Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Dayımın Kızı
|ben şu an 18 yasında bir erkegim adim mert gecen yaz babamlarla köye gitmiştik dayım ların yanina dayımın bende 2 3 yas bu üyük bi kızı vardı... acıkcası onu merka ediyordum gittigimiz de bizi ilk o karsılamıstı bana sarıldı ve o andan sonra onu sik mek icin can atmaya baslamiştim ama bir tür lü fırsat ol muyordu bir gün annemler babmlar ve dayım esiyle tarlaya gittiler ... fısat bu fırsat diyerek ona onu sikmek istedigimi söylemeye kara vermiştim ama korku yordum mutfakta bulasık yıkarken arkasından sarlıp gögüslerini sıktım bana bagırmaya basladı am a ben hic orali degildim şalmarını i
abimin köylü karısı
selam ben edirneden murat sizlere gerçek bir anımı anlatmak istiyorum abartısız gercektir. biz edirnenin küçük bir küyünde yasayoruz, tam bir köy hayatı bizimkisi. hayvancılıkla ve topraklarla geçiniyoruz. Ben 19 yasında hiç sosyal yaşantısı olmayan sürekli hayvancılıkla topraklarla uğraşan biriyim. Babam annem abim yengem ve birde 2 yasında yegenımle birlikte yaşıyoruz. Abim iş gereği istanbula çalışmaya gitti. yaklaşık 8 ay falan oldu gideli ve hiç izin dahi kullanamadı 8 aydır gelemedi yani. Benim hikayem yengemle geçti. Yengım balık etlı kalçası dolgun göğüsleri iri güzel bir bayandır. ben
Bukadarıda Olmuş
sizi bilmem ama duyduğumda adeta şoka girdiğim ve o günden beri aslaunutamadığım bir hikaye yazacağım size. erkak arkadaşalrımdan biri belekteki birotelde çalışıyor, almanyadan gelen biri tekerlekli sandalyede olan bir çiftenbahsetti. kısa sürede kurdukları ilişi ile kendisinide aralarına almışlar.yardım etmek için yaklaştığı bu çiftten unutulmaz akla gelmedik şeyler öğrenmiş.ve artık beni hiç birşey tatmin edemez diyor. bacakalrını hisstmeyen kadınıkollarından ve bacaklarından tam açarak bağlamışlar, odada bulunan herşeyi tam10 saat süre ile kadının amına sokmuşlar, kadın dealarca zevk almış
Hayatımda Görmediğim Yarağı Ağzıma Aldım
Slm ben 18 yaşında bir kızım elazığda oturuyom birgün okulda tenefüse çıktık ozamanlar sevgilim vardı ama çok yakışıklıydı ama canım çok istiyodu zaten derste sexs le isgili konuştuk arkadaşlarla kızlarla sevgilimin dudaklarına bakarken birden baktım ki sevglim benim bacaklarıma bakıyo hemen ayıktım tabi bunun koluna girdim ve yürüyerek bodruma doğru gittik sevgilimle yanlız kaldım sonra ben dayanamadım ve sevgilimin dudaklarına yapıştım öpüştükten sonra soyunduk tabi beni o soydu bu arada ammım çok ıslanmıştı daha sonra sevgilim ammımı yaladı bendayanamadım çok korktum ama sok sok sok diye ba
Üniversiteli Kızlar
ÜNİVERSİTELİ KIZLAR Herkese merhabalar adım Tarkan 1.85 boy yeşil göz ve sarışınım çevremdeki herkes çok yakışıkLI olduğunu sık sık söylerler ve hazsız değiller çünkü çok yakışıklıyım bir mankenlik ajansından mankenlik teklifi bile aldım ama kabul etmedim her neyse buraya ilk defa başından geçen bir olayları yazacağım bu olay 2005 yazında ve kışında başımdan geçti Ben Yalova da oturuyorum bulunduğu semt şehir merkezine biraz uzak olduğu için fazla kalabalık değil.oturduğumuz apartmanda ailemle birlikte yaşıyorum yaşım ise 22.Apartmanda 4 katta oturuyoruz 3 üncü katta oturan komşular
