Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Dağda Akrabamla Sikiştik
ben 27 yaşımda kocası olmıyan kocasından ayrılan 2coculkluda bir kadınım babamda dul olan bir adamdır biz babamla berabedik 2 yla yakındır kocamdan ayrılmış birbirimizi 2 yıldıurda görmüyorduk kocamla. ve ben babamın evine geldikten bir yıl sonra bile bu olyımız başladı bir gece babamla anlatıyorduk her gece böyle idide bu gece dahada etkili idi bir gece deyişimin gecesi bundan yani bu gece gece yarısı olmuştu babam dul ben dul biz muhabbeti artırdıkçada ilerii leri gittik iyice tahrik olduk insan dul oluncada daha fazla etkileniyor bu işten konuşma canımız istiyordu çok arrtık dayanacak güzüm
İş Kolaylaştırma
Ben 18 yaşında bir biseksüelim (daha doğrusu yeni yeni bu adı hakettiğimi kavradım). Ailemde tek akranım dayımın oğlu kuzenim. Onunla yıllardır porno seyreder 31 çekerdik, birbirimize kolaylık olsun diye oral yapar birbirimize ford çekerdik. Ama benim bi süredir gerçekten siktirmeye hevesim vardı, hem ideolojik olarak heteroseksüel tabularımı yıkmak hem de çok zevkli olacağını tahmin ettiğimden "vermek" istiyordum. Bir gün sizlere daha önce anlattığım hikayedeki azdırıcı hapı aldığım sex shoptan anal kayganlaştırıcı krem aldım. Bu kremle evde ne bulursam götüme sokmaya çalışıyor ve ilk ac
Şanslı Erkek
Merhaba arkadaşlar ben kendimi dünyanın en şanslı erkeği zannediyorum.Nedeni ise yaşadığım şehrin mahalesindeki engüzel kadınlarını sikmek ben oldukça yakışıklı biriyim kadınlar bana bayılırlar ben kızlarla pek sevişmem çünkü onların amını siktiğinde kızlıkları bozuluyor başına iş açıyorsun.Neyse boşver yaşadığım mahallede herkesin sikini kaldıran çok güzel bir bayan vardı: Adı Emine idi EMİNE sarışın ,siyah gözlü ,uzun boylu ,büyük kalçalı,byük memeli,bir kraliçe kadar güzel bir bayandı.Kocası zengin bir tüccardı kocası eve karı kız getirirdi.Emine bir şey diyemiyordu.Bende bundan cesaretlen
Ilk Oldu Hoslandim
İlk Oldu Hoşlandım selam.ben istanbuldan.yazıyorum. bir. gün. işten .ayrılmıştım. ve .iş. aramak için evden cıktım. bir. gazete. aldım . ve. ilanları. gözden . gecirirken bir. ilan gözüme.çarptı. iş. ilanlarında. benim. aradıgım .ilanlardan yoktu. ve .vakitgeçirmek içim bu ilanı aradım. be bir bey.cıktı .. ve görüşmek istedim. adresi.aldım.ve gittim. ben aktifbirisiyim. ve ben buadamı. sikmek. istiyordum.ve bürosuna.gittim. adam yaşlı.idi. ben kesin.sikerimdiye.düşündüyordum. ve adam. aktif oldugunu.ve.istersem.beni.sikeceyini. söyledi.ve.hemen. yaragını.cıkardı.ve. bana.gösterd
Özgürle Tanışmamla Başladı
benim hikayem bundan 2 ay önce . iyi bir flörtsürecinden sonra çıkmaya başladık. zaman geçtikçe ilişkimiz ciddilerşiyorkonuştuğumuz şeyler sınavlardan ödevler ; evililik,cinsellikle ve sex oluyordu. bir gün özgür bize gelmişti. odamda oturuyoduk ve evde kimse yoktu. evlilikleilgili konuşmaya başladık. yatağıma yattı bende onun gögüsüne yattım. gerdekgecemiz diye başladı söze. yok artık daha neler dedim. seninle evlenmem bendedim. ama neden diye itiraz etti. bilmiyorm evlenmem ben dedim. göğüsündekibaşımı çenemden tutarak kaldırdı. sana bi şey sorcam dedi. seni dinliyorumdedim. benimle evlenir
