Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
İlk Acı Ve Zevk - 2
yine merhabalar daha önce ayla ile ilk sevişmemizi ve abimin aysunu becerişini anlatmıştım.onları gördüğümü gören abim hadi eve gidiyoruz dedi kalktık ve acaba beni ayla ablayla gördümü diye korktum eve giderken abim hiç konuşmadı bende korkuyordum eve geldik abim dolaptan bira aldı ve banada içermisin dedi anlaşıldı beni görmemiş aysunla olanları başka yerde söylememem için bemle konuşacaktı biraları getirdi zaten sorhoş olmuştum abim benden sarhoştu biralar bitti abim konuya nasıl gireceğini bilemiyordu tekrar bira aldı geldi ben kendimden geçtim sayılır ilk defa hayatımda içki ve seks yaşad
Zaten Malmış
Selamlar hemen konuya geçiyorum. Benim otobüs her zamanki yerinde D.bakırın en işlek caddelerinden ofiste bekliyordu bende hemen bindim oturacak yer olduğu halde oturmadım ayakta kalmayı tercih ettim koltukta oturan afette tam bir içim su yakası biraz açık bir badi giydiği için beni fazlasıyla tahrik etmeye yetmişti. Önce dizimi yanlışlıkla oluyormuş gibi değdirdim o etli kalçalarına sonra bacaklarına ve baktım ki ses yok tamam oğlum dedim bu senin sikeceksin bunu inanıyormusunuz anlatırken bile heyecandan titriyorum sanki o anı yaşıyorum ve ellerim devreye girdi elimi oturduğu koltuğun arkası
İri Memeli Teyzem
adım şenol 20 yasındayım istanbul kartalda yasıyorum teyzem 42 yasında evli bizim üst katımızda oturuyolar kendisi kapali balik etli biri memeleri özellikle anormal iri zaten ona karşi olan ilgim memelerınin iri olmasından başladi bunlar ev ararken bizim üst kat boşaldı annen ablasına hemen haber verdi taşindilar ilk günlerde bişe yoktu ama ne olduysa o gün oldu yazdı halıları bizim balkonda yıkıyolardı annemle bir iki halı yıkadılar annem sürklı bana yardım tmemi istiyodu ama ben dışarda ne kaçırdığımdan habersız umussamıyordum sonra annem kızınca çıktım teyzem ustünde beyaz gomlek altında eş
Karimla Onlar
Karımla onlar mrb ben 27 karım 22 yaslarında.karımı oylesıne begenırımkı onun vucudunu sergılemesıne de karsı hıc cıkmam.genelde dar gıyınmeye bayılır ama ona arada kısacık eteklerde alırım. evlendıgımızden berı her cesıt sevıstık.bana fahıselık yaptı yıllarca.ama bı gun fahıse gıbı gıyınıp dısarı cıkacagını bılmezdım .olay ben yokken gerceklesıyor.bı arkadasım hale yı taksım de bı barda gordugunu ve pazarlık yaptıgını soyledıgınde sıkım sahıden kazık gıbı olmustu.arkadasımı anlatmadıgı karıma o gece kaymıs olmasıydı. karıma durumu anlatınca soguk kanlılıkla evet cokj azmıstım sen
Lezler Boylesini Yasadim
Lezler Böylesini Yaşadım Yaşadığım ilk deneyimden sonra o kadar çok pişmanlık duymuştum ki bir daha yaşamama kararı verdim. Ama bu hayal de olsa hikayeler yazmama engel olamazdı. Size anlatacağım hikaye gerçek ve yaşanmış bir hikaye değildir tamamen benim fantezi dünyamda geliştirdiğim bir üründür. En azından bunu dürüstçe söyleme gereği duydum. Bu arada gönderdiğim yaşadığım olay bu zamana kadar ki en büyük puana sahip lezbiyen hikayeymiş ilginize teşekkür ederim. Neyse gelelim hikayeme. O gün canım çok sıkkındı ve arabayla biraz gezme isteği duymuştum. Hava yağmurluydu ve ben yağmurlu
