Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
15 Lik Yeğenim
Merhaba ben ist etkin size başımdan geçen bir olayı anlatacam benim on beş yaşında bir yeğenim var ismi şule kendisi oks ye hazırlanıyodu birazda saftır bigün bize geldiler benim ders çalıştığım odaya geldi polisliğe gidecegini spor mülakatları için kendisine yardım etmemi istedi bende tamam dedim ve o çalışırken kendisini tuttum düşmesin diye bana temas edince sikim kalktı ve arkasına geçtim içerden kardeşim seslendi dışarı çıkıyoruz diye bende tamam dedim şulenin arkasına geçtim artık elliyor okşuyordum göğüslerini amını götünü her yerini kısık sesle inlemeye başladı bende korkmamasını ist
Kiz Arkadasim
Kız arkadaşım merhaba ben Murat, kız arkadaşım Pelinle liseden beri çıkıyorduk üniversiteyi kazanınca ayrı yerlere düştük. Ama bulduğum her fırsatta onun yanına giderdim. Pelin uzun boylu çok tatlı bir kızdır. İlk defa lise 2 nin yazında birlikte olduk o günden beri her buluşmamızda delice sevişiriz. Bir gün yine Pelinin yanına gitmek için fırsat buldum, benim okulum 20 gün önce kapanıyordu, bende bu 20 günü kız arkadaşımın yanında geçirmeye karar verdim. Ve yola çıktım. Pelin evde kız arkadaşı> aslıyla birlikte kalıyordu. aslı çok güzel bir kızdı. Evlerinin önüne geldim ve zile bastı
Ayaklarimin Altinda
Merhaba, Ben simdi size kolem olan bir salagi anlatacagim Izmirde calistigim yerde sabahlari herkes benim is yerine girmemle birlikte bana bakip ic gecirmeleri, benim egomu derin bir sekilde kabartiyordu. Herkes bana cok guzel giyiniyorsun diyordu (Kiz arkadaslarim dahil. Hehehe). Siyah takim elbisem ve sivri uzun burunlu ve sivri uzun topuklu ayakkabilar degismez secimlerimdir. Bir cocuk vardi is yerinin teknik servisinde. Ben is yerine ne zaman girsem kapinin onude oluyor ve devamli ayakkabilarima bakiyor. 1 - 2 gun oldu neyse dedim sonra artik rahatsiz oldum, bir dakikaka bakarmisi
Tuğba 4
Aradan epeyce bir zaman geçmişti ve tubanın okulu bitmişti.iyi bir işte bulmuştu.ben hala haftada 2 gün onlara gidiyor ve tuba ile nur yengenin önce ayakkabılarını yalıyarak temizliyor ardındanda pisliklerini yiyip sidiklerini içiyordum.bunun için genellikle gece onlarda kalmam gerekiyordu.birgün tuba bu iş böyle olmayacak dedi. tam beni bırakacak diye umutlanırken bize yakında bir yere taşınman lazım dedi. Ardındanda ağzındaki baklayı çıkardı.alt katları boşalmıştı ve kiralıktı.tuba oraya sen taşın dedi.bir sürü mazeret buldum fakat o kararını bir kere vermişti.üstelik bu apartman sakinlerini
Vajina Koklama
Vajina koklama merhaba ben tanya size yaşadıgım bir hikayemi anlatacagım birgün ankarada alışverişe cıkmıştım kızılay carşıya girdim iceride taytlara bakarken bir kız yanımda oda bakınıyordu ben taytı üzerime tuttum ve bana tutmakla olmaz denemelisin dedi bende gülerek olur dedim saga sola bakınırken bak şurası soyunma bölümü dedi ve benimle beraber soyunma odasının kapısına geldi ber biraz şasırmış ve cok hoşuma gitmişti kızı yüzü olmosoda vucudu cok güzeldi ve bu aralar bir kadın icin birşeyler duşünmüyordum zira bir lez sevgilim vardı ben giyindim ve nasıl olmuş diye cıktım ve bana
Inanilmaz Bir Andi
