Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Karşı Komşumuz
Ben Ortalama olarak 17-18 Yaşlarında Bir gencim. Karşı Komşumuz Yaklaşık 2 Sene önce Taşınmışlardı. O günden Beri Karşı Komşumuz Leylaye hastaydım Leyla evli ve 1 tanede erkek çocuğu vardı.Bir gün Kocası ve çocuğu 3 Günlüğüne Köye Gitmişlerdi.Benimde bu fırsatı nasıl değerlendiririm diye düşünürken birden kapı çalındı ve gelen leylaydı bana perdeleri çıkarmamda yardım edip edemeyeceği sordu bende tereddütsüz kabul ettim. merdivene çıktı ve altında şort vardı onun altı ise boştu o güzel amı kabak gibi meydandaydı. Birden kendime hakim olamadım ve elimi yukarıya doğru ittirdim ve o 2 sendedir ha
Azgın Kadın
selam ben gökhan izmirliyim izmirde oturuyorum busiteyi uzunzamandırtakip ediyordum başımdan geçen bir olayın birtanesini anlatıp sizinle paylaşmakistiyorum bir gazetede arkadaşlık köşesinde ilan ilgimi çekti arkadaş arayanbir bayan ben sms yazdım ve cevap geldi birkaç yazışmadan sonra gendisiniaradım ince narin sesli bir bayan çıktı tabi tanışma faslından sonra konuştukrandevulaştık pazar günü için sözleştik adı suzandı karşımda ne göreyim biraffet bir içim su kırmızı bir elbise bütün vucudu tam belli oluyor ben buaffeti sikmeliydim tenha biryere gittik arabasını park ettik başladık öpüşm
muhteşem...
Merhabalar . Size şimdi hayatımda yaşadığım en güzel hikayeyi anlatacağım. Yaşım 19 kız arkadaşımın yaşı ise 18 idi. babamın tayinlerinden dolayı bi o şehre bi bu şehre gidiyordum. Şimdi bulunduğum şehirde S. die bi kızla çıkmaya başladım. Ailesi bayram tatili için memlekete gitmişti. Bana dediki G. evde yanlızım bize gelirmisin ben ilk önce düşündüm daha sonradan tamam aşkım dedim. Saat 21 gösterirken evlerine gittim. bişeyler yedik daha sonra televizyon izledik. saat 02yi gösteriyordu . Benim uykum var dedim ve onun odasına çekildim 10dk sonra yanıma geldi. Yaa aşkım niye uyuyorsun diyo sord
yeğenim hatice
hatıce benım yegenım. yaz gunuydu uzun zaman gorusmemeıstık.bır gun 3 5 gunlugune onlara kalmaya gıttık. ablasıyla karım eskı arkadastı.hatıceyı gordum ama gormez olaydım cok tatlı olmustu. aksam yenegınden sonra odaya gıttım uzerımı cıkarttım altımde sadece kılodum vardı aletımde hafıf sert oldugu ıcın önum kabarıktı. fark etmedım bırden ıcerı hatıce gırdı. onemlı degıl abı ben alıskınım ablamın cıcukları hergun boyle gezıyorlar hatta bazen hıcbısey gıymıyorlar dedı. yatagın basucundakı komıdıne egıldı.bende nasıl yanı boylemı dedım ve kılodumuda cıkarttım. evet ama onlarımkı boyle degıl ilk
Tiyatro Bahane Liseli Şahane
Tiyatro Bahane Liseli Şahane slm bu siteye yeni girdim ve benim de bişiyler yazmam gerektiğini düşündüm:)öncelikle ben 17 yaşında genç bi delikanlıyım.ela gözlü 180 boyunda lise son sınıf öğrencisiyim.zaten bu hikaye de okulda geçiyo. bizim okul çok büyük bi okul. bölümler ve bir sürü öğrenci var. ben lise bir den beri gözümü bi kız a takmıştım zaten. sarışın mavi gözlü hoş bi tipti.ama farklı bölümlerdeydik. tanışmak biraz mucize gibi bişiy di.birazda burnu havada bi tip. neyse. bi gün tiyatro seçmeleri vardı.bizim bölüm ve onların bölüm ortaklaşa yapılacaktı(fazla uzattım farkındayım)
