Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Güzel Sex
Slm ben 17 yasındayım ısımı vermek suana kadar hıc sex yapmamıstım taki dune kadar türkaqn dıye bi kücük luk arkadssım la gecen gun sıra dasırken türkanın domaldıgını gördüm ve o an aklım basımdan gitti türkan azmıstı.domalıyordu bende ona sokmak ıcın yer arıyodum bi bahane bulup türkana egılmesını söyledım türkan egıldıgınde ona arkadan yapıstım türkan bagırnmaya basladı o an türkan kendınden habersızdı.beni sik diye bagırıyodu.ahhhhh---uhhhhhh sesleri cıkarıyordu.ben tmm aşkım senin zarını delıcem dıyodum.cok sıkıskendım.her dk türkanı aklımdan cıkaramıyordum.türklan artık azmıs biri o
Asansörde Siktim
|Adım Gürkan istanbulda oturuyorum.Üniversiteye hazırlanıyorum bir dershaneye gidiyorum.17 yaşınayım ama boyum yaşıma göre kısa sayılır.Fiziksel olarakda fazla güçlü sayılmam.Neyse hikayeme geçeyim.Gittiğim dershanede özlem adında 1.70 boylarında zayıf ama güzel vücutlu kumral kısa saçlı 24 yaşında bir rehber hoca var. Çok sempatik ve güzel bir kız daha doğrusu kızdı. Genelde kısa etek askılı elbise falan giymez.Ben uzun zamandır onu sikmeyi istiyordum.Bir gün elime beklediğim fırsat geçti. O genelde Dershaneden herkes gittikten sonra çıkardı bir gün yine dershane çıkışında aynı asansöre
Kekenin Yagli Kopek Penisi Ve 3 Baykus
Keke`nin Yağlı Köpek Penisi ve 3 Baykuş Arkadaşlar size başımdan geçen trajikomik bir hikayemi anlatmak istiyorum. Sıradan bir gün arkadaşım ziya ve benim canımız karı sikmeyi çok istedi. Düşündük taşındık napalım diye. En sonunda ziya`nın sahilden tanıdığı bir orospu vardı melissa isminde ismini özellikle veriyorum. Sahile inince melissa`yı birine sorun hemencecik tarif ederler. karı popüler bir orospu. Gelelim sadede ziya`da karının telefon numarası vardı. Ziya telefonda karıya: -Yavrum o göte vuruş kaç kuruş diye laf attı. Adama deli ziya derlerdi inanmazdım. Sonra ziya kadınla anl
Yengemın Muhtesem Kalcası
Merhaba ensest hıkeyelerı okuyucuları ben emre ysaım 23 yengem ıse 37 yaslarında ırı goguslu dolgun kalcalı mukemmel bır hatun.yengem bızlere ılk gelın geldıgı gunden berı onu arzuluyor onsuz 31cekmıyordum zaman ılerledıkce onun ıcın planlar yapıyor ama uygulamıyordum bırgun artık tak etmıstı.yıne bır gun amcamın evde olmadıg bır zaman eve gıttım.evın kpısı sonuna kadar acıktı yengem muzık acmıs yerlerı temızlıyodu ustu okadar terlemıskı altında sutyen olmadıgı bellı oluyodu.bu benı heyecanlandırmıstı kolay gelsın yenge dedım hafıf donup tesekkur ettı.bende odaya gectım bırazdan yengem yanıma
Karım Arkadaşım Ve Ben
29 yaşında güzel görünümlü taş gibi bir kadınla evliyim ve gayet güzel bir sex hayatımızın olduğunu düşünüyordum ta ki geçen hafta başına kadar.29 yaşında güzel görünümlü taş gibi bir kadınla evliyim ve gayet güzel bir sex hayatımızın olduğunu düşünüyordum ta ki geçen hafta başına kadar. işten yorgun argın eve gelmiştim ve karım havaların çok sıcak olmasından dolayı kısa ve rahat elbiselerle geziniyordu evde,güzel bir yemekten sonra duş almam gerektiğini söyledim o da bana beraber alabileceğimizi söyledi banyoya girdik ben sabunu köpürtüp karımın vücudunu sabunlarken sikim kas katı kesilmişti,
