Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kapıcımız Ayşe
Selam bu olay 3 ay önce oldu ben 17 yaşında bir gencim oturduğumuz apartmandaki kapıcının karısıyla olmuştu açıkçası öyle herkese bakan seks manyağı biri değildim ama o aylarda öyle biri olmuştum ve gözüme kapıcının yeni kuması Ayşeyi kestirdim. Ayşe 48 yaşındaydı yeni kuma gelmişti köyden ve çok fakirdiler güzelde değildi açıkçası ama öyle bir azmıştım ki güzel geliyordu 160 boylarında saçı örtülü ama apartmanda temizlik yaparken açık siyah saçlı zayıf vücutlu bir kadındı ama artık öyle bir azmıştım ki anlatamam. Bir gün evde tekken kapının önünden sesler geliyordu delikten baktım Ayşe yerler
Kız Kardeşim
Ben 19 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy tam bir fahişe neyse olaya gelelim. Bir gün okuldan dönmüştüm. Evde sadece kız kardesim vardı. Arkadaslarımla gelmistim, benim odaya gectik biraz oturduk. Sonra onlar gidince ben dus almak için banyoya girdim. Dus aldım cıktım odama geçtim. kız kardeşimin haberi yok olacak ki birden odaya daldı. Pardon deyip dısarıya cıkmak istedi. Ben söyle ne için geldin dedim. Oda kalem almak için dedi. Almasını söyledim ama gözü bendeydi. Sonra ne o beğendinmi dedim.
Uyku Ilacı Ve Eminenin Poposu
Uyku ilacı ve Eminenin Poposu üniversite yıllarındayken bizim bölümde emine adında inanılmaz güzel fizikli, her erkeği baştan çıkarabilecek güzellikte bir kız vardı. emineyle aramız gayet iyiydi ama bu ilişki sadece arkadaşlıkla sınırlıydı. ben biraz inek bir öğrenci olduğumdan bir çok konuda benden yardım alırdı. bana karşı duyguları arkadaşça olmasına rağmen ben onu sikmek hasretiyle kavruluyordum. emineyi elde etmenin yollarını ararken, aklıma uyku ilacı geldi. bir gece ders çalışmak için benim eve çağırdım ve fazla vakit kaybetmeden soğuk kola ikram ettim ona. tabi kolayı içip biraz
Bi Sex
Bi sex Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1. 77 Egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum, neyse bunlar onemli konular degil.. Ben bi sexuel bir bayanim kadinlarin sefkatli elleri ne kadar kacinilmazsa erkeklerin o guclu ve uven veren ellerini her zaman vucudumda hissetmek isterim tabii her erkeklen ve kadinla beraber olmam ben genelde yaslari ilerlemis cinslerden hoslaniyorum ornegin 36-7-8 vs simdiye kadar tek bir kere kadinla beraber oldum onun disinda hic bir turk bayani ilen birlikteligim olmadi tabii erkekler sayisiz :-) ben ayak fetisistliginide severim e
Dalgali Deniz
Dalgalı Deniz mrb ben izmirden can.yazın bodruma gideriz.bütün yazı bodrumda geçirirm.geçen yaz yine bodrumdaydım arkadaş geldi izmirden 1 haftalığına bizde kalmak içn neyse adı mert..(esmer we yakışıklı) geldi ilk gün zewkli geçti.ertesi gün denize gittik.deniz dalgalıydı biraz yüzdük sonra mert mayoları çıkaralım mı dedi.deniz nası olsa dalgalı kimse görmez dedi.neyse çıkardık ikimizde.biraz derindeydik zati deniz dalgalı olduğu için kimse yoktu nerdeyse. sonra biz yanyana duruyoduk büyük bir dalga geldi ikimizi çarpıştırdı mayolar elimizdeydi zaten.çarpışınca elim yanlışlıkla sikin
Abim Ve Ben
