Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Deneyim Diye Buna Denir
Deneyim diye buna denir Sizlere yazalı epey zaman geçti ama arkadaşlar sağ olsun o kadar çok mail atıyorlar ki unutulmadığımı bilmek kadar güzel bir şey yok. Bir kere yaşadığım lezbiyen ilişkiden sonra cesaretim olmadığı için bir daha yaşamayı düşünmüyordum. Düşünmüyordum diyorum çünkü yaşadım. Galiba bu tutkuya bir kere başlandın mı bir daha bırakamıyorsun. Sigara gibi bir şey bu bırakmak istesen de arada bir gene bir iki kaçamak yapıyorsun. Eh bu kaçamağın nerede ve nasıl olacağı da belli olmuyor. İşte benim başıma gelen de bu oldu zaten. Okuduğumuz okulun uluslar arası öğrenci değişim
Tras
Traş Ben Teoman marmaristen Yazıyom.. Annemle başımdan gecen olayı anlatacam.. Bir Gun İş Çıkışı 23:30 gibi.. Gece eve geldiğimde annem beni çağırdı permatiğini alda gel tamam deyip permatiği getirdim senden ricam bana etek tıraşı yaptırman çünkü göbeğim engel oluyor görmeme olurmu dedim gel hadi ne var bunda dedi peki ama kimseye söyleme tamam gel hadi dedi sonra altındakileri çıkarıp halıya uzandı bende amının kıllarını temizlemeye başladım zaten beyaz olan kıllar bir kaç dakikada temizlendi bittimi diye sordu tamam ediğimde ise hayır bende sana etek tıraşı yapıcam dedi olmaz dememe k
Esime Yaptigim Plan 2
Selam arkadaslar ben selin kesin hatirlarsiniz ( esime yaptigim plan altinda ) sizlere yazmisdim ve devamini yazmak icin sizlere soz vermisdim, isde sizlere kaldigim yerden devam ediyorum. Clubde o kadar yarak yemisdimki halen doyamiyordum esim ise iki lokum gibi kadini sikdikden sonra kendini dinlenmeye cekdi ben ise amcigimi zapdedemiyordum halen yarak isdiyordu, hakan , nilay,selami ve ebru hep birlikde bara bir seyler icmek icin gecdik, inanin gotumun uzerine oturamiyordum o arada saka amacli selimin karisina donup kiz bu kocan cok fena inanki aciyor dedikce inadina gotumun dibine vu
Gece Karanlığı
Ben şu anda 24 yasında bir gencim şimdi size geçenlerde basımdan gecen bir olayı anlatacağım.bir gün aksam saatinde ınternette porno sitelerine gırmış zevkle porno resimlere bakıyor ve filmleri izliyordum. Bu arada aşırı derecede azmıştım ve bir kadın sıkmek için yanıp tutuşuyordum.Saat 22:00 falan olmuştu bende internetten çıktım ve eve doğru yola koyuldum evim ınternetten biraz uzak olduğu ıcın yürümem gerekiyordu.ben yolda yürürken porno sitelerindeki filmlerin etkisiyle sertleşen sikimi elimi cebime sokmuş okşuyordum.o Saatlerde ortalarda pek kimse yoktu artık öyle azmıştım ki kuytuda bir
Sürtünerek Boşaldım
Sizlere sıcak bir Temmuz günü başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. İ.E.T.T. otobüslerinden biri ile Akmerkeze gidiyordum. Otobüs oldukça kalabalık idi. İnsanlar neredeyse Üst üste yolculuk ediyorlardı. Arkalara doğru ilerlemeye çalışıyordum.Ama ne mümkün..Bir yere gelince takılıp kaldım. İyi ki de kalmışım.. Hiç aklımda yokken, otobüsün sağa sola salınım yapması ve de çukurlara girip çıkması sonucu, önümdeki tatlı bayanla oldukça temasta bulunmaya başlamıştık. Arkası bana dönüktü. Laf aramızda en sevdiğim pozisyondur. Askılı, çiçek desenli, pembe bir elbise giymişti. Etek kısmı oldukça kısa,