Ormanda Sex Fantazisi
Ormanda Sex Fantazisi slm herkese ben 17 yaşında oldukça yakışıklı çevremde sevilen biriyim.sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak isterim neyse uzatmayalım. benim bi kız arkadaşım vardı ve onunla 1 sene kadar beraber olduk ama ilişkiye falan girmedik çünkü benim içimden ona larşı öyle bi kötülük yoktu neyse baz anlaşmazlıklar nedeniyle ayrıldık ve bu eski manitamın bi kuzeni var kendisi çok yakından arkadaşım olur ben orta okulda iken o bana çıkma teklifi etti ama ben kabul etmedim ama şimdi daha güzel oldunu görünce hemen teklifi etti.. ama bana benim kızlıgım bozuk dedi nasıl olcak
arzunun çıglıkları kocasınıda azdırdı
merhaba sex hikaye okuyucuları ben egeden mehmet 0544 440 86 41 yaş 41 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan evli çiftler, evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın tanışalım…05444408641 TEMİZLİK ve GİZLİLİK şart. 0544.440.86.41 …. gelelim hikayeme seks sevdalısı dostlarım bir çift ile yaşadığım bir ilişkimi sizlere anlatacağım. bu arada ben 38 yaşında fazla atletik vücudu olmayan beyaz tenli biriyim. Seksi çok severim.daha önce bir çift ile yaşadığım ilişkimi bir hikaye sitesinde yayınlamıştı
Hiç Köpek Siktinizmi
Bu olay 6 ay kadar oldu Kızarkadaşım esin bir kaniş almış adınıda tekila koymuştu. Dersleriniden artan zamanlarda onunla olmaktan bayılıyor bu yüzden kavga bile ettik. Okul tatile girdi memelekete gidecekti. Tekilayı bana brakacağını söyledi bende kabul etmek durumunda kaldım. Bizimkisi köpeği kötü alıştırmış geceleri hayvan yatağıma geliyor ben salona koyuyorum havlamaya başlıyor. apartmanı aya kaldıracak nerdeyse. Söylemişti inanmaıştım. Neyse ilk gece uyuduk tekilayla ikinci gece ben porno bir filim aldım öğrenci adam ne yapar parayı idareli kullanmak zorunlukları. derken filim attım izliyo
Komşumun Kızı Leyla
merhaba ben 20 yaşında bir gencim anlatacağım olay 2 sene önce yani ben 18 yaşındayken oldu.bizim bi komşumuzun kızı var leyla adında çok güzeldi çekik gözlü 24 yaşında bi hatun onu her gördüğümde elimi yarrağıma atmadan duramazdım.onu sikmek şart oldu benim için ve kendikendime bi gün seni sikecem leyla dedim.bir fırsat kolluyordum ve bir gün o fırsatı buldum evde yanlızdı bahçede çamaşırları asarken fark ettirmeden duvarın üzerinden atladım ve arkadan birden kalçalarını sıktım neye uğradığını şaşırdı birden gözlerimin içine baktı (şerefsiz herif bunu bana nasıl yaparsın dedi) konuşmasına fır
Baldızım
Başımdan geçen olay yaklaşık bir yıl önceydi.eşimin annsi hasta olduğu için eşimi köye göndermiştim.eşim gittikten bir hafta sonra annesinin kanser olduğunu çok asele benimde gelmemi istedi.kaynanam çok ağırlaşmıştı.sabah yola çıktım köye geldiğimde kaynanamın gerçektende çok ağır olduğunu ve onu ankaraya tedaviye götüreceğimi söyledim önce kayınpeder karşı çıktı.ama zorla ikna ettik.hemen vakit kaybetmeden yala çıktık.ilk muayenelerden sonra kaynanamın fazla bir ömrünün kalmadığını anladık.yinede onu hastaneye yatırdılar.bu arada eşim annsinin yanında refakatçı kalması gerekiyordu.çünki ankar
Kuzen
