Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Amima Koydular
Amıma Koydular... Bir gün erkek arkadaşımla buluşmaya karar verdik.Gezdik , dolaştık.Sonra evime çağırdım.Biraz televizyon izledikten sonra bi kanalı açtım.Kanalda Ara Beni Boya Beni gibi şeyler diyolardı.Sex hattıydı. Erkek arkımın sikinin kalktıtığı çok belliydi.Benimde üstüme mini etek ve badi vardı.Dedim yanıma gel.Yanıma geldi oturdu.Birden elimi sikine attım.Ben diyim 30 siz diyin 40 cmlik bir yarraktı.Fermuarını açtım.Yavaçya yalamaya başladım.Zevkten kuduruyodu.Meme uçlarım dimdik olmuştu.Çok tahrik olmuştum. Sonra beni yatırdı.Fermuarımı açtı ve süt kadar temiz amımı yalama
Patronum Mine
Aylarca işsiz kaldıktan sonra, bir arkadaşımın tavsiyesiyle eleman arayan bir firmaya görüşmeye gittim. Bir emlak firmasıydı. Görüşmeye benden başka üç kişi daha gelmişti. Bekleme salonunda beklerken, sekreter kız, elinde bir dosyayla geldi ve: "Tayfun gelsin dedi". Beni çağırıyordu. İçeri girdim. Nefis bir sarışın kadın vardı karşımda. Aylarca işsiz olunca, aylarca kadınsız olmuştum züğürtlükten. Geneleve gitmemiştim uzun bir süre. kadını görünce sikim kalkmaya başladı. Utanmıştım. Allahtan kadın oturmamı söyledi ve bana bir sigara uzattı. Sigara kullanmadığım halde aldım ve içtim. O sarışın
KOMŞUNUN KARISI
Ben yanlız yaşayan çok yakışıklı bir herifim. Ben sex için yaratılmış heralde :) ... Kaldığım abartmanda pembe adında evli bir bayan vardı. Size kısaca pembeyi tarif edeyim ; Pembe 33 yaşında 1,70 boyunda , esmer , büyük göğüslü süper bi hatundu... Bense 1,90 boyunda best model bir herifim... Ben pembe ve kocasıyla sürekli konuşuyor kahve partileri fln veriyoduk... Pembenin en güzel götü hoşuma giderdi hele o güzel tangalarına deli olurdum... Bir sahah erken uyandım , uyandığım zaman genelde benim alet kalkık olur ve sabah sabah canım acayip sikiş istedi. Hemen aklıma alt katta oturan pembe ge
Kuzenimle yaşadıklarım
Ben o zamanlar lise3e gidiyordum kuzenim 3. sınıfa. Kuzenimle film izlerken öpüşme sahnesi geldi kuzenim bunlae ne yapıyor dedi ben birbirini çok seven 2 insan bunu yaparlar dedim oda sen hic öpüştünmü dedi evet diyince nasıl bisey fiyr sordu sonra ısrar etti banada göster diye bense küçük diye tmm dedim kucağıma aldım dudaklari birleştirdik dilimi içeri soktum benimki kalkmaya başladı kuzenim bi anda altında sikimi hissedince abi bune demek için ağzını çekti bende yok bişey deyip öpmeye devam ettim bi yanda öpüyor bi yandan okşuyordum sonra üstündekini ç
Baldızım Ve Ben
Bır gun dukkanda oturmus ensest hıkaye okuyordum.cok gerılmıstım tam o sırada baldızımın sesını duymustum.bu hıkayenın üstüne iyi gidecekti onu sikmek cok ıyı olacaktı.geldı yanıma oturdu.bılgısayara bakınca bıraz urkmustu ama meraklı gozlerle bakıyordu hıc sesını cıkarmadan oylece izledi biraz okuduktan sonra eliyle amını oksadıgını farkettim göz göze gelmiştikelimi yavaşca pantol0onuna attım once biraz naz yaptı.sonra bacaklrını yavasca actı bende hemen elimi amına soktum basladım karıstırmaya garip sesler cıkarmaya basladı oda elini sikime attı.sürekli sıkıp duruyodu amı taş kesilmişti.sula
Abimin Santaji  2
Abim kalkıp tuvalete gitti ve ben kemalle konuşmaya başladım. Nasıl onun karısı olsuğumu biliyormusun dedim. Evet dedi. Ondan intikam almama yardım et senin kölen olayım dedim. Senin için herşeyi yaparım dedi. Ona abim beni yaprken sende onu yapıcaksın dedim, kabul etti. Abim geldi koltuga oturdu gel bakalım orospu karım, sikimin üstüne otur dedi. Ben onun sikine oturdum, üstünde zıplamaya başladım. Kemal ise götüme girdi. Ben artık zevkten inliyordum. Iki erkek birden beni sikiyordu. Biraz sonra abim ve kemal siklerini çıkartıp yüzüme boşaldılar. Abim bana seni birdaha götten sikicem dedi
