Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Dayadim

Dayadım


Ben 17 yasında bir gencim. 31 Çekmeyi fazla sevmem. Bi kere kız arkadaşımın göğüslerini yalayıp ağzına verip sadece 20sn falan sikimi götüne sokacaktım ki kapı çalındı. Neyse kapıcıymış e artık sömüştü sikim hemde annesi arayıp çağırmıştı eve.




Neyse asılyazmak istediğim bu deildi zaten. Benim servisimdeki hostesi anlatcam. Hep kendimden büyük birini sikmek isterim çünkü onların vücutları daha güzeldir, göğüsler falan. Göğüsleri 95 fln ama bi kere önümde domalmıştı ve dayayamadım içimde kaldı. Kesin dayayacaktım ona. Ama o gün korktum anlar diye. Bide şöförün kızı ondan.




Neyse bu olay dün oldu. Bizim eve yaklaşıyoduk. Çantamı alıp ayağa kalktım o da küçüklerin çantasını fln alıcaktı. Bilerek arkasına sanki diğerlerine yol verir gibi erkenden gectim. Yavaşca sikim kalktı ve artık önüme geçmişti, sikim havadaydı. Üstündede dar bi pantolon vardı. Hostes ya öle pantolonlar fln giyiyolar üniforma gibi. Önüme gecti ve daha ben harekete geçmeden o geçti ama şans işte.




Sanki ayarlanmış gibi cocuğun çantasını almak için önümde domaldı ve araba fren yapınca resmen şaka deil sikimde kalkık olduğu içi pantolonda dar içinden belli oluo tanga ve götü sanki çıplak gibi yani yarığı görüorum. Bi anda götüne girdim. Benim amacım yavaşca sürtünmekti bi anda girince gaza geldim. Eveet tam şaşkın bakkalda altın kekin orda trafik tıkandı. kız önümde cantaları düzeltiyo ve domalmış dönüp bana pardon kusura bakma sıkıştırıyorum seni ama cantalarını hazırlamam lazım evlerinin önüne gelince arabalar arkadan korna calio demezmi.




Ben tabi önemli deil işini yap sen dedim. götü önümde değiyordum ama baskı yoktu. Hem hızlı hem yavaş şekilde dayadım göt deliğine dek gelmiş şekilde öle bi bastırıodum ki girdim resmen içine. Yavaşca döndü baktı bişi demedi, dewam ettim.






Kalçalarından hafifçe tutup...


Bi anda nefes alış verişine baktım terliyodu ama utangactı. Yani manken gibi deil ama güzel kızdı ve oda karşılık vermek isteyip veremiodu ölece kaldı. Bende bi dakka şöle gecicem diyip onu kalcalarından hafifce tutup yana cektim nerdeyse boşalacaktım.




Yavaşca kalktı bana döndü çantalarını verdi ineceklerin. Serviste herkes küçük bizden anlamıyolar söförde göremiyo bana dönü burun burunaydık. Aşağı bakınca kalkık sikimi gördü. Araba fren yapınca dudaklarıma cok yakın bi mesafeye geldi. Hızlı hızlı nefes aliyodu. Sikim bacaklarına değiyodu amınada yakındı. Göğüsleri öndeydi dayanamadım yanlışlık olmuş gibi elledim. Birbirimizin yüzüne bakıp kesik kesik nefes alıoduk. Eve geldi servis, onun önümden çekilmesi gerekiyodu cıkmam için. Arkasını dödü götüne yapıştım ve ilerledik inerken elini götüne sürttüm ve indik.




En komiğime gidende kız benden heralde 6-7 yaş fln büyük yada 5 yani. 1 Hafta sora kız bana seni sewiyorum dedi, konustuk ben sen benden cok büyüksün hemde sevglim var dedim. kızı bana arabada dayarken iyi oluodu dimi dedi. Ben nedicemi bilemedim tabi. Resmen içime girdin sikini içimde hissettim dedi o sırada biz müzik dersinden erken cıkmıstık arabalarda kimse yoktu. Ben bi anda sikimi acıp her yerine sürttüm o da götünü açtı bi kac sokuştan sora içine boşaldım ve bugün okula gelmedi.

  • Görüntülenme: 663
  • Tarih : 2008-08-20 02:40:32

Yorumlar

Bu Hikayeye Henüz Yorum Yazılmamış
Neden ilk yorumu siz yapmıyorsunuz ?


Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye