Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Bakire Esra
Adım Esra 25 yaşında oldukça çekici bir kadınım. Ali ile evlendikten hemen sonra balayı için Antalya’da bir otele doğru yola çıktık. Henüz bakireydim ve bekaretimi kocam bozacaktı. Otelden girdik ve oldukça yakışıklı bir belboy çantalarımızı çıkartmamıza yardım etti. Kaçamak bakışlarla beni süzüyordu Ali de bunun farkındaydı. Odamız harika bir balayı süiti idi. Ali yakışıklı gencin bahşişini verdi. Daha sonra odada ikimiz kaldık. Ali beni hayrette bırakacak bir soru sordu. Her zaman sıra dışı şeyleri yapmaktan hoşlanırdı ama ondan böyle bir teklifi hiç beklemezdim. Bana "bekaretini biraz önc
Yıldızım Oldu
|slm ben basımdan 1 yl önce gecen bi hikayeyı anlatmak istiyorum.tamamen gercektir.ben lise 1e giderken sınıfımızda cok sexy ama bir o kadarda sexten anlamayan bir kız vardı.ve sınıfta kendine ne yakın beni gordugu icin merak ettıklerini bana sorardı ve bende anlatırdım.cinsellikle ilgili herseyi ogrettım sayılır.birgun arkadaslar onun evinde toplanmıstık.ve erotik oyunlar oynamaya baslamıstık.herkes bir digerinin istedigini yapıyordu. arkadasım yıldıza benım kucagıma oturmasını soyledi.o da utana sıkıla kucagıma oturdu.o anda benım alet büyüdü ve götüne temas etti.ben tam eyvah derken o bana
Nahcivan Aksamlari
Ben iranliyim(bir azeri türkü) şuanda 34 yaşindayim her yil yazın tatile gitmek özellikle yurtdışına gitmek benim hobyim .neyse yil 2002 haziran ayinin sonunda nahcivana gitmişdim bir otelde kaliyordum cemal adli ayile dostum beni otelde ziyarete geldi bir az mohabbat etdikden sonra dışarı çikdik bana neden otelde kaliyorsun diye sordu evlerinin boş olduğunu eşinin köye gitdiğini söyledi. sonunda israr etdiki onlarin evinde kalim bende tamam dedim .otele döndük eşyalarimi toplayib cemal gile gitdik . akşam yemeği yedik ve sira uyumaya geldi. evde yatak olmadiği için yerede yanyana yatak serdi.
16 Yaşındaki Kardeşim Hakan
Slm ben sewim yaşım 18 boyum 1,65 ciwarı bu anlatıcam olay 2 ay önce gerçekleşti benim 16 yaşında yakışıklı bi kardeşim war 1,78 falan boyu war esmer saçlarını mansız stili yapar neyse ben ewde hep açık giyindiğim için o beni hep süzer sonra bende bunu fark ederim neyse pazar günüydü biz mudanyaya halamların yanına gidioduk arka tarafta ben-hakan-meral-ve teyzem olcaktık teyzem en sola oturdu meral yanında hakanla bende napçaz die düşünürken önden annem sewim sen hakanın kucana otur o sen oturursan onu taşıyamazsın dedi neyse bende oturdum daha sonra yola çıktık hakan hep kıpırdayım duruyodu a
Annem 105 Giyer.1
|Annem köyde yetişmesine ramen süper bir kadındır sahi o şuan tam 48 yaşında (ben yaşımı sölemicem gizem olsun)95 kilo karbeyaz vücudu kocaman kalçaları büyük ama biraz sarkmış memeleri 105beden südyen takar onun aklı otaritesi evi yönetmesi için yeterli babamın iyi bir işi olduğundan para işleride annemden sorulur neyse konumuza dönelimmi küçüklüğümde geçirdiğim rahatsızlık ve evin tek oğlu olmam annemin üstüme düşmesi mesela devamlı beni kucağına alır ve her yanımı okşar durur evded rahat tavırları vardır banyodan çıkar öylece dolaşır südyeni ve altında havluyla iççamaşırlarını saklamaz kuru
