Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Partiii
Ogun okulun son gunuydu sonunda mezun oluyoduk 18 yasındadım bıan once dıplamamı alıp aksamkı partıye hazırlanmak ıstıyodum cok ıyı hazırlanmalıyımkı okuldakı popilerliği sarsılasın dıplomayı alıp eve gıttım sınıftan erkan dıe bı arkadasım benı alcaktı partnerım oydu okadar seksı bı kıyafet gıydımkı kırmızı ve sayah karısımı mıne ve derın gogus dekoltelıydı zıl caldı erkan arsımda benı gorunce dona kaldı bastan asagı benı suzdu cok seksı olmussun dedı sonra lafı toparlayıp yanı guzel olmusun dedı o an benı ıstedıgını anlamıstım ama sımdılık ben onu ıstemıyodum oda harıka olmustu zaten bana ası
Yavru Katip
2 ay önceydi. akşam olduğu için uyuyordum. heralde saat 3.30 sıralarıydı. yarağımın serleştiğini hissettim. genelde şortla yattığım için şortumun aşağıya indirilmiş oldunu hissetttim. gözlerimi açtığımda ablam benim yarağı yalıyordu. uyandığımı görünce kaçmak istedi kollarından tutup yatağa yatırdım. ilk önce uzuzn uzun seviştik. daha sonra ablamı ayağa kaldırarak soymaya başladım. taytını çıkartığımda o sulanmış amıyla karşılaştım. daha önce biriyle şikiştinmi diye sorduğumda hayır cevabını verdi. daha sonra sadece üstündeki sütyenini çıkarttım. artık gecenin bir yarısı azmış ablamla seks ya
Ust Kat Komsumuz
Üst Kat Komşumuz Merhabalar, size geçen sene başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Bizim oturduğumuz binada hemen üst katımızda Meryem isminde yüzü fazla güzel olmayan fakat vücudu tam bir mankan gibi olan bir kız vardı. Yaklaşık 8 yıldır komşu olduğumuz için onunla adeta kardeş gibi olmuştuk. Neyse; geçen sene temmuz ayında 2 aile beraber tatile gittik. İlk gün ev yerleştirme falan derken öyle geçti. İkinci gün ise sabah denize gittik. Birkaç saat kaldıktan sonra biz Meryem`le eve döndük. Meryem duşa gireceğini ve istersem ona katılabileceğimi söyledi. Ben ilk başta biraz şaşırs
Esmer Bomba
Size anlatacağım olay bundan 4 ay önce oldu.bulunduğum ilçede çok yakın esnaf bir arkadaşımın yanında çalışan çok güzel 20 yaşlarında esmer bir kız vardı.Arkadaşımın her yanına gittiğimde beni öyle bi keseyorduki bende buna ilgisiz kalamazdım. Arkadaşımın olmadığını bildiğim bir gün dükkana gittim.Dükkanda oturdum kızla muhabbet etmeye başladık. Aşağıdan yukarıdan derken kız kendisi konuyu cinselliğe getirdi ve benden ne kadar hoşlandığını ve beni çok arzuladığını söyledi.Dükkanın kapısını kitlettirip hemen bodruma indik.iner inmez dudaklara yapışmıştım.oda boşdurmayıp benim aleti sıvazlıy
Başına İş Açtı :D
Ben İzmirde Yaşıyorum ekimin 11 ci günü salı günüydü Okulu Hep Ekerim O gün Gitmeye Karar Vermiştim Lise 1.SINIF düşler Sınıfı 3 Dersti Apartopar İçeri Daldım Hoca Bana Baktı Sinirlenmişti Hemen Biyere Otur Diye Resmen eMİR verdi Normalde Hocalara Takılmazdım Ama Hepiniz Bilirsiniz Valide Baskıları Atılmaya Niyetim Yoktu Gidip Boş Biyere Oturdum En Arka Sıra Sınıfı Bi süZdüm Hülya Diye Bi Kız Vardı Bana Ba Kı YORDU Tenefüste Knustum Arkadaş Olmuştuk Derken Lise 3 lerden şişko biriydi aslında tipsizin tekiydi kız onu görmezlikten gelip bna sarıldı bn onun geldiğini görmüyordum birden iki eli um
