Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Fantazim Hercek Oldu
Fantazim herçek oldu Size anlatacağım hikayem hayatımın en güzel fantezisi. 14 yıldır evliyiz ben 38 eşim 35 yaşında heyecanlı zevkli bir seks hayatımız var ancak tek düzelik artık değişik fanteziler yaşama isteğimizi kamçılıyordu. Nette çok seksi ve hoş bir bayanla tanıştık, zevkli sohbetler sonunda iş sekse geldi dayandı. Evli olduğunu, onunda çok renkli bir seks hayatı olduğunu, ama gel gör ki yaşaması muhtemel yeni heyecanlara her zaman açık olduğunu söylemesi, benim aklıma harika bir fantezi getirdi.Bir müddet netteki söyleşilerimiz devam etti ve sanal seksin heyecanı bir süre so
Yok Böylesi!!
Slm arkadaşlar ben musti 17 yaşındayım sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta bi kız vardı bi ara arkamda otururken hep altına falan bakardım :) daha sonra kalktı ordan ama eve giderken tramvaya birlikte biniyoruz ve biz okuldan çıktığımız saatte tramvay çok kalabalık oluyor yine bir gün tramvay çok şıkışıktı ve millet hala binmeye çalışıyodu arkadaşımda bnm önümün boş olduğunu görünce sıkışmamak için önüme geldi daha önceleride geliyodu ama arkasında hep çanta olduğu için ona yanaşamıyordum bgn çantası yoktu yavaşça ona doğru sokuldum ve dayandım kusura bakma çok kal
Popo
Birgün otobüste gidiyordum yanıma bir kadın oturdu çok güzel ve açık giyinmişti sonra konuşmaya başladık teklif ettim.kabuletmedi onu takip etttim kaçırdım evime eteğini ve üstteki elbisesini yırttım çok güzeldi altında kikot memelik yotu gittim ona açık bir elbise getirdim diğre arkadaşları çağırdım pencereyi açtım rüzgar gelinve herşeyi uçtu hepimiz birden kadına saldırdık
Sex Buymuş
|Herşey bundan yıllar önceye dayanıyor. Çocukluğuma çok yakın aile dostumuz olan bi abi vardı çok sıkıdan ziyade ailelerin yedikleri içtikleri ayrı gitmiyordu. Ben daha 13 yaşındaydım aile dostumuzun oğlu ise benden 3 yaş büyüktü çok iyi anlaşıyor hep beraber oynar, beraber gezer beraber okula giderdik. Bi kış günü nedeni hatırlamıyorum ama onlarda banyo yapmak zorunda kaldık önce o yıkanacak sonra ben yıkanacaktım o banyo ya girdi bende sobanın olduğu o dada oturuyordum banyo dan çıktı odaya geldi. Havluyu çıkarınca kalçalarına gözüm takıldı o ne kalçalardı, tüysüz taş gibi utanıyor ve korkuy
Evlilerdi
Merhabalar ben 34 yasındayım kocaelide yasıyorum ticaretle uğrasıyorum. bundan 7 ay önce idi sanırım birgun bir arkadasımımerhabalar ben 34 yasındayım kocaelide yasıyorum ticaretle uğrasıyorum. bundan 7 ay önce idi sanırım birgun bir arkadasımı işyerine ziyerete gitmiştim. bu arkadsım bana evli çiftler evli çiftlerle sex yasayır demiştı bazende tek m alıyorlar demişdi bende olurmu ya felan dedim oluıyor dedi maynette cinsellik kanalı var deedi bende merak ettim girdim bu kanala adımla girdim nikim adımdı biri selam attı bende selam attım derken adam 40 yasında eşide 35 yasında evli bir çift ol
Üzgünüm Amca