ADIM ALIYE YASIM SU AN 31 YASINDA BIR BAYANIM. SIZE BASIMDAN KECENLERI ANLATMAK ISTIYORUM. BU OLAY BEN 13 YASINDAYKEN BASLADI ABIM BURHAN ISE OZAMAN 15 YASINDAYDI. HER BOS ZAMANIMIZDA EVCILIK OYNARDIK YADA DOKTOR CULUK BENIM FARKETTIGIM NEZAMAN ABIMIN KARNINA YADA BACAKLARINI ELLESEM SORTUN ALTINDAN BIRSEYLER KABARIYORDU. BU IKIMIZINDE HOSUNA GITMEYE BASLAMISTI GÜNLERDEN BIRGÜN AKSAM YATMAYA GITTIK ABIM ILE ODAMIZ AYNIYDI YATAGIMIZ DA ALTLI ÜSTLÜYDÜ ABIM ÜSTTE BEN DE ALTTA YATIYORDUM. O AKSAM IKIMIZEDE UYKU GIRMEDI BIR AN OTURMA ODASININ ISIKLARI SÖNÜ VERDI BABAM VE ANNEM YATIYORLARDI AB
Evli Çifte Cay İçmeye Gittim Şeftali Yedim
Merhabalar Ben Tolga Boludan 26 yaşında Bir Delikanlıyım..sizlere anlatacağım hikaye yeni taşındığım karşı dairemde oturan çiftle ilgili..İlk taşındığım aylarda kimseyi tanımıyor ve görüşmüyordum sadece karşı komşum ece ve ali. Oda karşılıklı oturmamızda ve kapıda karşılaşmalarımızdan ibaretti. Bir gece ansızın bir çığlıkla yatağımdan fırladım. Karşı komşumdan geliyordu sesler. ece ile eşi derece hızlı ve vahşi sevişiyorlardı. ece yi birisi boğazlıyormuş gibi bağırıyordu. Bu arada ece 175 Boyunda, uzun saçlı, zayıf yapıya sahip, iri göğüsleri olan bir kadındı. Eşi ise ondan kısa normal yapılı
HEDİYELİ SEX,PARDON MAGAZA
Merhaba. kendı kendıme bı bayanın boyle sıtelerde neişi olur diyorum ama yazıyorum işte.. gecen hafta kocam bi iş gezısıne gıttı...bende yanlızdım ..alısverıse cıktım bi alısverıs merkezınde neredeyse her gırdıgım magazadan bişiler aldı taaki o magazaya gırene kadar... magazada 2 adam vardı bu magazada bayaz esya magazasıydı.. bende bi ütü alacaktm..sectım begendım ama adamın bacaklarıma bakısınıda goruyor ve içim fena oluyordu(kocamda yok ohhh !! ) benden baska kımse yoktu magazada..en sonunda alıyım dedım ve kasaya gıttık..kredı kartımı verdım ama adam bana limiti dolmus dedi..bende sast
Abimin Arkadaşını Zewklendirdimm..
Ben yeşim 16 yaşındayım tolga adında nazilli de oturan sediğim biri var dı.en sonunda onu elde etmiştim.onların ailesiyle benim ailem arası çok iyiydi.ve adaya gitmiştik bigün annemler dışarı çıkmışlardı ben tolga ve abim ewde yanlız kalmıştıkve abimle tolga bira içmeye karar verdiler aşırı derecede sarhoş oldular ben korkmuştum ama hoşumada gidiyodu sarhoş oldukları için odaya götürdüm abim hemen sızdı.bende fırsat bu fırsat tolgayla ayrı odaya girdik kapıyı kilitledim.tolga o sarhoşlukla benim üstümdekileri çıkardı we göğüslerini ellemeye başladı yarağını çıkardı dimdik olmuştu.ben eğilip y
Tuvalette Röntgen
Ben eşimden ayrıldıktan sonra tamamen cinsel bunalıma girdim ve artık kimseyle filort etmiyordum yani epeyden beri bir bayanla ilişki yaşamadım aslında , sadece evli ama gerçekten kendi isteği ile yapmak isteyen bayanlar ilgimi çekiyor hazıra konmak da denebilir buna Gelelim size anlatacağım %100 yaşanmış bir hikaye bir gün evde gece saat 01.20 wc ye kalkmıştım ve tuvalettin penceresinden sesler duydum bunlar inleme sesleri idi ve tuvaletin ışığını söndürüp bir sandalye yardımıyla cama çıktım ve karşımdaki manzara karşısında sok oldum tir tir titriyordum bu çok değişik bir duygu porno filimler
Ogretmenimle2