Ruhikizimbenim
MERHABA BEN İSTANBUL EYÜP İÇESİNDEN İSLAMBEY MAHALLESİNDEN YAZIYORUM.30 YAŞINDAYIM.20 YAŞINDA GENELEVE GİTMEYİ BIRAKMIŞ BEY OLARAK BUGÜNE KADAR HEP MASTÜRBASYON VE ORAL SEKS YAPTIM. AMA EN HOŞUMA GİDEN İSE ORAL SEKS. ÖZELLİKLE 28 YAŞINDAYKEN TANIŞTIĞIM 18 YAŞINDA BİR BAYAN ARKDAŞIM VARDI.ÇOK GÜZELDİ. ONUDA AYNEN BÖYLE AMA BAŞKA KANALDAN CHAT YAPARKEN BULDUM. 4 AYLIK MESAJLAŞMA DÖNEMİNDEN SONRA BULUŞTUK. O ALİBEYKÖYDE OTURUYORU BEN İSE EYÜP İSLAMBEY MAHALLESİNDE. TOPLAM 6 AY SONRA (4AYLIK MESAJLAŞMA DAHİL) BİRBİRİMİZİ ARZULAR HALE GELDİK. VE İLK ADIMI KIZ ARKADAŞIM ATTI.VE İLK KEZ CESARETİNİ TO
kocası yurt dışında ben yatağında
tekrar merhaba erotik-hikayeler.tk okuyucuları.size yeni yaşanmış güzel bir olay anlatmak istiyorum. geçen hafta sonu akşam 10 gibi evde çok sıkılmış hava almak için dışıraya yürüyüşe çıkmaya karar vermiştim.aslında sıkıntım azmış olmamdan kaynaklıydı.bütün gün çarşıda dolaşmış, açık saçık giyinen bayanlar yüzünden azmıştım.antakyada (hatay)yaşayanlar bilir :) neyse dolaşmaya çıktım ve ara sokaklarda geziyordum karşıdan elinde poşetleri olan ve yanında 2 tane çocuğuyla yalnız yürüyen bir bayan gördüm.bayanda uzaktan dehşet bir parçaya benziyordu.yaklaştığında göz ucuyla süzdüm ve bu kişinin ço
İlk Sex...
Şimdiden söylüyorum bu hikaye gerçek değildir.Ben Kendimi kız iç çamışırlarıyla ve elbiseleiryle kendii göstermeye bayılıyorum bir gün çok azdım ve bunu gerçekden yapmak istedim gay chat sitelerinden birine girdim ve buluşmak için evin adresini verdim kocam için iyi hazırlanmalıydım siyah tangamı giydim üstüne siyah ince kilotlu çoraplarımı siyah sütyenimi altıma bir mini etek üstüme bir bluz giydim makyajımı yaptım peruğumu taktım ve bekledim şarap çıkardım ve beklemeye başladım aşağaı kapının zili çaldı çok heycanlanmıştım kime dedim ve ismini söledi kapıyı açtım kapıyı diniyodum asansör
annemin yırtmaçları
slm aslında yazılan hikayelerin çoğu uyduruk ve yalandan ibaret ve ben size gerçek bir ensest hikayeyi yazıyorum.sene 2004 nisan ayı bahar yeni gelmişti ve her taraf cıvıl cıvıldı baharın gelmesiyle birlikte ben azmıştım 31 çekiyor porno filmler izliyordum ama bir işe yaramıyordu.ben 20 yaşında bekar ve esmer bir gencim biz iki kardeşiz ablam evlenip gittiği için ben evde yalnız takılıyordum babam annemden 5 yıl önce boşanmıştı ve annem 165 boyunda kızıl küt saçlı 52 kilo mami gözleri olan taş gibi bir hatundur annem 38 yaşında olmasına rağmen 20lik kızlara taş çıkartır... nisandan itibaren an
Dayımın Ateşli Kızıııı
|ben 20 yaşında 180 boylu birisiyim.Dayımın bir afet kızı var altlı üstü oturuyoruz ben kızı görünce sikim taş gibi oluyodu artık tek hayalim onu sikmekti dayımın kızı 90 60 90 ölçülere yakın mavi gzölü kocaman göğüslü kızdı.artık nem planlar yapıyordum kii bir yakın akrabanın düğünü yardımıma koştu ben yeşim kandırarak düğüne göndermedim artık kocaman apartmanda tektik şimdi bunu nasıl sikebilirim diye düşünürken yeşim film izleyelim dedi ben ona filmeleri gösteririken yeşim pornoları gördüü bu ne demeye kalmadan ben filmi açtım yeşim izlerken inlemeye başladı benim 20 liğe baktığıne anladım
Kadınlığı Komşumuzda Tattım-2