Abantta Neslihan
Merhaba, Ben hakan Boludan 26 yaşındayım yakisikli sayilacak, bekar bir gencim. Bundan yaklasik bir yil kadar once bir işyerinde işe basladim. Gunler gelip geciyordu. Ama tezgahtar kiz Neslihan’e kafayi takmistim. Uzun boylu, balik etinde, kucuk ama dipdiri memeleri, incecik beli, uzun bicimli bacaklari ile Neslihan aklimi basimdan aliyordu. Son gunlerde artik bu dul Neslihan’e sulanmaya, firsatini buldugumda arkasi donukken kalkan sikimi yuvarlak kalcalarina surtturmeye baslamistim. Neslihan de artik bu durumun farkina varmaya baslamisti. Sezon sonu geldiginde patronumuz Saim Bey,
Hayriyeye Zorla
Şuan ayrı olduğum eşimin arkadaşı olan Hayriye aslen Ankara lı olup ordu da öğretmenlik görevini yapmaktaydı yalnız kalıyordu bir akşam eski eşimle beraber bizim evimize yemeğe kalmıştı hoş muhabbet sohbet derken gece bizde kalması için eşim ısrar etti ve haliyle hayriyede bizde kalmayı kabul etti ve hafif içkiler içildikten sonra gece 3 e kadar oturduk ve yattık . Hayriye oturma odasında uyumuştu sabah oldu ben işe gittim aradan 4 gün geçti eşimle çok kötü kavga ettik kendimi kaybedip tokat attım ve annesinin evine gitti ertesi gün akşam üzeri olayı duyan Hayriye beni aradı telefonla konuşurk
Ben Ve Atlarim
Ben ve Atlarım Anlatacağım hikaye tamamen doğrudur. Selam ben arzu.. 6 Yıl önce veteriner fakültesini bitirdim. 3 Yıl serbest veteriner olarak çalıştıktan sonra 1999 yılında manisa`nın bir ilçesinde kurulu at harasında (çiftliği) iş buldum. Sorumlu olduğum branş gereği 4 arkadaşımla birlikte atların sağlık kontrollerini ve muayenelerini yapıyoruz. Çiftliğimide yaklaşık 280 atın olduğunu düşünürseniz işimizin ne kadar ağır olduğunu tahmin edersiniz. Haranın asıl alanının yarış atı ve damızlık yetiştirmek olduğunu da belirtmeliyim. Günlük ve haftalık olarak periyodik bakımlarda atların ve t
kız kardeşimi dikizliyordum
kız kardeşim bir gun gene okuldann gelmişti . onun eteğine bayılıyordum çok kısaydı. ve beni çok azdırıyordu . bir daracık bir paltolon giymişti beni çileden çıkarıyordu artık . akşam olmuştu köye halam gile gitmişti ben ile kız kardeşim evdeydik cola içtik bir şeyler yedik ve abi ben yatıyorum artık demişti tmm dedim bende biraz sonra yatacağım demiştim .gece saat 3.30 olmuştu ve ben hayla uyanıktım içime bir şeytan girdi ve git ve onu sik diyordu .ve yavaşça yanına gittim bir kaç kez onu dürttüm uyanmamıştı uykunun en derin saatleridi.Ve yavaşça yanına yattım yüzü bana dönüktü arkasını dönm
Dayım Sağolsun
benim hikayem yengemle ilgili bizim üst katta oturuyorlardı yengemsık sık beni yemeğe çağırıyordu dayım içkicinin biriydi hep kavga ededlerdi veben hep ayırmaya gider sakinleştirirdim bir gün eve yine içkili gelmiştitesadüfen o anda bende evdeydim ve gelir gelmez sızdı. yengemin tek çocucu vardıo günde arkadaşında kalmıştı.Yengemle ogüne kadar öyle bir şey yaşıcamı aklımınucundan bile gecirmedim. bana o akşam kalmamı istedi bende tamam deyip eve haberverdim. yengem çok güzel bir kadındı ve dayımın ona iki aydır el bilesürmediğini söyledi ayrılmak istediğini söyledi, benim artık uykumun geldiği
Denizde
