Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Küçük Iyenim
Ben38 yaşında bir beyim askeerlige hazırlanırken ablam gile gider gelirdim 9-10 yaşında iyenim var hasibe cok tatlı bir kız kalçaları dolgun ama beli cok ince boyu kısa daha o yaşta küçük bir kadın gibi beni cok sever dayım gelmiş der hemen kucagıma oturur .ama rahat durmaz . o gece kıştı ablamların evi küçük oldugu icin ben cocuklarla yatacagım ama tek yatak serilmiş abla ben bununlamı yatacagım dedim soba yakmayalım beraber yatın dedi bende kızarak kabul ettim . niye kızdım çünkü iyen geceleri altını ıslatırdı hep .ablam dedi gece tuvalete kaldır işemez dedi tamam dedim yattık . uyku tutmu
O Şimdi Karım
mrb arkadaşlar bu hikayemi okuyunca bana haka vereceksiniz karım ve ben ikimizde şimdi orta yaştayız bundan 14 yıl önce ilk gördüm onu görür görmez neresine bakacagımı şaşırdım içimden tam sikilecek kadın dedim bi vesile ilen tanıştık bana dul oldugunu söyledi olsun dedim onu begendigimi söyledim ben için sorun olmayacagını söyledim tabi bu benimde işime geliyordu nihayet günler sobra bi akşam beni arayıp evde kimsenin olmadıgını söyledi bende hemen eve yanına gelecegimi söyledim olmaz dediysede telefonu kapatıp kendimi evlerinin kapısında buldum kapıyı açmasıylan onu hemen kavrayıp dudakların
Olgunlara Dayanamam
Slm bu hikayelere bir ibnenin sayesinde takılmaya başladım ve bırakamıyorum da gelelim hikayeme.Evet evli veya dul farketmez olgun kadınlara bayılırım size anlatacağım hikaye komşumuz şükran teyze 39 yaşında evli 2 çocuğu var balkonlarımız karılıklı olduğundan sık sık balkonda karşılaşırdık anneminde arkadaşı birgün balkonda sigara ve çay içerken şükran teyze balkona çıktı askılı bir elbise giyiniyordu aşağıda çocuğuna seslendi birşeyler spariş ediyordu eğilince memeleri ortaya döküldü benim 22cm biranda nasıl kalktı bilemezsiniz sparişi verdikten sonra bana nbr kazim nasılsın deyince bende pi
Pelinimin Tadi
Pelinimin tadı Pelinimi Uyurken götürden Nasıl Siktim..Pelinle 6 aydır birlikteyiz.çok seksi onunla olmaktan , sevişmekten, sikişmekten acayip zevk alırım. Kendine göre kuralları vardır. Örneğin ağzına almayı sever,emmeyi sever değişik pozisyonlar denemekten hoşlanır, benim için de en iyisi götten vermeyi sevmesi çünkü bakire olduğu için iyi oluyor .6 aylık birlikteligimizde belki en fazla 4 yada 5 defa götten siktirmiştir.Tabii el mahkumsevgilimle idare ediyorum çünkü ona başkalarıyla olmama sözüm var. birlikteyken.uykusu çok hafiftir,geceleri arada bir amını götünü okşarım,hemen u
Yapma Memet
Slm millet ben liseden bu sen mezun olmus milli bi gencim hemen olaya baslim biz sınıfca canakkaleye gittik geri donusumuz gece 11 gibiydi bende kız arkadasımı aradım dedim müsaitsen gelim bi arkadası vardı evde neyse apartmana girdim girişe geldi orda bi yapıştım dudaklara bi de yeni banyo yapmış mis gibi kokuyodu neyse eve gectik ben uslu uslu duruyodum arkdsı yuzunden bi ara lavboyu sordum soledi tam salon kapısını kpttım biri kolumu cekti beni odsına cekti eeeee sen misin kasınan biraz da egzotik olsun diye halıya yatırdım basladık sevişmeye kız harbi vahsiydi ısırarak sevişiyodu neyse
Seyahat
