Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Karım Ve Annesi
Evliliğimiz 2 ayında kayın pederi kayıp ettik. Eşim 2 kardeşlerkendisi ve abisi abisi işlerinden dolayı istanbulda yaşıyor. Mecburen kaynanam bizmle kalmak zorunda kaldı. aylar ayları takip ediyor kaynanm birtürlü eski neşli halini alamıyordu . ona iyi davranıyor her istediğini yapar olmuştuk. aradan 1,5 yıl geçti eşimde bende çalışıyoruz. kamuda. rahatsızlığımdan dolayı izin aldım biraz. evde kaynanam ve ben baya iyi anlaşıyorduk. dertleşiyor konuşuyorduk. arada bir el şakalarımız bile oluyordu. neyse uzatmayayım. Böyle bir günde onunla sabah programlarını izliyorduk daha doğrusu o izliyor b
Evinde Siktim Kapalı Kadını
Slm herkeze ben ist erdinc tamamen gercektir anlatıklarm gecen gün tanıştım kapalı bi bayanla gece tel konuştuk dul ve yanlızmış sesimi cok beyendini söyledi bende sex muhabeti yapmaya başladm cok zevk alıyodu belli ediodu ah oh diye barıyodu neyse dün izinliydim bize gelmesini söyledim sen gel dedi ben yanlızım ve sabahakadar kalabilirsin dedi tamam dedim ve dışarda buluştuk biyere oturup kahve ictik orada daha elemeye başladm kadını 33 yaşında ben 26 yaşındaym cok azgınsın tam istediyin tiptesin diodu eve gidelim dayanamiom dedi kalktık taxiye atlayp gittik onlara hemen rahat bişeyler getird
Fantezi Üretenler
Terasta :Bir evin teras katı.Tam karşıdaki evin aynı kat hizasında çatı var. Evde karı-koca sevişiyorlar. kadın kocasına sırtını döndürmüş, kocası ise arkadan kadına fişi takmış bir taraftanda elleriyle kadının göğüslerini bacak aralarını okşuyordu. İnlemeler uzamış kadın kocasına “hadi gel artık gel” diyordu. Kocası ter içinde kalmıştı. -gelmiyor yaa,gelmiyor işte, diye söylendi. kadında -gelmez tabi. Gözün hep dışarlardaki açık saçık kıyafetleri giyen kadınlarda, bende o dekolteliği bulamayınca zevk alamıyorsun, dedi. Kocasıda: -sen de ol o zaman deyince kadın da -yaa. Babanlar alt k
17 Yas Sendromu
17 Yaş Sendromu Selam arkadaşlar. Ben Adapazarı’ndan Neva. Size 2 hafta önce yaşadıklarımı anlatacağım. Önce biraz kendimden bahsedeyim: Yaşım 17, kumralım, siyah saçlıyım, 1.77 boya sahibim, güzelim, seksiyim vs…. Benim arkadaş çevrem geniştir. Arkadaş ortamımı çok keyifli buluyorum. En sevdiğim arkadaşım ise Mete’dir. O benim her şeyimi ben de onun her şeyini bilirim. Bazen uzun zaman görüşemediğimiz de oluyor; ama genelde hep beraberiz. Benim ailem onu, onun ailesi de beni tanıyor. Zaten ailem tüm erkek ve kız arkadaşlarımı bilir. Mete’nin de diğer erkek ve kız arkadaşlarım gibi bize
Canım Patronum
ben yaz tatillerin de calışan bir öğrenciyimozamanlar 16,5 yaşlrın deyıtımbu hayadımın anısını size alatmak isderimişyerinde işler cok yoğundu ve biz mesaiya kalmak zorundaydıkyine bir gün mesaiya kalmışdık ve saat gece 23 00 olmuşduardık personel poytos etmışdi(potronumuz bayan dı benim onda başdan beri gözüm vartı bana işleri gösderin ceben onun kötüne eller dim ve o bana karşı cok iyi idi)patron beni yanına cağırtı ve oturdedibeni bu akşam eve bırakırmısın dedi bende hemen kaoul ettimaileme talefon actık ve bu akşan keleme ye ceğimi söyledik araba ile evime doğru ilerlerken o benim yarrağım