GRUBUN BoYLESi
GRUBUN BÖYLESİ Bir yaz günüydü. Bizim mahallede oturan abla kardeş ile bakışıyorduk. Sonra kendimi toparlayıp yolda ablası ile tanışmak istediğimi nalana söyledim oda bana madem tanışmak istiyorsun gel evde kimse yok tanıştırayım dedi. Ve onunla beraber evlerine gittiğimde ablasına beni tanıştırdı. Adının gamze olduğunu biliyordum fakat yakından bu kadar güzel olduğunu tahmin edememiştim. 10-15 dakika geçmiştiki baba ve annesinin yurt dışında olduklarını öğrendim. Biraz sonrada Nalanın erkek kardeşi geldi ve onunlada tanıştım. Benden küçüktü ama hareketleri tuhaftı. Neyse daha sonra b
TEYZEMİN İSTEĞİ
 selam arkadaslar  yada okurlar har neyse ıste ben 22 yasın da kadınlarla konusmasını ıyı bılen bırıyım ve seytan tuyu dedıklerı seyın ben de bolca oldugunu soylerlerneyse konuya gıreyım : ben kucuklugumden berı teyzeme karsı buyuk bır ılgı duyuyorum ama o daha 18 yasındayken evlendı ve kaldıgı yer  baskabır sehırdeydı bayramdan bayrama goruyordum ve onu cok ozluyordum kocasıyla cok tartısırdı ve her zaman kalmak ıcın bıze gelırdıtabıkı bende buyuk bır sevıncle hep onunla vakıt gecırırdım bır gun yıne bıze geldı ve yıne beraber vakıt gecırıyorduk bızımkıler onugoturmek ıcın
Kız Arkadaşım 2
Kız arkadaşım Pelin ve ev arkadaşı aslıyla yaşadıklarımı anlatmaştım. O gecenin sabahı Pelinle aslı yine okula gittiler, bende evde uyumuş gecenin yorgunluğuyla onları bekliyordum. Pelinmerhaba ilk anımı okumayan varsa (kız arkadaşım) ilk önce onu okumalarını tavsiye ederim. Kız arkadaşım Pelin ve ev arkadaşı aslıyla yaşadıklarımı anlatmaştım. O gecenin sabahı Pelinle aslı yine okula gittiler, bende evde uyumuş gecenin yorgunluğuyla onları bekliyordum. Pelin eve girdiğinde ben hala yatakta dolanıp duruyordum. Pelin odamıza girip "aşkım ben geldim" deyip bana sarıldı bende dudaklarına bir öpücü
Aman Allahim
Aman allahım! Anlatacağım olay bundan yaklaşık iki hafta önce gerçekleşmişti. Neyse bir gün kız arkadaşım didem ile buluştuk işte sinemaya gittik yemek yedik özsüt te krem şokolalarımızı kaşıkladık iyice eğlendik saat akşam üstü 5 olmuştu ikimizde aynı sitede oturduğumuz için siteye dönelim arkaşalara takılırız dedik bindik taksiye neyse siteye geldik hava sıcak (antalyanın sıcağını bilenler bilir) ortalalarda da kimseler yok ben benim eve gidelim müzik dinleriz falan dedim neyse açtım klimayı açtım power ı müzik dinliyoruz ^^beyonce-naughty girl^^ çıktımı en baba şarkımdı o zamanlar
Msn Araciligi Ile Esini Siktim
Msn aracılığı ile eşini siktim Merhaba sevgili hikayetürk okuyucuları size başımdan geçen hale hanım ve hakan beyle olna ilşkimi anlatmıştım. Sağolsun bu anımı okuyup bana çok insan yazdı. Ve içlerinden bir çift benimle ciddi şekilde ilgilendi ve o çiftlen yazışmalar telefon görüşmeleri ve ensonunda görüşme. Şimdi aslında benimle yazışan erkek yani kocası eşinin haberi yok. Adamın ismi adem eşinin ismi hülya hanım. Herneyse adem beyin fantazisi eşi bir erkeğin tarafından tecavüze uğradığı zaman oda oturup seyretmek istiyormuş. Evet adem beylen bir kaç sefer msn aracılığı ile görüştük