merhaba ben ismail anlatacagım olay isimler haric abartısız dogrudur önce hikayemizin kahramanlarını tanıtıyım ben ismail 25 yasındayım 170 by esmer milyontipli amcamın karısı sunaa suna 174 by esmer ölcüleri 94 63 95 harika esmer güzeli iki cocuk annesi ama inanı görseniz ococukların ondan cıktıgına inanmazsınız neyse ben yengeme 18 yasından beri bitiyorum sürekli onu sikmenin yollarını arıyordum ki 20 gün önce benim yengemin kızı eylemin dügünün de evt yanlıs anlamadınız kendi kızını dügünün de hep beraber salondan cıktık tabiki ben alkoluyum suanda oldugu
Bir sabahlık nelere kadir
Merhaba ben 18 yasinda bir gencim. Ailemin tek çocuguyum onun için biraz uçuk büyüdüm. Annem 39 yasinda hala genç kalabilen , kendine çok iyi bakan erkekleri büyüleyen bir kadin . Birçok kereler apartmandaki abilerin annem hakkindaki konusmalarini duydum. Sikmeyi o kadar arzuluyorlardi ki. Ancak annem çok otoriter bir kadindir. Evin tek hakimidir, bir dedigini bir daha tekrarlamaz. Bir gün sabah odamda keyif çatarken annem geldi. Çok ince sabahligindan gögüs uçlari bile belli oluyordu, günaydin deyip öperken egilince memelerini oldugu gibi gördüm. Ben de samimiyetle sarilarak günaydin derke
Aysel Ve Kocasıyla
Sitenizi hemen hemen bir kaç aydır takip ediyorum ve özellikle ensest kategorisi çok ilgimi çekiyor. Neyse lafı fazla uzatmadan hikayeme geçeyim: bu yaz teyze çocuklarının sünneti dolayısıyla bütün akrabalar ankaraya geldi. Benim 4 tane teyzem var 3 tanesi evli biri bekar. Bekar teyzem her geldiğinde bizim evde kalırdı ben bu seneye kadar teyzeme hiç bir şekilde cinsel anlamda ilgi duymazdım takii bu sene teyzemi soyunurken görünceye dek. Ertesi gün düğün olacağından herkes erkenden yatmaya hazırlanıyordu bende tam yatmak için odama girdim birden teyzemi üzerini değiştirirken gördüm tanga gitm
Arabanın İçinde Sex
Selam ben murat boludan 26 yasinda yakisikli bir gencim. size gecen sene basimdan gecen bir olayi anlaticam liseden bi arkadasin vardi adi seher hafta ici bir gun arabayla dolasiyordum bi telefon geldi saat 4 civari seherdan agliyordu ve sana ihtiyacim var lutfen gel dedi. ben nerede oldugunu sordum okuldan ciktim dedi bi yer tarif etti hemen gittim aldim.arabaya bindi biraz dolastik ve moralini duzelmeye calistim nitekim hemen duzeldi ve bana tenha bi yere cekermisin arabayi dedi. ben hemen sehirden uzak biraz dağ taraflarına doğru gittim ona karsi niyeti bozmustum oda tavirlariyla ne
sikti ama doymadı
ben 22 yaşında genç güzel zayıf ve fiziği düzgün olan bi kızım. bu anlatacaklarım erkek arkadaşım tarafından gerçekleştirildi. birgün erkek arkadaşımla arabayla gezmeye çıktık alkol aşırı derecede almıştım ama olanların hepsi hala aklımda. biraz arabayla dolaştıktan sonra beni eve götürdü başta gitmek istemiynce zorladı bende kabul ettim eve geldik odasına götürdü beni oturdum yatağa uzanmış kafam güzel onun gelmesini bekliyordum tam uykuya dalcakken kapı açıldı ve geldi gözümü bile açamıyordum kıyafetlerimi çıkardı başta uyuycağımızı sanmıştım ama hiçte öyle olmadı . tamamen çırılçıplaktım od
Baba oğul yarışta
