Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kemalimm
Merhabalar yine ben murat,öncelikle hikayemin yayınlanmasına cok sevindim TESEKKÜR EDERİM.İnanın cok farklı tiplerle,farklı yastaki insanlarla tanıstım ama içlerinden sadece 1 tanesi ile bulusabildim.Ben sivasta yasadıgımdan dolayı pek fazla kişi ilgi göstermedi,yani onlarda gelmediler,bende gidemedim (malesef).Neyse biz hikayeye girelim...Şimdi hikayeden sonra msn adresimi kaydedenlerden birisi ile yasadıgım gercekleri anlatacagım.. Yası 19,ismi kemal,esmer,yakısıklı sayılır,ap imiş ama ``p``lik birazda agırmıs,sivas ta yasıyor.Aksam saat 20,00 civarında msn eme geldi.Sohbet ettikten son
ABİLERİ EVDEYDİ
  SLM BEN ALMANYADA OTURUYORUM ASKERE İST. GELMİŞTİM VE ORDA BİR KIZLA TANIŞTIM ADI PELİN KIZLA İLK BAŞLAREDA KONUŞUYORDUK SONRA BİR GÜN BENİ EVİNE DAVET ETTİ BEN DE GECE 12 DE GELİRİM DEDİM VE KABUL ETMEDİ 12 SEX SAATİDİR DEDİ SEX YAPMAM DEDİ BENDE TAMAM DEDCİMSAATG GÜNDÜZ 12 DE EVLERİNE GİTTİM BENİ KENDİ ODASINA GÖTÜRDÜ VE YATAGINI GÖSTERDİYATAKTA KIRMIZI ÇARŞAF VARDI ESPIRI YAP MAK İÇİN ADETİNİ GELDİNİN BELLİ OLMAMASI İÇİNMİ YAZDIN BU ÇARŞAFI DEDİM VE ODA HAYIR ADETLERİM AYIN 1 DEN 8 İNE KADAR OLUYOR DEDİ BEN İYİCE AZMIŞTIMSONRA DERS ÇALIŞMADAN GİTMİŞTİM VE BİR DAHA EVE ÇAGIRDI
Kulaklarımı Çeken Afrodit
Slm, ben bayanların kulaklarımı çekmesinden hoşlanan bir erkeğim. Özellikle okul yıllarında muhteşem kadın öğretmenlerimin kulaklarımı çekmesi içn masustan şımarıklıklar yapardım. Lise 1.sınıfta bir matematk öğetmenimiz vardı. Kadın o kadar muhteşem o kadar güzeldi ki, okuldaki bekar erkek öğretmenler bile kadına sulanıyorlardı. 1.75 boylarında , gerçek bir sarışındı. Gözleri yeşildi ama bakışları oldukça kendinden emindi. Göğüslerinin büyüklüğü vücuduna oranla o kadar güzel duruyordu ki, bir afrodit gibiydi. Disiplin konusunda hiç taviz vermezdi. Sınıf kalabalık ve oldukça haylaz bir sını
Edebiyat Hocası
Size çok isteyipte gerçekleştirdiğim bir olayı anlatacağım.Lisedeokurken (4 yıl önce) okulun olan N.E ye hastaydım.Hasta nekelime öyle güzeldiki hele birde giyinirdi boşalmamak mümkün değildi.Neyse lisebitti aradan yıllar geçti.Ben 4 yıldır öss yi kazanamıyorum ve bu sene gene girecektim.Tabiiçalışmak lazımdı.İstediğim bölüm yetenek sınavlı olduğu için öss barajını geçmemgerekiyordu ve Türkçe ders almaya karar verdim.Tabiiki gideceğim tek isimoydu.Okula gittim ve onunla görüştüm.Hemen kabul etti. Hafta sonları onun evinegidecektim.O gün geldiçattı ve evine gittim.Kapıyı açtı ve gülerek hoşgel
Ilk Sikilisim Tecavüzdü
|Merhaba ben burak, Çeşmede yazlığımızda daha lisedeyken başıma gelenleri anlatacağım sizlere... Çok güzel bir plajımız ve kumsalın hemen bitiminde giyinme kabinlerimiz vardı. Senelerdir gittiğimiz sitemizde pek çok arkadaşım vardı ve arkadaşlarımızın abileri. Onları çok dikkatli incelerdim hele kabinlerde gözleme fırsatı bulabilirsem. Kabinlerin arkalarından çıkıntılara basıp kabini gözetleyebiliyordunuz. Tabii cesaret isterdi bu. Arkadaşlarımdan birisinin abisinin askerden izinli gelen bir arkadaşı vardı o sırada sitemizde. En çok onu gözlemeyi severdim kabinlerin tepes
Nefis  Ayakli  Turist  Kiz
Nefis ayaklı turist kız Merhaba Ben 19 yaşında lise son sınıf öğrencisi Ahmet Altın. kadın ayaklarına fazlasıyla meraklı bir insanım. Sömestr tatilinde Antalyaya beş yıldızlı bir otele gittik. güzel bir oteldi. otelde epeyce Alman turist vardı. Neyse ertesi günü otelin kapalı havuzunda kitap okurken turist kızlar gözüme çarptı. Bu kızlar 16-17 yaşlarında idi. Hepsinin ayaklarına baktım. Ama içlerinde biri vardı ki onun ayakları hayallerimdeki ayaklardan bile çok güzeldi. Kırmızı ojeli ayakları o kadar güzeldi ki neredeyse kızın ayaklarına yapışacaktım. Sersem gibi oldum. Ertesi günü A
Körpe Kızlarım 2