Yengemim Külotları Ve Külotluçorapları
|Herkese selam.Son bir aydır gözümü alamadığım yengemim bacaklarını ve külotluçoraplarını size anlatmak istiyorum.Son zamanlarda yengeme karşı acayip şeyler besliyorum.onlara gittiğimde veya onlar bize geldiğinde gözlerim kalçalarına ve bacaklarına gidiyor.Çok açık giyinen birisi olmamasına karşın ayaklarındaki külotluçorapları görünce dayanamıyorum.hayallarimde hep o külotluçoraplar var.1-2 haftadır yengemlerde kimse yokken anahtarları alıp evlerine gidiyorum.çamaşır makinasını,sepetini,çekmecelerini kurcalıyorum.Elime öyle değerli şeyler geçiyorki..Yengemin kullanmış olduğu siyah ve ten reng
Bi Sex
Bi sex Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1. 77 Egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum, neyse bunlar onemli konular degil.. Ben bi sexuel bir bayanim kadinlarin sefkatli elleri ne kadar kacinilmazsa erkeklerin o guclu ve uven veren ellerini her zaman vucudumda hissetmek isterim tabii her erkeklen ve kadinla beraber olmam ben genelde yaslari ilerlemis cinslerden hoslaniyorum ornegin 36-7-8 vs simdiye kadar tek bir kere kadinla beraber oldum onun disinda hic bir turk bayani ilen birlikteligim olmadi tabii erkekler sayisiz :-) ben ayak fetisistliginide severim e
Aletler Guzeldi
Aletler güzeldi merhaba ben nurten 19 yaş 165boy esmer güzel bir kızım arkadaşım aylinde çok iyi biriydi benim erkek arkadaşım hiç ilişkiye girmezdi arkadaşım aylini eve çagırdım ayline anlattım aylinin ne başından böyle olay geçmişti aylinle ben odaya geçtik birtane porno cd çıkardı vcd ye takıp izliyorduk aylinle ben dayanamıyorduk İkimizdesoyunup sevişmeye başladık aylin birtane takma yarrak çıkardı ve benim götten geçirip çıkartıyordu takma yarragı gerçek gibi hayal ediyorduk takma yarrak bizi tatmin ediyordu aylinin çantasında degişik aletler vardı bir alet daha çıkardı muhteşem
Annem Yengem Ve Ben
selam ankarada yaşayan 19 yaşında yakışıklı esmer 1-85 boyunda bi gencim.. babam ben 10 yaşındayken öldü ve hiç kardeşim yok evde annemle beraber yaşarız ben küçüklüğümden belli hep çalıştım ve 19 yaşımda olmama rağmen işyerinde belli bir ağırlı olan birisiyim şu arada iyi kazanıyorum eskiden olduğu gibi fakir değiliz ( eskiden çok zorluklar yaşamıştık) neyse ben fazla uzatmadan gireyim konuya annem 38 yaşında esmer bakımlı ve çok güsel bi kadındır.. yengemde amcamdan ayrıldığı için bizde kalırdı yengem 40 yaşında kumral kıa boylu bebek yüzlü dolgun kalcalı annem gibi küçük ama diri göğüslü bi
Kapalı Hatundu
Benim başımdan gecen olay gecen sene gerçekleşti. Ben 20 yaşında bir gencim imam hatipli bir kız arkadaşım vardı. Parduseli, eşarplı, tam kapalı güzel bir hatundu. Hep pardusenin altına ayağının üstünü gösteren ayakkabı ve en incelerinden bir parizyen çorap giyerdi. Bende tabi ondan sonra öyle ayaklara ilgi duymaya basladim. Günlerden pazar buluşup sinemaya gideriz. Bununla buluştuk bindik bir taksiye ve Kadıköy sinemalara doğru gidiyoruz bu bizimki başladı ya hayatim ayakkabı ayağıma vuruyor napicaz bende dedim çıkar gidene kadar biraz rahatlarsın aman allahim bir çıkardı ayakkabıları o ne gü
Bakire Duygu