Öğretmene Tecavüz
Benim adım Tuğçe 1.68 boyunda kumral, ela gözlü, beyaz tenli, 32 yaşında bir öğretmenim. Çalıştığım okul aslında tam bir felakaet, çünkü ergenlik çağındaki gençlerle uğraşıyoruz ve bizi çok zorluyorlardı. Derslerde, sınavlarda okulun içinde adeta insanı çıldırtıyorlardı. Bende onları korkutmak için düşük notlar veriyordum. Artık okulun sonu yaklaşıyor ve son sınavları yapıyorduk. Bende son sınavımı yaptım ve yazılı kağıtlarını okudum, öğrenciler yine başarısızdı. Sınıfa gelip kağıtları okudum, düşük not alan öğrenciler temefüste öğretmenler odasına geldiler ve benle konuşmak istediklerini söyl
Kardeşim Ve Kuzenim
selam ben murat.22 yaşındayım askerden yeni geldim.tatil için izmire gitmiştim yanımda kızkardeşim vardı.izmirde teyzemlerede kalacaktık.eve vardığımızda teyzemler yok sadece 19 yaşında seksi bir kız olan hülya vardı.kardeşimde çok seksi bir kızdı.neyse bir süre oturup sohbet ettikten sonra kardeşim duşa girdi.kuzenim hülya mini ete ve bady giymişti ben ise gözlerimi ondan ayıramıyordum.benimki dikleşti.rahat oturuyordum görmesi için.kardeşim duştan çıkmış üzerine beya bir tişört ve alta şort giymişti.ben giderek azıyordum.hemen duşa girdim.durulanıp çıktım üzerime sadece şort aldım.içeri geld
Msn Ile Başladı
Merhaba arkadaşlar,ben 28 yaşında yakışıklı, bu sitenin uzun süredir takipçisiyim,bende hikayemi göndermek istedim.Burdaki hikayeler ve msnden chat yaptığım bayanlarla yaşadıklarım beni öyle azdırıyordu ki,bi gün msnden chat yaptığım Esra isimli arkadaşla gece yarısına kadar sanal sex yaptık,o kadar zevkliydi ki anlatamam.Derken esrayla çok sık yaşamaya başladık bunları.Nerdeyse her gün benim karım olmaya başladı adeta.Aradan bi süre geçince esra bana bi sürprizi olcağını haftasonu 2 gün beni zevkten kudurtacağını söyledi.Esra adanada oturuyodu,bense gaziantepte. Cumartesi erkenden işlerimi bi
Ablamın Sıcak Amı
Slm ben muahit benim gögüslri çokama çokgüzzel ablam var .ablam ço cazibeli insanı çıldırtıyor sonunda benide çıldırttı neyse konua geçelimben 17 ablam 18 yaşında annemve babam amcamgile gitmişti ikigün orada kalacaklardı ablamla ben iki gün evdeydik akşamoldu ablamyemek hgazırladı yemek yedik dahasonra ablm odasına gitti ince bir kilotlu çorap üstünede mini etek giyip içreri geldi benim yarrak dimdik oldu ablam l biraz televizyona baktık daha sonra ablam elbisemnasıl yeni aldım kimseye söyleme dedi tama dedim ... vakitgeçti yattık ablamla aynı odada kalıyorduk ablam uyudu ben gece
Yengem Ve Yengemin Ablasi
Yengem ve Yengemin Ablasi Merhaba ben 21 yasinda genc bir erkegim.Sizlere bundan 2 sene önce basimdan gecen bir hikayemi anlatmak istiyorum ben almanyada kaliyorum bu siteyi kesfedeligi 2-3 hafta oldu ve aklima geldi tekrardan.neyse hikayeme Basliyayim. Dedigim gibi bundan 2 sene önce bu olay oldu ben 13 yasımdam dan beri yengemlerde kalırdım yengem suan 27 yasında ablasi ise 33 yasinda yengem 169 cm boyunda 55 kilo sarisin güzel göğüsleri ve harika bir götü var ablasida herzaman cok sexy yani acik giyinirdi ablasina karsi herzaman böle hisllerim vardi ama yengeme asla olmamisti.
