Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
aksarayda basladi
slm arkadaslar öncelikle bu hikaye gerçekten başından sonuna kadar gerçekdir.neyse mevzuya gelelim bn 20 yaşlarında kumral hijyene önem veren yakışıklı fortçuluk yapan ve fort yapmayı adet haline getiren biriyim durakalrda dolu otobüslere binmeyi severim.bir gün aksaray yusufpşa durağında oturuyordum birden çok güsel bir bayanın otobüse bindiğnin gördüm bnden büyüktü yasca ama çok beğenmiştim ve çok sexsi vucudu vardı.hemen arkasına geçtim otobüste sesini çıkartmıorudu ve elimi onun önündeki demire attım oda ellerini bnim ellerimin üstüne koydu çok zevk alıyorduk ikimizde ellerimi alıp göğüsle
Kız Kardeşim Artık Karım Gibi
Merhaba 1982 doğumluyum doğma büyüme istanbulluyum birde kardeşim var oda 1988 doğumlu 2 kardeşiz. Evimiz 2 oda 1 salon odalardan birinde anne ve babam kalıyor diğerindede benle kardeşim salonuda oturma yeri olarak kullanıyoruz. Kardeşim daha önce hiç ilgimi çekmiyordu cam dibi gözlükleri vardı çirkin değildi ama gözlükleri takınca öyle oluyordu. Kardeşim büyüdükçe birazdaha güzelleşmeye başladı poposunda çok güzel çıkıntı oldu ve göğüsleri git gide dahada dikleşiyordu sonra ben buna ilgi duymaya başladım tabi elimden birşey gelmiyor sonuçta kardeşim. Aradan aylar geçiyor ben hiç birşey ya
İÇİMDEKİ ILIKLIĞI HİSSEDİNCE AĞLADIM
MRB ARKADAŞLAR ADIM CEM YAŞIM 17 1.85 BOYUNDA 76KİLODA OLAN BİR PASİFİM VEDE ÇOK AZGINIM BİR GÜN ARKADAŞIMLA OKULUN TİYATROSUNDAN ÇIKTIK VE GEL SENLE BİZİM ÇATIYA Bİ ÇIKALIM DEDİM NE YAPICAZ ORDA DİYE SORUNCA BİRŞEY VAR ONU ALICAM DEDİM KABUL ETTİ VE ÇATIYA ÇIKTIK ÇOK DAR BİR YERDİ VE HEMEN İŞE KOYULUP PANTOLONUMU İNDİRDİM VE MEMETE ARKAMDA BİŞEY VARMI DİYE SORDUM GÜZEL VE SEKSİ DELİĞİNDE BAŞKA BİŞEY YOK DEDİ BEĞENDİYSEN SENİN OLSUN DEDİM ODA NASIL YANİ DEDİ SANA VEREBİLİRİM DEDİM AZGINLIKLA KABUL ETTİ VE YERE ORDAN BİŞEY SEREREK ÇIRILÇIPLAK UZANDIM ODA AYNEN ÇIPLAKTI ÇOK ÜŞÜYORUM DEDİM GELİYO
Canım  YAĞMUR
Evet okuyucular size gerçek hikaye anlatmak istiyorum.Bundan tam 2 yıl önce oldu.Bir gün ben balkonda otururken komşumuzun kızı yağmur balkona çıkmıştı çok seksi görünüyodu kısacak elbisesiyle bende tabi o an dona kalmıştım birgün rüyamda onu görmüştüm.Onunla seks yapıyoduk o gün den sonra hep nu düşünüyodum birgün onun evine gitmiştim ödev baha nesiyle o zaman da çok açık giyinmişti ve ben o an açık kalmıştım o da bunu fark etti.Hep onu düşünüyodum ardan 1 hafta geçti bir gün pencereden bakıyodum yağmurun annesi babası kardeşi bir yere gitmişti ben de anladım ki evde sadece yağmur vardı
Seldayı Çok Kızdırdım
|Selda, yan tarafımda iş yerinde çalışan 24 yaşında hoş, bakımlı, esmer ve vahşi görünümlü bir bayandı. Onunla bir alışverişle başlayan arkadaşlığımız zamanla biraz gelişmiş ve telefonlaşmaya hatta yemeğe çıkmaya başlamıştık. Buna rağmen, benden 3 yaş büyük olan Selda benle sevgili olmayı aklının ucundan bile geçirmiyordu. Ama ben onun bana ışık yaktığını düşünüp ona daha fazla ilgi duymaya başladım. Yani kendi kendime gelin güvey oluyordum. En son sakin bir yerde yemek yediğimiz bir gün dayanamayıp ona ilan-ı aşk ettim. Ama hiç beklemediğim şekilde Selda küplere bindi. Beni arkadaş olarak gör