Merhaba, bu siteyi uzun süredir takip ediyorum.Adım Kemal 17 yaşında esmer 1.87 boyunda kaslı vücudu olan bir gencim. Kızları çok kolay etkiler ve tavlarım çıkarım. Ama hiç seks yapmayı düşünmemiştim. Kız arkadaşlarımı sadece öpmekle yetinirdim. Neyse tıraş kısmını geçim. Bir gün annemler sıcağı sevmediği için yaylaya gitmişlerdi. Ben de her zamanki gibi tek başıma yazlığa gitmiştim. Yan dairede teyzemler kalıyordu. Yemeğimi falan orada yiyordum ve yazlığa iyice ısındığımda Duygu ile karşılaştım. Duygu geçen sene bana teklif eden ama çok küçük diye kabul etmediğim bir kızdı. Görünce zor ta
Semih Ve Ayla Costu
Semih ve ayla coştu Bu olayın üzerinden iki hafta geçmişti. Eşimle ben ayla ve hakan olayını konuşuyorduk. İnsan kendi kardeşi ile böyle şeyleri yaşamalımı diye bir polemiğe girdik. O sırada da ayla ilesemih bize oturmaya geldiler. Ve konuya kendileride katıldı. Ayla bunun üzerine vallahi onu bunu bilmemm ama inan çok farklı bir durumdu deyince eşimde benim erkek kardeşim yokki ben anlayamam dedi. O zaman değişik bir manevra ie bende erkek kardeşin yok ama kız kardeşin ahu ve eşi ahmet var bu deneyimi ahmet ile yaşa o zaman, hem sen hep demezmiydin ahmet’i kardeşim kadar seviyorum d
Teyzem`in Amı
|Ben köy hayatına alışmış 14 yasında bir çocugum bir gün yine köyde gezerken canım sıkıldı ve eve gittim eve gittiğimde teyzem banyo yapıyordu bana gelmemi söyledi bense azmıştım kapıyı yavaşça açarak içeri girdim ve diğer kapıyı araladım teyzem farketmiş olacaktı beni kulğımdan yakaladı odaya aldı ve beni soydu sikimi ağzına alıyor amına sokuyor ve göğüslerini patlarcasına ban ısıttırıyordu ve sonunda işi bitirdim işi bitirdiğimde teyzemden geLen sesi duysaydınız 3 posta akıtırdınız ama şunu solemeliyim ondaki am kimsede yoq:D
Ayakların Kölesiyim Artık
Ben 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Ayak fetişizmi bende kendimi bildim bileli var. Küçüklüğümden beri hep kızların ayaklarından hoşlanır, hep o ayakların altında ezilmeyi hayal ederim. 15 Yaşındaydım. Annemler o sene izmirde bir yazlık almışlardı. Abim ve ben kısa zamanda sitede birçok arkadaş edinmiştik. Kalabalık bir grubumuz vardı. Ve tabii bomba gibi kızlar. Kızların içinde benim samimi olduğum ve sık sık şakalaştığımız selen isminde bir kız vardı. Ona resmen aşık olmuştum. Özellikle de fiziğine. Doğal sarışın saçları, yeşil gözleri, düzgün vücudu ile 15 yaşında tam bir çıtırdı. B
Arabasinda ilk deneyim
Merhaba ben yurtdisindan katiliyorum,ismim onemli degil, hos guzel bakimli bir bayanim, ve buyuk bir zevkle hemen hemen butun hikayeleri okuyorum ve her defasinda daha da azginlasip ve kendimi bosaltiyorum. benim hikayem sevgilimle yasadigim o guzel muthis heyecan dolu dakilarla olu. ailecek izine gelmistik, ve ben aska yeminliydim, tovbe etmistim, uzun sureleli sevdigim bir kac sahislar beni ben oldugum icin sevmiyorlardi, sevdalari farkliydi, dertleri paraydi halbuki ben aska susamistim ama aski bir turlu beni bulmuyordu hep husrana ugruyordum. gecen yaz yazdigim gibi tovbeli olarak g
Dayımın Kızı Mehtap