Tatlı Arnavutum
Benim anlatacağım olay küçükken ilk yaşadığım seks tecrübemdir.yatılı olarak kaldığım yurtta henüz 18 yaşımdayım.Özellikle dudaklarım ve gözlerim bir çokkızdan daha çekiciydi..ama çıkık kalçalarımın kimde ne kadar ilgiuyandırdığından henüz haberim yoktu..Taa ki..Bir akşam benden beş yaş kadarbüyük olan Hasanın benle fazla ilgilenmeye başladığını farkedenekadar...Hasan mükemmel yakışıklı sarışın renkli gözlü ve harika adelelimanken gibi bir vücuda sahip bi arnavut delikanlısıydı..beni en çok etkileyen harika gergin adeleli vücudu olmuştur.hasan benim yattığım odada yatmaya başladı..Ve benimle ç
Bir Asla Erkek Yok
Bir asla erkek yok Merhaba ben hale kendimce cok güzel bir bayanım. Size hikayemi anlatmadan önce kendimi tanıtayım. Ben lezbiyenim daha dogrusu bu yola girmek istiyordum. Canım kadınlarla sevismek istiyordu. Erkeklerden bıkmıştım. Bu ise nasıl girerim derken bu olay basıma eldi. Ben hemen hemen her hafta iç çamasırı almaktan hoslanıyorum. Yine bir gün camasır alamk icin bir magazaya gittim. Iceri girdim iceride tezgahtar bir bayan ve yanında erkek vardı. Erkek oldugu icin rahat olamadım tabii tezgahtar bayan buyrun dedi ben ne istedegimi nasil söyleyecegimi bilemedim ama söylemek zor
Komşumuz Evli Cemile Abla
Komşumuz Evli Cemile Abla sizlere başımdan geçen güzel bir olayı anlatacağım.yaşım o zaman 19 idi oturduğum daire 1.ci kattı üst katımda 34 yaşında cemile abla diye bi kadın oturuyordu.o bizim uzaktan akrabamızmı ne oluyormuş.cemile abla vücudu diri dolgun bi kadın dı her giyinişinde karşısındakine sanki gelin beni sikin diyordu.ben onu gördüğüm zaman sikim kalkıyor terliyordum ve gidip banyoda otuz bir çekiyordum ona söyliyemiyordum çünkü evli idi.kocası bi iş için şehir dışına gitmişti 1 hafta kalıcaktı içimden diyordum tam fırsatı ama nerde ben de o cesaret sert yüzlü bi kadsın dı.bir gü
Kardeşim Ilkay
Kardeşim ilkay bu maceramı yasadıgım zaman ben 18 yaşındaydım kız kardesim ilkayda 17 yasındaydı en iyi arkadasım hakansa benimle aynı yastaydı ablası hülyada 17 yasındaydı hakanla aynı sınıfa gidiyorduk hakanla okul hayatımız dahil her anımız hemen hemen beraber geciyordu. ikimizde her genç delikanlılar gibi o yaslarda sexse susadıgımız için hakanla sürekli kızlar hakkında konusur birer tane bulsakta siksek der devamlı sex filimleri seyreder siklerimizi cıkartır yan yana beraber otuzbir ceker bosalırkende gülerek bir birimizin siklerine bakardık ikimizin sikleri hemen hemen aynı boyutlarda
Teyzeoğlunun Karısıyız
Ben bursadan ibo bundan 5 ay önce teyze oğlu metin askerden gelmiş bursada iş bulup çalışmak için bende kalıyordu. Ben 36 oğlum 16 yaşında metin ben ve oğlum aynı odada yatıyoruz Bir gece yarısı metin oğlum m nin yatağına girip m yi okşayıp öpüyor oğlum m ise yapma babam uyanır diye metini engellemeye çalışıyordu. Ben şaşkınlıkla izliyordum metin sikini m nin ağzına verip yalattırıyor oğlum m ise kendinden geçmişti. Metin inleyerek boşaldı oğlum m yatakta domalıp hadi kocacım sik beni oğlanını inlet deyince metin 20 santimlik yarağı öyle kökledi ki odada m nin aaahhhh sesi yankılandı metin p
Gülnur Teyze