Kaldığım yerden devam ediyorum. Ayşenle pansiyona geri döndük.Ben iyici azmış gece olsada kızlarımla birlikte olsam diye düşünüyordum.Oturma odasına girince küçük sunamın koltuğa uzanmış günün verdiği yorgunlukla uyuya kalmış olduğunu gördüm.Bebeğimin mini eteği küçücük kalçalarına kadar sıyrılmış beyaz kilodu gözüküyordu.Anında tahrik olmuş,elimle şortumun üzerinden sikimi okşamaya başladım.Hemen karımın nerde olduğuna baktım banyoda duş alıyordu.Büyük kızım ayşende mutfakta marketten aldığımız yiyeceklerle meşgul oluyordu. Hemen sunanın yanındaki koltuğa oturdum.Sağ elimle sikimi okşamaya so
otob uuml ste bi kad 305 na arkadan
merhaba ben mehmeh ankarada oturuyı rum.yaş ı m 21 boy 1.80.neyse konuya gerelim ben sabah iş e gitmek iç in yine otobü se bindin otobü s herzamanki gibi tı klı m tı klı mdı .ben ortalara doğ ru gittim.neyse sonra ö nü mde bi kadı n vardı . 40 yaş ları nda dehş et bi vü cudu vardı .sonra ben bunun arkası na geç tim otobü s fren yaptı kç a ben buna arkadan veriyorum oda ç ok azmı ş olmalı ki hiç sesini ç ı karmı yodu.sonra bu benim ş eyime doğ ru ellemeye ç alı ş tı .benimkide tabi kazı k gibi olmuş tu.benimkide elledikç e ben bitiyodum.off bu kadı na bir soksam diyodum.sonra yine ben buna arka
Eskisehirli Sexi Kimya Muhendisi Esra
Eskişehirli sexi kimya mühendisi esra size müthiş bir gerçek yalansız.ben istanbulda oturuyordum eskişehirden netten bir hanımla tanıştım kendisi kimya müh.bende doktorum.ben eskişehire gittim görüştük müthiş göğüsleri ve fiziki vardı yanımda gezerken bayanların bile dikkatini çekiyordu. babası subay olduğundan hiç kimseye elletmemiş bu yaşına kadar yaşıda 25.ben kızlar konusunda müthiş deneyimliyimdir elletmediği belliydi.haftasonu eskd e görüştük hatunun annesi ve babası yazlıktaydı evi boştu ben sende kalayım dedim ama olmaz dedi kabül etmedi bende mecbur arkadaşımda kaldım.ama o müthi
Aksaray Zeytinburnu Arası
merhaba ben daha önce sizlere yine yazmıştım ve bu yazdığım doğru vegerçektir.yıl 1996 bir gün akşam üstü aksaraydan z.burnuna gdecem ve günlerden cuma günü şehremınıde pazar var,akşam oldugu için yollar kalabalık,otobüs bekliyorum ve geldi bındım bayanlar daha çok binmişti araç ta taksımdan gelıyordu,araca bındim biraz kalabalıktı ben hemen sag tarafa geçtim ve gelenlere yol verdim içeri doldu bende kendımı düzeltımve normal oalarak kayışları tuttum.benım hemen sag tarafımda 28-30 yaşlarında güzel bır bayan duruyordu atında etek vardı ve önünde bir yaşlı adam vardı,adam oturuyordu ilk etapta
Ah Bodrum Ah2
Ah bodrum ah...2 arkadaşlar attığınız e-mailler için teşekkür ederim...yoğun istekleri kıramayıp hikayeme devam etmek istiyorum.................................. ......üçümüz el ele otel odasına girdik...zaten girmemle kızın dudaklarıma yapışması bir oldu...içimden"tolga oğlum bu gerçek lan..!" dedim ve bir anda yapıştırdığım acidin kafasına yüksek dozajda tekrardan yaşadım.sanki dudaklarımdan öpmüyor skimi aazına alıyo gibi hissettim.kendi ona teslim ettim ve beni yatağa yatırdı. pantolonumun düğmelerini teker teker açtı ve açarken feci tahrik bir şekilde gözümün içine baktı.eşi ise
İlk Aldatma
Bu tür sitelerde hep hikayeler şöyle başlar "size başımdan geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum" benimkide öyle başlayacak ancak sizleri temin ederimki benimki tamamen gerçek.Neyse ben 45 yaşlarında yaşımı hiç göstermeyen ilk tanıştığım kişilerin 35 yaşındasın falan dediği bakımlı ve evli bir erkeğim eşim menopoza girdiğinden bu yana cinsel hayatımız çekilmez bir hal aldı. gözüm hep dışarılarda ama bu işi hiç yapmadığım için (eşimi aldatmayı) cesaret edemiyorum bir yandan da cinsel açlık başıma vuruyor. Günlerden bir gün yaklaşık bir sene kadar önce iş yerinde sakin bir gün yaşarken bir
Ablamla