Evlilik
|selam ben 20 yaşındayım iki senedir bi kızla cıkıyordum yani ayrılıp tekrar cıkıyorduk kız biraz orospuydu birgün yine cıkmaya başladık evlerindeydim kimse yoktu seadce biz vardık bana tecavüze uğradığını anlattı ve durumumuzun ne olucağını sordu beni böyle kabul edipedemeyeceğini sordu bende ederim ama bende sen sikicem dedim tamam dei sani herşeyi önceden planlamıştı son kabul etti ve bunu öpmeye başladım elerimle soyuyor ve öpüyordum sonra soydum oda beni soymuştu ikimizde çıplaktık sonra amını yalamaya başladım sonra göğüslerini ve sikim artık onun amındaydı sıcakbi garajdı sanki üçde boş
Yurdun Banyosunda
Yurdun Banyosunda Ben 22 yaşında İstanbulda üniversite son sınıfta okuyorum. Anlatacağım olay 2 sene önce üniversitenin yurdunda gerçekleşti. 5-6 seneden beri tüysüz erkeklere ilgi duyuyorum. Ancak pasifim. Anlatacağım olayın kahramanı da bizim okulun Genetik bölümüne öğrenci değişim programıyla gelmiş 1982 doğumlu Avusturyalı bir öğrenci. Adı Jens`di. 1.80 boyunda tam benim istediğim gibi tüysüzdü. Suratında hiç tüy yoktu bacaklarında ise çok hafif sarı tüyler mevcuttu. Beni çok kışkırtıyordu. Atletik de sayılabilecek bir yapısı vardı. Göğsü de pasparlaktı. Bir cuma akşamı herkes 29 ek
Jigololuğa Başladım
Slm ben can hatayın antakya kentinde oturuyorum ben bir jigoloyum bu işe lisede başladım gittiğim bir gece kulubunde olgun bayanlar vardı bayağı hoş ve güzellerdi konuşmalarından hristiyan oldukları belli idi bizim buralarda çok vardır ama önemli değil hangi dinden oldukları bayan olması yeterli bende o aralar sex e aç bir insandım onlara bakıp bakıp duruyorum aralarından biri onlara baktığımı fark etti ve bana göz kırptı nehaber gibisinden bende içkiyi işaret ettim oda gel yanımızda iç filan diyordu ben tereddüt içerisinde kaldım hiç tanımadığım insanlarla oturmak pek mantıklı gelmedi ama şa
Karisni Siktim Gercek
Karısnı Siktim (gercek) Ben 185 boyunda 75 kiloda esmer yesil gozlu biriyim.... Bir gun eve yeni gelmistim ve mail adresimi kontrol ederken (ismini degistiriyorum) nebahat isminde bir kadinin mailini gordum ve benim hikaye sitesinden yazimi okudugunu ve etkilenip kocasi ile konustuktan sonra yazmaya karar verdigini soyledi. Nebahat 1.71 boyunda ve 41 yasinda bir kadindi neyse dogrusunu soylemek gerekirse sasirmistim neyse bende cevap verdim mailine ve tanismak istedigimi soyledim ve 2 hafta sonra benden resmimi yollamami istedi ve ben de yolladim beni yakisikli ve cekici buldugunu soy
Teyzoşum
merhaba ben size bu yaz teyzemi nasıl siktiğimi anlatacağım.okullar kapandıktan sonra teyzem van dan bize gelmitişti teyzeme küçüklüğümdenberi hastaydım ama hep ona açılmaya korkardım.size teyzemden biraz bahsedeyimteyzem 165 boyunda kumral yeşil gözlü biraz küçük göğüsleri olan 30 yaşlarındabir afetti kocası ise çok tipsiz bir adamdı zaten hep hayret ederdim teyzem bunanasıl veriyo diye.teyzemin geldiğinin ertesi haftası teyzemle deniz bisikleti kiralayıp 2 kişiaçılmıştık.teyzem yüzme bilmediği için yanlız kalmıştı ve ben de onunla bisikletkiralayıp açıldık.teyzem benim onu yanlız bırakmayıp
Üvey Kardeşimi Otobüste