Orta boylu siyah saçlı etine dolgun ama şişman olmayan bir genç kızım. Adım tuçe. Şu an 26 yaşındayım. Bundan 2 yıl önce ben 24 yaşındayken başımdan geçenler gerçekten de inanılacak gibi değil...Benden 2 yaş küçük kardeşim zeki ile her zama iyi abla-kardeş ilişkilerimiz olmuştur. Birbirimize son derece bağlıyızdır. Bundan iki yıl önce İzmir`deki evimizde anne ve babamızla oturuyorduk. Ikimiz de üniversite öğrencisiydik. Kardeş kerdeş geçinip giderken bir gün o tuhaf hadiseyi yaşadım.Bir öğleden sonra üniversitedeki dersten çıkmış eve gelirken zeki`yi gördüm. Parkta oturuyordu. O beni görmemişt
Teyzem Ve Kızlarının Eziyeti
Bundan 2 yıl önce trafik kazasında ailemi kaybettikten sonra tek yakınımız olan teyzemler beni yanlarına aldılar. Teyzemin kocası eniştem içkicinin birisiydi. Ben 16 teyzemin kızı burcu ablamda19 yaşındaydı. Daha onların evine gelir gelmez okulu lise 2 de bırakıp çalışmaya başladım ne kadar buna karşı çıksam da eniştem döve döve beni sanayide çalıştırmaya başladı. Eniştem bazen arkadaşlarınla aleme giderler 2... 3 Gün eve gelmezdi. Teyzemde parayı enişteme veriyom diye daha ilk haftalığımda beni dövmeye başladı. Ne olduğunu şaşırmıştım. Sen parayı eniştene ver oda karılarla yesin dedi. Eniştem
Beni Bozdu
Beni bozdu Slm ben hakan. 18 yasinda 1.78 boy 60 kilo parlagım. Size anlatacagım hikayem 2 hafta önce oldu. O gece gene deliğim yanıyordu ve gay chat e girdim. Bir süre sonra birisiyle sohbet etmeye basladık. Anlattığına göre 25 yaşında esmer yakışıklı biriydi.Uzunca bir sure sohpet ettikten sonra ertesi gun bulusmak uzere sozlestik. Neyse ertesi gun bulustuk gercekten anlattıgı kadar vardı. Oda beni begendigini soyledi ve evine gitmeyi teklif etti kabul ettim. Evine geldik birseyler ictikten sonra yanıma yaklastı dudaklarımı emmeye baslarken bir yandan beni soyuyordu. Eli vucudumda g
Tatildeki Anım
Ben 18 yaşında yakışıklı bir gencim. Artık sabrım kalmamıştı. Long beac te 1 ay kalmıştım ama hala bir kız bile sikememiştim, bu beni deliye ceviriyordu. Ne zaman bir rus görsem içim içimi yiyordu. O gece bir rusun sahilde oturduğunu gördüm. Tam yanına gidecektimki bir kıro kızın yanına gidip hello filan demeye başldı. Acayip moralim bozulmuştu. Sonra beş dakika sonra kzı öpmeye başlamazmı, bu beni deliye çevirmişti. İlk tanışma ve öpücük olmazdı.Sonra aklımca bir plan kurdum, long beach otelde bir oda tuttum. Aileme arkadaşlarımda kalcağımı söyledim. Bu ruslar okul gibi bir geziye gelmişlerdi
Metroda Anneme TACiZ
Metroda Anneme TACİZ Ben 17 yaşında bir delikanlıyım.Anlatacağım olay bundan on sene evvel başımda geldi.Annemin adı gülhan ozamanlar 30 yaşındaydı.160 boy göğüsleri iri götü dolgun beyaz tenli bir hatundur.Babam işlerinden dolayı ozamanlar sürekli yurt dışına giderdi. Yine babamın işi çıktığından dolayı isviçreye gitti.Bizde yalnız kalmayalım diye floryada oturan teyzemlere gittik.Gittiğimizin gecesinde telefon harıl harıl çalıyordu.Telefonu açtık.Bizim kapıcı hemn eve gelmemizi apartmanda yangın çıktığını söyledi.Gece geç saatti.Bizde alelacele evden çıktık.Yalnız gece olmuştu saat 12 y
Sevgilimin Gizli Sırrı