Kardeşim Ve Kuzenim
selam ben murat.22 yaşındayım askerden yeni geldim.tatil için izmire gitmiştim yanımda kızkardeşim vardı.izmirde teyzemlerede kalacaktık.eve vardığımızda teyzemler yok sadece 19 yaşında seksi bir kız olan hülya vardı.kardeşimde çok seksi bir kızdı.neyse bir süre oturup sohbet ettikten sonra kardeşim duşa girdi.kuzenim hülya mini ete ve bady giymişti ben ise gözlerimi ondan ayıramıyordum.benimki dikleşti.rahat oturuyordum görmesi için.kardeşim duştan çıkmış üzerine beya bir tişört ve alta şort giymişti.ben giderek azıyordum.hemen duşa girdim.durulanıp çıktım üzerime sadece şort aldım.içeri geld
Güzel Orospu
okulumuzun en güzel kızlarından olan tuğçe hep kısacık etek giyipmerdivenin başında dururdu erkeklerin alttan amını izlemesine bayılırdıgerçekten çok güzel kızdı bacakları ve göğüsleri tek kelimeyle harikaydı herkesonu arzular onu bi siksem diye düşünürdü bu aslında kimse için uzak veulaşılması güç bi hayal değildi çünkü kız orospuydu okulun son günlerineyaklaştıkça sıcaklarla beraber arzularda artıyordu kız sanki okul bitiyo hadisikin artık beni der gibiydi bi gün onu okulun bahçesinin dışında gördüm ve bufırsatı kaçırmamam gerektiğini düşündüm hemen yanına yaklaşıp okula gitmeyidüşünmüyosan
90 60 90
Bir kamu alanında çalışırken tabi ozamnanlar stajer olarak çalışıyorum bir akşama doğru dosyaları almaya gittik tam o sırada oğuzhan karşıma çıktı ve eli ile sikini okşuyordu tabi bende de bakirelik var genciz azmışım bir anda oğuzhan bana doğru koştu ben o sırada hemen sikine sarıldım hemen küçük memelerime sarıldı tabi hemen siemens c55 cep telefonumu kapattım ki kimse duymasın diye memelerimi öpmeye başlayınca hemen amımı siktirmeye başlatıım tabi unutmuşuzya bakire olduğumu her yer kan oldu ama kafaya takmatık oğuzhan yavaşça elini göğüslerimi sıkıyordu tam o sırada kapı tekmelenmeye başla
Anne Yüzünden Kanayan Göt
Anne yüzünden kanayan göt. Selam ben 35 yıl önce 14 yaşında yaşadığım bir anımı anlatacağım.Biz ikisi dört kardeşiz.Babam şehir dışında mevsimlik işlerde çalışırdı.Yıllarca çalışıp yaptığı birikimle iki oda bir salondan ibaret tuvaleti bahçede bir ev almıştı.Söylediğim gibi ev absit bir ev olduğu için banyosu yoktu.Odanın birisine çimento ile küçücük bir musluk diye tabir etdiğimiz kuvete benzer bişeydi.14 yaşıma gelmemem rağmen hala annem yıkardı beni.12 yaşından sonra donumla yıkansamda kese sabunlama annem donumu çıkarır atardı.Annem beni sabunlarken nadiren sikim kalkardı annemde şakay
Bakire Kız Arkadaşım Bozdum
Merhaba kız arkadasımla iliskiyi teklif etmeme rağmen bakire oldugu için kabul etmiyodu fakat bigün babası senelik izine cıktıgında memlekete tatile gideceklerini öğrendim tabi benim kız ne yapıp edip burda kaldı ve 15 günlük karı koca hayatımız başlamış oldu onlarda ilk gece evlerine gittiğimde kendi odasında yatak hazırlamış beraber uyuruz diye bende reddederek babasının yatağını yatıcamayı istedim ve heyecan başladı,yatağa girdiğimizde ilk sölediği şey ben bakireyim unutma lafıydı ve bana gözlerimi kapatmamı sadece nefes almamı kendimi ona bırakmamı istedi bende öle yaptım dudaklarımı s
