Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Tatmayan Bilemez
Tatmayan bilemez Mrb ben akın sizlerede daha öncede bi kac hikaye yollamıştım bu arada mail gönderen arkadaşlara tşkkürle hebsine cevab yazmaya çalışıuyorum ben ankarada yaşıyorum gelen maillerinden biri baya bi ilgimi çekmişti evli olduğunu söyleyen bi bayan arkadaş 2 arkadaşı ile beraber benle tanışmak istiyolardı tel bırakmişlardı aradım ve isminin suzan olduğunu söyleyen bi bayanla konuştuk ve kızılayda buluşmak üzere sözleştik kendisiyle buluştuğumuzda kafeye gideceğimizi ve orda diğer arkadaşlarıyla buluışcağımızı söyle onlarında hoşuna gidersem eve gide4bileceğimizi söyle kafe gird
Ayaklarım
Herkese selam. burdaki fetisist hikayeleri okurken cok tahrik oluyorum. bari bende kendi basımdan geçenleri anlatıyımda siz okuyucuların tahrik olmasına yardımcı oluyum dedim. Ben asu 20 yasındayım.aslında pek güzel sayılmam ama çok bakımlıyımdır. erkekleri de bu çok deli eder herhalde.makyajımı yapıp birazda seksi giyindimmi erkekler gözünü benden alamaz. yine bir gün kısacık eteğimi giydim makyajımı yapıp dışarı çıktım arkadaşlarla buluscaktık. Otobüse bindim. ayagımdada çok sexi topuklu bi ayakkabı vardı. kırmızı oje sürmüştüm. erkeklerin bacaklarıma bakmasına alışkınım ama biç çocuk sürekl
Cok Guzeldi
|bende sizinle basimdan gecen bir hikayeyi anlatmak istiyorum,ben yur disinda yasiyorum,bizim komsumuz olan cleire, ben ondan cok hoslaniyordum vee bunu oda biliyordu ama ikimizde cekiniyorduk cunku ben evliydim ve benim hanimin arkadasiydi,beni her gordugunde gulumser ve saka yapardi,bir gun hanim isteyken ben erken geldim eve ve onun arabasida disarda duruyordu ,ben eve girer girmez benim kapi caldi kapiyi actim baktim ki cleire bana dediki ben yeni bilgisayar aldim kurmasini bilmiyorum yardimci olurmusun ,ben ise dunden raziydim cunku ondan hoslaniyordum,,evine gittim oo arada bana dediki b
ASANSÖRDE
|SLM millet size bi hikayemi anlatmak istiyorum kısaca ben 17 yaşında bir gencim otelde gececi olarak çalışıyorum bilişrsiniz artık oteller kalamk için deil sikişmek için çalışıyo yani seyyar kerhane bizimde otelde de tabiki bi kaçtene oruspu wardı ama ben onlarla fazla ilgilenmezdim bi gün böle kat temizligi yaparken bi kız geldi resepsiyona böle benim yaşlarda ama yaşı tutmadıgı ve kimligi olmadıgı için resepsiyon yani bulut abi dedigim şahıs bunu otele almadı aradan bikaç dakka geçti kapının önüne çıktım baktım o kız hala orada duruyo ve sanki aglayacakmış gibi bana bakıyodu yanına gittim
Zengin Ve Seksi
Onunla Erciyeste tanışmıştık. Yanımda sevgilim olması fazla samimi olmamızı engellemiş, ancak Mersine döndükten sonra uzun telefon konuşmalarımızla arkadaşlığımızı ilerletmiştik. Olağanüstü güzel ve zengin bir kadındı.(gerçi bende pek fakir sayılmam ama) Ama sürekli mutsuz ve problemli bir hayatı olduğunu vurgulayıp duruyordu. Bir gün evinde baş başa yemek yememizi önerdi ve kabul ettim. Gittiğimde son derece şık hazırlanmış bir masayla karşılaştım. mumlarda ihmal edilmemişti. Önce birer kadeh kalite viskiyle başladık. Denizin karşısında koltuklarda oturuyorduk. Derken ikinci kadeh viskiyi ikr
