Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
DAYI KIZI
 merhaba burdaki bütün hikayeleri okuyorum ve gerçekten çok iyi hepsi  size başımdan gecen bir oalyı anlatıcam .dayımlar yurtdışından gelmişdiler karısı ve kızıda gelmişdi kızını en son gördüğümde ufacıkda şimdi geldiğinde isi kocaman bir kız olmuştu hiç kötü gözle bakmadım ona bir gece ben izin alarak erken yattım oda bende yatıcam dedi çünkü sabah ev aramaya gidecektik daha sonra ben soyundum bir iki dakka sonra oda geldi.ben nasıl türkiye beğendinmi dedim evet dedi.Daha sonra yataklarımız yanyanaydı ben elimi yatağını içine uzattım ve omuzunu elllemeye başladım daha sonra ilerleme
Atesli Kadin :)
|Selam Ben aLaNYa dan BerK Size Anlatacagım Olay Tamami iLe Gercektir iNanmiyorsanız e mail Yazin Bana :) Neyse Sözü Uzatmadan Hikayeme Geceyim Ben 1.85 Boylarında eLa Gözlü Cewrem de Cok Yakısıklı Denilen Bir Erkeyim Tabiki Herkez öle Der Onlarin Düsüncesi Neyse 1 Gün Bizim Eskiden Tanıdıgım Abinin Yazlıgın a Gittik Bizi Karsılayan eSi iDi Hojgeldin yakısıklı Dedi :) Hokbulduk Dedim Ama Benim Gözlerim Göyüslerinin Catallarında iDi Tokasi Elindeydi Düstü Yere Egilip Kalkarken Gördük Bizim Piton Kalkti Hafiften Gülümsedi Capkin Cocuk Seni Diye Bende Biraz Utandım Bizim oKTay Abi Nerede
ASANSÖRDE
|SLM millet size bi hikayemi anlatmak istiyorum kısaca ben 17 yaşında bir gencim otelde gececi olarak çalışıyorum bilişrsiniz artık oteller kalamk için deil sikişmek için çalışıyo yani seyyar kerhane bizimde otelde de tabiki bi kaçtene oruspu wardı ama ben onlarla fazla ilgilenmezdim bi gün böle kat temizligi yaparken bi kız geldi resepsiyona böle benim yaşlarda ama yaşı tutmadıgı ve kimligi olmadıgı için resepsiyon yani bulut abi dedigim şahıs bunu otele almadı aradan bikaç dakka geçti kapının önüne çıktım baktım o kız hala orada duruyo ve sanki aglayacakmış gibi bana bakıyodu yanına gittim
Komşumun Karısı Songül
Merhaba bende sıksık bu siteye girer ve hikayeleri okurdum ama şimdi size kendi hikayemi yazacagım. Ben yanlız yaşıyorum bekar bir gencim yaşım 24 ve sex olmadan yaşayamam. Benim oturduğum yer müstakil 500 metre kadar ilerimizde bir aile yaşıyor kendileri hemşerim olur, karısı 32 yaşında sex için yaratılmış bir afet yürürken bile insanı kendinden geçirir.İlk zamanlar evlerine davet ettiler ve ben utana sıkıla gidiyordum daha sonra hatunla samimileştik ve kocası ile arasının iyi olmadığını anlattı kocasına kendi istegiyle siktirmiyormuş; kocası zorla sikiyormuş. Tabi ben bunu duyunca bütün dikk
BAKİRE SERAP
Selam sizlere yaşanmış bir hikâyeyi anlatmak istiyorum. Olay üniversitede geçti. Sınıfımızda çok tatlı bir kız vardı, adı serap, vücut ölçüleri harikaydı. Onunla ilk görüştüğümüzde sanki elektrik almış bir şeyler hissetmiştim. Sınıf arkadaşlığımız sonradan dostluğa dönüştü, o zamanlar onu çok beğendiğim arzuladığım halde nedense çıkmayı sanki dostluğumuza zarar verir gibi bir düşünceyle denememiştim. Ama samimiyetimiz iyice artmış benim bekâr evime gelip gitmeye başlamıştı hatta bazı geceler bende kalıyordu ama aramızda bir şeyler olması söz konusu değildi. Her şeyden öte birbirimize çok güven