Seyahat.. Bir gün bir iş seyahati için Kastamonu tarafına gittim.Aksam saat 7 gibi müşterileri dolaştıktan sonra otelin yolunu tuttum.Zaten daha önceden yerimi ayırtmıştım.Otelin kapısından resepsiyona doğru yöneldim.Birden elimdeki çantaları otelin belboyu kaptı.Neyse bu çocuk 16-17 yaşlarında 1,72 1,75 boylarında tahminen 57-60 kg civarında tatlı bir çocuktu. İşlemlerimi yaptıktan sonra odanın yolunu tuttuk.Otelin 4.katında 2 adet tek yatağı olan geniş bir odaydı.odanın içinde banyo,televizyon ve buzdolabıda vardı.Belboy çantalarımı taşıdıktan sonra bir emriniz varmı diye sordu.Bende
SEN VE BEN
SEN VE BEN neyse aksam oluyor seni alıyorum.yine nefissin.bide toplantı varya etekligini giymişsin..şık bir goruntun var.asil halin daha bi netleşmiş.yuzunde beni gormenin mutlulugu okunuyor.aklından kimbilir neler geciyor bir bilsem..ozel olmasını istdigin ve cok zevk almak istedigine kesinlikle inanıyorum. karsılıklı merhabalasmalr ve ilk tensel temas seni yanaklarından opuyorum ama yanak dedigim yerde senin dudaklarının kenarı..:))rotayı dogru levente ceviriyorum.yolda konusuyoruz.gozlerimizden alevler cıktıgı belli.ikimizde hissediyoruz.hani bir reklam varya o ateşin vucudumuzu sardıg
benide sikti kardeşimide
slm arkadaşlar bn esra sizi başımdan gecen bi anımı anlatmak istiyorum. ben dayımın oğluna gizli aşk besliyordum ona aşıktım ama bir türlü söyleyemiyordum ama dayı oğlu da cok yakışıklıydı tüm kızlar peşinden koşar onunla birlikte olmak isterlerdi tabi bn de... bir gün bizim eve oturmaya geldi hep beraber oturuyorduk annem hadi bizim yeni aldığımz eve gidelim de bakın dedi yeni aldiğimiz eve gittik daha sonra babam fln geldi annem bu gece burda kalalım dedi dayı oğlu kabul etmedi ilk başta ama sonra annem ikna etti bende cok mutlu olmustum. aksam oldu yemek fln yedikten sonra gezmeye gidelim d
Sinem Ve Ben
Ben CenK 19 yaşındayım.daha önce eski sevgilim bernayla yaşadıklarımızı yollamıştım.şimdi ise çok eski bir anımı yolluyorum sizlere...liseyi yeni bitirmiştim.oturduğum şehirde bir müzik evinde gitar dersleri veriyordum.eh o şehrin en genç gitar hocasıydım.genellikle öğrencilerimde bayandı.yine birgün ders için müzikevine giderken bir liseli kız gördüm yolda.çok tatlı bi kızdı.kızıl saçlı, uzun bacaklı mükemmel göğüsleri olan bi lolitaydı.ben dükkana girdim.hazırlıklarımı yaparken bu kız dükkana girdi ve bana gitar dersi almak istediğini söyledi.tabii dedim.patrona seslendim,bana "atölyedeyim
Yat Partisinde Ilk Deneyim
Yat Partisinde İlk Deneyim 17 Yaşında kolej öğrencisiyim, adım pelin. Anlatacağım hikaye geçen mayıs ayında yaşandı. Okuldan çıkışta trafik ışıklarında karşıdan karşıya geçerken babamın arkadasi talip amca bana yol verdi onu görünce gülümsedim o da arabasını durdurdu. Oo pelin nereye böyle seni eve bırakayım zaten ben de akmerkez`e gidiyorum dedi. Arabaya bindim. Talip amca ellili yaşlarda reklam şirketi sahibi, babamın arkadaşlarından biri. Her zaman onu bana bakışlarında bir tuhaflık hissederim sanki büyük bir kadınmışım gibi ve bu duygu beni ona bağlıyor. Sanırım ondan hoşlanıyorum. Ol
annem ve yengem 2