Babamla
|ben babaannemlerin yanında büyüdüm babanla annem ayrılmışlar ve dahasonra bir yakınımızın dul kızıyla babam evlenerek almanyaya gitmiş yıllar böyle gelip geçtikten sonra dedemin vefatı nedeniyle küçük amcamın cocuklarının büyümeside eklenince hiç huzurumuz kalmamıştı babaanneminde öyle ama okumaya calışıyordum servis söförünün bana arabada sıkıştırmasından başkada başimdan birşey geçmemişti açıkcası kendimi güzelde bulmam iki yıl önçe babam almanyadaki eşindende ayrılarak izmirde bir tekel bayisi açarak oraya yerleşti gecenyıl beni ve baba annemide izmire getirdi ama ben uzun etekten baş
Saskin Ama Guzel
Şaşkın Ama Güzel Merhaba ben eser istanbulda yaşıyorum yaşım 25 size paylaşmak istediğim anımı anlatmak istiyorum. Benim bir sevgilim vardı adı sinem`di. Biz sinemle hemen her gün geceleri buluşur biryerlere gider dolaşırdık. Sinem 23 yaşındaydı. Neyse konuya geleyim bir gün sinemle gene dışarda aşıklar gibi dolaştıktan sonra sinemi bırakmak için eve geldik sinem bana aşkım bişeyler içmek için eve gelirmisin diye sordu.. Bende sizinkiler evde değilmi dedim. Bana evde olmadıklarını tatile gittiklerini sadece kardeşinin olduğunu onunda çoktan uyumuş olacağını söyledi. Bende kabul ettim. Eve
Çeşme-Ilıca
Merhaba arkadaşlar öncelikle şunu eleştirmek istiyorum bu siteyi çoktandır okuyorum ama insanın yaptığı değil de yapmak istedikleri yazılı.Aslında böyle sitelere girmem saçma gelir.Ama rast gele girdim okudum hoşumada gitti yani.Bende yaşadığım olayı anlatmak istiyorum.Ben 18 yaşındayım.Yazları çeşme-ılıca da disco da çalışırım.Lise öğrencisiyim.Geçen yaz gene discoda yım.İçeri bir bayan geldi.Belliki baya bi içmişti.Buyrun dedim.Hatun gerçektende güzeldi ama beni etkilemedi çünkü onun gibi çok kişi vardı.Bunu bir yere oturtturdum.Teşekkür etti.Sonra müziğin sesini iyice verdim.Gece 3,30 falan
KOCAMDAN İNTİKAM ALDIM
kocamla birbirimizi severek evlendik ve bir çocuğumuz var. zaten yıllardır çocuk var diye katlandım beni aldatmasına. bunları biliyordum beni kimlerle aldattığını her seferinde öğrendim. onun içinde vardı çapkınlık yıllardır onun başka kadınlarla ilişkisi olduğunu bilerek yaşamaya çalışıyorum. ama artık canıma tak etti ve onu aldattım. bir gün çocuğumuzu okula bıraktım ve markete gittim markette alışveriş yaptıktan sonra bayağı ağır olan poşetlerimi alıp çıktım. arkamdan bir beyin seslendiğini duydum isterseniz evinize bırakabilirim dedi. önce hayır dedim biraz ısrar etti poşetler ağır galiba
Teyzemi Denizde nasıl siktim buyrun
merhaba ben sicakhikayeler.org kenan 17 yaşında istanbulda oturuyorum size teyzemle yaz tatilinde başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum harfi harfine herşey gerçektir kesinlikle yalan degil !!! Geçen sene yaz tatiline gitmiştik ailecek kuzenlerim ve 2 teyzem ve ananem teyzemi küçüklüğümden beri arzular devamlı onun hayaliyle kendimi tatmin ederdim onların evine gittiğimde hemen banyoya girip kirli sepetindeki kilotlarını çoraplarını sütyenlerini koklar yalar ve masturbasyon yapardım teyzem çok seksi bir kadın gerçekten her erkeğin birlikte olmak isteyeceği türden bi kadındır kısa boylu