Herkese Merhabalar,benim bu hikayem noktası virgülüne gerçektir.Kız arkadaşımla tatile çıkmayı kararlaştırdık rezervasyonlarımızı falan yaptırdık otobüs yolculuğu günü geldi çattı ben otobüse bindim kız arkadaşımıda 100 km ilerdena alacaktık ki kimse bizim beraber olduğumuzu anlamasın diye ben otobüs muavinini kafaya aldım olayı gerçekleştirdik, neyse otobüs hareket etti yaklaşık 1 saat kadar sonrada kız arkadşımı aldık fakat yan koltuğumuzda 2 tane kız oturuyorlardı ki beni kesmeye başlamışlardı bile neyse kız arkadaşım da otobüse binmişti ve artık dönüş yoktu otobüs hareket etti baya bir sür
Muhteşem Göğüsler
 merhaba ismim kenan 28 yasindayim 173 boyunda yaklasik70kilo civarinda esmer biriyimdir      bundan yaklasik 3 yil önce yasadigim iliskiyi anlatmak istiyorum.. üniversitede okuyan arkadasimi ziyarete ankaraya gitmistim. bir hafta tatilim vardi ve ankarayi tanimak gezmek icin iyi firsatti benim icin. arkadasim beni almis eve gelmistik. evde 3 kisi kaliyorlardi ve 3 de ögrenciydi o gün baya bi sohbet etmis okey oynamistik arkadasim odasini bana vermis sabah erken gideceklerini söylemisti ben kalkinca kahvalti yapmami sonrada onu aramami söylemisti..  &nbs
ERKEKSIZ AILEYE DAMAT OLMAK
SELAM ARKADAŞLAR NERDEN BAŞLIYACAGIMI BILMIYORUM AMA HAYATIMDA ILK DEFA BOYLEBIRSEY YAZIP PAYLAŞICAM GERÇI ISIMLER FALAN FARKLI AMA YINEDE BI GARIP BEN 27 YAŞINDA KENDINCE YAKIŞIKLI OLAN 3 BALDIZ BI KAYNANAYA SAHIP OLAN EVLI BI ADAMIM EŞİMLE SEVREK AMA EN ÇOK ORTANCA BALDIZIM OLAN PELİNI SIKMEK İÇİN EVLENDIM EŞİM BENIM GIBI KAMUDA GOREVLI EŞİMIN BABASININ VEFATI UZERINE EŞİMIN AILESI BIZIMDE ISRARIMIZLA YAŞADIGIMIZ SEHIRDE ÇOK BUYUK DUBLEK BI EV ALARAK HEP BIRLIKTE YAŞMAYA BAŞLADIK KAYNANAM4 KIZ ANNESI OLMASINA RAGMEN GAYET GUZEL BI KADINDI SONUÇTA EV DE TEK ERKEK OLUNCA KADINLARIN RAHAT GIYIN
Cocukluk Iste 1
Senelerden cookk once cocukluk zamanlarimizda biz bazen bir araya gelir kizli oglanli beraber oynardik mahallemizde benden 2 yas buyuk bir kiz vardi adini baska yazayim belki bilir diyelimki fatma bizler oyun oynarken fatma hep benle olur devamli benle oynardi hatta oyunlarda devamli beni es olarak secerdi hatta salincaga binerken ya o benim kucagima oturur yada ben onun kucagina oturup oyle salincaga binerdik ama o kucagima oturdugu zaman tam sikimin ustune oturur gotunun yarigini sikime gelecek sekilde ayarlar salincakta bana yaslanir gotunu bir ileri bir geri yaparak kendinden gecer gibi ol
Olgun Ve 35 Yas Ustu Temız Am Aranıyor
B ırgun tatil yapmak amacıyla antalyaya gıttım ve bır baska amacımda am sıkmektı gozume bazı bayanları kestırıyorum ve onlarda bana bakıyorlardı kumsala gıttım sıkım ıyıce kalkmıs 30cm olmustu bunu gorunce bayanlar bakmadan gecemıyorlardı tabı aralarında bazılarıda bana yaklasarak yanıma oturanları da oluyordu ve sonun da ynıma 35 yasın da bır kadın geldı yanıma ama tam dıbıme uzandı oyle bır vucut vardıkı kadında gorsen bu 35 deyıl 25 dersın neyse konusmaya basladık surdan burdan konu sex e geldı ben tabı elım ayagım tıtrıyor ben pek alıskın deyıldımde o yuzden daha sonra bana dul oldugunu ve
Hastanedeki Hemşire