Kızlar Ve Anaları
selam ben berlinden ilhami 34 yasindayim bundan 10 sene kadar öncepanayirda iki kardesle tanistim abla kardes necla ve yasemin,ikiside tam fettanyarak hastasibeni evlerine davat ettiler. gittik bunlar hemen bir porno kaset koydularseyretmeye basladik yasemin sikimi cikardi yaliyor kardesi neclada amini actibana yalatiyor. ama bende korku ya annesi babasi gelirse neyse amin kokusundanonlari unuttuk yasemini altima aldim yaragui soktum neclada kardesinin agzinaamini getirdi yalatiyorben kocaman yaragi soktukca yasemin bangil bangilsallaniyor ablasiyla yer degistirdiler ben yalamaktan islanmis am
Sekreterim Nazlı
Yaşım otuzüç, üniveriste bitirmiş, yakışıklı biriyim. Çalıştığım işyerinde genel müdür yardımcısıyım. Mesai arkadaşlarıma sadece iş arkadaşı olarak bakan ve bunu prensip edinmiş bir yöneticiyim. Ancak sekreterim olan Nazlı boşandıktan sonra bana olan tavırlarını değiştirdi ve bende ister istemez onunla ilgili fantaziler kurmaya başladım. Nazlı oldukça güzel 30 yaşında esmer güzeli bir hanım, benim dikkatimi en çok çeken yeri ise kalçaları olmuştur. Akşamları mesai bittikten sonra kalıp çalışmayı severim, ama o da artık beni beklemeye başlamıştı. Bu bekleyişler aklımdan kötü şeylerin geçmes
Canım Annemle - 8
Canım anneciğim hayat bu kadar güzel miydi biz mi yeni öğrendik. Bu kadar yıl boşu boşuna yaşamışız. Hayatımız ne kadar harcanmış, ne kadar kadersiz geçirmişiz. Hadi ben kendimi tatmin ediyordum, ya sen 12 yılı yaraksız nasıl geçirdin. Ne yapayım, senin adını, çevreni düşündüm, sana bir laf gelsin istemedim. Teşekkür ederim canım annecigimmmm. Bundan sonra senin her istediğini yapacağım, senin kölen olacağım, sik dediğin yerde sikecek, domal dediğin yerde domalacağım ki beni sikebilesin. Hoşuna gitti değimli seni sikmem, kucağıma oturup gözlerimin içine bakarak o yarağın üstüne oturmak, içinde
WEB.MUAJC
Hikayeyi Gönderenin Adı : Hikayeyi Gönderenin Mail :
Almanca Hocas Ile
Almanca hocas ile slm sizlere bir ay önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.bn lise 2 ye giden bir öğrenciyim.bi gun almancam kötü olduğu için hocayla ders çalışmaya teklif ettim hocada okuldan sonra çalıştırırım seni dedi.ama hocayı görseniz tam bir afet dehşet bir karı adı da nilay.neyse akşam bn okulda kaldım hocanın yanına gittim. hoca gel boş bi sınıfta çalışalım dedi.boş bi sınıfa girdik o ders anlatmaya başladı bn ise minisinden bacaklarına bakıyordum.tabi bnim mal taş gibi oldu.hoca da farketti istiyosan bitirelim dedi bnde hiç bozuntuya wermeden tmm dedim we ayağa kalktım ve
Nasıl Tecavüz Ettiler
Nasıl Tecavüz Ettiler yeni erkek arkadaşımın evine gittiğimde onunla yatmayı düşünmüyordum cünkü bakireydim.ama ben sarhoş olunca kontrolumden çıktı.koltukta gözlerimi açtığımda onun yanında bir kisi daha vardı.esmer uzun boylu cocugun elinde fotograf makinesine benzer birşey vardı.sonradan kamera olduğunu öğrendim.gitmek istediğimde beni engellediler. sadece tecavüz değil üstelik filme alıcaklardı.kalkmaya calıstım ama hiç enerjüm yoktu.verdikleri haplar dahada beter olmama neden oldu. sevgilimin elinde plastik vibratöre benzeyen bisey vardı. bacaklarımı ayırdılar.kameralı cocu