NETTEN DUL HATUNU KAFALADIM
Merhaba xhamster okuyucuları İnternet üzerinden yaptığım çalışmalar sonucunda oldukça seksi, zengin ve dul bir hatunu kafaladım. Biraz utangaç olduğu için ancak bu şekilde koca arıyormuş. Daha doğrusu para yedireceği ve onu sikecek birini arıyormuş. İşte o kişi ben olarak artık onundum. ben Serkan 25 yaşında kendi halinde bir gencim. Son zamanlarda kendimi internette sohbet sitelerine kaptırmış, sürekli olarak burada takılıyor ve birilerini düşürerek sadece sohbet ediyordum. Bir akşam
Ablamla grup yaptım
Sevgilimle çıkalı 1 sene kadar olmuştu. Bu 1 sene içerisinde öpüşmelerimiz oluyordu ama hiç cinsel ilişkiye girme muhabbeti olmamıştı. Bir gün konu cinsel ilişkiye geldi. Daha önce hiç denememiştim. Pornolarda görüyordum ama yakından bir peniste görmemiştim. Bu konu hakkında konuşurken sevgilim cinsel ilişki teklif etti. Bende merak ettiğim için kabul ettim ama hala düşünceliydim. Kızlığımı vermeyecektim. Daha önce cinsel ilişkiye giren arkadaşlarımın dediklerine görede arkadan yapınca çok acıyormuş. Onun için pornodaki gibi aklımda sadece yalamak vardı. Sevgilimle cinsel ilişkiye girmek iç
HALAMIN TORUNUNU...
ELİFİN YAPISI :) 175 BOY 55 KG UZUN SAÇLI KUMRAL YEŞİL GÖZLÜYDÜ KUM SAATİ GİBİ BELİ VARDI MERHABA BEN İLK TECRÜBEMİ HALAMIN TORUNUNU BECEREREK YAŞADIM 18 YAŞINDAYIM O KIZDA BNMLE YAŞITTI ONLARDA İNTERNET YOKTU AMA BENDE VARDI BZM EVDEDE KİMSE YOKTU O GÜN ELİF GELDİ AKLIMA TEK KALMİĞİM DEDİM ELİFİ ÇAĞIRDIM GELDİ NEYSE OTURDUK PC BAŞINA MSN E FALAN GİRİYORDUK DEDİM SEN BİRAZ DAHA TAKIL BEN GELİYORUM DİĞİP DİĞER ODAYA GEÇTİM PREZERVATİF TAKMAYA :) NEYSE GELDİM BANA BŞY SORDU BENDE ARKASINDAN EĞİLEREK BNM KİNİ SÜRTMEYE BAŞLADIM O SALAK ANAMADI İKLTEN AMA BEN 5 DK BOYUNCA SÜRTÜNCE ANLADI A
Babannemle Gece Fantazisi
Bundan 2 sene falan once 18 yaşındayken.yazları koye cıkıp orda kalıyodum.sadece babannemle ben kalıyodum.bir gece saat 3 lerde uyandım.canım sıkılıyodu.koyde kız mız yoktu.tam abaza olmuştum. babannemin yattığı odada televizyon izlemeye gittim.cine 5 de porno film izliyodum..1 2 kez boşaldım.sonra su içmeye mutfağa gittimm.donuşte babannem gozume carptı..kalçaları açılmıştı..muthiş kalçası vardı.pürüzsüz.daha once bole bişe aklıma hiç gelmemişti.ama dayanamıyodum.. babannemin arkasına yattım.etek giymiş altında hiç birşey yoktu..eteği komle yukarı cektim..ve once sürtmeye başladım
muhtesem b 305 zevkt 305
herkese merhaba aldatanlar com okuyucuları.Anlatacagım hıkaye tamamen gercektır.Once kendımı tanıtayım bn 1,70 boylarında 55kg kadın ıc camasırları gıymeyı seven bır erkegım.Sımdı bundan 1 yıl once bu donemlerde bn yazlıga gıtmek ıcın yola cıkmıstım tabı cantamda fılelı sıyah kılotlu corap dantellı kılot gelınlerın gıydıgı kolluklar ve kısa bır etek ve krem vardı.arabam olmadıgı ıcın otostop cekıyordum 15 20 dk sonra bır transporter onumde durdu ve nereye gıdeceksın dedı bnde gıdecegım yolu soyleyınce getıreyım senı dedı arabaya bındıgımde cantamı arka tarafa koydum yolda sohbete basladık tabı
LEZBiYEN GRUP