Hastanedeki Hemşire Ben ankaradan yazıyorum yaşım 25 boy 175 esmer biriyim neyse geçensene hastalanıp hastaneye yatmak zorunda kaldım ineler ilaçlar serumlar derken biraz düzeldim ama busefer hemşirelerden birine hasta oldum hemşire çok seksi giyiniyor beyaz pantolonun içinde ne varsa hepsi görünüyordu hele eğildikçe sikim taş oluyordu bir gün gece 02.00 da serumu değiştirmeye geldi serumu değiştirirken ben dayanamadım elimi alttan amına uzattım okşamaya başladı rengi değişti kızardı ama ses çıkarmadı bu bana cesaret verdi hatta dahada okşamam için işiyavaştan alıyordu işibittikten son
Yengemle
Selam ben mehmet.24 yaşındayım.Hikayemin geçtiği zamanlarda 18 yaşlarındaydım.Yengemde 27 falandı.Yengem oldukça güzel,uzun boylu,kumral,yeşil gözlü alımlı bir bayandır.O sıralar amcamla kavga ediyolardı.Amcam hergün yengemi döverdi.Babamda yengemin bi süre bizde kalmasını istedi. Yengem bizde kalmaya başladıktan 2 hafta sonra ona karşı tavırlarım değişmeye başladı.Bazen yanımdan geçerken sikimi sürtüyordum,bazende yanıma oturunca elimi götüne değiriyordum.Birgün evde yalnız kaldık.Bende işte aradığım fırsat diyerek yengeme ben banyoya giriyorum dedim.Birkaç dakika sonra 31 çekmeye başladım.B
ESIM NALAN
SELAMLAR BEN ALMANYADAN ESIM NALAN 28 YASINDA BEN 30 ESIM KISA BOYLU BALIK ETLI BIR KIZ ESIMLE HER TÜRLÜ SIKISIYORUZ AMDAN GÖTTEN AMA YETMIYORDU ARTIK MOLOTON OLMAYA BASLADI BIR GÜN ESIME TRANSPARAN BIR GECE KIYAFETI ALDIM SIYAH RENKDI AMA ICI TAMAMEN GÖRÜNÜYRDU BIRDE BEYAZ TANGA ALDIM BELLI OLSUN DIYE EVE GELDIM ESIM BU NE DEDI HAZIRLAN ASKIM CIKIYORUZ DEDIM NERE DEDI GEZMEYE DEDIM CIKDIK YEMEGE GITTIK RESTORANTTA HERKESIN KOCASI NALANA BAKIYORDU SIKMEK ICIN NELER VERMEZLERDI YEMEGIMIZI YEDIK CIKDIK SWINGER KLUBE GITTIK BURA NE DEDI GEL ASKIM DEDIM OLMAZ DEDI UZULDUMU GÖRÜNCE TAMAM ASKIM AMA
Arkadaisimin  Olesiyim 4
Arkadaışımın ölesiyim 4 Bu hikayemde, efendimin beni kendimden 6,7 yaş küçük bir çocuğa nasıl sattığını ve o çcukla yaşadıklarımı anlatacağım.İlk defa efendimden başka biri tarafından sikiliyordum.Bu olay üç hafta önce oldu.Daha önce hala efendim emrettiği zaman yanına gittiğimi söylemiştim.Bunun da bunlardan biri olacağını sanıyordum. Eve girdim hemen efendimin yanına gittim diz çöküp ayağının altından öptüm ve bana bir emrinin olup olmadığını sordum.Benden soyunmamı istedi o sırada kendisi de soyunup yere oturdu ve yanına çağırdı.Bende durumu anlayıp hemen eğildim ve sikini ağzıma ald
Annemleri Gördüm
Merhaba ben ayse 19 yasında güzel bir vücuda sahip arkadaslarımca begenilen biriyim. Size kardesim osman ile geçen anımı anlatmak istiyorum.Kardesim osman 17 yasında. Bir gece su içmek için mutfaga gitmistim. Annemlerin odasından bazı sesler geliyordu. Kapı aralıgından seyretmeye basladım. Babam annemi beceriyordu. Annemi köpek durusu pozisyonuna getirdi ve o büyük sikini annemin göt deligine dayadı. Annem o koskoca siki almakta zorlanıyordu. Sonunda içine aldı ve babam gidip gelmeye basladı. Bu olay beni hareketlendirdi ve elim birden kilodomun içine kaydı. Kendi kendimi tatmin ettim kapının
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/44192a0d4c103535edf7f9c2fa8e5f78.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32