Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Abime Sikildim Ohhh
Ben 18 yaşında güzel bir kızım bunları anlatmama gerek olmadığını düşünerek konuya girmek istiyorum . anaeyse günlerden birgün evde yanlız kalmıştım ve bir filim izliyordum ve birden sevişme sahnesigelmişti biraz izledikten sonra sanki amımdan sular geldiğini hisetmiştim ve açıp bakınca hafif ıslanmıştı ve sanki kendi kendimi sikmek istiyordum ama yapamıyordum amımı elimle okşayıp göğüslerimiokşuyordum bi erkeğin kapıdan girmesini öyle istiyordum ki çok geçmeden kapı çalındı ve ben toparlanıp kapıyı açtım abim gelmişti heyecanla filmi kapatmamıştım ve abimde izlerken bana bakıp sen bunumu izli
Çok Hızlıydı
Selamlar cafede oturmuş Neskafe içiyordum akşam saat 8 di. Aslında Görüntüm kadınsı falan da değil ama bir bey geldi ve beni 1-2 Hafta önce barda gördüğünü ve benimle tanışmak istediğini söyledi ve yanıma oturup oturamayacağını sordu bende buyurun dedim ve yanıma oturdu sohbet muhabbet derken beni bara bir şeyler içmeye davette etti ismi Nedim idi Daha doğrusu kendisi öyle söyledi, hoş sohbet biri ve efendi güvenilir biri idi bende teklifi kabul ettim bara gittik ve hemen bana bir bira ve arkasındanda bir 100 lük bir Tekirdağ rakısı söyledi sanki benim ne içeceğimi çok iyi biliyordu ben geneld
Nesrin  Ve  Iki Kolesi
Nesrin ve İki Kölesi Biz 22 yaşlarında 2 genciz. Ikimizde ilkokul arkadaşıyız. Bundan 3 ay önce yaşadığımız bizim için imkansız gelen bir olayı yazıyoruz. Yan apartmanda yaşayan evli olan 30 yaşlarında 1.65 boyunda nesrin isimli sarışın bir hatundu. Vücut hatları düzgündü ama ikimizde vücüdundan çok ayaklarıyla ilgileniyorduk. Yazın hep o bilekten bağlı topuklu sandeletlerini giydiği zaman ikimizinde içi eriyordu. Hep onunla ilgili fantaziler kurup bağzı geceler kendimizi tatmin ediyorduk. Bir yaz günüydü, ikimizde nesrini takip etmeyi kafaya koymuştuk ama sonunda ne olacak bilemiyorduk.
Heyecan Acı Ve Zevk
merhaba. adım murat şu an 19 yaşındayım yaklaşık 1 sene kadar önce idi taksimde bir havuz ve sauna vardı ve eşcinsellerin yeri olduğunu öğrendim.eş cinsellerle alakam olmadığı halde merakımdan gidip girdim.içeri girdiğimde heyecenlıydım.bir duş aldım önce havuza ardındanda saunaya girdim.saunada bir kişi daha vardı.yatağa uzandım gözleri hep vücudumdaydı.ona baktığımı farkedince selam verip konuşmaya başladı adının ilkay olduğunu öğrendim.konu cinsellikten açıldı.hiç bir erkekle beraber olup olmadığımı sordu bende hayır dedim.peki ozaman burada ne işim olduğunu sordu.bende sadece meraktan dedi
Bayan Memuru Bankada Nasıl Siktim 2. Bölüm
O günden sonra hep onu düşünmeye başladım.Bankadaki hali gözümün önünden hiç gitmiyordu.Hep gözgöze geliyorduk.Aramızda 18 yaş fark olmasına rağmen onunda beni arzuladığını hissediyordum.Akşam herkes çıktıktan sonra kalıyor birlikte sohbet ediyorduk.Bakire olduğunu tahmin ederek kendisine sordum.Bakire olduğunu ama kendisinin böyle tabularının olmadığını söylediüinde bayağı şaşırmıştım.Onu sikmeliydim ama nerede nasıl. Bu arada karım da şüphelenmeye başlamıştı.Ama konduramıyordu.Kızın benimle bir gönül ilişkisine girebileceğine ihtimal vermiyordu.Ama onu kısa süreli sıkıştırmalar memelerini