|merhaba.ben 34 yaşında esmer biraz çirkince biriyim. her zaman farklı arayışları olan ama buna fırsatım olmadığı için içe kapanık durumda kalıyor fantazilerim.teyzemlerle aynı binada otururuz teyzemin 23 yaşında yeni evli bir kızı var.görücü usülüyle evlendirildiği için eşini sevmediğini ailemden duyuyordum.ama onunla ilgilihiç bir art niyetim olmamıştı. ilgimide çekmemişti bir gün.teyzemin kocası evimize geldi damadıyla ilgili şikayetlerde bulundu işki kumar ve gece alemine takıldığını çalıştığı gibi eve hiç gelmediğini eşini evini ihmel ettiğini anlatıyordu babama. babamda neler yapılmalı
Komsudan Patrona
Komşudan patrona merhaba bendeniz istanbuldan ece. direk konuya gelelim. işyerinde internete yeni bağlandığımız günlerden biriydi. merak işte bende şu porno siteleri merak ettim ve bi şekilde bi site bulup girdim(bu arada kimse yok iş yerimde). ilk ya acayip hoşuma gitti. tabi ben müptela oldum bu sitelere. dükkanda mastürbasyon yapmak alışkanlık haline geldi hergün. yine böyle ben mastürbasyon yaparken öyle dalmışımki aşağıya yan komşumuzun geldiğini farkedemedim. tabi herif beni o halde gördü kendimden geçmişim. dururmu hayvan atladı üstüme. kör istedi bi göz allah verdi iki göz tabi be
Minibusteki Hatunun Cazibesi
Minibüsteki hatunun cazibesi... merhaba sevgili okuyucular, Bende herkes gibi başımdan gecen bircok olaydan sadece birini anlatmaya karar verdim bilmem begenirmisiniz... Hergün işyerime giderken ve evime gelirken arabam olmadıgından dolayı toplu taşıma araçlarına binmek zorunda kalıyorum ve ister istemez bazı olaylar yasanıyor. Yine haftaici isimden evime dönmek üzereyken minibüse bindim ve minibüs herzamanki kalabalıgındaydı adeta kimin kalçası kimin elinde belli degildi.Ben minibüsün arka tarafında ayakta dururken bir hanımefendinin ön taraftan benim oldugum bölgeye dogru gelmey
Kızım Hamile 2
|3-4 dakika cevap bekledim. Tam ümidimi kesmek üzere iken cevap geldi. -Merhaba. -Cevaptan ümidimi kesmek üzere idim. Tekrar merhaba. Neden bu kadar geç cevap verdiniz. -Nickiniz çok hoşuma gitti. Epey bir müddet güldüm. Sonra kendi kendime sordum, bu nick nedir diye. Gerçekten hamile olsa nette ne işi var dedim. Ama merakımı yenemeyerek cevap verdim. Sahi bu nickin anlamı nedir. -Ben gerçekten hamileyim. 5 aylık. Evde tek başıma sıkılınca nete girip zaman geçireyim hemde daha önceden çocuk sahibi olmuş bayanlar varsa onlardan akıl alayım dedim. -Peki bana neden yazdınız? -Bir nedeni yok
Kayısı Kentli
Merhaba değerli arkadaşlar .ismim yusufcan üniverste mezunuyum fakatişsizlik sorunu olduğundan geçimimi hamallık yaparak sağlayan birisiyim . ve biryıldır hayatımda çok büyük değişiklikler oldu bunlardan bir tanesini sizlerlepaylaşmak istiyorum arkanıza yaslanın ve hikayenin tadını çıkarın . buanlatacağım olay bundan 2 gün önce yaşandı ..... Sabah erkenden çevreyolundabulunan işçi pazarına geldim ve iş bekliyordum öyle sıraları bir araç yaklaşıpdirek benim yanımma geldi iş olduğınu söyledi sözde evlerinde çevre düzenlemesiyapacaktık konuşup yola koyulduk beni götüren beyin adı ismail be
Ablami Bozdum