Annem Farketmedi
Adım Berk. 18 yaşındayım. Annem Deniz ise 38 yaşında. Çok tatlı ve çekici . Annem 25 yaşında pek çok kadının isteyebileceği kadar güzel bir vücuda sahiptir. Vücudunu zinde tutmak için daima spor yapar. Açık tenli iri memeli ve kahverengi meme başları olan uzun bacaklı bir kadın. Bu neden başıma geldi bilmiyorum. Ama Annem zaten pek çok erken sahip olmak isteyeceği kadar güzel Babam serbest meslek sahibi. İşinin takibi için sürekli dünya seyahatlerine çıkar. İyi para kazandığı için istediğimiz her şeye sahibiz. Bahçesinde yüzme havuzu olan büyük bir ev ve evin yanında geniş bir spor salonu. Elb
Baldız! Bildiniz, Baldan Tatlı
Ben 30 yaşında ilk tanıştığım günden beri baldızımla ilişkiye girmeye çalışan birisiyim. Baldızım 36 yaşında yaşına bakmayın çok genç ve güzel gösterir. Dolgun göğüslü ve mükemmel dudakları olan birisi. Daha önceleri hep onun dudaklarını düşünerek oral seks yaparken hayal edip mastürbasyon yapardım. Bir gün bacanak ve çocukları ile beraber şehir dışına çıktılar ve evdeki çiçeklerin bakımı ile benim ilgilenmemi istediler. Kabul ettim. Bir kaç gün sonra evlerine gittim. Ama baldızımın iç çamaşırlarını çok merak ediyordum. Doğru yatakodasına gittim. İlk açtığım çekmecede ipeksi bir g-string gör
Eminönü`den Eve Gidiyordum
Bundan 2 yıl önce başımdan gecen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir pazar günüydü Eminönü`nden eve dönüyordum hava kararmıştı. Belediye otobüsüne bindim iğne atsan yere düşmezdi. Bir ara kalçalarımda (sağ yanım) kıpırtılar olduğunu hissettim hafifçe arkaya doğru bakınca arkamdaki adamın resmen sikini kalçalarıma dayadığını gördüm Sikini iyice hissetmem içinde baskı yapıyordu Adam 35 yaşlarında falan vardı. Benimde çok hoşuma gitmişti hafifçe ona doğru sokularak tam önüne geçtim. Acayip tahrik olmuştum Çünkü ilk kez bir erkek sikini bu kadar yakından hissediyordum. adamda mesajımı almıştı
Ne Tatli Vajina IDi :)
|Ben Tekrardan CenK sinem we ben kahramanı Anlatacağım olaylar bundan 2 sene önce olmuştur . Lise son sınıfa giderken dönemin yarısında bir kız arkadaşım olmuştu kız benden bir yaş büyüktü ve lise 2. sınıfı tekrar etmişti.Çıkmaya başladıktan 3-4 gün sonra yine tenefüste buluşup okulda hep oturduğumuz yere gitmiştik.Benim sıradaki dersim beden eğitimi dersiydi ve sınıf boştu onun ise 2 dersi boştu ve ona dedimki bizim sınıfa gidelim daha rahat otururuz oda tabiki aşkım demişti bana. Sınıfa gittiğimizde ben kapıyı sınıf kaptanı olduğum için kilitleyip yanına gittim.Yanına oturduğumda bana
Kendisi Istedi
ben 19 yaşında bir gencim geçen sene yaz ayında ailelerimiz köyegittiğinden halamın oğlu ahmetle evde yalnız kaldık bende onların evindekalıyordum işten döndüğümüzde kızkardeşlerinin eve geldiklerini gördükkardeşlerinden türkanı her zaman arzuluyor hatta unu düşünüp 31 çekiyordum. bizeyemek hazırlamışlardı yemek yedikten sonra onlar odasına gitti benle ahmetbirlikte otururken acaip seslerin geldiğini duyduk seslere bakmak içingittiğimizde seslerin ahmetin kardeşlerinin odasından geldiğini duyduk anahtardeliğinden bakınca türkanla neşenin soyunmuş birbirlerini okşadıklarını gördüktabiki benim s
Milli Oldum.