Asiktim
Asiktim merhaba ben ozan hatirlarsaniz gecen hikayemde murat arkadasimdan söz etmistim hoslaniyorum asigim murat a sex yaptigimizdan üc gün sonra bana gelerek ve yaptigimiz sex cok hosuna gittigini ve takrar yapmamizi istedi ve ben kabul ettim murat dayananmamiski hemen üstündekileri cikardi ve kendisini yalamami söylemeisti yaliyordum murati cok hos oluyordu benim icin ve birden arkasini dönerek benim götü yalarmisin diye sordu sasirdim evet ben muratin bi oldugunu bilmiyordum bu sayede ögrenmis oldum ve yaliyordum götdeligini benim hissettiklerimi surda anlatamam cok mutluydum cünkü
Ebru Ve Berkant Ve Sperm Yağmuru
|Tamamiyle gerçek bir hikayedir.Gelen-giden yüzünden bir türlü baş başa kalamamıştık.Onun götünü yalamayı çok özlemiştim.Dilimle o deliğin yuvarlaklığını hissetmeyeli abazalığım çoğalmıştı.Gün boyunca o yumuşacık göte abanarak saplanışım geldi durdu.Taşaklarımda biriken döllerim onun götüne boşalmayı arzular olmuştu.Sağlıklı düşünemez olmuştum.Haspa da 2 gündür gözümün içine baka baka kıvırtıp duruyordu.Bir gün müşterilere çay servisi yapmak için mutfağa gittiğinde arkasından gittim.merdiven altında yakaladım.Ebru dedim.Ne zaman baş başa kalacağız ?Şımarık şımarık güldü.Gözüm kararmaya başladı
İlk Yırtılışım
Selam bu olay başımdan 10 sene önce geçti şu an 23 yaşındayım.Eskiden deniz kenarında turistik bir ilçede oturuyorduk aile durumumuz ozamanlar iyi olmadığı için annem deniz kenarında Bir motelde çalışıyodu tabi bende bütün gün orda garsonlara yardım ediyor gündüzleri diskoyu temizliyordum az çok bende bişeyler alıyodum . Neyse fazla uzatmadan hikayeye geçeyim yaz ortaları Motel full doldu ve Motelin yanına çadırlar kurduk turistlerin bazıları da burda kalıyodu bazıları da boştu bir gün müdür personel de isterse boş çadırlarda kalabilir dedi.Ve motelde çalışan 18-19 yaşlarında Malatyalı Ali d
Nişanlımla
Nişanlımın ailesi şehir dışına çıkınca hastalığını bahane ederek beni yemek yapmam için eve çağırdı. bir iki defa yok dedikten sonra mecburen kabul ettim. eve gidince şaka yaptığını canının dışarı çıkmak istemediğini beraber tv seyretmek istediğini söyledi. ben koltuga oturdum o da başını kucağıma yasladı. daha sonra başı gögüslerime değince tahrik olup siki kalkmaya başladı. bluzumun üstünden gögüslerimi avuçladı. bir eliyle de eteğimin altından bacaklarımı okşuyordu. ben inlemeye başlamıştım. bir yandan yarım ağızla yapma nolur yapma diye yalvarıyordum. Beni koltuğa yatırdı. ü
Arkadaşımı Bozdum
|slm ben cemal size yeni olmış bi anımı anlatıcam kendimi anlatmıcam direk konuya giriyorum............ benim sinem adında bi arkadaşım vardı yaşı 19 üni ye gidiyor ben ise 18 yaşındayım bunula sık görüşüyoruz ve arkadaşız hatta ondan hoşlanıyorum bile ama bunu ona sölemedim neyse bir akşam bizim evde kimse yoktu biz o ve arkadaşlarıyla devamlı okey oynarız yine aklıma geldi ve aradım gelin okry oynarız dedim oda ben gelirim dedi arkadaşlar sonra gelicek dedi ben ok dedim neyse 10 dakka sonra geldi(gelene kadar porno izledim uydu da) evde ikimizdik onu istiyordum bu akşam benim olmalıydı soh
Arkadaşım Züleyha`nın Oğlu