Merhabalar ben kerim başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim üvey kızkadeşimle uzun bir süre görüşmemiştik ben onu unutmaya başlamıştım ama uzun zaman sonra karşılaşınca ben çok şaşırmıştım çünkü karşımda mükemmel bir hatun duruyordu üzerinde bir badi vardı gögüsleri tamemen blliydi altında diz üstü siyah bir etek mükemmel ötesiydi onu görür görmez benim organ kalkmaya başlamıştı kısa bir konuşmadan sonra onu kahve içmeye evime davet ettim beraber oobüse bindik otobüs tıka basa doluydu onu önüme dogru aldım otobüs hareket ettikten sonra ufak ufak sürtünmeye başladım onun nasıl bir tepki ve
16 Lık Orhun
Selamlar,ben 19 yaşında 179 boyunda kumral fazla yakışıklı olmayan birisiyim.adım sedat ben aktif bir sikici değildim.evimizde internet vardı.ve devamlı sanal alemde sex yapardım.ama bir gün canıma tak etti. mahalleden babamın bir arkadaşının çocuğu olan orhun gözüme ilişti.orhun da iyi bir şekilde bilgisayar bilirdi.ben orhuna dedim ki:orhun gel ben bir oyun aldım oyunu kuramıyorum,bana yardımcı ol .orhunda tamam sedat abi 10 dakikaya kadar geliyorum dedi.ve ben eve çıktım bir gay sex kanalı açtım ve simge durumuna küçülttüm bekliyorum tabi benim ki de yerinde durmuyor.neyse baktım kapı çaldı
Komsum Ibrahim Abi Oglu
Komşum İbrahim Abi Oğlu Ben 21 yaşında 175 boyunda 75 kiloda atletik vücutlu üniversite öğrencisiyim istanbulda yalnız yaşıyorum Ben üniversiteyi kazanınca okula yakın olsun diye okula yakın bir yerde ev tutup yalnız yaşamaya başladım.Apartmana ilk taşındığım gün benim dairemde otura ibrahim abi bana çok yardımcı olmuştu ibrahim abi 51 yaşlarında 180 boyunda iri yapılı kıllı saçları hafif kır olan yakışıklı bir adamdı. İbrahim abiyi ilk gördüğümde içim bir hoş olmuştu neyse ben daireme yerleştim bu arada ibrahiimle samimimiyeti ilerletmiştim devamlı bana geliyor oturup konuşuyor
Benim Herşeyim
Slm ben banu 22 yaşındayım sıze yaklaşık 4,5 ay önce yaşadığı bir ilişkimi anlatmak istedım . Ben haftata sdonu için kız arkadaşımla birlikte alışverişe gitmek için pazartesinden hafta sonunu kendımıze ayırmıştık.pazar gunu eldı çatı.saat sabah 10 civarıydı serpil benı almaya geldı serpıl ise 36 yaşında .Alış verişimiz öğlene doğru bitti pek fazla uzun sürmedi zaten ben eve gidecektimki serpil eve davet etti bende kıramadım gıttık .serpil yıyecek birşeyler hazırladı yedıkden sonra kendısıne aldığı gece elbisesi ve yeni iç şamaşırlarını denemek için odasına gitti bende lavaboya gıttım ki k
Okul Aşkı
OKUL AŞKI  Sitede yazılanları görünce cesaretimi topladım ve ben de başımdan geçenleri yazmaya karar verdim. Oğlumun veli toplantısına gitmiştim. İlk gittiğimde toplantıda benden başa erkek yoktu. Velilerin hepsi bayandı. Biraz çekinmiştim. Herkes bayan olunca bir garip olmuştum.Öğretmen velilerin hepsi tam gelmediği için toplantıyı henüz başlatmamıştı. Önümde oturan veli bana doğru dönüp katlanmış bir kağıt uzattı. Şaşırmıştım. Kağıdı alıp açtım. Telefon numarası yazıyordu.Beni istediğin zaman arayabilirsin diye bir not da düşülmüştü. Toplantı başladı ben bayanı düşünmekten toplantıya k
Minibüsdeki Kadın