Merhaba ben Ankaradan Galip 30 yaşında esmer biriyim aynı zamanda da bisexuelim Bundan 7ay önce yan binamızda oturan Rüstem amca vefat etti bende ister istemez başsağlığına gittim oğlu arkadaşımdı ve subaydı kendisi Adıyamanda görevli olduğu için orada ikamet ediyordu Mustafayla biraz sohbet edip onunla ve annesiyle de sohbet edip baş sağlığı diledikten sonra bana annem sizlere emanet deyip ayrıldık 1hafta sonra Mustafa Adıyamana döndü ve mecburen annesi ile mahalleli ilgileniyordu. Aradan 6 ay geçti ve ben Gülnur teyzeyi ne zaman görsem içim bir tuhaf oluyor dayanamıyor anında tahrik oluyordu
Ingilizce Hocam Istedi Bende
Ingilizce hocam istedi bende................... önce kendimden bahsedeyim 1.73 boyunda 63 kiloyum bir gün ingilizce hocamız okula yeni saç modeliyle gelmişti bende hocam çok güzel olmuşsunuz demiştim oda daha güzel olan çok yerlerim var demişti bende hocam zümre odasında yalnız başına görünce soru sorma bahanesiyle yanına gitmiştim hocam bana bir göz atmıştıki o anda aletim kalkmaya başladı hocam bunu farkedince hayatında hiç seks yaptınmı dedi bende one hocam ben öyle bişey bilmiyorum siz biliyorsanız bana anlatırmısınız dedim hocamda kabul etti anlatmaya başladı anlatmaya başlayınca
Dayanılmaz İşkenceler ve Tecavüz 2
Kadriye ile yaşadığımız olayın üzerinden bir buçuk yıl geçmişti. Burak'tan ayrılmış artık yeni bir erkek arkadaşım vardı. Buna rağmen Burak beni arayıp hala rahatsız ediyordu. Ona beni rahat bırakmasını ve artık yeni bir hayatımın olduğunu söylüyordum. Bütün bu söylem ve konuşmalarıma rağmen beni rahatsız etmeyi sürdürüyordu. Bir cumartesi günü beni aradı ve görüşmek istediğini söyledi. Ben kabul etmedim, bana onunla buluşursam beni rahat bırakacağını söyledi. Bunun üzerine beni rahat bırakacağını düşünerek onunla buluşmayı kabul ettim. Ertesi gün gelip beni evden aldı ve yola koyulduk. Ner
Küçük Kız
|anlatacağım hikakeye inanamayacaksınız. bizim alt katta serap diye diye bi ufaklık var 14 yaşında daha önce hiç dikkatimi çekmemişti nede olsa ufacık bi kız. bi gün otobüste akşam eve dönüyorum yol 20-25 dakka sürüyo genelde. Otobüs her zamanki gibi kalabıktı fortculuk gibi bi alışkanlığım yoktur. ama bu ufaklığı birden önümde buluverdim.Arkası dönüktü. sol elinde kitapları öbür eliylede yukardan tutmaya çalışıyor. üzerinde okul üniforması yukarı uzandığı için iyice yukarı çıkan eteği bi anda gözüme çok kötü ilişti. elimi aşağı bıraktığımda parmaklarım eteğinin altındaki çıplak bacakalrına ra
Halamı Evinde Becerdim
Slm arkadaşlar bu anlatacağım hikaye gerçektir.ben 23 yaşında 1,74 boyunda bir gencim.neyse aylardan temmuzdu ve hava sıcaktı.ben o gün halama gittim.derken halam hava sıcak olduğu için üstüne askılı bir bady ve altına dar bir şort giymiş.benim halam 42 yaşında olmasına rağmen taş gibi kadındır.halam beni oldum olası azdırırdı.ama bense korkuyordum ve bir türlü yaklaşamıyordum.neyse akşam oldu enişte geldi.hoş beş derken yemekler yendi ve enişteye telefon geldi.telefona ben baktım ve arayan bir kadındı eniştemi arıyordu.anladım eniştem halamı aldatıyordu.böyle bir kadın aldatılır mı dedim kend
Güzel Duygu