İnanılmaz Bir Andı.... Selam arkadaşlar...size başımdan geçen inanılmaz ve tamamen gerçek,yaşanmış bir anımı yazmak istiyorum...Bu yaz marmaristeydim....arkadaşımın yazlığı var 4 arkadaş gitdik.amacımız güzel bir tatil yapmak ve eğlenmekti.arkadaşlarımın hepsiyle çok iyi anlaşırdım yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi..birlikte olduğumuz zaman çok eğlenirdik. halende öğle..yazlığın havuzu vardı bi gece çok içtik ve arkadaşlarla anlaşıp çırıl çıplak havuza girdik.kavamız çok iyiydi..havuzdan çıktıktan sonra sanki biraz kendimize gelmiştik..içimde her zaman gay olmasamda bi sikme arzusu vard
Ahırda Gelen Rahatlık
Evet bende sizlere basimdan gecen bir olayi anlatacagim. yasim 22 idi o siralar okullar tatil oldugum icin köyde kaliyordu. evimizde hayvanlar oldugu icin ahirimizda vardi. Ahirda bir kancik essek vardi. tabi yaz aylarinin verdigi atesle ben yaklasik iki gune bir bizim ahirda bulunan essegi sikiyordum. beni pek fazla tatmin etmiyordu ama idare ediyordum. Yine birgün ben essegi arkasina herzamanki ki gibi tenekeyi koydum, üzerine cikip essegi arkada bulunan amindan sikmeye basladim. aradan bir dakika gecmedi ahirin kapisi acildi. bir baktimki bizim komsunun 16 yasinda olan kizi gördüm. tam ben
Keçinin Ammını Kanattım
|mevsimlerden yaz ayıydı hava öyle sıcakki anlatamam tabi isteristemez havanın sıcaklıgı ile azıyor insan bazı porno filmlerde hayvanlarla ilişkiyegiren kadınları seyretmiştim bundan epeyde etkilenmiştim neden olmasın dedim ve hep yapmak istedigim şeyi ogün yapmıştım dayımların ahırında birkaç tane keçisi vardı hemen oraya dogru yöneldim eve yetiştigimde heyecandan dizlerim titriyordu ama mutlaka amacıma ulaşmalıydım eve baktım kimseler yok hepsi tarlaya inmişler bende ahıra dogru yöneldim kalbim fırlayacak gibi oluyordu ahırın kapısını açıp içeri girdigimde beya olan dişi keçiyi gözüme kestir
Hamam
Hamam slm ben izmirde yaşayan34 yaşına biriyim gaylarla sex yapmayı severim bunu içinde izmirde bir hamam var oraya giderim rahat bir gay hamamdır ilişki için yer müsait kabinler var . yine böyle bir gün hamama gittim sevişmeliydim tanıdık yani göz aşinalığı orduğum 18 yaşalrında bir çocuk vardı onu tavlayıp kabine girdik o benim aletimi görünce delirmişti onunla sanki öpüşüyordu bende çok hoşalnıyordum dudaklarımız kenetlenmişti onu çevirip poposunu dilimle yalıyordum oda inliyordu neyse 19 cm lik aletimle içine girmiştim inliyordu dolmalmıştı ğidip geliyor göğüslrini okşuyordum be
Inanılmaz
Ben genç oldukça toplu bir delikanlıyım okulda ve de çevremde kızların gözlerinin hep üstünde olduğu bir erkekimdir bizim oturduğumuz sitenin en güzel kızlarından biri vardı bi kız grubuyla takılırdı ben de bikaç erkek arkadaşla takılırdım hep aynı yerde toplanıldığı için sürekli birbirimizi gözetlerdik birgün açılmaya karar verdim ve ona bunu söyledim altı aydır beraberdik ve şu ana kadar sadece elini tutmuştum bigün hep takıldığımız bi cafe vaedı ve ordayken onu ikiş dudağından kapmaya karar verdim ve yaptım da onunda çok hoşuna gitti ve ertesi gün pazardı ve beni aradı annesi ve babası dış
Sevgili Hocam Ve Arkadasim Deniz 2
Sevgili Hocam ve Arkadasim Deniz -2- Arkamda birinin olduğunu fark ettim. Arkama döner dönmez hoçam elini benim daha hiç am yüzü görmemiş olan sikime bastırdı ve dudaklarıma kapandı. Benim yarrak kazık çoktan oldu. Hiç öpüşmedediğim için benim dişlerim hocamın dişlerine vuruyordu. Ben baya heyecanlanmıştımki hocam dizlerinin üzerine çöküp pantalonumu bir çırpıda indirdi beni kazık misali ufak tefek yarrağımı topitop gibi yalamaya başladı. Ben zev çığlıkları atıyordum ve hocamın ağzı beni boşaltmaya yetmişti. Benim döllerimin bir damlasını bile zebil etmeden yalayıp yutmuştuki benim ak
Babam Beni Yakalayınca..