|evet kaldığım yerden devam ediyorum.. komşumuz boşanmış vede erkeklerden kaçıyordu ara sıra eve kız arkadaşları yatıya kalıyorlardı..şimdi onun kadınlardan hoşlandığını anladım bana üstüne bişey alda bana çıkalım dedi burda bu vaziyette yakalanma dedi bende üstüme annemim parüsessini vede kendi eşyalarımı aldım ve üst kata onun evine çıktık.. bana kendi kullandığı bi peruk getirdi be eşarbı çıkarttı..böyle dahada kadınsı oldun dedi dolaptan bira getirdi bardaklara koydu ve birer de sigara yaktık onun beni çılgınca arzuladığını hissediyordum..bana dahada yaklaştı ve beni öpmeye başladı öpmedik
Beni Köpek Yaptı
Lisedeyken 25 yaşlarında bir edebiyat hocam vardı.çok hoş bir bayandı.adı aliye idi.hep diz üstünde etek giyer ve bir masaya oturup bacak bacak üstüne atar ve dersi öyle anlatırdı.bizde tabiki direk bacaklara dikiz vaziyetindeydik. oda bunu bilir fakat kızmasına rağmen bu huyundan vazgeçmezdi. Yine böyle bir gündü. ben işi iyice abartarak gözlerimi hiç bacaklarından ayırmıyordum. Bunun farkına varmıştı fakat bana ters ters bakmakla yetinmişti.ders bitiminde öyle paydosuydu.herkes çıkıyordu, bana kalmamı kendisine yardımcı olmamı istedi.hemen kabul ettim. herkes çıkınca kapıyı kapattım ve yanın
Yengem Ve Annem
Slm lar siteniz süper diyorum ve hikayeme geçiyorum ben 23 yasşında ve pek yakışıklı deilim.Her kadına sex objesi olarak bakarım. Günlerden birgün annem yengen evde yalnız dayın iş tatiline gidicek diyince sevinçten uçtum ama belli etmedim giyindik ve gittik.Dayımların evi ormanda tek kurlulmuş bir ev arazi büyük yengeme gelince esmer 1,65 boyunda esmer kara gözlü süper bir kadındır geldiğimizde bizi sevinçle karşıladı sevindi flna açşam oldu yemek yedik ben şöyle etrafı koloçan ediyim dedim gezdim filan geldim eve aklıma fikir gelmişti hemen çantama aldığım uyku ilacını çaya karıştırdım ben
Kuzenimi amından doyasıya siktim
Merhaba arkadaşlar ben emre bundan bir ay kadar önce dayımın kızı pınarı siktim. Nasıl olduğunu hemen anlatayım isterseniz benim uyumam gerekiyordu çünkü gece işe gidecektim bir ara kapı çaldı kapıyı açtım ki pınar tam karşımda halam evde yok mu dedi bende yok gir içeri yarım saat sonra gelir dedim ve içeri girdi o günde üstünde deriden tayt gibi bir şey var üstündedi açık dekolteli kıyafet ne yapıyorsun falan filan derken benim uyumam gerek akşama işe gidicem ama uykum yok dedim o da bana istersen yanında yatarak beni uyutabileceğini söyledi ve bende istememez gibi yaptım ama içimde havayi fi
Melek Yengem
Ben 22 yasinda 1.82 boyunda esmer yakisikli bir gencim Babam veannemi Trafik kazasinda ben 15 yasindayken kaybettik bana ö günden beli abimleyengem bakiyor abim benden 13 yas büyük yengemle evlendiklerinde abim 26yengemse 24 yasindalardi. Ben bu gercekleri size anlatirken ben18 yasindaydim.Abim is dolaysi cok sik seyahate cikar yengem le ben yalniz kalirdik o nun icinyengemle ben cok iyibir arkadas gibi anlasiriz (yengem cok güzel sexi dir)amadaha sex konusunda hic bir sey bilmiyorum hic 31 cekmekten baska bir tecrübemyok abimin gene is gezisinde herzaman ki gibi arasira buldugum sex kitaplari
Karı Cılvelı Koca Parlak