Kocası Karısını Tamamen Bana Teslim Etti
Merhaba ben boludan murat 26 yaşındayım .Yaşamış oldugumn sex hikayemı siteye yolladıktan sonra yaşamıs oldugum grupsex ilişkimi beğenen bır cift bana msn yolu ile ulaştı. Ve onlarla bu tür ilişki aradıklarını fakat güvenilecek bırılerı olmadıgını yazdılar ve tabıkı 10-15 gün gıbı sürede msn de sohbetten sonra birliktelik olmaya karar verdik. Bende onlarla onlarında izniyle yaşamış oldugum sex hikayesini tekrardan burada paylaşmak istıyorum. Nadide hanım 34 yasında ve 18 yasında evlenmiş kadir beyle kadir bey 39 yasında özel sektörde üst düzey yönetıci. Nadide hanım biraz kilolu olsada har
Masaj Salonunda Siktim 1
Merhaba. ben 8 yildir otellerde masörlük yapan çok yakisikli ve seksi seven biriyim.tabi anlarsiniz ki bir çok milletten siktiðim kadin ve kiz oldu. bunlardan birini anlatacaðim þimdi size. bir gün masaj salonunda otururken bir polonyali çift geldi ve adam karisinin masaj istedigini söyledi. karþimda modelleri aratmayacak bir kadin duruyordu. tamam deyip hemen kadini masaj odasina aldim. artik bu afetle basbasa kalmistik. kadin elbisesini çikardi ve sadece bir tanga ile kalmisti. masaja basladýðimda daha ilk dokunuslarimda kadin kivranmaya baslamýs ti
Canım Annemle - 13
Sabah mutluluktan uçuyorduk. Uzun zaman sohbet ettik, birbirimizi okşadık, baktım yataktan çıkmaya niyetleri yok, kalkınnn tembelliğin lüzumu yok, halacığım sen bilmezsin bu akşam misafirlerimiz var, uzun süredir netten sohbet ettiğimiz bay s ile eşi gelecekler, onlara mahcup olmayalım, güzel bir yemek hazırlayın dedim. Kahvaltıdan sonra markete gidip alınacakları aldım ve onları mutfakta baş başa bırakarak kontu gezdirmeye götürdüm. Bir yandan da akşam ki misafirlerimizi düşünmeye başladım. Bay s ile bir ay önce tanıştık, hikayelerimizi okuyunca bize yazıp tanışmak istediklerini söylemişler
Ilk gangbang
Tekrar merhaba kaldığım yerden devam ediyorum.Taye ile okulda yaşadığım deneyim okuldan döndükten sonra ve bütün gece aklımdan bi türlü gitmek bilmedi. Bütün gece yatakta bir o yana bir bu yana dönüp durdum onun görüntüsü aklıma geldikçe dolgun kalçalarımı farkında olmadan elimle sıkıyor okşuyor göğüs uçlarımın dikleşip adeta isyan ettiğini hissediyordum popomun arasına sanki bir ateş topu düşmüş orada yanıyordu. Tayeyi mutlaka içimde hissetmeliydim ama aynı zamanda korkuyordum hasan hocanın büyük şeyine deliğim artık alışmıştı ama b
Ağzına Boşalmamı Söyledi
Ağzına Boşalmamı Söyledi arkadaslar bu sıteye daha once de hıkayemı tazmıstım bu yazıcım hıkayede dun aksam bar cıkısı yasadıgım bı hıkaye ve tamamen gercek daha oncede soledıgım gıbı ben rus rst garsonum ve pazar gunlerı ızınlıyım izinlerımı genelde taksımde arkadaslarımın sahneye cıktıgı bı bar var orada gecırırım yıne aksam saat 21;00 cıvarı bara gıttım ve bıramı ıcmeye basladım yan masamda 3 tane kız oturmus onlarda içiyolardı tabı ortam bana yakın oldugu için calısan personelden ve benım arkadaslardan yakın ılgı goruyordum bu zamanla yan masadanda fark edıldı masadakı kızlardan bırıned
Ammini Yaladim Vee Siktim