merhaba arkadaşlar ben emre sizlerle ikinci hikayemi paylaşmak istiyorum ilk hikayemi okuyan arkadaşlar bilirler bu hikayem o hikayenin devamı yengem benim otobüste boşaldıgımı anladı sanırım kendini bana doru yitti ben geri çektim duraga geldik indik otobüsten yengemle tekrar kucaklaştık yengem önüme baktı ben utandım neyse ehliyet kursuna gittim hoca bişeyler anlatıyordu ama benim aklım o an yaşadıgımız olaya odaklanmıştım saat 3 olmuştu telefonum caldı arayan yengemdi emrecim nerdesin cıktınmı kurstan dedi bende birazdan cıkacam dedim ben cıkıyorum kızılayda buluşalım beraber gidelim dedi
Ablaya Sikis
Ablaya Sikiş bir gün okuldan kaçıp eve geldim evde porno cd seyrediyordum tam tatlı yerinde birden dış kapının açıldığını duydum. Tv yi kapattım. Ve odama geçtim gelen ablamdı ve yanında 25 yaşlarında hafif iri bir herif vardı. Ablam ve çocuk daha salonda öpüşmeye başlamışlardı beni görmüyorlardı. Ablam evde kimse yok kardeşim okulda dedi. Ablamda okuldan kaçmıştı. Ablama oldum olası hastayımdır diri kalçaları iri göğüsleri ve mini okul elbisesinden delice sergilediği sütun gibi yuvarlak dolgun bacakları beni oldum olası etkilerdi.bazı günler ablamı düşünerek boşalırdım. Herif ablamın k
Bakkala Borcumuzu Ödedim!
Adım Esmer. 18 yaşındayım ve bir süredir sürekli olarak mahallemizdeki bakkalın neredeyse tüm sülalesiyle sikişiyorum. 100-75-110 vücut olçülerim var. Yani memelerim oldukça büyük, belim kalın ve kalçalarım löpür löpür. Bunun nedeni yemeğe, abur cubura olan düşkünlüğüm. Elime ne geçerse azıma atıyorum. Sürekli olarak bir seyler yeme tutkusu bana pahalıya patladı. Oysa ne hayallerim vardı.. Kendimi gelin oldugum zaman kocama siktirecektim. Göt deliğimi kocamın amcığımdan sıkılmaya başladığı günlere saklıyacaktım. Ama bu hayallerim pis boğazım yüzünden yıkıldı gitti. Evde yediklerim beni kesme
YENGEMLE
ben ii anlaşırdım onu akşamları alır dışarı çıkartyırdım, zaman zaman öle olurdukki ben bile onu sevgilim zannederdim ki millet napsın.. işte bazen sarmaş dolaş olur o bana tatlı iltifatlar eder ben ona ne kadar güzel oldundan sözederdim artık zaman geçtikce onun bana benimde ona ilgimizi artık dizginleyemeyeceğimiz konuma vardı. Ona ufak ufak el hareketleri yapmaya başlamıştım işte koca popon var senin diyip pandik atardım o da aletimi ima ederk seninkide ii diye karşılık vermeye başlamıştı.. Kısacası her ikimiz içinde zamanı gelmişti sadece müsait anı bekliyorduk. artık gözlerimde heran onu
Yatılı Lezbiyen
Yirmi yaşında, üstelik de üniversitede okuyan, güzel bir lezbiyen olmnın bazı sorunları da beraberinde getireceğini hepiniz tahmin edebilirsiniz.Çoğu lezbiyen olmayan yatakhane arkadaşlarımla gezmeye çıktığım zaman bütün erkeklerin üzerimde olur. Özellikle de iri göğüslerimi olduğu gibi ortaya koyan dar tişörtler giydiğim için. Tabii buna uzun bacaklarımı, dar ama yusyuvarlak kalçalarımı ve ipek gibi yumuşak kumral saçları­mı ekleyebilirsiniz. Bana kur yapamya çalışırlar ama her defasında onları bozarım. Ondan sonra da kuyruklarını bacaklarının arasına alarak yanımdan uzaklaşmalarını büyük bir
Msn Ile Başladı
