Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Anne-Kız
merhaba ben cemal.18 yasında bir lise ogrencisiyim.size anlatacagım anım bu yaz basımdan gecti. bir ay önce karsı dairemize 3 kişilik bir aile tasındı.ahmet abi,karısı melahat teyze ve kızları ceren.ceren 19 yasında mavi gözlü,siyah saçlı,super vucutlu bir kızdı.liseden sonra okumamıstı.sanırım guzelliğini melahat teyzeden almıstı.melahat teyze 40 yasında olmasına ragmen taş gibi bir hatundu. tasındıkları ilk gun ahmet abiyi gormustum.ama o gunden sonra bi daha gormedim.annemden öğrendigime gore ahmet abi gemi kaptanıymış.bu yuzden 3 ayda bir eve gelirmiş.bi gun carsıdan geldigimde bizim kapıd
Kamera
Herşey bilgisayarıma aldığım webcam ile başladı.internete tanıştığım bir kızla sohbet ediyorduk.resimlerimizi birbirimize gönderdikten sonra mla canlı chat yapmayı teklif ettim.onun sı yoktu o yüzden sadece benim görüntümle konuşuyorduk.gel zaman git zaman derken bir gece sıcak olduğu gerekçesiyle kazağımı çıkardım.sadce tshırtle kalmıştım.espi ile karışık tshirt ümüde çıkarmamı istedi.onu da çıkarınca konuşma tarzımız biraz sapmıştı.konu birbirimizin vucudu hakkında sohpete dönüşmüştü.en sonunda dayanamadı ve bana biraz gaz verircesini pantalonumu çıkaramıcağımı idda etti.bendeki muzurlukla
Bir Anda Grup Sex
Bir Anda Grup Sex ben 16 yasinda gizem adinda fizigi ve surati güzel olan bir kizim.ayni derecede yakisikli olsan arif adinda 17 yasinda bir abim var. abimin kendisiyle yasit benim kadar güzel ve tas gibi bir kiz arkadasi var.ama aramiz çok bozuk ve ben onu evde istemiyordum.ama o kizi evine çagirdi.odasina götürüp sikecegi her halinden belliydi.kullanacagi çarsafi hazirladi ve odasinda bir kenara birakti.benimde kizi kaçirmak için aklima seytanliklar geldi. abim disari çikti ama 15 dk sonra gelecekti.kiz arkadasi beste ise yarim saat sonra.ben hemen ruj sürdüm. ve çarsafa bulastirmay
Merak
Merak Özel bir bankada müdür yardımcısı olarak çalışıyorum iş yerinde şef olarak çalışan ferda ile bir müddetten beridir ilişkimiz vardı müdür izindeyken onun odasını kullanıyordum ve bir gün öğlen paydosunda onu orda istemesede zorla sikmiştim yarrağın tadı damağında kaldığı icin her fırsatta beni evine davet eder orda çılgınca sevişirdik geçen ağustos`da ferda eğer cumartesi bir işin yoksa evine gelmemi ve misafirlerinin olacağını söyledi bende kabul ettim ve ertesi gün gittiğimde isimlerinin gül ve cihat olduğunu öğrendiğim doktor bir çift ile nuray isimli bir bayanla tanıştırıldım.