Özel bir şirkette müdür yardımcısı olarak çalışıyorum iş yerinde şef olarak çalışan ferda ile bir müddetten beridir ilişkimiz vardı müdür izindeyken onun odasını kullanıyordum ve bir gün öğlen paydosunda onu orda istemesede zorla sikmiştim yarrağın tadı damağında kaldığı icin her fırsatta beni evine davet eder orda çılgınca sevişirdik geçen ağustos`da ferda eğer cumartesi bir işin yoksa evine gelmemi ve misafirlerinin olacağını söyledi bende kabul ettim ve ertesi gün gittiğimde isimlerinin gül ve cihat olduğunu öğrendiğim doktor bir çift ile nuray isimli bir bayanla tanıştırıldım. Bu a
Komşumuz Sabire
Selam.Benim bir Komşum var İsmi Sabire. Tam bir Esmer güzeli. Dolgun Götü, büyük Memeleri çok seksi. 25 yaşında hala bekar. Yani evde kalmış. Bir gün Annemler acil bir nedenden Türkiyeye gitti, ve 14 günden erken gelmeyeceklerdi. Yani ev bana kalmıştı. Öbür gün okuldan geldikten sonra, banyoya girdim. Kurulandım. Çırılçıplak odama giderken, Mutfaktan Sabire Abla çıktı. Ben dona kaldım. Hemen odama gidip üstümü giyindim. Sonra Sabire Ablanın yanına geldim. "özür dilerim" dedim. Güldü. "Eve nasıl girdin?" dedim. "Annen Anahtarı bana bıraktıydı" dedi. "gelde Sohbet edelim" dedi. Gidip yanına otur
Patronumun Olgun Karısıyla
merhaba arkadaşlar, ben şu anda 29 yaşındayım bundan 7-8 sene önce başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorumo zamanlar antalyada bir biroda muhasebeci olarak çalışıyordum.patronum ve benkimiz büroyu idare ediyorduk.Patronum biraz çapkın ve karısıyla arası pek iyiolmayan biriydi benden o zamanlar 45 yaşlarında olmasına rağmen 20-21 yaşlarındabir metresi vardı devamlı büroya gelirler beni de erkenden eve yollarlardı bunaçok canım sıkılır patronuma kızardım çünkü karısı 42 yaşlarında olsada bakımlıve çok seksi bir kadındı Metin Abi karın bence çok güzel onu neden aldatıyorsundediğimde
Çılgın Necla
Çılgın Necla selam arkadaşlar sizlerle iki anımı palaşmıştım 21.lik sekreterim ve ah şu otobüsler bu otüsün devamı cılgın necla böylesini hiç yaşamamıştım birde 22 yaşımda böyle sikiş yapmıştım onu sonra anlatırım ya arkadaşlar başka sitelerde yayınlanan konuları yayınlamayın mesela babam iflaz etti başka yerde okumdum iki kez okuyunca işin sihiri bozuluyor otbüsten inmeden güzel götlü hatunun ensesinden öptüm ve indim tam üç gün hiç ses çıkmadı tam unutmaya çalışırken telefonun çalmasıyla dünya yeniden dönmeye başladı merhaba cem bey nasısınız iyiyim efenendim kimle görüşüyorum dedim many
Arzu
Son günlerde yaşadığım ilişkiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Hikayem tamamen gerçek olduğu için ve en başından itibaren olanları anlatmak istediğim için uzun olabilir... Tüm yaşadığım ayrıntıları yazmak istedim. Adım Hakan. 25 yaşındayım. Osmanbeyde bir firmada çalıyorum. Bazen öğlenleri yemekten sonra arkadaşlarla dışarıya çıkıp biraz dolaşıyor, biryerlerde birşeyler içiyorduk. Cadde üzerinde büyük bir maaza var. Çoğunlukla oraya takılıyorduk. Bu maazada üst katta bir café vardı. Ayrıca aradığınız her şey bulunuyordu. Giriş katında bir güzellik ve kozmetik reyonu bulunuyordu. Kapıdan içeri g
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/260fc6fd5eaf53feae6754095de42a97.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32