Fetis Net Sohbetleri2
Fetiş net sohbetleri-2 Session Start: Thu Mar 06 22:50:30 2003 * Logging peek_ to `logspeek_.log` si< siz cok eski bir tabir ama muzcorap artik kullanilmiyor pekk yani bilmen beni sasirtti ben seviyorum :) taa ben lisede iken filan vardi bu tabi liseli kızlar giyer ya eevt biliyorum açıkcası çorap fetiştiyim bana çok tahrik edici geliyor çoraplı bir bacak guzell yas kac senin 25 sen çorap giyer misin evet giyerimm aa ne güzel muzçorap giymezsiniz ama:)) onlara artik opak corap deniyor ve de bu kis cok moda giyerimm evet cok ter
Daha Yeni Gelindi
Bu anlatacağım gerçek bir olaydır.Evlenmiştim. Düğünden hemen sonra yeni eşimle balayına çıktık. Ege sahilinde güzel bir otelde bir hafta geçirecek ve İstanbula dönecektik. Evlenmeden önce benim ilişkilerim olmuştu fakat karım bakireydi. İlk gece kendini çok kastı, ben de fazla üstüne gitmek istemedim. İkinci gece karımın önce vahşice saten geceliğini parçaladım, sonra da kızlığını bozdum. Üçüncü gün karımın sancıları nedeniyle sevişmedik. Sevişmenin tadı damağımda kalmıştı. Dördüncü gün karımla otelin havuzuna gittik. Havuzda bir turist kafilesi vardı. Biz de otelin hemen yanındaki plaja gitt
Havuzda Seks Başka
 Selam ben ankaradan arkadaşlar bu yaşanmış bir anıdır Bİr hafta içi havalar sıcakken havuza gidecek kız arkadışımı alıp onu gölbaşındaki havuza bırakacaktım o benide gelecek sandı ama ben işde olduğum için onu sadece bırakıp dönmek zorundaydım.Ama çok öoralim bozuktu onu orda yanlız bırakacaktım daha sonra planlar yapmaya başladım.Derken aklıma bir munzurluk geldi sen havuzda bekle ben öğleden sonra geleceğim dedim sonra işe geldim bakdım patronlar yok öğrendimki patronlar yurt dışına gitmişler.Allah diye birçığlık attım hemen kafamda planlar yaptım sonra sekretere benim işlerim var deyi
anneme arkadan girdim
mrb ben burak istanbul avcılar da oturuyoruz.yaşım 20.size anlatacağım olay henüz yeni mayıs sonu gibi gerçekleşti.herşey %100 gerçektir. benim annemin adı öznur 43 yaşında 1.67 boy 65 kg balıketli ve iri göğüslü bi hatun biçok insan annemi gülben ergen e benzetir.annemin 2 kusuru vardır ki bu da yaşadığımız olayı getirdi.birincisi babamla kavga dahi etmelerine yol açan teşhirciliği rahat giyim ve tavırları .aranızdan kaçının annesi tanga bikini giyiyor ve yüzüstü güneşlenirken bikinisinin üstünü çıkarıyor ya da ufacık dar bi şortla rahatça bakkala gidebiliyor .annemin erkekleri tahrik etme dü
merhaba ben 17 yaşında bir bayanım, adım emine ve sevgilim memo
herneyse, şöyle bahsedeyim bigün memo ile karneleri aldık memo bize gidelim film izleyelim beraber iç çamaşırlarımıza kadar soyunalım ama sevişmeyelim dedi. bende de ergenlikten ötürü kıpırdanma vardı. gittik memolara sevgilim ilk önce film kkoydu izlerken bi yandan da kaprimin sert kumaşından vajinama erişmeye hafiften mastırbasyon yapmaya çalışıyodu. sonra hadi üstümüzü çıkartalım da hissedeyim dedi. o sırada kapı çaldı annesi geldi. beni o şekilde soyunmuş görünce "yaramazlar sizi" dedi, eğildi soyundu kendisini parmakladı ne tesadüftür ki babası geldi elinde salama boşalmış ah nerdeydin ha
Annem Ben Kardeşim