Amca  Kizi
Amca kızı ben kendini tanıtayım 1 65 boyundayım amcamın kızı iriyapılı alımlı şuh bir kadın hemde sexs kocası onu çinsel yonden hiç memnun edem,yordu eniştem sehir dışına cıkardı iş icabı . iş başa kaldı dedim amcamın kızının yanına gittim sabahın 07,30 da kapıyı actı benı iceri aldı kahvaltı yaptınmı dedi bana yokdedim , yedik iştik sıra sexs ten konuşma acıldı bana sordu hiç kız arkadaşın varmı dedi bende yokdedim bende sifdahım bile yok dedim durumuma acıdı benin penisim neredeyse pantolonumu yırtacak gibiydi tabi amca kızı anladı . Bana dediki sende ter kokuyor önce banyo yap
Ev Sahibi
Bir ilk bahar sabahı evde yalnızken ev sahibi kirayı istemeye gelmişti. Tabiki gündüz olduğu için karısı gelmişti, bende nezaketen içeriye davet ettim ve çay kahve ne içersiniz diye sordum. O da bana soguk bir şeyler olsa daha iyi olur dedi. Ben ev sahibinin karısını her zaman hayal eder ve onu sikmek isterdim ve bu fırsatın geldiğini düşünürken mutfaktan da soguk birşeyler hazırlıyordum. Bu arada onu hayal ediyordum. Farkında olmadan yarağım kazık gibi olmuştu. Ben biraz gecikince o arkamdan mutfağa geldi ve bana yardım etmek istediğini söyledi. Ama gözleri benim kazık gibi olmu
BEYAZ TEN
merhaba bende bi anımı paylaşmayı istedim sizlerle... ilk olarak kendimi tanıtayım ismim erdem 21 yasındayım 175 boylu 60 kilo esmer birisiyim ishte.... anım aysel isminde bi kız vardı kendi sınıfımızda hos bi kızdı fakat benim ilgimi hic cekmiyordu hem baska bi kızlacıkıyordum bi gun arkadasların evinde sınıfca toplandık film seyredip oyunlar oynuyorduk icki icip dans ediyorduk neyse evde 2 saat gectikten sonra 2 arkadas kızlardan ikisini alıp diger odaya gittiler bir kac arkadas ta misafir odasına girdi biz ayselle aynı odada kaldık bilgisayarda grup dusten sevdan bir ates calıyordu benimle
YAŞLI TEYZEM
 MERHABA BEN ISTANBULDA YASAYAN ORTABOYLU ESMER BI GNCIM SIZE GECEN YAZ BASIMDAN GECEN BI OLAYI ANLATMAK ISTIYORUM.İSTANBULDA Bİ ŞRKETTE BILGI İŞLEM SORUMLUSU OLARAK ÇALIŞIYORUM.GECEN YAZ HAZIRAN AYINDA AYDINDA OLAN TEYZEME GITMEK ISIN HAZIRLANMISTIM BEN GIDICEKTIM AILEMDE 4 GUN SONRA GELECEKTI NEYSE BEN ATLADIM TRENE 1 GUN BOYUNCA TRENDE YOLCULUGUM SURDU TREN AYDINA GELDIGINDE YORGUNLUKTAN ÖLMÜŞTÜM HEMEN TEYZEME GITTIM TEYZEM 48 YASINDA KOCASINDAN AYRI YASAYAN BI BAYANDI KAPIYI ACTI OSASKINLIK ICINDE HOSGELDIN OZLEDIM SENI FALAN OTURDUK BI KAHVE KOYDU SOHBET ETMEYE BASLADIK.BEN YOTUN OLD
Aile Faciası
Sizlere bundan 12 yıl önce geçen bir olayı anlatacağım, o yıllarda henüz 16 yaşında minyon tipli bir genç kızdım. Başarılı bir lise öğrencisiydim. Anne, babam ve abim Semih ile oldukça büyük dubleks bahçe içinde bir evde otururduk. Semih benden 7 yaş büyüktü. Anne ve babamın odaları yukarı katta, abimin ve benim odalarımız ise alt katta yer alırdı. Yine sıcak bir yaz gecesiydi. Saat gece yarısına doğru anne ve babam yatmak için üst kata çıktılar. Abim Semih ise o gece arkadaşlarıyla çıkmış eve geç gelecekti. Genellikle arkadaşlarıyla çıktığında eve oldukça geç gelirdi ve içkili olurdu. Anneml
Karımın Tangaları
