Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
CANIM KOMŞUM
MERHABA BEN ALPER.İSTANBULDAN YAZIYORUM.YAŞADIGIM HIKAYE IZMIRDE YASANMIS GERCEK BIR HIKAYEDIR.1998 SENESINDE GECTI HIKAYEM.OTURDUGUM EVDEN BASKA BIR EVE TASINMISTIM.YENI TASINDIGIM EV GIRIS KATTA IDI.TAM KARSIMDA A... LAR OTURUYORDU.EVLI VE 1 COCUGU VARDI.BENDE EVLI VE 1 COCUGUM VARDI.BEN TASINDIGIM GUN DIKKATIMI CEKMISTI ZATEN.TASINDIKTAN 1 HAFTA SONRA HANIMI MEMLEKETE GONDERMISTIM.YALNIZ KALIYORDUM.AKSAMLARI EVDE CAMA OTURUYOR SUREKLI ONU IZLIYORDUM.DAHA SONRADAN ANLATTIGINA GORE ODA BENI IZLIYORMUS.DAHA SONRA ESIM GELDIKTEN SONRA KOMSULARIMIZLA TANISMA FIRSATI BULDUK.ARTIK SUREKLI GORUSUYO
Yaşlı Ev Sahibim
mrb ben altan 23 yasinda kibris ta bir universitede ogrenciyim. her zaman oldugu gibi chatteydim. birden Mr.Carisma diye birinden msj aldım. benimle olmak istedigini soyluyordu. o vakte kadar hicbir erkekle iliskiye girmemistim. benim isim hep bayanlarla (genellikle yasli ve kilolu bayanlarla gorusurdum.) carisma ya daha once erkeklerle iliskiye girmediigimi fakat denemek istedigimi soyledim. zaten son bir haftada kimse aramamisti. hikayeturk teki hikayelerden dolayı azmistim. x cafe (ismini vermeyeceğim) de bulusalim dedi. arabasinin rengini ve modelini soyledi. oraya gittigimde gelmemist
Asla Birakamadim
Asla bırakamadım selam ben ankaradan ilk kez yazıyorum bundan uzun yıllar once teyzemle beraber 15 yasında beraber olmustum daha sonra sürekli kadınlara ilgi duymaya başladım ama birtürlü birini bulamamıştım birgün işten eve otobüsle gidiyordum otobüs kalabalıktı tıkış tıkış arkamda bir kız vardı ama ben oralı deyildim birsüre sonra kızın bacaklarının bana deydini hissettim benden ses cıkmayınca kasıklarını popoma yasladı yine bende ses olmayınca elini popomo deydirdi ve bende yine sesyok busefer kıcımı okşamaya başladı ve ben hafifce arkamı döndüm ve gözgöze geldik adım serap dedim benim
Adım Daniela Ne Kadar Büyüğünü Içime Alabilirdim?
Ben Daniela. Sarışın, yeşil gözlü, portakal büyüklüğünde göğüsleri olan genç bir kızım. İsviçreli bir aileyiz. Zürich’te oldukça mutlu bir yaşantımız var. Okullar yaz tatiline girdiğinde her yaz olduğu gibi annem ve babamla çiftlik evimize doğru yola koyulduk. Bütün yol boyunca kitabımı okudum ve aksama doğru çiftliğe vardık.Evimizde sürekli yalnız kalan ve çiftliğimizin kahyası Veli amca bizi karsıladı, aksam yemeğimizi yedikten sonra yattık. Ertesi gün Veli amca ile çiftlikte gezdik.Aksam odama çekildim ve kitabımı okumaya basladım. Bu arada yan odadan inleme sesleri gelmeye basladı.Merak
Ilk Kez Annemi Siktim