Küçük Kızımla
BURADAKİ ENSEST HİKAYELERİ OKUYUPTA AZMAMAK MÜMKÜN DEİL AMA HEP İÇİMDEKİ OLAN BAZI DUYGULARIN DIŞA CIKMASINA SEBEB OLUYOR.KIZLARIMA İLGİM COK FAZLADIR.BÜYÜK KIZIM EVLENMEDEN ÖNCE BERABER BODRUMA GİDERKEN YANIMDA OTURUYORDU.UYUKLARKEN HEP ELİM BACAKLARINDA VE BACAK ARALARINDA GEZİNDİM.AMA BİŞİ DEMEDİĞİ HALDE FAZLA YAKLAŞMADI. NEYSE AYLAR GEÇTİ. BİR GECE KAFAM İYİ EVE GELDİM.10 YAŞINDA AMA GELİŞMİŞ OLAN KIZIM YATAK ODAMIZDA BENİM YATAGIMDA YATIYORDU.YANINA YATTIM.ARKASINA GEÇTİM VE YAVAŞCA OKŞAMAYA BAŞLADIM.KLOTUNU BİRAZ İNDİRDİKTEN SONRA SİKİMİ ARKASINA SÜRTMEYE BAŞLADIM.ELİMLEDE AMCIGINI OK
KIZINI VE ANNESÄ°NÄ° SÄ°KTÄ°M
Merhabalar, xhamster okuyucuları. Tamamen gerçek olan bu anılarımı bazılarınız fantazi, bazılarınız ibret, bazılarınızda tatlı bir hikaye olarak okuyacak. Ben bugün 43 yaşında saçları beyazlaşmış oldukça yakışıklı dul bir erkeğim. Benim gibi dul bir kızı ve oğluyla hayatını devam ettiren bir bayan arkadaşım var. İlişkim 7 yıldır sürüyor. 4 Yıl önceydi, …… Arkadaşımın evinde kalıyordum yine. kızı küçüklüğünden beri ben
BENMiYiM SUcLU
BENMİYİM SUÇLU merhaba ben istanbuldan bora... hayatımda hiç yaşayamıyacağım bişiydi bu... o gün okula gitmek için evden çıktım ve apartmandan inerken ablammın arkadaşı olan esra`ise merdivenlerden çıkıyordu altındada mini bi etek vardı selamlaştık, ben merdivenleri bitirir bitirmez yukarı baktım ve inanılmaz bişi gördüm ucu bucağı görünmüyen bişidi bu... neyse ben okulun yolunu tutmuştum kı aklım esrada kalmıştı bende dersler boş geçiyo bahanesiyle eve tekrar geldim..esra ile ablam ders çalışıyorlardı ama ben ablamın esra ile konuşmasına yada arkadaşlığına çok sıcak bakmıyordum çün
Nasıl kahraman oldum
39 yaşındayım ve bugüne kadar çok kadınla birlikte oldum her seferinde birşeyler hep eksik oluyordu. Bahsettiğim eksiklikler güzellikle ilgili değil. Aralarında bir içim su gibi olan afetlerde vardı hemde seks konusunda tecrübeli. Ama ilişkilerim nedense oldukça sıradan oluyordu. Zevk almıyormuydun? Hayır tabiki alıyordum seksten hoşlanmamak mümkün değil. Yaz başı Bodrum'a birkaç arkadaş tatile gittik 5 günlüğüne. Daha tam sezon başlamamış olmasına rağmen heryer sikilecek karı doluydu. Enfest turistlerde vardı. Bende epey yakışıklı olduğum için becerecek karı bulmakta hiçbir zaman zorlanmıyoru
BAYANLARA ÖZEL
Slm ben aysel 30 yaşında evlı bır kadınım ıstanbul avrupa yakasında oturuyorum sizlere anlatacagım hıkayem,benım başımdan gecen enguzel olaydır.herşeyıyle bır gercek yaşantımdır.ben evlı 2 cocuk annesı ev kadınıyım,balıketlı kumral guzel bır bayanım.neyse bundan 8 ay once telefonda bırı ıle tanıştım zaten aşada sıze ONUN telefonunuda verıcem.yanlışlıkla aramıştı benı ve sesı okadar guzel ve tatlıydıkı benı cezvedıyordu içten içe onu ıstıyordum o konuştukca içim tıtrıyordu sankı,boşalıyordum.çunkü kocamdan ve hıçbırşeyden zevx almıyordum,uzun zamandırda orgazm olmamıştım ogune kadar hep kendımı
Teyze Kizi Bir Afet