|merhaba adım kaan.ben ve karım duygu 6 yıllık evliyiz.önceleri her şey yolunda gidiyor ve karımla hemen hergün sikişiyorduk.karımın o tatlı amına,kocaman götüne 19 cm.lik yarrağımı delice sokuyor ağzına ve göğüslerine boşalmaktan büyük zevk alıyordum.duyguda bunu çok seviyor ve her defasında ağzına boşalmamı istiyor bütün menileri yalayıp yutuyordu.ama yıllar geçtikçe artık ikimizde değişiklik aramaya başlamıştık ve açık bir aile olduğumuz için bunları konuşuyorduk.aramıza başkalarını alma fikri ilk karımdan geldi.6 yıldır başka bir kadına elim değmemişti.karıma hemen hangi kadını aramıza ala
Heycani Yasamak
Heycanı Yaşamak Geçen yazı internette chat yaparken bir çiftle tanıştım,önceleri sohbetimiz günlük yaşamla ilgili oluyordu.Yakşalış bir ay felan sohbeterimiz günlük yaşamdan kısaca sıradan şeyler olmuştusanırım onlarda benim gibi sıradan şeylerden sohbet etmekten sıkılmış olmalılar ki sohbetimizin konusu bir ayın sonunda değişmeye başlamıştı kişiler hakkında kısa yorumlar yapıyorduk,seksten bahseder olmuştuk. Bu arada yazmayı unutmadan ben 38 yaşındayım adım Kemal tanıştığım çift ise Burhan ve Çiğdem,onlarda benim gibi akdeniz sahilinde bir şehirde yaşıyorlarmış daha sonra öğrendiğimd
Hiç-Got-Sikmemistim
Hiç Göt Sikmemiştim.. Ben 30 yaşında evli 2 cocuğu olan bir beyim. Bundan iki sene eveldi.Ben ek iş yapmaya başlamıştım ek iş yaparak bütceyide bayağı düzeltmiş sıra ek sevgiliye gelmişti evli olmama rağmen bir türlü sexe doyamıyordum. Ama bütün aramalarıma rağmen birtürlü sevgili bulamıyordum. Yakışıklı sayılırım paramda var,arabamda var ama sevgili bulamıyordum, nedenini bir türlü anlayamamıştım, taki bir sevgilim oluncaya kadar ona sord
Cok Guzelmis
Çok güzelmiş Başımdan geçen olay ilk defa bir arkadaşımla yani bir kızla ilişkiye girmem oldu. Okul arkadaşı hande diye bir arkadaşım vardı. Onunla iyi bir arkadaşlığımız vardı. Okul çıkışlarında sıksıkgörüşürdük. güzel bir kızdı. Sanırım pazar günüydü. Ogün hande ile alışverişe gidecektik. Ailemde pikniğe gitmişti. Hande bana bana uğradıktan sonra alışverişe gittik. Daha sonra eve geldik.handeye ben banyoya gidiyorum dedim. Daha sonra duş alıyordumki içeriyehande girdi. Birden beni öpmeye başlsdı. Ne yapıyorsdun dedim. Hiç oralı olmadı. Benim de hoşuma gitmişti. Yani daha sınra hande de
Serdarın Paraya Tapan Karısı
Selam gençler, yaşadığım bu güzel anı pek de uzun zaman önce olmadı. Öncesinde kendimden bahsetmek gerekirse ismim Kenan, ben şuan 44 yaşındayım, 1.90 boyunda, iri yarı, esmer yanık tenli , saçı siyah gözü kara bi adamım. Evliyim, 39 yaşında, 1.60 boylarında esmer, türbanlı, tombul ve bana 2 çocuk veren bir karım var ismi Neriman. Yapım sert, bakışlarım pek sevecen değil, yumruğum küçük bi çocuğun kafatası kadar iri. Ben bursanın dağ yöresinde yetişen biriyim, var
Ankarada Belediye Otobusu
Ankara`da Belediye Otobüsü Önce kendimi tanıtayım... Yaş:28, boy:1. 83 Kilo:80 İkamet:ankara, Bu olay 15 gün önce başıma geldi. sabah ankara`da belediye otobüsü bekliyorum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tıklım tıklım olduğu için bir türlü binemedik. En sonunda 3-5 kişilik daha yolcu alabilecek bir otobüs geldi. Gözünü açık tutan 2 erkek ve 3 kız otobüsün ön kapısına ani bir manevra yaptık. Bu 3 kızdan birisiyle hemen hemen aynı saatlerde otobüse biniyoruz ve haftada en az 3 kez karşılaşıyoruz. 22-23 Yaşlarında bir hatun. kız çok güzel sayılmaz ama vücudu harika
