben oto tamircisiyim bir yerli otomobil tamir servisinde calısmaktayım anlatacagım olay bu yaz agustos ayında yasandı.cumartesi ögleden sonraydı her zamanki gibi samimi oldugum iş arkadaslarım fatih ve ugurla birlikte bi yandan servise bırakılmıs olan arabaların bakımını yapıyor diger yandan zaten sıcaktan ter içinde kalmıs bir sekilde tulumların içinden çalışmaktan sikayet edip hemde arabalarını servise getiren hatunları konusup fanteziler kuruyorduk.. servise her zaman gelen palio marka arabalı berna adında 23-24 yaslarında kısa boylu ancak göğ
Yengem Ve Komşusu
Herkese merhaba arkadaşlar başımdan gecen bir sırrımı sizlerle paylaşmak istedim.bundan 3 yıl öncesiydi askerden yeni gelmiştim.Ankarada arkadaşlarla zaman geciriyordum.bir akşam bartında bir kamu kuruluşunda çalışan dayım aradı. Yeğen hoş geldin bize gelsene hem seni görmüş olurum hem de bir aylığına İstanbul bilgisayar kursuna gideceğiz yengenin yanında kalırsın hem göz kulak olursun hem de ben yokken evin erkeği olursun dedi. Annemlerde iyi fikir diyince atladığım gibi bartına gittim dayımların kapısını çaldığımda yengem kapıyı açtı. Dayım işteydi. Yengemi 6 yıldır görmüyordum ve doğrusu bu
Ah Dayıoğlu Ah
adım eren kocaelide oturuyorum 27 yaşıjdayım.bundan 5-6 yıkl önceydi kalmak için dayımlara gitmiştim.gece dayımın bende bir yaş küçük oğlu ile aynı odada yatıyorduk..herkes odasına çekildi tabi bizde .bi süre konuştuk daha sonra aynı yatağa geçtik beraber hemkonuşuyor hem film seyrediyorduk.derkaen konu sexten acıldı kızlardan bahsetmeye başladık.mevzu uzadıkça bizde tahrik olmaya başladık bu arada dayımın oğlu yatağın içinde elini kilotuna sokmuş okşamaya başlamıştı.tabikibende bi süre sonra artık ipler gerilmeye başladı dayı oğlu benimki kalktı ya seninki diye sorduğunda bewn açıp gösterdim
Hala Bulamadım
|merhaba arkadaşlar adım erol ben başımdan geçen bi olayı kısaca size aktarıcam bi gün internette chat leşirken bi kızla sanal sex yapmaya başladık kızın telini aldım ve buluştuk bana netteki kadar başarılı olup olmayacağımı sordu benim hiç aklımda bile yoktu ama dene ve gör dedim en yakındaki bi otele gittik ve girer girmez benim dudaklarıma yapıştı üzerinde çok dar bi badi ve pantolon vardı göğüsleri harikaydı bi kaç saniyede çırılçıplak kalmıştık önüme eğildi ve yarrağımı ağzına alıp saksoya başladı doğrusu pek beceremiyodu ona bakişremisin dedim evet dedi ben ağzına boşaldım ve şimdi kendi
Arkadaslari Anneme Tecavuz Etti
Arkadaşları anneme tecavüz etti slm ben timuçin ben size bundan 2 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatacam. salı günü 2 arkdaşımla porno filim aldık ve bize izlemeye gittik.. . evde annem(meral) vardı .ANNEM 36 YAŞINDA SARIŞIN TAŞGİBİ BİR KADINDIR. çevremdeki herkesin anneme ilgisi vardı, ellrinden gelse hepsi annemi sike sike öldürür. eve gittik zile bastık kaoıyı annem açtı, ve arkadaşlarımın gözleri fal taşı gibi açıldı, annemin üzerinde siyah bir tayt ve beyaz bir badi vardı. ve bizi içeriye buyur etti.biz hemen odaya geçtik. arkadaşlarım annemin arkasından öyle baktılarki sa
Deliliğin Dağlarında
Ayrılmamızın üzerinden 1.5 yıl geçmesine rağmen arasıra görüşüyorduk ve ikimizin de o sıralar sevgilisi olmadığından birlikte geçirdiğimiz sıra dışı zamanların hatırası yine ağır basmaya başlamıştı. Açıkçası ayrılmayı ben istemiştim, çünkü ilişkimiz ( eğer bir ilişki denebilirse ) onun da kişisel tercihleriyle tamamıyla bir köle/efendi ilişkisi eksenine oturmuştu; ki hayatım boyunca en çok istediğim şeyin bu olduğunu düşünsem de duygusal açıdan bazı şeylerin zamanla yitip gitmesi fikrini dayanılmaz bulmaya başlamıştım. Bir kölenin kendi isteğiyle efendisini terk etmesi düşüncesi en çok onun si
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3f511b6ab788a74d8d9ef9f88b843dd6.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32