Teyze Kızı Bir Afet Ben 21 yaşında bir gencim gecensene yaz aylarında başımdan geçen bir olayı anlatacağım benim ankarada teyzemin kızı var.O iki senedir evli fakat çocukları olmadı. Bende küçüklüğümden beri onuZevce.com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> arzuluyordum ve herzaman onu sikmek için bir fırsat kolluyordum ama geçen seneye kadar bu fırsatı yakalayamamıştım . Yaz olduğu için ben geçeleri çortum ile yatarım ve kilot giymem havaların sıcak olmasından ve şortunda ince kumaş olmasından şort benim kine yapışmakta idi
Gider Böyle
Selam arkadaşlar ben murat bu anlattıklarım %100 dogru bi olay adanada yaşıyorum sexe fazla düsgün olmasamda bizim evin yakınlarında oturan bi kız vardı ismi fatma yani ozamanlar kızdı :) ailesi maraşda kaldı için beni evine davet etti bi süre oturduk sonra baya bi yakınlaşmaya başladık ben daha fazla dayanamayıp seni istiyorum felan dedim o olmaz felan dedi ben dinlemeyip sarıldım ve zorla yata yatırdım tepki veriyordu ama bi süre sonra tepkileri zevke dönüşmüş olmalıki ses çıkartmıyor ve sürekli inliyordu üzerini soymya başladım ilk önce o güzel amcını yalamakla başladım ben yaladıkca o daha
Travesti Ile Netten Yataaa
Merhabalar ben izmrli 19 yaşında birym daha 13 yaşındayken kuzenm ve komşumun oğlu tarafından sikilen ve bunların etkisiyle bir yarrak manyağı olmş birydm bu yüzdn kendime bi trav ark. arıyodum bi sitede bulduum sarışın dolgn trav ile ilşkmz caerada başladı beni ewine dawet ettiğinde şok içndeydm özlediim yarraı sonunda tadacaktım ewine girdim beni buyr etti biraz nette takıldk sora odasına geçtk soyundu sade tanga ile kaldı sırt üstü yattı bende çırılçıplak soyunup üstüne geçtm sewişmeye başladdk bana camda yarrağını hiç göstermemşti ama 15 cm olduunu sölemşti yatakta elmi atınca kocaman bi
Sonunda Emineyi Yedim - 2
Emineyle yaşadığımız sıradışı ilişkiden sonra daha 3 hafta dolmadan yine onu arzulamaya başlamıştım. Bir yandan korkuyor, diğer yandan onu delicesine istiyordum. Ama Emine bize geldiği zamanlarda hiç yüz vermiyordu. Sanki hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu. Böyle yaklaşık 3 ay geçti. Bu arada ben hemen hemen her gece 31 çekiyor hep onu düşünüyordum. Bir gece bize geldiğinde tek başına mutfağa su içmeye gitti. Ben de arkasından daldım mutfağa. Yavaş yavaş başladım kalçalarını okşamaya. "Dur yapma annen görecek"dedi. Ben de "Yine buluşalım" dedim. Biraz durakladı. "Bu gece saat iki buçukta gel
Mağazadaki Çıtır Kızla Sex
Birkaç hafta önce bizim buradaki bir mağazaya pantolon almaya gitmiştim. Mağazada sadece memeleri yeni tomurcuklanmaya başlamış kısa saçlı esmer güzeli bir kız vardı. Pantolonlara bakarken bir yandan da kızla çene çalıyorduk. Bana buranın amcasının mağazası olduğunu öğleden sonra okuldan çıkınca ona yardım ettiğini söyledi. Kaça gidiyorsun diye sordum, Üniversiteye gittiğini ve 18 yaşında olduğunu söyledi. Hadi canım ordan daha küçük gösteriyorsun sen taş çatlasın 16 yaşındasın dedim. Ben öyle söyleyince kızdı, poposunu kıvıra kıvıra kazakların olduğu bölüme gitti. Nihayet birkaç pantolo
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/e460f50013605fb6747c23885fc98626.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32