İki sokak ötemde yine benim gibi dul olan 34 yaşındaki arkadaşım Zuhal oğlu 18 yaşındaki Volkan ile birlikte oturuyor. Zuhal de oldukça çapkın bir kadındır, yaklaşık 15 gün önce ben bodruma gideceğimi söylediğimde hemen atladı, hadi Volkan ı da götür de bende bir tek başıma kalayım. Pekala dedim Volkanın bana yük olacak hali yok nasılsa 18 yaşında olmasına rağmen 176 falan boyu ve oldukça uyumlu bir vucut yapısı var. Anlayacağınız ben ona yük olurumda o bana olamaz. Neyse Volkan tabi havalara uçuyor hadi Naz teyze hemen gidelim diye neredeyse gece yarısı yollara düşeceğiz. Ertesi gece yola çık
Ferhan
|ben 17 yaşında bir gencim bu olay bir hafta önce başımdan geçti.öss ye hazırlandığım için her zamanki gibi evde ders çalışıyordum bizim üst komşu ferhan abla bize gelmişti.90 60 90 ölçüleri inanılmaz götü ve memeleri beni deli ederdi.ne zaman onu görsem hemen tuvalete koşup 31 çekerdim.annen evdemi diye sordu bende yok dedim anahtar üzerinde yokmuş evdede kimse olmayınca bize gelmş.ben de içeri buyur ettim.napıyorsun dediyimde ders çalışıyordum dedim.ve başladık sohbete başladık evde bilgisayar vardı bana int.açarmısın diye sordu bende açtım sonra ben bi lavaboya gittim döndüyümde bu porno si
Küçük erkek kardeşimin ilk kadını oldum...
Ben 27 yaşında bekar bir bayanım. Yalnız yaşıyorum. Ailem Antalya`da oturuyor. Bir tane erkek kardeşim var. 16 yaşında... Bu yaz bana geldi 1 aylığına kalmaya... Tabi o porno gelince evde bazı şeyleri yapamaz oldum. Eve erkek arkadaş alamıyordum ve gizli gizli mastürbasyon yapıyordum. Kardeşim yakışıklı bir gençti onunla çok şeyi konuşurduk açık açık... Bir akşam otururken "Abla" dedi... Ben hiç ilişkiye girmedim ve çok istiyorum. Bana bi kız bulurmusun?.. Güldüm "Canım sen daha bakirmisin? Hiç olmadı mı?" dedim. "Hayır Abla olmadı" dedi. Acayip tahrik olmuştum. Hiç sikişmemiş bir erkek b
Bilun Kasarini Okulda
Bilun kaşarını okulda.... Bilun okulda inekliğiyle bilinen çok ciks bir kızdır.NaL olorak kodlayacağım okulda bir çok erkekle takılırdı. bende bunlardan biriydim.çok güzel soksa cekerdi ama hiç sevişmeyi tamamlamazdı. iste bi gün ben ve 3arkadaşım bilunu okul çıkışında sinema ayağına kandırıp harabr bir eve götürdük.ne oluyo demesine kalmadan elimi eteğine attım tahirle caner bunu tuttu sıryla 4 dümüzde siktik ama beklediğimiz tadı almadık.bilun ağlıyordu çılgınca. tahir bu bilun orospusuna bzim yaraklar yetmezdedi.ve yerden bir tahta alıpn bilunum pespenbe amına soktu.bilun hem acıda
Ammmm
Slm bu olay yaklasık 3 yıl once basıma geldı ama dorulugundaqn emın olabılırsınız .... bırgun karsı komsumun kızı benı ewıne cagırdı bende gıttım bırden soyunmaya basladı ne yapıosun demeye kalmadan benıde soydu artıq ıkımızde cırılcıplaktık benım 20 lıgı agzına aldı cok super saxo cekıodu dayanamadım gotunu cewırdım bnm 20 lıgı gotune soktum ole bagırdıki sesi hala kulaklarımda cınlıor nese sora ben bunun amını we goguslerını yalamaya basladım yaragımı goguslerının arasına aldı we bosaldım yetermı dedım yoq dedı bende bosalacam dedı tamam dedım bunu cıkardım ustume ole bı zıplıodu ole bı gıdı
CIRAgIN ANNESi 2