Kim Istemez Ki 2 Tane
Selamlar hepinize,once kendimi tanitayim ben zerrin 20 yasinda erkekleri bastan cikaracak bir fizigim var.1 ay once basimdan gecen bir olyayi sizlerle paylasmak istedim.Komsumun ogluyla her sabah karsilasiriz ise gidiste saatlerimiz hemen hemen aynidir.Bir cuma gunu beraber otobus duragina giderken bana seni cok arzuluyorum demisti e bende ona karsi birseyler hisetmiyor degildim yani.Kendisi uzun boylu esmer tenli iri yapili 29 yasinda biri.Bir pazar gunuydu aksam eve geldi kimse evde yoktu bizimkiler izindeydi.Cani sikildigindan biraz laflariz diye geldi iceri buyur ettim.Ustumde esortman var
MÜTHİŞTİ
mrb ben kaan kütahyaliyim neyse hikayeme geciyim:)bir gün babaanneme ilaç yazdirmaya ssk hastanesine gittim ilaç yazdırmak beklemek gerekiyor malum bende asağida bi cay içiyim dedim asağiya inerkende karneyi hasta bakiciya verdim..tam inerken onunla gözgöze geldim içimden bir kıpırdanma oldu neyse dedim oda arkamdan asğiya geldi bir müddet sonra ve çay ocağinin biraz ilerisindeki banklara oturdu bende onu kesmeye çalişiyordum cayımı içerken heyecenlandım gidip tanışmak istesem terstepki olur mu diye o anda boş verv dedim yukari çikip ilaçlarimi aldim sonra onu bekledim kapinin önünde azmiştim
Bir Koy Hatirasi
Bir Köy Hatırası.... Köyde ilkokul son sınıftaki erkeklerin çoğunun sikleri kalkmaya başlamıştı. kızlardan bazılarının da amları çamurlanmaya başlamıştı. Erkeklerden zekinin mali durumu iyi idi. kızlardan zilli olanlardan birine kuşunu göster sana şu silgili kalemi vereyim dedi. O zaman orada nerede silgili kalem. Zenginliğin gözü kör olsun. kız ise nasıl olsa isteyene gösteriyordu. Kalemi almak için ona da gösterdi. Uzun donların arasında zeki ilk kez gerçek bir am görmüştü. Zeki daha sonra yakın arkadaşlarından aliye bir silgili kaleme am gördüğünü anlattı. Alide kıza başka bir kalem
Zorlada Olsa Siktim
Zorlada Olsa Siktim merhaba ben berk.17yaşında ve çok yakışıklıyım.konuya hemen geçiyorum.Birgün yolda eski sınıf arkadaşhımonmouseout="return nd();"> handeyi gördüm.ozamanda uzun süredir 31çekmediğimden azgındım.pantolonu amına kaçmış çok seksi görünüyordu.handeye akşam biyerleregidebileceğimizi söyledim.kabul etti. bu fırsatı kaçırmamalıydım.akşam oldu.cafeye gittik.içkiyi fazla kaçırmıştı.saat 12 idi.annesi babası merak etmiştir diye düşündüm ama evini telefon numarasını bilmiyordum.en iyisi kendi evime götürüp sabah evine bırakmaktı.eve götürdüm.yastağa yatırdım.oanda amcığını görün
Ahhh Ahhh Sekse Doyamiyorum
Ahhh Ahhh Sekse Doyamıyorum dostlarım bu anımı geçen yaz bodrumda yaşadım fazla vaktim yok hemen konuya girmek istiyorum sonra yorumlarınızı bekliyorum hhaaa:)))))))) geçen yaz tatil için bodrumu seçmiştim tatile yanlız çıkmak zorunda kaldımZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında mantıksız ama ben bu yılki tatilimi yanlız yaşamak istiyodumZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında çakalllıkmı yapıyodum bilmiyorum neyse otelime yerleştim
Hayatım Roman