Annem bazı hafta sonları ananeme giderdi. yine böyle b haftasonu annem gittiğinde ben odamda tv izliyodum babam salonda gazete okuyodu. sonra sıkılıp biraz nete gireyim dedim. her zaman ki gibi maillerime baktıktan sonra porno sitelerde biraz dolaşıyodum. sex hikayelerini filan okuyodum. bu arada farkında olmadan elimlede şortumun içinden amımı okşuyodum. o sırada babam bişey sormak kapıyı açınca beni o halde gördü ve napıyosun sen diye sordu. o sırada heyecan hiiç dedim. sonra babam tekrar salona gitti. çok utanmıştım ama hala kendimi okşamaya ve sitelerde gezinmeye devam ediyodum. aklımda
Çiçekçide Çalışan Kız
Çiçekçide Çalışan Kız slm arkadaşlar ben çapkın benim olayım vallahi tamamen gercek ben 18 da güzel vücutlu ve cevremin söylediği kadarda yakışıklı biriyim kızlarla hemen kaynaşırım neyse konuya gecelim ben bi reklam ajansında calışıyorum bizim karşı tarafımızda bi çiçekçi var orda calışan bi kız var adı yelda bende 4 yaş büyük ama çok küçük gözüküyo yani benden küçük gösteriyo ben ona nezamandır hayranım hususi cama çıkar onu keserm o dükkanın önünde oturu ken bende hemen gider yanına oturum benim iş yerim ikinci katta neyse birgün bu dükkan önü keyfi yaparken bende yanına gittim bi ko
Harika Baldızım
|ben 29 yaşında evli bir erkeğim.Baldızım ise 24 yaşında dul ve süper kalçaları olan bir sarışın.Bir gün baldızım bize geldi eşim evde yoktu baldızımı içeri aldım biraz sohbet ettikten sonra filim seyredelimmi diye sordum oda kabul etti bende bunu fırsat bilip sevişme sahneleri bolca olan bir filim attım ve mutfağa gidip baldızıma içine uyarıcı attığım cola getirdim.10-15 dakika sonra baldızımı hararet basmaya başladı elini amının üzerine koyup okşuyordu bunu fırsat bilip yanına yanaşıp dudaklarına yapıştım karşı koymuyordu elimi eteğinin içine uzattım o muhteşem kalçaları elimdeydi hızla ikim
BAKİRENİN SONU
ben sinopta 19yaşında bir gencim kendimden biraz bahsedeyim 185 boyunda atletik vücutlu esmer kara gözlü ve kısların gerçekten ilgisini çeken bir tipim... neredeyse her akşam bu siteyi ziyaret ediyorum ve gece burda olanları düşünüyorum artık zamanı geldi bende size bunan 1 ay önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorumben rahat muabbet etmeyi seven ve ortamna göre konuşan bir insanım bu yüzden kızlarla da aram iidir... ne ise 1 ay falan önce grup arkadaşlarıma bara gitmiştim ama sonradan iki tane kıs daa geldi muabbetim yoktubir saat falan muabbet ettik kıslarla sonradan tekinin bakışları değ
Ilk Gizli Seks Maceram
Ilk Gizli Seks Maceram Balikesir`de universite`ye baslamistim. Uzun bir sure yurtlarda kaldiktan sonra tek basina kalan sinif arkadasim, istersem kaldigi evde beraber yasayabilecegimizi, cunku kiranin fazla geldigini soyledi. Bu benim icin hayal dahi edlilemeyecek bir seydi. Belki de okuldaki en yakisikli insandi. Amator futbolcu oldugu icin mukemmel bir fizigi vardi. Zaten siniftaki kizlardan pek basini alamiyordu. Hatta bir gun kizlarin kendi aralarinda Hakan`in giydigi dar kotun uzerine ne kadar yakistigini, bacak kaslarinin muhtesem gorundugunu falan duymustum. Yani anlayacaginiz bi