Eşeğin O Büyük Aleti
Merhaba ben 25 yasinda evli 1 cocuk anesiyim almanyada yasiyoruz kocam meyve tücari simdiye kadar kacamdan baska hic kimseyle sex yapmamisdim taki bundan 2 sene önceye kadar 2 sene önce izine gitmeyi düsünüyordük sonra kararimizi vedik ama köye gidecektik zaten temiz havaya cok ihtiyacimiz vardi neyse köyde birgün sabah erkenden kalktim daha herkes uyuyordu biraz bezeyim dedim ve gezdim birden amcamin ahirini gördüm ve merakla iceriye girdim iceriye girer girmez ilk gördügüm sey esegin kalkmis o büyük sikiydi cok etgilenmisdim ama bir türlü elemeye cesaret edemiyordum sonra eled
14 Lük Kızla Anal
Bizim apartmanda yöneticinin 14 yaşında Arzu adında bir kızı vardı.Benden matematik dersleri alırdı.Bir gün ders sırasında benimki sıcaktandan dikildi.Aklıma hiç gelmeyen kişi gelmişti.Evet Arzuyu sikmeliydim.İçeriye gidip ona dondurma getirdim.Dondurmaya uzanırken elini tuttum ve Benim de senden bir isteğim var dedim.Dondurmayı yedirdikten sonra şimdi sıra bende dedim.Ve dudaklarına yumuldum.Kendini geri çekti ve bunu mu istiyodun dedi.Evet dedim.Söleseydin ya dedi.Babası onu her akşam götünden sikiyormuş.Bende o zaman amını sikeyim dedim.Hayır dedi arkadan olacaksa olsun dedi.Tamam dedim ağz
İlk Kez
 Ben turizmle uğraştığım için yabancı bayanlarla mecburen sıkı fıkı oluyoruz neyse hikayeye geçelim.Geçtiğimiz hafta dışarı sigara içmek için çıkmıştım.Oarada kendi kendime hayaller kurup.zaman geçiriyordum. o arada karşı dükkana giren bayan birden gözüme takıldı ama evli oldugunu anladım kendi kendime onunla ilgili fanteziler kuruyordum. daha sonraları aynı dükkandan tekrar alışveriş yaptığını gördüm Onda acayip bir hava vardı. beni kendisine cekiyordu. dayanamadım bende dükkana sigara almakiçin daldım girer girmez gözgöze geldik.Ben merhaba dedim . hiçbirşey söylemeden gtti. ertesi gün
Yatılı Okuyordum
ve okulun sonları yaklaşmıştı . Hepimizi diploma heyecanı sarmıştı . Tatlı günlerin bitmesini hem istiyor hem de istemiyor gibi bir hal vardı herkeste. Hepimiz , yani sınıfta çakanlar hariç hepimiz hemşire olacaktık. Her türden çılgınlıklar yapılıyordu yatakhanelerde hatta bir keresinde tuhaf sarma bir sigara bile getirmişlerdi sanırım içinde başka şeylerde vardı normal sigara değildi yani . İçki falan rahatlıkla giriyordu yatakhanelere , yöneticilerde son günler diye pek ilgilenmiyorlardı. İçimizde güzel olanlarda vardı afetlerde vardı ee kırk üç kişiydik sınıfımızda bense güzellikte ortalard
cok kalindi zorla gecırdı arkamı dagıttı