Öğretmenimle-2 Merhaba daha önce öğretmenimiz pelinle yaşadığımız ilk sevişmemizin devamını yazacağımı söylemiştim. En sevdiğim arkadaşım neslihan da aramıza katıldı. Zaten telefonda her şeyi ona anlatmıştım. Neslihan içeri girer girmez pelin öğretmen onun dudaklarına yapıştı. Delice öpüşmeye başladılar. Biraz kıskanmadım değil. Çünkü yedi yıllık sınıf arkadaşımı bir afet delice öpüyordu. Yarı soyunuk olan pelin öğretmen neslihanın üzerindeki siyah badiyi dudaklarıyla sıyırarak memelerine geldi. Neslihanın memelerini diliyle yalayarak uçlarını emmeye başladı. Benim de amım sulanmaya başla
Yirtik Picama 2
| selam dostlarim su an hikayemin devamini anlatmak icin yine basbasayiz aksam oldu yine yataga girdik tabiki yine ayni odada annem devamli benle yatmaya basladi yataga yattigimizda annem picamasini cikarip sadece uzn bir gecelikle yatiyordu cunki lamba sonduugunde picamasini cikarirken goruyordum tabiki ben biraz bekledikten sonra harekete gecmeye basladim ama annemin uyuduugunu farzediyordum ama daha uyumamis fakat uyur durumda gosteriyordu ben hafiften etegini yukari karsi kaldirdim ve sikimi gotunun yariigina dayayip biraz bekledim ve yavas yavas surtturerek hareket etmeye basladim ama b
Ablam Ve Ben
merhaba bir ay önce başımdan geçen bir olayı sizle paylaşmak istedim.annem memlekete gitmiştievde kalıyorduk.ablam 25 ben 19 yaşındayım askere gitmek için gün sayıyorum.aylarca ablama olan özlemim içimde bir çıg gibi büyümüştü askere yakın bir zamanda ne olursa olsun onun benim olmasını istiyordum.ama her seferinde bir başka güne atmaktan ona sahip olmayı artık çıldırma noktasına gelmiştim resmen.bir akşam üstü ablam heyecanla evde bilgisayarda çet yapıyordu arada öylesine gülüyorduki bende hayırdır birinimi işlertiyorsun dedim.yok ya kafa yapıyorum ama herif illada üstünde neler varv şu anda
Tatlı Yengem
herkese selamlar.ben 19 yengem 22 yasındayız.Yengem .dolgun goguslerı yuvarlak gotu ve dugun sutun gıbı bacaklarıyla harıka bır afettı.abım calısıtıgı ısyerınde mesaıye kalınca bende yengem tek kalmasın dıye yengemın yanında kalırdım.bu arada da yengemle yanlızken gece yengemın yatak odasına gırıp ona bakarak 31 cekerdım gotunu ellerdım bırgun yıne yengem gıldeyken aklıma yengemın gotu geldı ve yengemın yatak odasına gıttım ve basladım yengemın gotunu oksamaya. bu arada yengem uyanı verdı ben toparlanmaya basladım ama nafıle ne yaptıgımı anladı ve bana ben senın yengenım utanmıyormusun bunu
Ezginin Günlüğü
Lütfeni bırak şimdi diyen kayınpederim..... Hadi bakalım ne kadar azdın görelim. Eğer dediklerimi yapmazsan bu resimlerin Okanın ve kendi ailenin eline geçmesini sağlarım herkese rezil olursun. Dün geceden beri bacaklarını düşünmekten yarağım zonkladı demesiyle kayınpederimin niyetini anlamıştım. fotoğraf makinesi elindeydi. Bana aç fermuarımı da emektarı yala çabuk diye bağırmasıyla ne yapacağımı daha da şaşırmıştım. Çabuk kaltak diye bir tokat patlattı. Aptallaşmıştım. Ve korkmuştum. Hemen kayınpederim dediğini yaparak fermuarını açtım ve yarı kalkık yarağını tıpkı Okan a yaptığım gibi yalam
Mahalledeki Liseli Aylin