Herkese Merhabalar. Adım Aylin. Lise son sınıfta okuyan kasabalı bir kızım. Çok güzel bir kız olmama rağmen bu yaşıma kadar bir tek erkek arkadaşım olmadı. Ailem biraz tutucu olduğu için kızlarla bile arkadaşlık etmeme pek izin vermez. Tek kız arkadaşım uzaktan da akrabamız olan Seher. Seher de benim gibi içine kapanık, fakat son derece güzel bir kız.Bahçemizdeki sarı ayvaların olduğu günlerdeydi. Annemden izin alarak Seher’le birlikte kasabanın hemen dışında olan bahçemize ayva toplamaya gitmiştik. Hava çok sıcak olduğu için biraz serinleyip elimizi yüzümüzü yıkamak için derenin kenarına inmi
Avrupa Dil Macerası
Artık justy ile aramız daha da sıkıydı. Çoğu anne-abası yattıktan sonra beniyanına çağırıyordu ve birlikte yatıyorduk. Bana makyaj yapmayı ve kadınsal bakımyöntemlerini öğretti. Birbirimizle kız arkadaş gibiydik. Çamaşır almaya bilebirlikte gidiyorduk. Hiç çekinmeden el ele girdiğimiz iç çamaşırı mağazalarındabana külotlar ve kadın çorapları alıyorduk. Bana oral seks yapmayıöğretti...artık birbirimizin her yerini biliyor, birbirimize epilasyonyapıyorduk. Justy bana oral seks yaptırmaya başlamıştı. Birbirimize yaptığımızanal-oral sekslerden harika tat alıyorduk. Bir dahaki sefere carben’ le bir
Türbanlı Karım Azdı
Slmlar karım harika bi kadındır,tesettürlü olduğundan değişik fantaziler hep ilgisini çekmiştir.O kadar güzelki onu her gece siksemde doyamıyorum.Bir gece onu sikerken,kulağına ii sikiyomuyum,ö götünede yarrak istermiydin die sordum ve daha bir iştahla sikişmeye başladı,evet eveeettt,siktir beni die inliyordu.O gece karımı sabaha kadar siktim.Sonra aklıma onu msnden tanıştığım insanlara siktirmek geldi ve bunu ona açıkladığımda gözleri sevinçten parladı,sen nasıl istersen kocacım dedi.Akşam msnden bikaç kişiyi ekleyerek karımla cam den sex yamalarını izledim,karım zevkle soyunmaya,kendini okşa
AZGIN LİSELİ BAKİRE 2
baktım saat 12 olmuştu yemeğe çıkanlar olduğu için öğle arası işyeri biraz sakin oluyordu, ne olacaksa olsun diye düşündüm tmm dedim serpile seni inlete inlete sikecem, amını yaracam dedim ohhhhhh dedi döndü bana aşkım dedi öptü beni, dudakları çok ateşliydi, bak dedi ben masanın altına gireyim dedi kimse göremez beni dedi ve masanın altına girdi azgın bebeğim, ben koltukta otuyordum o masanın altında benim yarrağı okşuyordu, onun ellerinin sikime değmesiyle sikim demir gibi olmuştu, serpil pantolonun üzerinden sikimi okşuyordu, sonra serpil yüzünü benim sikime sürüyordu, bu beni çıldırtmıştı,
GÖRMEDEN BİRBİRİMİZİ
merhaba sevgili arkadaşlar size 1 yıl önce başımdan gecen bu olayı anlatayım izmirde yaşadığım için arkadaş ortamım tam fırlamalarla dolu birgün ismail diye bi arkadaşım vardı polis onunla bi arkadaşımızın yerel bi radyosu vardı ve yanına gittik. misafir odasına girdikradyonun ve arkadaşım telefonla bi kızla konusuyordu. bende sordum dedimki kim bu kız kızlar 3 arkadaşmış ve evde yanlızla kalıyorlar dedi. ben olaydan hemenn bi plan çıkardım anında ve bunlarla tanısalım dedim. arkadaşım ise bana acele etme dedi ve biz zaten 3 e 3 olduk ve her birimiz ayrı telefonlarla konusyorduk. fakat bulusma
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/1332bb521e96a1a53654074a36fae160.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32