Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Hemşire
Ben bir mobilya mağazısında çalışmaktayım yine birgün bir müşteri geldi ve bazı eşyalar aldı hesap kitap işi bitince çay ikram ettik ve konuşmaya başladık hastenede olduğunu söyledi yalnız kaldığı için mobilyaları evine yerleştirmemizi istedi akşam malları teslim etmeye gittik ve kapıyı açan esra idi almış olduğu malı yerine yerleştirdik ve buyrun birer çay içelim dedi kabul edip çay içiyor biryandanda esrayı süzüyordum iyi akşamlar dileyerek ayrıldım ve bunun üzerinden tam 6 ay geçti ve hala esra taksitleri ödemedi patron esra yine gelmedi git bir görüşdedi bende hasteneye çıktım arkadaşın
Bu Da Benden
Bu da benden Sizlere gönderdiğim iki yazımdan sonra uzun zamandır bir şey gönderemiyordum. Baktım herkes hayal ürünü de yazabiliyor o zaman ben niye yazmayayım dedim. Neyse beni bilen biliyor onunun için ne fiziksel özelliğimden ne de bulunduğum şehirden bahsedeceğim. Sizlere anlatacağım uydurma hikayemZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında hayallerimi süsleyen bir çoğunuza göre marjinal sayılabilecek bir bayan şarkıcı ile ilgili. Biz yazları tatili Bodrum’a gideriz orada kuzenlerim kalıyor beni de da
Avlandim2
Slm ben serdar size daha once banuyla yanı travestı sevgılımle olanları anlatmıstım bazı arkadaslar bana gonderdıklerı, maıllerde benım gay oldugumu soyledışer saygı duyuyorum hıkayeme baslıyorum banu bana surprızı oldugunu soyledı onu sevıp sevmedıgımı sordu evet dedım onun evıne gıttık onunla bırlıkte 4 tane daha travastı vardı adları zeynep esra ahu sıbel dı banu bana askını ıspat et dedı ne yapmam gerektıgını sordum oda bana sana makyaj yapacagız ve senı sıbelın erkek arkadasına sunacagız dedı kabuletmedım cok ısrar ettıler sıbelın erkek arkadasının sıkını cok kucuk oldugunu
Yengem Istiyordum
|slm millet ben murat izmir de oturuyorum size anlatacagım anım yengemle aramda geçti. Size biraz yengemden bahsedeyim.Yengem 30 yasında normal boyutlarda gögüsleri ve epeyce büyük bir götü var.O götü gördügüm zaman her zaman kendimden geçiyorum keşke sunu bir sikebilsem diye iç geçiriyorum.Neyse fazla uzatmayalım bir aksam yengem beni velerine ccagırdı bende hayrola diye sordugumda uydularının bozuldugunu söyledi.bende birazdan geliyorum diyerek tlf nu kapattım yaklasık 15 dk sonra yengem gilin evine geldim odaya girip uyduya bakmak istedim. Yengem yanımda bana bakıyordu uyduya baktıgımda uyd
Uyku Ilacı
Slm ben 19 yaşında eczacılık fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim .Hayatımda ilk deneyimim Bir hafta önce ablamı yla uyutup tecavüz etmem oldu.Ablamdan bahsedersem 23 yaşında 164 boyunda fıstık gibi bir afettir .Olay günü annemin ve babamın köye gitmeleri ile başladı.O gün abazalığım üstümdeydi ablam ben çarşıya çıkacağım dedi .Evde tek başıma kalınca bizim eczacı olan abilerden birini arayıp etkili bir istedim .Ablam eve gelince ona kola istermisin diye sordum oda tmama diyince benim için harika saatlerin başlangıcıydı ablam uykusu geldiğini söyleyerek odaya çıktı yarım saat sonra yanına gittiğim
PARIS'TE SEKS BASKADIR. BOLUM 15