Selam ben adanadan .... arkadaşlarla bi gun okulda kosede oturmus konusuoduk ve daha once hiç kız sikmediimi ama olmeden bi kız sikmek istediimi soledim arklar aralarında kulaktankulağa konusuolardı ewe gelmiştim bilgisayar basına gecip porno siteleri inveliyordum ve aniden kapı caldı bu saate kimin geldiini merak ettim saat 21:30 a kadar ewde benden baska kimse gelmesdi kapıı actım bir kız geldi ve tam sikmelikti kız bana diil sikimin olduu bolgeye doru bakıodu birden içime bişii oldu kıza sordum ewet ne istiorsun dedim kız,yok beni... gonderdi senin milli olmaya ihtiyacın wa
Yelizin Maceraları
Adım yeliz ben sikişten çok okşanmaktan vede iltifattan hoşlanıyorum o nedenlede evime veya işyerime gelen cinsel taciz içeren telefon sapıklıkları çok hoşuma gider karşımdaki insanın bana ne kadar güzel olduğumu vede sikini bana sokmak için sabırsızlandığını anlatması kendini tarif ederken uzun uzun sikini anlatması o anda o siki hayal ettiğim için baya bir haz alırım İşte bir gün ki bu ilkiydi evde yalnızdım bi telefon geldi aslında karşıdaki yalnış numara aramıştı ve benden özür dileyip telefonu kapadı daha bir dakika bile geçmeden tekrar aradı ve bana sesimin çok güzel olduğunu ve sesim
Olay Bu Işte
Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyorum yukarılara doğru. Çıktıkça yüzüme alevler vurmaya başlıyor. Çok şehvetli olduğunu hissediyorum ve kalbim yerinden çıkacak gibi. Tatlı kavislerine öpücükler kondura kondura beline kadar geliyorum. Ve dilimi gezdirerek ensene kadar zig zaklar çizdim. Sonra dayanamadım ve vücudumun tüm ağırlığını üstüne yayarak ensene küçük bir ısırık attım. xbadboy_x@hotmail.com İşte o ısırıktan sonra, kendini yatağa salıp bırakmış ıslak güzel, biraz canlanıy
Bir Gecelik Zevk
Bir gecelik zevk Merhaba ben 18 yaşında üniversite öğrencisiyim. Istanbulda okuyorum. Malum bilirsiniz okul yıllarını ben arkadaşlarla beraber evde üç kişi kalırdık hepimizin birer tane kız arkadaşı vardı. Arkadaşlarımdan birini doğum günü partisi vardı. Arkadaşımız beraber olduğumuz kızları akşam partiya yani bizim eve davet etmiş. Içkiler mezeler herşey hazırdı benim girdiğimde herkez eğleniyordu. Her zamankib gibi gidip kız arkadaşımın yanına oturmuştum. Konuşuyorduk. Daha sonra dans a kaldık ve dans etmeye başladık. Ben onunla dans ederken ellerimle kızın götünü okşuyordum. Oda bu
Sexy Nazlı
Slm ben murat lise 2 öğrencisiyim.bizim sınıfta da nazlı adında sahane bi kız var. ben gerci yakısıklı bırı değilim ama etrafımdan kız eksik olmaz sanırım bunda esprıli biri olmamın büyük payı var.nazlıya sakadanda olsa sarkıyordum ve sesini cıkarmıyordu.tas gibi göğüsleri yumusacık kalçası vardı. gelelim asıl mevzuya. onda bir sarkı cdsi varmıs ıstedım."okul çıkışı gel vereyim" dedi.neyse okul çıkişi gittik."gel 5 dakka oturalım"dedi.tabii memnuniyetleevet dedim. iceri gectik soğuk bi şeyler içtikten sonrakonusmaya basladık.havadan sudan konusurken birden bana "hiç bi kızla sikiştinmi". dedi.