Ammını yaladım vee siktim yaz tatili başlar başlamaz bodrumda tatil yapmaya gittim. gittiğimde ilk olarak bir oda ayarladım.dışarı çıkma zamanı gelmişti.şortumu giyiphavuza çıktım. dışarı çıktığımda gözlerim kamaştı. çıplak kızlar büyük götleri ve amları sikimin kalkmasına neden olmuştu. havuz dolu büyük amlı kızlarla doluydu.hemen atladım ama bi şey yapamadım. gider gitmez sikimi rahatlattıramadım.ama çok erken olmadı. odama gidip biraz kestirecektim, tam o sırada mayolu ve büyük götlü bir verici fıstık odama girdi.şaşırmıştım.beni takip etmiş olmalıki tam o sırada yanıma sokuldu onu
Tırcı
Slm..adım serdar 41 yaşında 170 boy 85 kilo TIR şöförüyüm..anlatacağım olay fransa da başımdan geçti.Türkiye den fransa, Paris e yük götürüyordum.Parise 100km kala bir parka girdim sürüş saatim bittiği için 9 saat mola vermem lazımdı.Dolabımı açıp çayımı demledim,çayımı içerken etrafıda seyrediyordum.Bir kadın taksisinin motor kaputunu açmış uğraşıyodu,türküz ya hemen yardıma gittim.Fransızca bilmediğim için tarzanca problemin ne olduğunu sordum,ondada türkçe yok hareketlerimden anladığı için arızayı gösterdi.Radyatöre giden hortum patlamış araba hararet yapıyomuş.Takım çantasını alıp geldim h
Sevgilimin Penisi Inceydi
Ben 26 yaşında özgür bir kadınım. Sevgilimle birlikte güzel cinsel tecrübeler yaşadık ama sevgilimin penisi ince ve küçük olduğundan beni çok da tatmin ettiğini söyleyemeyeceğim. O yüzden ben hep pantolan kabarıklığına dikkat ederim Bir gün iç çamaşırı almak için bir mağazaya gitmiştim. Neredeyse mağazanın kapanma saatiydi. Yakışıklı bir tezgahtar vardı orada,bana kapatması gerektiğini ve başka zaman gelmemi söyledi. Ama pantalonun önünde gördüğüm kabarıklık başımı döndürmüştü ve ısrar edip mağazaya girdim En sexsi ve açık iç çamaşırını elime alıp nerede deneyebileceğimi sordum.O da bana kabi
Hepsini Yutmamı Emretti.
Merhaba eskı calıstıgım bır cafede basıma gelen ve aklımdan bır an olsun cıkmayan bır olayı paylasmak ıstedım.yılbasıydı ve dukkan sekızde kapanıcaktı ve ben tek basıma alt katta calısıyordum dukkanda musterı olmadıgı ıcın orta katta cocuklarla beraber takılıyordum kapı acıldı ve ıcerı askılı elbısesı sıyah kılotlu corabı ve sıyah topukluları olan bır hatun gırdı ve alt kata yoneldı dukkan bosken alt kata kımseyı almazdık tam alt kat kapalı efendım dııcektımkı mudurum bırak gıtsın o cook dengesız bı kadın bı kac defa daha gelmıstı onceden dedı ve bana gıt sen bı ılgılen dedı bende hemen asagıy
Ben sıktım kocası izledi
Selam ben Mehmet yas 41 Öncelikle daha önceki hikayeme gösterilen ilgiden dolayı herkese teşekkür ederim. Sanırım bu ilgi yazdıkalrımın tamamen gerçek ve yaşanmış olmasından kaynaklanıyor olmalı. Hikayemin ardından birgün telefonuma mesaj geldi. bir bayan tanışmak istiyordu, bende kabul ettim. birkaç mesajdan sonra aradı konustuk. Kısa bi tanışma faslından sonra konu sexe geldi. Karşımdaki 30 yaşında evli bayandı. Eşiyle değişiklik aradığını ve benimde hikayemi okuduktan sonra tanışmak istediklerini, aslında evli aradıklarını ama problem olmayacağını söyledi. bi müddet sexten konuştuk ve bu
Önce Iğrendim