Evlilik zor zanaat. Lafa böyle başlamamın nedeni, baldızımdan dolayı başıma hayli dert açılmış olması. Ama okuyunca eminim, "Böyle dert dostlar başına." diyeceksiniz. Aysunla sevişerek evlendik, ikimiz de işletmede okuyorduk. O benden iki sınıf alttaydı. Derslerine yardımcı olacak birini arıyordu ama sadece o kadar. Tam gösterip vermeyen cinsten bir kadındı. Ama bunu bilmek bile sınıftaki bütün erkeklerin hiç olmazsa bir sefer ona yamanmaya çalışmasını engelliyordu. İncecik belinin altında öyle tatlı kalçaları vardı ve yürürken onları öyle bir çalkalardı ki, benim diyen erkeğin sikinin kalkmam
Yengemi Banyoda Sıkıştırdım
Yengemi Banyoda Sıkıştırdım bundan 3 ay önce askerden yeni gelmiştim mütevazi ve çok sıkı bir aile yaşantımız var askerden geldiğim için abim biraz dinlenip daha sonra mağazaya gelirsin diye bana izin vermiştiabim evli iki çocuk babası çok güzel bir kadınla evli yengem 34 yaşında uzun boylu dolgun vucuda sahip sexsi bir kadındır ama yengeme hiş kötü gözle bakmıyordum takii onlarda kaldığım güne kadar gece onlarda kalmıştm bi ara susayıp su içmek için mutfağa giderken banyodan su sesi geliyordu ben suyu açık bırakmışlar deyip banyoya yaklaştığımda kapı aralığından yengemi gördüm banyo ya
Yengem Ile Seks Maceramız
Yengem ile Seks Maceramız Merhaba Anlatacağım olay yengemle başımdan geçenlerden ibarettir.Yaşım 28 ve evliyim.Yengemle Aynı apartmanda oturuyoruz,ben alt katta o da üst katta 2 çocuğu ile birlikte kalıyor.Neyse fazla uzatmayalım geçen ayların başlarıydı yengem evde tek başına oturuyordu bende tesadüf en üst katta ki celal abinin yanına çıkıyordum birden yengemin kapısının açık olduğunu farkettim ve hiç zile basmadan içeriye girdim ortalıkta kimse gözükmüyordu birden mutfaktan ses geldiğini duydum ve o tarafa yöneldim yengem bulaşık yıkıyordu üzernide ince bir gecelik tüm içi gözüküyordu bi
Patronumun Olgun Karısıyla
merhaba arkadaşlar, ben şu anda 29 yaşındayım bundan 7-8 sene önce başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorumo zamanlar antalyada bir biroda muhasebeci olarak çalışıyordum.patronum ve benkimiz büroyu idare ediyorduk.Patronum biraz çapkın ve karısıyla arası pek iyiolmayan biriydi benden o zamanlar 45 yaşlarında olmasına rağmen 20-21 yaşlarındabir metresi vardı devamlı büroya gelirler beni de erkenden eve yollarlardı bunaçok canım sıkılır patronuma kızardım çünkü karısı 42 yaşlarında olsada bakımlıve çok seksi bir kadındı Metin Abi karın bence çok güzel onu neden aldatıyorsundediğimde
Sınav Teşekkürü
Serapın üst katımıza taşınması iki sene önce idi.Zamanla merhabalaşmalar sonunda sohbet eder olmuştuk.Yeni boşanmıştı ve kızının eğitiminin aksamasından korkuyordu.Lise iki ye giden Çağlaya yardımcı olabileceğimi söyledim.Öğretmen misin dedi.Hayır ama üniversite sınavında ilk 50 ye girmiştim.Hoş,15 sene oldu ama,hala yardımcı olabilirim dedim.Bu konuşmanın ardından Çağlayı yaklaşık bir buçuk senedir sınava hazırladık.Bu süreç zarfında Serapla yakınlaşmış,hatta hoşlanma ötesine geçmiştik.Yine de her şeyi boş ver,artık her şey gönlümüzce olsun dememiştik.Ertesi gün işyerime gelen telefonda Çağla
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/1dcacbf6995f78d3bf793d2cfbc04b69.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32