IKI HERIFIN ARASINDA... IHTIYAR SONUNDA ISTEDIGINI ELDE EDIYOR MU? Simdi yine bize donuyoruz... Karim Elif, altinda kulotlu corabi ile butigin yasli patronunun kucaginda oturuyordu. Herif sikini pantolonundan disari cikartmis, karim kulotlu corabinin uzerinden, amini herifin sikine surttururken bosalmisti. Adam bize karisi ile yasadiklari seks maceraralarini anlatmisti. Yasli patron, bunlari bize anlatirken, sanildiginin aksine, aslinda bir cok kocanin, karilarinin baska adamlarla birlikte olmasina kizmadigini, aksine bundan zevk aldiklarini vurgulamaya calismisti. Hele ki Fransa'da, bu k
Ağabeylerim
ben 18 yaşında liseyi yeni bitirmiş bir eser ela gözlü fizigim düzgün bir kızım...benim 2 tane abim var.ewde onlar aynı odada ben tek kalıyorum abilerim 23 ve 25 yaşlarında yakışıklıdır...bir akşam annemle babam yemge gitmişlerdi abimlerle oturup telvizyon izlerken abimler birden odaya gidyoruz dedi...bende üstüme rahat bişi almak için gitmiştim odaya uzun gecelimi giydim.abimlerde buxer larını giymiş geliyorlardı neyse tekrar televizyon izlemeye başladık...filimde sevişme sahneleri vardı... abimler hemen tepki göstermğişti aletleri kalkmay başlamıştı.büyük abim koltukta yatıyordu...bende abim
Anem
Ben 19 yaşımda ailemin tek cocuğuyum bir gün babam işteyken bende okuldan gelmiştim o zamanlar yaz ayındaydık ve ev cok sıcaktı annemde evde temizlik yapıyordu ustundede pijamayla sutyeni vardı. annem işleri bitirdikten sonra yatak odasına gıdıp yatmıstı bende tv de porno izliyordum sonra annem uyandığını farkettım ve ders calısmaya basladım annemde kendıne yemek yapacagını soledı bende her gun annemın o dolgun bacaklarını gorunce 31 cekerdım sonra annem yemeğini yedı ve yanıma geldı ve bana derslerımın nasıl gıttıgını sordu bende ıyı gıttıgını soledım ondan sonra annem tekrar uyumaya gıttı an
BİR ADA HİKAYESİ
Bu hikaye sizlere,insanların nasıl iki yüzlü davrandıkları,bastırılan duyguları,içlerindeki fırtınaların,aman duyulursa mahvolurum limanlarında dinmesini,korkuyla merakın,istekle yasağın atbaşı gittiği,arzu veşehvetin azdığı ama taşamadığı,fakat bir yolunun en sonunda mutlaka bulunduğunu anlatacak,keyifli seyirler.Ben burak,bu ailenin iki çocuğundan ufak olanıyım,aslında kardeşimle aramızda sadece bir dakika doğum farkı var,kızkardeşimle biz ikiziz.Bu hikayede herkes kendini anlatacak,ama madem ben başladım devam edeyim bari,biz ada da oturuyoruz,hangi ada demeyin söylemem,babam ünlü bir armat
Hayatımda Görmediğim Yarağı Ağzıma Aldım
Slm ben 18 yaşında bir kızım elazığda oturuyom birgün okulda tenefüse çıktık ozamanlar sevgilim vardı ama çok yakışıklıydı ama canım çok istiyodu zaten derste sexs le isgili konuştuk arkadaşlarla kızlarla sevgilimin dudaklarına bakarken birden baktım ki sevglim benim bacaklarıma bakıyo hemen ayıktım tabi bunun koluna girdim ve yürüyerek bodruma doğru gittik sevgilimle yanlız kaldım sonra ben dayanamadım ve sevgilimin dudaklarına yapıştım öpüştükten sonra soyunduk tabi beni o soydu bu arada ammım çok ıslanmıştı daha sonra sevgilim ammımı yaladı bendayanamadım çok korktum ama sok sok sok diye ba
Ben Ve Teyzemin Kizi
Ben ve teyzemin kızı anlatıcagım hikaye gercektir bir gece su icmeye kalttım teyzemin kızı bizde kalıyordu salonda koltugun üstünde yatıyordu altında kısa bir sort vardı onu görünce sikim kaktı ve yavassa yanına gittim üstünde ki sarsaf yere düsmüs yan yatıyordu bacakları ayrıktı ve dayanamadım götünü ellemeye basladım gödünü oksuyordum ve hic tepki vermiyordu elimi sortun arasından amına dogru soktum amını oksamaya basladım ve hosuna gittigini anladım uyuyor numarası yapıyordu ben bunu farkedince altındakı sortu yassana cıkardım ve amını yalamaya basladım amından zeyk suları akıyordu anı
Hamamda Iki Kiz
Hamamda İki Kız Merhaba ben su an 18 yasında bir kızım. Sizlere antalyadan yazıyorum. Basıma gelenler bundan 1 sene evvel hamamda geldi. Hayatımda hiç hamama gitmemiştim annem ve ablamla hamama gitmeye karar verdik. Nasıl bir yer oldugunu nasıl davranacagımı bilmiyordum. Kabinlere girdik peştamallerimizi giydik ve girdik. Hamamda herkes havva ana kılığındaydı. Şaşırmış ve bir o kadar da tuhaf olmuştum. Belliki hoşuma gitmişti. Ertesi gün gene aynı hamama ama bu sefer tek basıma gittim. Kapıdaki bayan beni içeri alamayacagını gelin hamamı oldugunu özel olarak tutulduğunu söyledi. Canım çok
Sikmeye Doyamadım
Adım berke size yaşadığım hayatımın en güzel seksini anlatıcam.Henüz 17 yaşındayım ve yaşadığım şehirde kızların ilgisini çok çekerim gerek giyim tarzımla gerek yakışıklılığımla ve ayrıca futbolcu olduğumdan kızlarla aram çok iyidir ayrıca rapciyimde.neyse hikayemize geçelim bi bahar günü saat 18.00 sularında okuların dağılma vaktinde idmana gidiyorum ben ve hoşlandığım sarışın seksi ve güzel bi kız ismi demet okuldan çıkmış evine doğru gitmekte üstünde kısa süper mini eteği gömleğinin 1 kaç düğmesi açılmış vaziyette karşımda yürüyo bense tabi onu görünce azmış şeytanlık peşindeyim aslında çek
Canan Hanım Ve Tezgahtar Çocuk
Canan Hanım ve Tezgahtar Çocuk Merhaba! sizinle benim için çok önemli olan bir anımı paylaşmak istiyorum. 38 yasında, 166 boylarında 68 kilo sarışın beyaz tenli dolgun ve diri vücutlu oldukça bakımlı, alımlı bir bayanım. Yuvarlak dolgun kalçalarım, ince narin bir belim ve diri ve dolgun memelerim var. Yolda yürürken her yaştan erkeğin kalçalarıma, memelerime bakarak laf attığı seksi bir kadınınım. 15 yıldır evliyim eşimi de çok seviyorum. Eşim 45 yaşında. Ilımlı, anlayışlı bir yapısı vardır. Ancak eşimin sperm yetersizliği yüzünden çocuğumuz olmadı. Her türlü tıbbi yolu denedik ama bir sonu
Ateşli Gece
Merhaba .. adim ozcan , 17 yaşındayım belki yaşım küçük olabilir ama sex konusunda aklim çok büyüktür.. size anlaticagim olay bundan 3 ay önce ba$ima gelmiştir.. Lise 1 in son haftaLariydi .. bizim eve kiracı olarak 1 aile taşınmıştı. taşınan ailenin 18 yaşlarında 1 kızı vardı.. oda bizim okulda idi .. adi Fatma idi. okulda çok samimi idik ama eve geldiğimizde sadece göz göze gelebiliyorduk . hafta sonu pazar günü hep beraber denize gitmiştik .. denizde bir birimize çok yakilasiyorduk.. bacaklarının arasından geciyordum.. bu benim çok hoşuma gidiyordu .. aslına bakarsanız ona karşı kötü 1 duyg
Evli Ciftle1
Evli çiftle..1 selam,ben kayseri de yaşıyorum.31 yaşındayım ,mühendisim.kendine göre fantazileri olan ama hiç birisini gerçekleştirme şansını bir türlü yakalayamamış sıradan birisi işte..bu olay 15 gün kadar önce başıma geldi..o kadar şaşırdım ki olup bitenlere birilerine anlatmak istedim. kırk yılda bir akşamları iş dönüşünde eve gitmeden önce,seviyeli insanların takıldığı biyerlere gider bir duble rakı içerim..işte böyle bir akşam üstü yine birahaneye gittim,zaten ufak olan mekanda köşede bir masa bulup yerleştim içkimi ısmarladım.. içerisi oldukça kalabalıktı,10-15 dakika sonra bir
İkizler Ve Annem
Ben Biz İstanbul`da yaşıyoruz.Ben Emre 20 Yaşında 1.75 Boyunda Zayıf Yakışıklı 17 Cm Yarragı Olan Bir Delikanlıyım.. annem Betül 37 yaşında Sarışın Ela Gözlü Geniş Kalçalı Çıtı pıtı Her Zaman Genç Kalmak İçin Yaşayan Bir Kadın.. Teyzem Merve ise 23 ünde sarışın mavi gözlü etine dolgun 1.80 boyunda 62 kilo fiziği ve teniyle mükemmel biridir.Ona Karşı Cinsel İstek Hiç Duymadım.. çünkü o türbanlıdır ve dindar bir kızıdır.Bide İkiz Kız Kardeşlerim Var 18 Yaşındalar.. İkiside Annem Gibi Sarışın İsimleri Ayşe İle Ayşen.. Boyları Bir Aynılar İşte.. İkisini Annemden Başka Kimse Ayıramaz.. Ben Bile..
Kayınpederin Hanımı
merhaba,bu yasadıgım olay gecen sene yaz aylarında ıdı. ben evlıyım esim,esimin abisi vehanımı ıle beraber denize gıtık ve cadır kurduk.ben senelık ızındeydım yalnızkayınbıladerım işlerinin yoğunluğundan dolayı ızın alamamıstı.kayınbıladerımhasan gunduz ıse gıdıyor aksamları bızım yanımıza gelıyordu.bızse gunduzlerıesım ve kayınbıladerımın hanımı nurgul ıle denızın tadını cıkarıyorduk.esımgenellıkle yenı dogan bebegımız ıle vakıt gecırırken bızde nurgul ıle denızegırıyor.bırbırımızı eglendırıyorduk.ben ıse azmıs bır durumda ıcımden mutlakanurgulu sıkmem lazım dıye dusunuyordum.nurgul tam anlam
ASANSÖRDE
|SLM millet size bi hikayemi anlatmak istiyorum kısaca ben 17 yaşında bir gencim otelde gececi olarak çalışıyorum bilişrsiniz artık oteller kalamk için deil sikişmek için çalışıyo yani seyyar kerhane bizimde otelde de tabiki bi kaçtene oruspu wardı ama ben onlarla fazla ilgilenmezdim bi gün böle kat temizligi yaparken bi kız geldi resepsiyona böle benim yaşlarda ama yaşı tutmadıgı ve kimligi olmadıgı için resepsiyon yani bulut abi dedigim şahıs bunu otele almadı aradan bikaç dakka geçti kapının önüne çıktım baktım o kız hala orada duruyo ve sanki aglayacakmış gibi bana bakıyodu yanına gittim
Kadin Beni Bastan Cikardi
Kadin beni bastan cikardi Ben hasan 25 yildir yurtdisinda yasiyorum,bir gece arkadasim bana telefon etti saat 03 sularin da hayirdir dedim buroma gel dedi tabi dedim guzel bir sekreteri vardi elinde kadin cok oldugu icin ona ilismiyordu dolgun ve olgun du, gec saatlere kadar calistik benim secreteri bir evine gotur benim halim yok dedi yaklasik 55 km ok demim burosuna geldikce kadinin kalcalari beni deli ediyordu yola ciktik benim jip var kadin bir ara elini benim onume atti ne oluyruz dedim beni kac kere gozlerinle siktin simdi gercek sikeceksin dedi nerede dedim ormana gir dedi girdim b
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/148787c37eb99b47aafa13553f69a368.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32