|Karı Cilveli Koca Parlak Selam, oncelikle boyle guzel bir dergi cikardiginiz icin sizleri kutluyorum. Serkan ist 28yasindayim ve. Sizlere cok ilginc bir olay anlatacagim. Belki inanmayacaksiniz ama hepsi gercek. Siz hic grup seks yaptiniz mi? Ben yaptim. Hem de bir kari koca ile birlikte. Bir hafta sonuydu. Haftaligimi alarak meshur Arap Sukru Sokagi’na giderek bir restoranta oturdum. Amacim ufak bir raki icmek ve Iskender kebab yemekti. Az sonra istediklerim geldi ve kendime ziyafet cekmeye basladim. Biraz sonra tam yanimdaki masaya orta yaslarda bir cift gelip bana, “Afiyet o
PRENSES
-------------------------------------------------------------------------------- PRENSES Merhaba arkadaşlar uzun zaman olmadı bu siteyi keşfedeli. Tesadüf eseri ağabeyimin bilgisayarında buldum sitenizi ve karıştırırken bize de hitap eden bir kısmın olduğunu gördüm ve çok sevindim.Zevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında bu siteyi keşfettiğimde lezbiyen değildim ama yapmayı da çok istiyordum. Güzel bir kızdım ve erkek arkadaşım yoktu olmasını da istemiyordum. Lisede okulun voleybol takımındayım. Okulumuz Ankar
DAYIMIN KIZI
BEN 17 YAŞINDA MAWI GOZLU SARIN SEXE DUSKUN BIRIYIM OLAY BENIM 20 YASINDDAKI DAYIMIN KIZI ILE GECTI HİÇ ONUNLA ILISKIYE GIRECEGIM AKLIMA GELMEMISTI BU ARADA OZLEM BEN TATILE ONLARA GITMISTIM BEN WE ÖZLEM ABLA GECE GEÇ SAATLERE KDR OTURUP KONUSUYORDUK WE YAZ OLDUGUNDA KISA GECELIKLER GIYIYORDU WE BEN ÇILDIRIYORDUM Bİ GUN BEN YATIYORUM DEDI ISTERSEN SEN TV IZLE DEDI WE YATTI TV AYNI ODADAYDI SAAT 4 GIBI OLMUSTU ARTIK BAKTIM O GUZEL GOTUU KARSIMDA DURUYO KENDIMI TUATAMADIM WE ELLEMEYE BASLADIM YAWAS YAWAS BEN UZERINDEKINI ÇIKARMAYA BASLADIM BI ARA UYANIR GIBI OLDU AMA TEKRAR UYUMAYA GECTI WE O
Aci BiR SesLe IrKiLDim
Acı BiR SesLe İrKiLDim Selam Arkadaşlar.Ben BeRKe İzmitLiyİm.Size başımdan geçmiş muhteşem bir anı sizle paylaşmak istiyorum.Belki birgün sizde böyle olmak istersiniz.Evet dilerseniz hikayemi anlatayım. Bir yıl önce İzmitin bir kış günüydü.Her akşam yaptığımız gibi arkadaşlarla geziye çıktık hava o kadar soğuktuki nerdeyse her yerimiz donacaktı.Saat 12`ye falan gelliyordu evlere gitmeye karar verdik.Ama hava çiselediğinden dolayı ben otobüsle gitmeye karar verdim.Durakta beklerken otobüs geldi ve çok kalabalıktı.Neyse otobüse sıkış pıkış binmeyi başardım. Ayakta beklerken sağ tarafımd
Gökçe Ile Seks Deneyimim
Selam. Ben Onur Lise1 öğrencisiyim.Size bayramın üçüncü günü başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Bayramın üçüncü günü sabah kahvaltılık bişeyler almak için evden çıkmıştım. Alacaklarımı aldıktan sonra okulun en güzel kızlarından biri olan Gökçe ile karşılaştım.Gökçe ile aynı servisteydik ve muabbetimiz de baya iyi di, kızda da uzun zamandır gözüm vardı ama bunu ona çaktırmamaya çalışıyordum. Karşılaştığımızda canının çok sıkıldığını söyledi,bende ona hiç ciddiye almadan bizim evde kimse yok istersen bize gelebilirsin,birşeyler yaparız dedim.O da olabilir dedi ancak ben geleceğini hiç tahmi
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/e9930cf974d43148e76c577a0d557b9d.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32