O zmnlar 14 yaşındaydım orta sonda fakat arkadaşlarımdan farklı olarak çok büyük bi alete sahiptim çok kıllı büyük ve genişti annemle babam ayrı olduğundan dolayı annemle beraber yaşıyorduk annem ise o zmnlar 34 yaşındaydı o yaşlarda daha cinsellik yaşanmaya çok başlanmadığı için daha hiç bi kızı sikmemiştim ama bunun için ölüp bitiyodum banyomuzun kapısında bi aralık vardı ve banyo yapan kişi rahatlıkla gözüktüğünü farkettim bi gün; tabi o günden beri annem her banyoya girdiğinde ona bakmaya çalışıyodum bi gün annem evde yokken banyoya girip o aralıktan bakan birinin belli olup olmadığını den
Hayin Plan
Hayin Plan Artık götüm kaşınmaktan yırtılacak gibi olmuştu.Muhakkak birini bulup kendimi siktirtmem gerekiyordu.Ama bu birinin enfazla 17-22 yaşlarında olması lazımdı, hele birde ayakları şöyle 39-41 numara gibi küçük birini bulabilersem bir tüp çokokremi kesin o ayaklarda yalayarak bitirecektim takmıştım kafaya birden aklıma Mehmet geldi.O nu 3-4 senedir tanıyodum hemen telefon açıp ne yaptığını sordum evdeydi saat 16 00 gibi daha yeni kalktım diyodu.Hemen bana gelirmisin sana çok önemli bir şey söyleyeceğim dedim tamam abi gelirim dedi.Yaklaşık 2 saat sonra kapı çaldı baktım karşımda
Sinem
Sinem uzun zamandır sinem`e bir ilgim vardı. o yemyeşil gözleri,harika dudakları,en önemlisi de iri,beyaz ve yumuşacık göğüsleri ile karşı konulamaz bir kızdı... Bir gün 5 kız arkadaşımla sinemlerin evinde toplandık.Beraber film izleyecektik.Aynı benim gibi sinem`e hayran olan başka bir kız daha vardı..Begüm...O güne kadar birbirimizden gizli gizli kimseye çaktırmadan atta sineme bile çaktırmadan onu ellemeye çalışıyorduk begümle... Salona geçtik 5 kız arkadaş.Filmde bir ara sevişme sahneleri başladı ben direk ne yapsam da sinemin göğüslerini ellesem diye düşünmeye başladım.Bir da
Teyzemlerin Kolesi  4
Teyzemlerin kölesi 4 teyzem,teyzemin kızı ve komşusu duygu yenge ve kızı ben ve kardeşim suna yla istedikleri gibi oynuyorlardı duygu abla ve kızı tam birer erkek delisiydiler.teyzemler yaz geldiği için bir arkadaşı onu yazlığına davet etmişti kızıyla birlikte yazlığa gitmişlerdi.beni ve kardeşim sunayı komşusu duygu yengeye bıraktı 10 gün gelmiyeceğini söyledi. duygu yenge ne derse onun dediğini yapacağımızı tembihledi.duygu yengeyede dinlemezlerse istediğin cezayı ver dedi.daha teyzemler gider gitmez duygu yenge bana ve kardeşime küfürler hakaretler etmeye başladı.daha önceden hazırladı
ASLI ILE OZLEM
ASLI ILE OZLEM Ben 26 yasinda fetisist ve mazohist bir erkegim. Son 5 senedir abd`de yasiyorum. Turkiye`den ayrilmadan once uzun sure birlikte oldugum fakat ayrilmak zorunda kaldigim eski kiz arkadasimla ilgili bir olayi anlatmak istiyorum. Asli ile universite 2nci sinifta tanistik ve cikmaya basladik. Uzun boylu, kumral, oldukca guzel bir bayan kendisi. 38 Numara cok guzel ayaklara sahip. Iliskimiz cok iyi olmasina ragmen, ayaklarina karsi olan ilgimi anlamasi ve de bunu kabullenmesi neredeyse bir seneyi bulmustu. Fakat isin iyi yani, buna alistikca dominant yonu daha da ortaya cikiy
Emre`nin Bakımlı Ninesi...