Komşu Hatun
Geçen yazdı... Benim çocuklar yazlıkta olduklarından ben evde yalnızdım. İşten çıkıp eve gelirken yine asansörde karşılaştım komşu hatunla hep bana bakıyordu 1 dakika kadar beraber kaldık ve o kendi katında iyi akşamlar dileyip gitti, bende eve çıktım. Soyunup dökünüp soğuk bir duş aldım ev çok sıcaktı, üzerimde sadece bir şortla bir şişe bira açıp TV seyretmeye başladım. Bir süre sonra kapı çalındı..Allah Allah bu saatte bana kim gelir diyerek kapının göz deliğinden baktığımda aşağıda ki hatun olduğunu gördüm. Kapıyı açtım. Komşu hatun "Kusura bakmayın sizi rahatsız ettim ama mutfak ampulüm g
Emzikli Kole
Emzikli köle Özlem adında bir kız arkadaşım vardı. Birgün akşam beni evlerine çaya davet etti.Kapıyı çaldığımda annesi açtı kapıyı ve özlemin evde olmadığını söyleyerek beni içeri aldı. Karşımda bornozla duruyordu ve banyo yapıcağını söledi. özlemin 1 saat sonra gelicegini söyledi. O banyaya girdi ve bende çekyatta oturuyordum. Dayanamadım kapıdan izliyordum.Ama beni farkedip izlediğimi özleme söyleyeceğini söyleyerek banyoya aldı. soyunarak içeri girdim. Annesi azmıştı hemen sevişmeye başladık.Gögüslerini sıkıyordum, dilimle ağzının içini yalıyordum ve ellerimle kalçalarını sıkıyodum
Tovbekar Oldum Ama
Tövbekar Oldum Ama Merhaba Benim Tatli Okurlarim; Sizlere basimdan gecen hama macerami anlatmak istiyorum. Efendim, bundan iki ay once semtimizin hamamina gittim. Pestamal arasindan gozuken yarraklar, kasli ciplak vucutlar ve hamamlarin o guzel gobektaslari beni hep heyecanlandirmistir. Neyse pestamalimi alip iceri girdim ve odalardan birine yerlestim. Henuz kimse yoktu ama ben pestamalimi islatip, yukari dogru kivirdim ve mini etek haline getirdim. Arkadan kalcalarim insani cildirtan bir foto veriyordu, nasil kizismisim belli degil. Akabinde iceri 25-26 yaslarinda 3 delikanli g
KAZANAN SİKTİ
EVET KAZANAN SİKTİ.BAŞLIĞIM BUYDU.SİZE GEÇEN GÜN BAŞIMDAN GEÇEN Bİ HİKAYEYİ ANLATMAK İSTİYORUM.BEN İZMİR KARŞIYAKADA OTURUYORUM.GEÇEN HAFTA KUZENİM AYLİN YAKINIMIZDA Bİ EVE TAŞINDI.AYLİN 30 BEN İSE 20 YAŞINDAYIM.AYLİN DAHA ÖNCE EVLENİP BOŞANMIŞ BİRİSİ.NEDENSE BENDE Bİ HASTALIK VAR.ODA GÜREŞMEK.BİR İSTEDİĞİM BEĞENDİĞİM BAYANLA SEVİŞMEKTEN ÖNCE TEKE TEK SAÇ SAÇA BAŞ BAŞA GÜZEL BİR GÜREŞ YAPMAK İSTEMİŞİMDİR HEP.EN SONUNDA Bİ GÜN AŞIRI DERECEDE TAHRİK OLUP AYLİN İLE KAPIŞMAYA KARAR VERDİM.ZATEN ONUNLA ARAMIZ OLDUKÇA İYİYDİ.İSTEDİĞİM ZAMAN EVİNE GİRİP ÇIKABİLİODUM.HER NEYSE Bİ GÜN EVE DÖNERKEN DÜŞÜ
Banyoda Sex
Banyoda Sex Selam ben 18 yaşında sarışın,1.70 boyunda,54 kilo,dolgun ve dik göğüslü,çevresindeki erkeklerin deli gidi arzuladığı bir çıtırım.İki hafta önce basımdan geçen bu olayı içimde tutmaktan sıkıldığım için anlatıyorum. Bu ay evimde doğumgünü partysi veriyordum. Hem kolejden hemde diğer arkadaşlardan,aşağı yukarı 30-40 kişi geldi partiye.Parti,annemler evde olmadığından 12`ye kadar falan sürdü. Herkes gittikten sonra-en azından ben öyle sanmıstım-çırılçıplak soyunup banyoya girdim.Evde yalnız olduğumdan banyo kapısını kilitleme gereği duymamştım. Jakuziye uzanıp,suyun içinde yuva
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d21314a787ae0747a36e08cb4a4f13ef.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32