Baldızım Ve Karım
Merhaba ben 34 yaşında bir erkeğim, 10 yıllık evliyim. Bu anlatacağım hikaye bundan üç sene önce oldu. Eşimle evlendiğimiz yıllarda eşimden iki yaş küçük bir baldızım vardı. Eşimle tanışıp evlenmeye karar verdiğimizden ve ailesiyle tanışmamızdan beri ona hayrandım. Harika bir kızdı. Uzun boylu ve balık etli tabir ettiğimiz bir vücudu vardı. Bizden birbuçuk yıl sonrada o evlendi fakat bu evliliği sadece üç yıl sürdü ve ayrıldı. Ayrılmalarının sebebi ise baldızımın çocuğunun olmayışıydı. Biz bu arada işimden dolayı antalyaya yerleştik. Baldızım boşandıktan altı ay sonra eşimle konuşmuşlar ve biz
Kizkardesimin Götünü Siktim
|Almanyaya gelmeden önce Bursada ailece yasiyorduk,daha önceleri kizkardesime karsi normaldim,ama bir gün merdiven cikarken kalcalarini,götünü görünce sikim hemen kalkti ve onu sikmeyi hayal edip 31 cekmeye basladim.Kizkardesim o zaman 16 yasinda,iri memeli.genis götlü,cok cekici kizdi,bende o zaman 20 yasindaydim.Ama kizkardesimi tam 2 yil sonra 18 yasindayken sikebildim,daha cok sortla bol pijamayla yaninda gezip sikimi belli ediyor arada bacaklarini,memelerini sakaya vurup elliyordum.Bir gün eve geldigimde onu yalniz pencereden sarkmis disarsini izlerken gördüm,evde kimse yoktu,alttan bakti
Korkunç Tecavüz
Eşimle pikniğe gitmeye karar verdik ama hafta içini tercih ettik beykoza gidecektik bu arada eşimden bahsedi eşim kısa boylu ama etine dolgun bir kadındı hele kalçaları dolgun ve yuvarlak bir göte sahipti neyse beykoza gittik ormanın içine girdik ben mangalı hazılamak için odun aramaya çıktım ve baktım az ileride 4kişide piknik yapıyor ben bir kaç odun bulup geldim mangalı yaktım ve biraz sonra masa hazırdı içkilerimizi içiyorduk yarım saat sonra o 4 kişi yanımıza geldi ve karıma çok güzelsin dediler seni sikmek istiyoruz dediler ben ayağa kalktım elimdeki bıçağı adama salladım adam geri çek
Karşı Komşu Şerife
Ben 18 yaşında oldukça yakışıklı bir erkeğim. Size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Karşı dairemizde oturan şerife adında bir bayan vardı. Bir gün ben evde tekken bize gelip evini temizlediğini ve benim ona yardım edip etmiyeceğimi sordu. Bende evet dedim ve evlerine gittim. Altında beyaz incecik bir şort vardı. Altındaki kırmızı külotu tamamen belliydi, bana koltukları çekmemi söyledi ve bende çektim. Yanıma gelip bana yardım etmek isterken elim amına deydi ve hafif ıhhh çekti. Daha sonra banyoya gireceğini söyledi ve benimde halıları balkondan almamı istedi. Ben balkondan halılar
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/694bc3bc181aaac3a33eee83d3b3c9e2.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32