|selam arkadaşlar ben sekse düşkü birisiyim herzamanki gibi bir sabah işe gitmek için araba bekliyordum her zaman kalabalık araçlara binmeyi severdim minibüs geldi içerisi tıklım tıklım doluydu hemen bindim ve kapı dibindeydim ama hiç bir bayan görememiştim iki durak sonra şöför durarak ikitane bayan yolcu aldı ve ben çok sevinmiştim ve yolumuza devam etmeye başlamıştık kadının biri tam önüme geçti yüzü bana doğru doğru dönüktü sarışın 28 yaşlarında mini etek giymiş altındahiç bişey yoktu kadını kesiyordum ve elimi kapının demirine koydum kadın kendini geriyo doğru çekti ve arkasıbı bana dön
Teyzem Annem Ve Ben
Slm ben teyzeme aşık birisiyim.oldum olası onu istiyorum :D ve direkmen hikayeme geçmek istiyorum benim adım burak bir tatil günü pazardı galiba yine benim teyze olu sevgilisiyle buluşmuş eve giderlerken kzın annesi bunları görmüş ve kavga çıkmış işte ve bize geldiler sonra bıraz abimle oturup gittiler.akşama doru telfon çaldı ve arayan teyzemdi kızın annesi babasıyla konuşmaya gideceklerini bizimde gelmemizi istedi bizde tamam dedik.gittik kızın babasıyla babamgil kavga yapcaktı azkalsın kalktık eve geldik.tabi babası tehtidler savurmuştu ve babası kızıda teyze olunuda yaşatmıcanı sölemişti.b
Sewgilimin Mükemmel Büyük Siki
Mrb hemen konuya girmek istiyorum bigün sewgilimin ewine gitmiştik ben odada otururken içeri gitti we sadece boxerla geri geldi yanıma oturdu konuşmaya başladık brz konuştuktan sonra iyice yaklaştı we öpüşmeye başladık beni soymaya başladı sadece kilodum kaldı kilodumun üstnden amımı okşamaya başladı bi yandanda göğslerimi yalıyordu bende onun boxerını çıkartıp sikini emmeye başladım taşaklarını yalamaya başladğmda kendnden geçti resmen inlemeleri beni deli ediyodu snra sikini amıma sürtmeye başladı amımı parmaklıyordu sokmasını istyrdum ucunu sokup çıkarıyordu sonunda bikerede hepsini soktu h
Taksit Yerine Am Siktim
Taksit Yerine Am Siktim herkese selam benim başımdan geçen olay bir alacak verecek meselesinden yatağa kadar giden bir olay. bizim mobilya satan bir mağazamız var bizden mobilya alıp ödemeyen bir bayan müşterimiz vardı 3 ay gibi bir zamanda borcunu getirmiyordu ismini vermiyeceğim ona bahar diyeceğim. sizlere biraz bahardan söz edeyim bahar yeni evli kapalı bir bayan olup pardesüsünün altındaki elbiseler çok seksiydi. hele birde dudaklarına sürdüğü o kırmızı ruj beni yiyip bitiriyordu.bazen bize gelir parayı veremeyeceğini söylerdi. bir ay sonrasına gün verirdi. ve böylece 3 ay geçmişti
Ne Oldu Anlamadım 1
Merhaba ben ankarada yaşayan dul bir bayanım benim başımdan geçen olay bundan dört sene önce yaşandı.Eşimden yeni ayrılmıştım tek başıma yaşıyordum bir gün akşam bayan arkadaşım bana kalmaya geleceğini söyledi.Akşam eve geldiğinde benim canım çok sıkkındı neyin var falan diye konuşmaya başladık;yanıma gelip oturdu bir elini omzuma attı bu şekilde beni dinlemeye başladı ben ağlamaya başlamıştım,göz yaşlarımı siliyor sırtımı sıvazlıyordu bir elini bacaklarıma indirmişti ben tabi safça hiç bir eyden şüphelenmeden konuşup ağlamaya devam ediyordum. Bacaklarımdaki eli hareket edip bacaklarımı okşama
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/e6eb0931cc4200741dd02d6f427fedcd.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32