Yıl 1992-93 ; üniversite den yeni mezun olmuş, öğrencilik yıllarımın geçtiği Ankara dan ayrılıp İstanbul gelmiştim.Büyük bir taşımacılık şirketinin bilgi işlem departmanında işe başlamıştım Departmanda 100 - 150 kişi çalışıyordu. Beni de henüz yeni olduğum için kısa süreli devamlılığı olan basit projeleri yöneten bir gruba verdiler. Ayni oda da 8 mühendis çalışıyorduk, kendinden ve hayat dan bihaber, iş hakkında pek bilgisi olmayan, çirkin bir müdiremiz vardı ama iyi bir insandı. Kısa süre bu grup da çalıştık dan sonra henüz bir yılımı tamamlamamışken daha ciddi ve önemli devamlılık gerektiren
Canım Karım
Hatayın isk ilcesinde oturan bir çiftiz bundan tam iki yıl önce ben 28 karım 22 yaşında başımdan gecen bir olayı anlatacam.Bizim oraların piknik alanları cok meşurdur deniz orman süper biryerdir neyse bir pazar günü karar verdik piknik yapacaktık bol agıçlı biryer secmiştik ve degişik fantazilerimizi uyguluyacaktık ben ve karım onu cok severim tabi oda beni neyse güzel biryer buldum indik herşeyi hazırlandık ben şort ve tşört giymiştim karım ise bol bir etek ve bluz giymişti lafı fazla uzatmıyacam yiyecegimizi yedik içtik sohbet ederken etraf tenhaydı karıma onunla burda sevişmek istedigimi sö
Köydeki Halam 2
Merhabalar Daha önce yazdığım Köydeki halamla isimli hikayemin bu kadar ilgi göreceği aklıma gelemezdi o sebepten geri kalan detayları da anlatmak istiyorum size hernekadar abartmışsın diyip kızanda olmuş beğenip taktir edende olmuş mail yollayanlar arasında arkadaşlar sizi inandırmaya çalışmayacağım keyfiniz bilir. Bu bölümü okumak isteyen daha önce yazdığım hikayeyi mutlaka okusun onun devamıdır yoksa anlamaz saçma bulursunuz halamla yaşadığım ilişkimi ve elime geçen fırsatı insanlık sınırlarını asacak kadar zorladıktan sonra eve dönmüştüm ama aklımdan bir türlü çıkmıyordu ilişkiye gireceğim
Hizmetci
Hizmetci Ben fiziği oldukca düzgün ve yakışıklı biriyim.kızlardan teklif almama rağmen sadece bakımlı ayakları olan bayanların özellikle olgun bayanlarınkini kabul ediyorm.belki bir hastalık olabilir ama elimde değil.bu olaylar seneler önce komşumuz olan seher teyzemin bana ayaklarına masaj yapmamı istemesiyle başladı. şimdi ise zevk olarak yapıyorum.bir gün telefonum caldı arayanan beni tanıyan ve bu özelliğimim bilen biriymiş.buluşp tanışmak istiyormuş.buluşup omun isteğini yerine getirdim hala beraberiz.bazen arkadaşları getirip bana işkence edip kendi zevklerini tatmin ediyorlar.aslıd
Babamın Arkadaşının Tecavüzü
22 yaşında, yakışıklı sayılabilecek biriyim. 16 yaşlarında yaşadığım bir olay sonrasında ilk pasif ilişkimi yaşadım. o zamanlar dediğim gibi henüz çok gençtim. Daha kıllarım bile adam gibi çıkmamıştı. cinselliği daha yeni yeni tanıyor, arada sırada annemle babam sevişirken kapıdan izliyor, ablamla birbirimize sürtünüyorduk. henüz hayata masum masum bakıyordum yani. sonra bir gün öğleden sonra falandı herhalde. kapı çalındı. evde yalnızdım. Gelen babamın bir arkadaşıydı onu babamın gönderdiğini ve beni dolaştırmaya çıkartacağını söyledi. hemen üstümü değişip çıktım evden. arabasına bindik. önc
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/a22fad39fcfea23f2d39b337430b2f96.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32