Daha önce seksi sevglim elifle başımdan geçen olayları anlatmıştım.. Devamını anlatıyorum.. Elife o ıssız plajda kayalıkların arasında arkadaşım cem götten sahip olmuştu.. O köye ben istanbula dönmüştüm. Akşamları tlf konuşuyorken seksten bahsediyorduk.. Elife cemle gittiğimiz gibi plaja hep beraber yine gidelim mi dedim.. Olmazz aşkım diyordu.. Niye diyordum.. Bana rahatsız olmadın mı arkadaşının yanında nerdeyse çırılçıplaktım, hem cemin bana bakışlarını beğenmedim dedi.. Aşkım yok öyle bişey bakmaz öyle diyordu. Bi kez ben onla başbaşa buluştuğumda çırılçıplak sevişirken sadece tangayla kal
Cirkın Adam
Selam ben meral45 yasındaoldukca güzel bayanımmayıs ayı baslarıydı sokaga hava almaya cıkmiştimgünesin sıcaklıgını hıssetmek istiyordum birazyürüdüktensonra baktım baya yürümüsüm eve doğru yöneldim eve yaklastıkı birden kendimi yerde buldum o anda acı 1 firensesineyse 1de bktımkı ölumden dönmüsümsöför yanıma geldi ve ne oldugunu sord ben de anlamadıgımı söyledim neyse eve bırakacagını söyledi bende kabul ettim eve vardık ben tşk icin 1 kahve icip icmiyecegini sordum 1 raz nazlanarak kabuletti kavelerimizi ictikve benim sütun gıbı olan bacaklarıma bakıyordu ne o cok begendın galıba dedim evet c
BiZiMKiSi BiR YURT HiKAYESi
BİZİMKİSİ BİR YURT HİKAYESİ Sizlere daha önce kumsalda başımdan geçen olayı anlatmış ve arkadaşımla aynı şehri yazdığı söylemiştim. Sınav sonuçları açıklandı ve arkadaşımla aynı yeri kazandık. Ve kayıt için ailelerimizle beraber Ankara’nın yolunu tuttuk. Ailelerimiz bizi yurda yerleştirip memlekete geri döndüler. Öncelikle yurdun duş sisteminin olmadığını (aslında var da sıcak su yukarı katlara kadar gelmiyormuş) haftanın üç günü hamamın kullanıldığını öğrendik. İlk hamam günümüzde büyük bir şok yaşadık yabancı uyruklu kızlar çırıl çıplak bizim Türklerde göğüsler foraydı. Yurtta gur
Teyze Ve Evin Hanımı
Teyze ve Evin Hanımı slm ben otobüste tanıştıgım teyzeyle olan hikayemi anlatacam kısaca duraktan sonradan yaşını ögrendigim teyze bindi yaşı 45miş teyze kocasına yardım amacıyla evlere temizlige gidiyormuş kocası şöfürmüş ve gittigi zaman 2 yada 3 gün gidermiş gelelelim hikayeme teyze biraz ayaklarından rahatsızmış ona yer verdigimde çok dua etti elindede çantaları vardı inecegi yere geldimizde yardım edebilirmisin dedi bende indim ve evine kadar götürdüm evde biraz soluklandıktan sonra konuşmaya daldık tek kızı oldunu ve evlenip gittini söyledi kocasınında şöfer olmasından dolayı çok
Abim Çok Yakışıklıydı
BEN ŞUAN 22 YAŞINDAYIN.SİZE ANLATACAĞIM OLAY BEN 20 YAŞINDA İKEN GERÇEKLEŞTİ.ABİM BENDEN 2 YAŞ BÜYÜK,UZUN BOYLU VE HER KIZIN YATMAK İSTEYECEĞİ BİR TİPTEDİR.ABİMİN KENDİNE AİT BİR EVİ VAR BENDE ARA SIRA ONU ZİYARET EDER VE HAL HATIRINI SORARDIM.ONUNLA KONUŞMAK HOŞUMA GİDERDİ.BAZI GECELER EVV GİTMEZ ONUN EVİNDE YATIYA KALIRDIM.ONUN EVİNDEDE KENDİME AİT BİR ODAM VARDI..BANA EVİNİN BİR ANAHTARINI BİLE VERMİŞTİ. NESYE KONUYA GİRİYORUM.BİRGÜN ABİMİ ZİYARETE GİTTİM.ABİM İŞTE OLDUĞUNU BİLİYORDUM. BU SBEPLE EVDE KİMSE OLMAYACAKTI. ANAHTARLA KAPIYI AÇTIM VE İÇERİ GİRDİM.KAPIYI KİTLEYİP İÇERİ GİRDİM.ABİM
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/21a10aeead3a839106c60d4264a07cd3.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32