Merhaba arkadaşlar,ben 28 yaşında yakışıklı, bu sitenin uzun süredir takipçisiyim,bende hikayemi göndermek istedim.Burdaki hikayeler ve msnden chat yaptığım bayanlarla yaşadıklarım beni öyle azdırıyordu ki,bi gün msnden chat yaptığım Esra isimli arkadaşla gece yarısına kadar sanal sex yaptık,o kadar zevkliydi ki anlatamam.Derken esrayla çok sık yaşamaya başladık bunları.Nerdeyse her gün benim karım olmaya başladı adeta.Aradan bi süre geçince esra bana bi sürprizi olcağını haftasonu 2 gün beni zevkten kudurtacağını söyledi.Esra adanada oturuyodu,bense gaziantepte. Cumartesi erkenden işlerimi bi
Kar?s?na giden yol kocas?ndan gecti-1
?stanbul'un üstü aç?k ve sosyetesinin u?rad??? bir AVM de ba?lad? her ?ey, yaz tatili sonras? spor merkezinde a??rl?klar alt?nda çal???rken rastlad?m Cengiz'e sar???n renkli gözlü fit say?labilecek bir vücuda sahip birazda kibar biriydi, spor merkezine yeni kay?t olmu? olmal?yd? ki aletlerde ya?ad??? acemilikler sebebiyle sürekli olarak hocalardan yard?m isteyip hareketleri hat?rlatmalar?n? bekliyordu, malum hocalarda öncelikle kad?n mü?terilere hizmet vermeyi tercih ettikleri için bir kaç defa yapmas? gereken hareketi ben göstermi?tim yard?m için.Bu sayede tan??m?? kar??la?malar esnas?nda önc
Zengin Ve Seksi
Onunla Erciyeste tanışmıştık. Yanımda sevgilim olması fazla samimi olmamızı engellemiş, ancak Mersine döndükten sonra uzun telefon konuşmalarımızla arkadaşlığımızı ilerletmiştik. Olağanüstü güzel ve zengin bir kadındı.(gerçi bende pek fakir sayılmam ama) Ama sürekli mutsuz ve problemli bir hayatı olduğunu vurgulayıp duruyordu. Bir gün evinde baş başa yemek yememizi önerdi ve kabul ettim. Gittiğimde son derece şık hazırlanmış bir masayla karşılaştım. mumlarda ihmal edilmemişti. Önce birer kadeh kalite viskiyle başladık. Denizin karşısında koltuklarda oturuyorduk. Derken ikinci kadeh viskiyi ikr
Şişe Çevirmece
Bundan tam iki yil onceydi. birlikte oldugum evli bir adam vardi,daha cok parasal gucu beni cikiyordu. Ondan cok hoslanmadigimBundan tam iki yil onceydi. birlikte oldugum evli bir adam vardi,daha cok parasal gucu beni cikiyordu. Ondan cok hoslanmadigim icin onunla her turlu cilginca fantezimi yasamak istiyordum.Cunku o bana bu konuda ortam yaratabilirdi. Tabiki oda benim gecligimi ve guzelligimi kullaniyordu ,hersey karsilikliydi.. Bir gun ona grup seks istedigimi soyledim, bir ayarliyalim ve kisileri bulalim dedi.Cunku oda bunu cok istiyordu. Birden cok heyecanlanmistim,cunku kesinlikle anal
Olgun
|Arkadaşlar gecen sene hazıran ayında basımdan gecen olayı size anlatma istiyorum... Her zaman oldugu gibi yine sabah 6 da işe gitmek için servis i bekledıgım sırada yanımda duran 35 yaşlarındaki oldukca guzel bakımlı balık etlı bır kadını fark ettim (ben 24 yasındaydım) oldum olası kendımden buyuk kadınlar benı etkılesmıstır ..golzerını ondan alamıyordum oda bunu fark ettı ve gulumseuerek yanıma geldı ..beyefendı bır seymı soyluyceksınız dıyınce ben bıran duraksadım ve hayır siz bırsey soyluycekmısınız dıye sordum evet dedi ne dedim pazar günü bulusalımmı dıye sordu bende heyecanla siz iste
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/4c08115405b8a8b767471589e043de51.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32