Erkek Kardeşim
ben 22 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlü beyaz tenli 1.84 boyunda98-59-94 ölçülerinde bir bayanım. adım ceyda. benden 4 yaş küçük bi kardeşim varadı murathan.neyse hikayeme geçeyim.ben ve kardeşim ebeveynlerimiz tatile gittikleri içinevde tek kalıyorduk.ilk gündü; kardeşim akşam 11 de ben yatıyorum diye odasınagitti.bende 1 gibi yatmaya giderken kardeşimin odasına girdim. bi de ne göriyimkardeşimin bilgisayarda porno film izlerken uyuya kalmış ve film halaoynuyordu.ve bende bunu onun yaşı itibariyle normal karşıladım.ertesi gün sabahkahvaltı yaparken murathan ın canının çok sıkkın olduğunu fark
Yengemin Kıllı Amı
|ben 25 yasında 180 boyun da bir erkegim daha once sex sitelerinde hikayeler okuyup hayal kurardım bir gun amcamlara kalmaya gitmistim yengemi her zaman dusunur ve banyoda 31 cekerdim o gece yatmadan once biraz kitap okuyayım dedim odam yatak odasının hamen yanı idi saat 12 gibi odadan sesler gelmeye basladı kulak kesildigimde amcamla yengemin sevistiklerini anladım gelen sesler yengemin sikilirken gelen zevk cıglıklarıydı bende o gece o inlemeri dinleyip31 cekmeye basladım bu arada yengemin adı emel . emel yengemin amını dusunup asılmaaya devam ettim o gece amcam yengemi sikerken bende emel
Olgun Ve Dolgun
merhabalar. ben kayseri de yaşayan kendi işiyle uğraşan 28 yaşında fazla olmasada genede yakışıklı birisiyimdir.fazla uzatmadan tamamen gerçek olan başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. bizim dairenin iki kat üstünde oturan melike hanım 43 yaşında avrupada yaşamış bakımlı yaşına göre oldukça güzel,çok az kilolo yani balık etli sarışın iki çocuk annesi bir bayandı annemle iyi bir arkadaşlığı vardı birbirlrine gelip giderlerdi bir gün yine bize gelmiş annemle oturup kocasından bahsetiyor huzursuz olduuklarını söylüyordu ama geçerken bacakları dikkatimi çekmiş eteği toplanmış beyaz baldırl
Dükkanda..
Size anlatacagım şey tamamen gerçek hikaye birgün dükkanda patronumla başbaşa kaldık içgiliydi ve benden bacaklarına masaj yapmamı istedi bende büyük bir zevkle bacaklarına atıldım.daha sonra yukarıların agrıdığını söyledi bende iyce yukarı çıktım elim nerdeyse sikine deyecekti daha sonra elimi tuttu ve kalkmış yaragının üstüne koydu çok iri ve kalkmıştı bende masaj yapmamı istedi bende oha dedim ve biryandan yapmaya başladım.sonra pantolonunu indirmek istedi bende indirdim.yaragını elime aldım çok kalındı azıma almamı istedi bende hemen aldım çok tatlı ve kalın idi deli gibi yaladım sonr
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/9c5c6f16c05ec6b5c04f8998808eb832.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32