merhaba herkese ben ist salim büyük yarrakları saatlerce yalamayı cok sevıyorum ve arkadan saatlerce cok kısı tarafından sıkılmeyı cok sevıyorum bırgün gene cok fena azdım ve aksaraya sınemaya gıttım herzamankı gıbı en arka koltuga gıttım oturdum sıkısın en güzel yapıldıgı yer orası cünkü pantolonumu ve kılotumu dızlerıme ındırdım bır elımle götümü bır elımlede vücüdümü oksamaya basladım ne zaman gıdersem devamlı osekılde oluyom cünkı sınemada ıkı kısı yanıma geldı bırı sagıma bırı soluma ıkısıde verdı elıme sonra agzıma ve arkama sırayla sıktıler ve gıttıler önde oturan bırısı benım sıkısımde
Kardesim Sedat
Kardeşim Sedat... Adım Sevcan. 24 yaşında, 173 cm. boyunda, 62 kilo, buğday tenli, siyah saçlı, dolgun vücutlu bir kadınım. seks yapmayı oldum olası çok sevdim. Bunda benden 3 yaş küçük kardeşi sedat’ın payı çok büyük. Geçen sene, Ağustos ayıydı sanırım. İnanılmaz sıcak bir gündü. Hazır evde kimse yokken, rahat rahat mastürbasyon yapmaya karar verdim. Uzun zamandır kimseyle sikişmemiştim. Aklım fikrim seksteydi. Duşa girdim, soğuk suyla bir duş alıp, üzerimdeki sıcaklığı atmak istiyordum. Dışardan gelen sıcaklığın yanında, içimden gelen sıcaklık daha ateşliydi. Sevişmek istiyord
Sikilmek Istiyordum
23 yasindayimbigün trende eve gidiyordum tam karsimda bir italyancocuk 25 yaslarinda biri oturuyodu ve acayip sexy vucüdü vardi hava sikacakti ve ben dügmelerimi acmaya basladim allahtan vagonda bizden baskakimse yoktu bende firsat bu firsat diyordum icimden ve canim zaten sik cekiyodubi kac haftadir sikilmemistim azmistimsonra oglana dönüp beni sikmek istermisin dedim neee dedi gülerek bende bidahatekrarlayip sikmek istermisin beni dedim tren durmadan bi yerde ve baskalarigirmeden bana girmeni istiyorum dedimsikini cikardi ve zaten kalkmisti yaladim hic durmadan agzima bosaldi sonra tangami c
Parti
Geçen yaz arkadaşımın evine kalmaya gitmiştim. Bir gece bana bir parti olduğundan bahsetti. Aslında partileri çok sevmezdim, sakin bir yer daha çok ilgimi çekerdi ama onu kıramadım. Fakat partiye giyebileceğim bir şey yoktu yanımda. Arkadaşım dert etme buluruz bir şeyler dedi ve dolabını açıp bana göre bir şeyler aramaya başladı. Al bak bu olur diye elime avuç kadar bir şey sıkıştırdı. Ben kilo aldığımdan giyemiyorum sana olur sen giy dedi. Giymeyi denedim. İnanılmaz dardı, göğüslerimi sıkıyor, kalçalarımı iyice ortaya çıkarıyordu, derin göğüs dekoltesi dolgun göğüslerimi açıkta bırakıyordu ay
Anahtarımı Unutmuştum
Bir akşam iş dönüşü gördüm ki anahtarımı iş yerinde unutmuştum sevgilimin gelmesine daha bir saat vardı. Ne yapacağımı düşünürken yan tarafa yeni taşınan komşu kızı asansörden indi bana iyi akşamlar diledi. Durumu ögrenince beni içeriye davet etti. Çok cana yakın ve güzel bir kızdı. Ben bile vücudunu beğenmiştim. Kadın gözüyle de olsa vücudunun seksi yuvarlak hatlarını fark etmiştim.Yatak odasında üzerini değiştirirken aynaya yansıyan görüntüsü muhteşemdi. Benim izlemem için aynaya dönük olarak soyunduğunu biliyordum. İç çamaşırı kullanmıyordu. Üçgen şeklindeki kahverengi kılları iç gıcıklı
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d1e43591585237895d1b5aa7a5b87d40.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32