Bundan 6 ay önceydi.O zamanlar mehtabı sikeceğim diye aklımın ucumdan bile geçirmezdim taki onu gördüğüm andan itibarendi. Beni gördü sarıldı ve öpüştük çoktandır görünmüyorsun dedi biraz konuştuk ne yaptığını sordum oda bigisayar kursuna gittiğini söyledi.Bende nasıl gidiyor kurs dedim mehtapta kötü dedi.Bende anlamadığın yer varsa kendisine yardımcı olabileceğimi söyledim.O da kabul etti ve ertesi gün bize geldi ders çalışmaya başladık ve sonra bilgisayarda uygulamaya geçtik yanyana olduğumuzdan dolayı mehtabın parfümünden çok etkilenmiştim mükemmel kokuyordu o anda sikim hareketlenmeye baş
Ablam Uyanıktı
Bu olay tamamen gerçek ve 6 yıl önce gerçekleşti ablam yatılı liseye başlamıştı bende orta 2 ye gidiyordum sömestr tatiline ilk defa geldiğinde okadar gelişmiş göğüsleri kocaman olmuştu. Eve geldiğinde banyoya girmişti bende bende televizyon seyrediyordum kış günü olduğundan sadece salonda soba yanı yordu banyodan çıktı aman allahım o ne güzellikti havlusu kısacıktı ve altına hiç bir şey giymeden karşıma oturmuştu amını yeni tıraş ettiği belli oluyordu yere oturdu amını tam benim göreceğim gibi oturdu ve uzun siyah saçını taramaya başladı sikim öyle bir kalktı ki kot pantolonumu yırtacaktı ner
Anaaa Kariya Bak
Anaaa Karıya Bak Florya kavşagında yürürken birden bire karşıma iri memeli koca götlü bir hatun cıktı. Altındaki beyaz kaprisi ve içindeki tangasıyla beni delirtiyordu. Bir anda yolumu degiştirip karıya dogru yöneldim. karı beni fark etti. Bir de baktım o da ne? Hızlı adımlarla yürümeye başladı. Tabi ben kafaya koymuşum zükecem. Karı bir anda çamlığa girdi. İzimi kaybettiririm hikayesine. Ama bende o göz varmı? Bir anda ağaçların arkasından çıkıp karının göte yapıştım. karı yapma yapma diye bağırıyordu. Kaç para istiyorsan veririm beni bırak dedi. Ben de tamam dedim. Aldım parayı. Sikmeye
liseli kardeşimle.
ben askerliğini yapmış serbest meslekle uğraşan 25 yaşında biriyim. Biz üç kardeşiz benden küçük erkek kardeşim ve liseye başlayan kız kardeşimle normal bir yaşam sürüyorduk. Ben sexe çok düşkün biriyimdir. Çok kızla beraber oldum.Ben bu ertelenen kpss ye çalışıyorum. Yani tüm günüm evde geçiyor. Daha önceleri evde durmadığım için camında çok sıkılıyordu erkek kardeşim eve yatmadan yatmaya gelirdi. Babam ışte annem ise komşulara parayla sattıkları el işi yapmaya giderdi. Kız kardeşim saat 2 gibi eve gelir bende ders çalışmaktan bunalmış bir vaziyette kitapları bir kenara bırakıp kardeşimle il
Annem Evdeydi Ama Cansuyu Yedim
Annem Evdeydi Ama Cansuyu Yedim Mrb ben istanbulda oturuyorum yaklaşık bir sene önce bir arkadaşımın çıktığı bebek gibi kız vardı ben o gün işten eve doğru geliyorumdum ve çok yorgundun birden önümme o kız çıktı adı cansuydu benimle dolaşmak istediğini söyledi bende çok yorgunum dedim gel bize gidelim dedim hiç itiraz etmedi aklımla hiç sex yoktu evde zaten annem vardı ve eve geldik cansu annemle tanıştı ben annemi mutfağa yolladım biz müzik dinlicez dedim odaya girme dedim biz cansuyla odada yan yana oturuyorduk birden ona seni öpmek istiyorum dedim ve bana itiraz edecek diye korktum
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3363a3303750ff6ed728dce00250ec11.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32