|adım onur ben 17 yasında uzun boylu vucut olarak kalıplı bırısıyım. bızım mahallede lıse sona gıden aylin diye bır komsum vardı ve onu sikmeyi o kadar cok istiyordumki sanki onla sıkıssem dunyadaa her sey benım olucaktı her neyse bıraxda genclgıme vuruyorum bu dusuncelrımı.bırgun benım aılem 2 gun kalıcagı akrabalarımıza gıtmıslerdı.bende bunu fırsat bılerek bızım aylin e demıstım benı fızık dersı ıcın calıstırrırmısın oda hemeen evet demıstı sankı oda ıstıyodu benle şikişmek evet bu bızım eve geldı ve bıraz ders calıstık tabi ondan sonra fılm ızledık ee tabii bendekıde ıbnelık tabii fılmı s
Özel Hocamla
Selam ben 17 yaşında bir lise son öğrencisiyim. Üniversite sınawlarına hazırlanıyodum. Matematik hocam çok seksi bi hatundu. Yaklaşık 35-36 yaşlarındaydı ve kocasından 3-4 yıl önce boşanmıştı. Yine bi pazartesi günü derse gittim. Hava acayip soğuktu. Hatun kapıyı bi açtı ki ne göreyim üzerinde daracık bir body ful göğüs dekolteli altında minicik bir şort. Meraba hocam dedim ama gözlerim hatunun göğüslerinde demezmi bana bugün ders yapmayalım başka bişeyler yapalım diye. O dakka hatunun dudaklarında yapışıverdim. Yavaş yavaş elimi kalçalarına götürmeye başladım kadın iyice azmıştı okul pantalon
GAMZE ABLA BUNU ISTEDi
GAMZE ABLA BUNU İSTEDİ... Ben daha önce kuzenimi ve yengemi nasıl siktimi anlatmıştım. Şimdide annemin arkadaşını nasıl düzdüğümü anlatıcam. Annemin arkadaşı var adı gamze. Kendisi duldur,kocasından 5 yıl önce ayrıldı ve kocaman götü ve memesi vardır. Bende daha yeni adam olmuşum 17 yaşındayım. Bu kocasından ayrıldıktan sonra 2 sene bizimle yaşadı. Bu olayda bu 2 sene içinde oldu. Birgün okuldan gelmiştim.Herzamanki gibi gamze evdeydi. Üstümü çıkarmak için odaya gittim. O sırada o odaya girdi.Üstümde hiçbişey yoktu ve vücudumda biraz kaslı,şekilli olduğu için hemen yavşadı ve ellerini vüc
Douysuz Ablam
Douysuz Ablam Benim adım murat.18yaşındayım,ablam 34yaşında veevli çocuğu olmuyor,ablamın memeleri beni hep tahrik etmiştir.115`lik memeler hep rüyalarımı sülemiştir. Biryaz günü evine gittm evde yalnızdı,enişte yoktu,ben banyo yapıcam ddim,tamam dedi,``gelipsırtını lifliyeyimmi?dedi.bende olurdedim,geldi yanıma sırtımı ovalamıya başladı çokhoşuma gitti ve sikim kalktı,dön dedi,döndüm,` `bunelan böyle aman tanrım,kocamınki bunun yanında ufacık bişey``dedi.abla hep memelerini merak ediyorum onları görebilirmiyim``ablam``tabi canım al doya doya bak istersen dokunabilirsinde``dokunma
Köydeki Ayşe Teyze
Herkese merhabalar, ben 17 yaşında biriyim. Hemen konuya geçiyorum. Babam memlekette bulunan arsa işlemlerini halletmek için köye gidecekti. İstersen sende gel oraları görmüş olursun deyince, tamam dedim. Yola koyulduk köye vardığımızda babamın bir arkadaşının evinde gittik. Orada kalacaktık. Büyük bir çiftlik eviydi. Suat amca 68, eşi Ayşe teyze 61 yaşında idi. Bizi çok iyi karşıladılar. Hoş sohbetten falan derken. Babam işleri halletmek için evden suat amcayla beraber çıktılar. Ayşe teyzede bana hadi sana çevreyi gezdireyim, bu arada hayvanlara yemlerim deyince sevinmiştim. "Ayşe teyze uzun
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3d090d2d71fa0d304071eb4e1b01823d.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32