selam başımdan geçen bir anımı sizle paylaşmak istedim.annemle her türlü fantaziyi deniyorduk evi onla beraber paylaşıyorduk ben eşimden ayrıldıktan sonra annemle birlikte yaşamaya başladım.ve karımda olmuyan şeyleri hep annemde buldum beni öyle çok mutlu ediyorduki 30 yaşında boşalmama ragmen evlilik kavramını aklıma bile getirmiyordum.iki kardeşiz ben ve benden iki yaş ufak kardeşim.oda evli eşi memlekete gitti oda yalnızneyse konuya gelelim annemle evde sevişiyorduk annemim amındaydı sikim megerse kapıyı açık bırakmışız kardeşim eve girmiş bulundugumuz kapıda açıktı ve bizi sevişirken görm
kocamın fantezisi
Adım Claudia Brezilyalı evli 45 yaşında 170 cm 57 kg kısa Sarı saçlı, mavi gözlü,dolgun göğüslü çok güzel vücuda sahip bir bayanım,eşim Alex İspanyol çok yakışıklı harika bir insan.5 senedir Türkiyede ikamet ediyoruz.Benim şimdi anlatacaklarımı bana söyleseler asla inanmazdım.Her şey bu senenin ocak ayında oldu,evleneli 18 sene oldu Seks hayatımız biraz monotonlaşmıştı, Kocamım fantazileri yaklaşık iki yıl önce başladı,beni çok iri sikli bir erkek ile sikişirken seyretmek istiyordu,ilk zamanlar eşime çok kızıyordum,her akşam benimle sikişirken aynı şeyleri tekrarlıyordu,her geçen zaman bende h
Aldatilmanin Acisi
Aldatılmanın acısı Merhabalar, uzun zamandır sitede yayınlanan hikayeleri okuyorum ve ben de 7 ay önce yaşadığım bir olayı yazmaya karar verdim. Üniversiteyi Ankara’da, Türkiye’nin hatırı sayılır bir üniversitesinde okudum. İnsanın cebinde parası çoksa orada gerçekten çok renkli bir hayat sürebiliyor. İlk 3 sene hayatıma giren ve çıkan kızların sayısını bilmiyorum, o kadar çok oldu ki. Son sınıfa geldiğimde artık ciddi bir ilişki yaşamak istediğimi fark ettim ve hikayenin diğer kahramanı ile bir arkadaşım vasıtası ile tanıştım. Çok şeker, aklı başında bir kızdı. İlk başlarda öyle saf
Köpeğim Kont
Merhaba köpeğim kontla yaşadıklarımı yazmıştım. Eşim olmadığı zamanlar kontla yanlızlğımı paylaşıyordum ama kont çok büyümüştü ve koşularımdan şikayet geliyordu ve kontu köyümüze getirmeye karar verdik hem tatil yapmış olacaktık temiz havası olan güzel bir yerdi eşimin memleketi olan kastamonuna gittik ve kontu cifliğe alıştırmak için ben kaldım çoktandır gelmemiştim. 1 ay kal dedi eşim ve 1 hafta sonra gitti ciflikte eşek ve inekler ve öküzler vardı kontta kendine arkadaş bulmuştu. Babam hayvanları sağıyor bende onları seyrediyordum köy hayatını pek bilmediğim için hayvan sağmasını pek bilmi
Tombul Bayanla Sex
Tombul bayanla sex merhabalar. ben tombul bayanlardan çok hoşlanıyorum bana oldukça sexi geliyorlar. bir gün netdeöyle bir bayanla tanıştım.kendisi evliydi fakat çeşitli fantazileri vardı ve kocasıyla yaşayamıyorlardı. uzun bir süre yazıştıktan sonra buluşmaya karar verdik. kocasınn evde olmadığı bir gün beni evine çağırdı. ikimizde heyecandan ölüyorduk.kendisi oldukça şişmandı tam hayallerimdekigib. öpüşmeye başladık ayakta sevişiyorduk tombul göğüslerni elliyordum harikalardı. sonra yatağa uzandık soyunduk. her yerimi öpmeye başladı. aşağılara geldi ve ağzına almaya başladı. haika s
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/5c527f4e4beac764e982d407f27c23f3.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32