ÇIRAĞIN ANNESİ 2 Ertesi gün yine çırağın evine gittim ayşe de beni bekliyordu. Üstünde siyah ince külotlu çorap ve değşet göğüsler beni bekliyordu. Içerye girip onun tam ateşli dudaklarını yapıştımki çırak arkamdan kolay gelsin hem beni çalıştır hem annemi sik ne güzel. Dedi. Ben ne yapacağımı şaşırdımki tekrar bunalıma girdim çünkü çırak annesini ikimiz bereaber sikicez bende sikicem dedim bende bana uyar dedim. Zaten ayşeninde başka yapıcak birşeyi kalmadı çıra 15 yaşında 10cm. Yarağı varyani kürdan. Önce çırılçıplak soyunup yaraklarımızı ayşenin ağzına verdik bana anne ve oğlunun sikiş
Arkadaşlarım Annemı Sıktıler
Bu olay bu yaz başımıza geldı 5 arkadaş kararlaştırmıştık herkez izinlerini denk getırıp tatıle bodruma bızım yazlığa gıdecektık tatil gunu geldı cattıama bır sorun vardı annemde bızımle tatile gelecektı okey dedık annem 42 yaşında 98 70 90 olculerı olan kumral ela gozlu bırı bodrumdakı evimize gıttık ve havuza gırmeye başladık havuza annemde geldı guneşlenmeye başladı bız arkadaşlarla eglenırken anneme baktığımda bıkınısının ustunu cıkarmış ussuz guneslenıyor ben kalktım ve anneme ustunu kapasana dedım oda burada kım gorecek bıkını ızını sevmem dedı bana kola getırsene dıyıp ıcerı yolladı ben
Eniştem Beni Uçurdu
Merhaba. Adım ebru. Bundan beş yıl önceydi. 17 Yaşında ergenliğe yeni adım atmıştım. Göğüslerim,kalçalarım yavaş yavaş belirmişti. Göğüslerim çok sertti. Kendimle ilgilenmeyi kendimi aynada dakikalarca incelemeyi çok seviyordum. Artık çocukluktan çıkıyordum. Doğal olarak da kendim kadar karşı cinsi de izliyordum. Bazı arkadaşlarım bir erkekle sevişmenin ve sikişmenin dünyanın en tatlı şeyi olduğunu söylüyorlardı. Tabi ben kendimi bir erkek tarafından sikilirken hayal etmeye başladım. Hayali bile çok tatlıydı. Yarıyıl tatilinde Erzurum’a teyzemlerin yanına gitmeyi istediğimi söyledim anneme. Ka
Cagla Hakan
Cagla hakan merhaba arkadaslar ben hakan gordugunuz gıbı sex canavarıyım tam ben layladan cıkarken cagla sıkel ıcerı gırıyodu ve ben onu sıkmeyı cok ıstıyodum ve bana merhaba dedı bende karsılık verdım tanıstık onlan beraber tekrar ıcerı gırdım kendın den bahsettı bıraz sonra ıckı olarak ben cın ıstedım oda olabılır bende ıcerım dedı ıctık ve sarhos oldu o benım kafam yerınde ooo cok azmıs bı sekılde bana sarıldı benı eve gotururmusun dedı bende tabıı neden olmasın dedım ama evını tarıf edebılecekmısın dedım ona oda cevap vermedı bende buyuk bır azgınlıkla kendı evıme goturdum onu yat
EVLİ ERKEK
Mrb hikaye severler bu anlatacagım olay tamamiyle gerçektir uzun zamandır hikayeleri okuyorum ve bende başımdan geçen bi olayı paylaşmak istedim.tabi isimleri degiştiricem. BEN istanbul anadolu yakasında oturan pasif bi gayım oldukça hoş bi fizige sahibim doguştan allah bana 14-15 yaşındaki bi kız kadar gögüs vermiş kılsız bi vucuk bebebsi bi yüz ve kadife gibi bi ten bu arada 20 yaşındayım 16 yaşından beri gay ilişkiler yaşıyorum. çok sevdigim bi kız arkadaşım bize gelmişti iki kız arkadaş gibiydik ve birbirimzden hiç bişey saklamıyorduk o benim gay oldugumu ve ilişkilerim oldugunu biliyuod
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/7aeb3da3205d0ffb6a564668935b70d7.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32