Ablamı Bozdum... Ben isim ömer 19yaşındayım lise sona gidiyorum birgün ablamla evde tek başımıza kaldık o oyun oynamak istiyordu bana sordu oynayalımmı dedi bende olur dedim tamam o zaman hadi başlayalım Üstünde mavi badi ve altındada mavi kot mini etek çorap giymememiş yastık savaşı oynuyorduk ilk o başladı yüzüme deydi bende hemen yanına yaklaştım kafasına çöktüm yastıkla ve arkasına geçtim biraz dayadıktan sonra birde baktım hemen ayaga kalktı kendisi benim üstüme çöktü biraz amı sikime degdiriyordu benimkide hemen kalktı çadırı kurdu o hemen da sikimin kalktıgını gördü benim d
Yengemi
Slm. Ben 15 yasinda 175 boylarinda esmer biriyim.Benim 25 yaslarinda genc,guzel bi yengem var.Dayimla aralari hic iyi degil.1-2 yil once evlendiler ama bence dayim onu hic sikmemis bile.Kavga etmekden vakit bulamamislardir.Yine bir gun onlara gittim.Eve girdim ama hic kimseyi goremedim.Odalarin birinde yengemi aglarken gordum.Onunla hic samimi degildim ama nasil olduysa gidip yanina oturdum.Ne oldu diye sorunca o dakadinca yine dayin diye cevap verdi.Ben de dayimi hic sevmezdim.Elimle gozlerinin yasini falan sildim aglama,dayimi bilmiyomusun falan soyledim.Yanagindan optum ve oturma odasina ge
Ayferimm
|selam ben 36 yasinda almanyadan yaziyorum karimin kuzinesi Ayfer ile aramizda gecen o cilgin geceyi sizinle paylasmak istedim Ayfer 30 yasinda ve sekreter olarak calisiyor kendisi iki sene önce bosandi bir aksam bize misafir gelmisti ve sabahladik karim cok yorgun oldugunu söyleyip yatmaya gitmisti o sirada tv kanallari geziyordukki sifreli kanallara denk geldi ve ayfer neden sifreli bu kanal diye sorunca bende bu kanalin porno kanali oldugunu söyledim oda gülümseyerek ver sunun sifresinide biraz bakalim coktandir sex hayatim yok zaten dedi bende seve seve actim tam o sirada adam kadinin amin
Anneciğim
Vizelerin başlamak üzere olduğu sıcak bir yaz günüydü. Izmir’de okuduğum üniversiteden eve kendimi zor attım. üniversiteli kızlar yine acayip giyinmişlerdi bu gün. Hemen odama kapandım. Pantolonumu indirdim. Emektar erkekliğimin başı parıldıyordu yine. “ulan ne zaman elimi sikmekten kurtulacağım?” diyerek 10 yıldır yaptığım gibi onu okşamaya başladım. Ergenliğe ayak bastığım 10 yaşımdan beri, 10 yıldır hemen her gün mastürbasyon yapıyordum. üniversiteye başladığımdan bu yana bu günde 2 ye çıkmıştı… bu zor duruma rağmen bir kız arkadaşım yoktu. Açıkçası korkuyordum. K
Vicdan Azabı
Ben 33 yasinda evli bir beyim, bundan 5 sene önce basimdan gercek gecen olayi anlatmak istiyorum. Sunuda söyleyeyim 22 seneden beri almanyada yasiyorum ve halen burda yasamaktayim. Neyse konumuza geri dönelim. Bundan 5 sene önce türkiyeye izine esimle beraber geldik. Esim kesan taraflarindan bense tekirdagliyim ve böylece iki tarafta akrabalarimiz oldugu icin her iki tarafta da kalmamiz sart oluyor. Biz ilk önce esimin tarafini ziyaret ettik ve de esimin annelerinde, ablalarinda 2 hafta kaldik ve simdide benim akrabalarimiza gitmemiz gerekiyordu. Esim bana annesinin yaninda biraz daha kalmak
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/6f8a4cc217226e71450014f7396b2c4c.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32