Emre`nin Bakımlı Ninesi Arkadaşlarımla çok vakit geçiririm. Sürekli birbirimize gidip geliriz. Ama en çok da Emreler`e giderdim. O zamanlar liseye gidiyorduk. Okul çıkışı onlara gidip playstation oynardık. Emre`nin annesi ve babası o daha çok küçükken ölmüşler ve emre ninesiyle kalıyordu. Ninesi 55-56 yaşlarında vardı ama yaşıtlarına göre oldukça bakımlı bir bayandı. 1.60 boylarında, zayıf ve dolgun kalçalı bir bayandı. Bazen 31 çekerken onu düşündüğüm bile olmuştur. Yine birgün emre`yle oyun oynamak için onlara gitmiştik. Oyun oynarken Emre`nin ninesi Ayla Teyze sürekli pasta, kek, k
Apo Ve Ben Aslıyı2.....(MUTLAKA OKUYUN)
|merhaba biz apo veumut size daha önce hikayemizi anlatmıştık ama bu sefer iş çığrından çıktı günlerden bi gün benim ev dolu olduğundan aponun eve gittik ve aslıyı burda sikmeye başladık bağıra bağıra sikişirken (aponun ev boş babası işte annesi misafirliğe gitti) birden bire aponun annesi içeri dalıverdi bizi görünce çığlık atmaya kalkıştı ama ben hemen ağzını kapattım ve apo aslıyı sikerken bende aponun annesini sikiyordum annesinin amı çok taze idi sonra yer değiştirdik bu sefer ben aslıyı benim 19 lukla sikiyodum sonunda heepimiz boşaldık ve banyoya girdik ama bu bize yetmemeişti ve bu sef
Teyze kızını siktim
Slm ben Kaan.17 yaşındayım size kuzenimle yaşdığım ilişkiyi anlatacağım.önceikle ben 185 boy atletik bir vücuda sahibim.okulda yatmadığım güzel kız yoktur(övünmek gibi olmasın).birgün annemle kalkıp teyzemlere gittik teyzem çarşı düşkünü biri olduğumdan annemide alıp çarşıya gittiler.benle kuzenim evde yanlız kaldık.kuzenimle aram iyi olduğundan açık konuşurum ona karşı.kuzenim170 boylarında çok sexsi birisidir işte bu yüZden onu sikmel
O Ve Ben
Slm ben gogo ankara da bi apartmanda oturuyom 18 yaşındayım neyse başlim.bizim bi komşumuz var fatma teyze onunda bi oglu hakan hakan 5e gidiyo ve çogunlukla ödevlerini bana yaptılıyo yine böyle bigün bize geldi evde kimse yokdu ve ben azmışdım kapçaldı açdım ve oydu aldım onu içeli ödevimi yaparmısın dedi bende tamam ama şartım var dedim ne dedi dedim tamam sonna söylelim dedim ödevi yaptım benim odada idik üstümde picona vardı kapıyı kitledim ve sikimi çıkartdım ne oldugunu şaşıldı ne yapıyosun dedi ben de hiç acımıcak dedim kaçmaya çalışdı ama yakaladım sikimi agzına verdim ısılmaya çalışd
Hayaller Gerçek Oldu
Merhaba ismim Murat.Evliyim.Eşimin bir arkadaşı vardı.Biz flört ederken yalnız olduğu için sık sık bizimle gezerdi.İlk zamanlar ona karşı birşey hissetmiyordum.Bir gün bu kızı askılı ile gördüm ve o andan itibaren arzulamaya başladım.O ise farkında bile değildi. Ama her yanımıza geldiğinde vücudunda gezinen gözlerimi hissetmeye başladı.Neyse biz evlendik.Bizden 2 hafta sonra da o evlendi. Benim yine hiç aklımda yokken bir gün bize uğradı.Evde eşim de yoktu.Biraz sohbet ettik.Gitmeye hazırlanırken lavaboya gideceğini söyledi.Hiç cesaret edemem ama delikten gözlemeye başladım.Eteğini kaldırdı.Al
Datımın Karısı
Mrb bu sıteyı ılk gordum ve yenı sıze tek anlatıyorum ben 22 yasında unıversıte okuyan bır ogrencıyımm bundan 5 yıl once olmus olan dayımın karısına ılgı duyuyordumm onun kız kardeslerı vardı benım onlarla olmamı ıstıyordu ancak onun kız kardeslerıı benım ısteklerıme cvb veremıyorlardı ben sıkmek ıstıyordum onlar sadece sewısmemızı ıstıyorduu neyse durumu yngeme anlattım yengem bakarız bır caresıne dedı sankı ben varım dıye cvb verıyordu bana yengem ırı goguslu tombul kalcaları vardı cok sexsdıı benı cok tahrık edıyordu bır gun dedım yenge beraber porno ızleyelımmı dedım oda ewet dedı basladı
Cok Harikaydi
Çok Harikaydı mrb sizinle ilginç bir hikayemi paylaşmak istiyorum,chetleşmeyi hiç sevmem birgün canım çok sıkıldı geyigine giriyim dedim ayla isimli bi kızla chette tanıştım 10 gün chetleştik yüz yüze görüşmeye karar verdik.ve buluştuk görünce çok hoşlandım 180 boyunda sarışın renkli gözlü mükemmel bi kızdı cafeye gittik gözümü ondan almaıyordum oda bana sexi sexi bakıyordu benim alet dimdik olmuştu biraz muhabbet ettikten sonra ona istersen sana çalıştıgım magazayı gösterbilecegimi söyledim önce çekinir gibi oldu sonra kabul etti yolda yürürken elini tutmak istedim ve kabul etti magaza
Bekçi Köpekleri
İnetrnette hayvalarla sex olayı baya dikkatimi çekmişti . neyapıp etmeli bende denemeliydim. ama nasıl olacaktı. büyük şehirde olmanın vediği sıkıntı . bir gün bir arkadaşımla biraz içtikten sonra konu karı kız oldu. ben ona bak gülmeyeceksen san birşey diyecem dedim ne dedi . ben hayvanlarla olan sexse merak sardım dedim. ee navar bunda dedi. yok birşey dedim ama nasıl olacakki dedim. kolay dedi. meğer kendiside zaten yapıyormuş. kalk gidiyoruz dedi. onları yazlıklarına gittik yolada anlatı onların . yazlıklarının bekleyen bekçi köpelerinin ikisi dişi biri erkekmiş istediği zaman gidip bekçiy
Gece Yarısı
Herkese selam.ben manavgatta 5 yıldızlı bir otelde çalışıyorum.mutfak bölümündeyim. o gün gece saat 4`de işe başlayacaktım.lojmanda kalıyordum.bir odada 2 arkadaş kalıyorduk.gece uyandığımda bir duş almak istedim.arkadaşım ali uyuyor sandım ama uyumuyormuş. ben çırılçıplak bir şekilde banyoya girdim.suyu açacaktımki arkamdan bir el o yuvarlak götümü tuttu ve hemen döndüm baktım.bu aliydi.kalmış sikini bana doğru uzatınca bende dayanamayıp ağzıma aldım.öyle bir emiyordum ki zevkten bayılıyordu.bir anda beni ters çevirdi ve suyu açarak götümü sabunladı.o kadar güzel sabunluyordu ki anında doma
Babam Bana Atladı
Merhaba ben duygu. 18 Yaşındayım. Babam bana 1 seneden beri tacizde bulunuyor. Ailemden korktuğum için bunu kimseye söyleyemedim. Rahatlamak için buraya yazıyorum. Ben üniversiteye hazırlandığım için dershaneye gidiyorum. Giyim tarzım sanırım birazcık seksi. Otobüslerde filan genellikle tacize uğruyordum zaten ama babamdan beklemezdim. Bir gün annemle 16 yaşındaki erkek kardeşim ve ben halamlara gittik. Halamlar istanbulda oturuyor. Biz ankarada. Ben 3 gün sonra geri döndüm çünkü haftasonu sınavım vardı. Bbamda evdeydi. Eve girdiğimde babamın altında boxer vardı. Kapıyı açıp bana güldü
Es Cinsellige Ilk Adim 2
Eş Cinselliğe İlk Adım -2- Mahallemizdeki 4 erkek, 2 yıl boyunca beni haftada en az iki kez sikiyorlardı. Artık kendimi bir erkekten çok kadın gibi hissediyor, sevilmek, okşanmak, birilerine zevk vererek önemsenmek hoşuma gidiyordu. Babamın tayininin çıkmasıyla başka bir şehre taşındık. Artık erkeksiz kalmıştım ve kimseye güvenmiyordum.Dolayısıyla da açılamıyordum. İlk zamanlar bunun benim için kurtuluş olduğunu düşündüm. Belki bundan sonra normal bir erkek olup, bu dürtülerimi yok edebilirdim. Ama nafile. Evde yalnız kaldığım zamanlar annemin geceliklerini giyiyor, aynaya karşı domal
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/2f8e1f0bf47c1365cc153b50b1f0d08a.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32