ablamın adı aybüke..benım adımda idris.yasım 18. ablamın yası 24 duzgun fızıklı kılosu normal ve puruzsuz bı cıldı olan kadındır. bı gun havuza gıtmeye karar verdik.. o gun gelmıstı ve bız servısle gıdıorduk. ablamın ustunde sıyah ekose etek [ıcınde k.corap yok]ve beyaz bluz vardı.. servıste butun gozler ablamdaydı.cunku etegınının boyu o kadar acılmıstı nerdeyse kılotu gozukecektı... benım sıkım tas gıbı olmustuu tabi.. sonra havuza gelmıstık. ustumuzu degıstırıp sezlong aramaya basladık.. ablamda acık pembe renklı bıkını vardıı.. sonra sezlongumuza oturduuk... ablam yuz ustu yattı ve yagla
Elda Frankoyla Sex Odasi
Elda Frankoyla sex odası!!!!! Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden bahsedicem. Adı: elda franko bu kadın musevi ve harika. Bu güzel hanım ingilizce öğretmeni o da bizim okula bu sene geldi, bizim okulda ne kadar sexi varsa topluyo valla, müthiş kalçaları var ve bunu zaten bana gösterdi. Sürekli dekolte şeyler giyiyo ve göğüsleri patlicak gibi ben bi yerden daha önce bi pornoda oynadığını duydum neyse, bu seksi şey her gece okulda sınav felan kontrol ediyo ben sürekli onla yanlız kaldığımı ve onla harika fantezil
Koy Hayati 4
| selam ensest severler daha onceki hikayelerimde anlatmis oldugum koy hayati hikayesinin 4 ncusunu yaziyorum daha once ben aile icinde al perdesini kirdigim icin hic cekintim olmadan aile icinde istedigim gibi hareket etmeye basladim o zamanlar babam almanyada oldugu icin babam benide yanina aldi almanyaya vardiktan sonra beni dil ogrenmem icin bir okula verdiler ama babam ufak bir kasabada calisiyor du okul icin ben merkeze gitmem gerekiyordu babamda beni merkezde bulunan dayimlarin yanina birakti hafta sonuna kadar dayimlarda kalip okula devam etmeye hafta sonlarida babamin yaninda kalar
16lik Lolita
16`lık Lolita Merhaba, bundan 3 yıl kadar önce yazlık bir beldede internet cafede çalışıyordum. Yaşım o zaman 23 tü. Ama yüz olarak küçük gösterdiğimden 17-18 yaşındaki kızlara 20 deyip onlarla daha rahat çıkıyor ve konuşuyordum. Neyse bir gün cafeye tüm dikkatimi kendisine çeken bir kız girdi... Mutlaka tanışmalı bir yolunu bulup onunla çıkmalıydım. Bir masaya oturttum. Bana chat yapmak istediğini söyleyip kendisine yardım etmemi istedi. Aradığım güzel bir fırsattı bu. Bi servere bağladım. Arkasından bende ana makineden özeline girip konuşmaya başladım. Üstünde ne olduğunu sayınc
Abimin sert penisi benim içime giriyor
Slm ben melodi 19 yaşında siyah saçlı uzun boylu orta büyüklükte memelerim ve bakımlı güzel bacaklarımla her erkeğin sikmek isteyeceği bir kızım abim emircan 21 yaşında yakışıklı diğer abim kemal ise 23 yaşında emircan kadar yakışıklı olmasada yakışıklı birisidir ikisi de uzun boylu kahverengi saçlıdırlar her sabah olduğu gibi babam ve annem yazlıktan şehre gittiler ben de abilerimle yazlıkta kaldım üstümde ince bir askılı vardı memelerim bütün hatlarıyla belli oluyordu altımda ise kısa ince bir şort vardı bu hem bacaklarımı gösteriyor hem de götümü en ince ayrıntısına kadar gösteriyordu mutfa
Ablam Ve Dergimiz
Ablamla aramız çok iyidir en azından saygıda fazla kusur etmiyorum.Aile durumumuz fazla iyi olmadığından yaklaşık 18 yaşına kadar aynı odada ve yanyana yataklarda yatardık . Bu bizim için çok sıradan birşeydir. Yaşadığımız evinarkasında fazla büyük olmasada bir bahçe vardı. Bizde oyun falan oynarken obahçeyi kullanıyorduk. Bahçenin arkasındada kimsenin kullanmadığı harabe yarıyıkık bir bina var bu binaya serseriler girer içerler fazla ses çıkarmadan alemyaparlar ve giderlerdi . Yine böyle bir alem yaptıkları gün işlerini bitiripçekip gitmişlerdi.ertesi gün sabahında ablam bahçeye çıktığında dü
Çok Güzeldi
Selam merhaba ben izmirden sevinc size başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum ben 22 yaşında güzel ve cekiçi bişr kadınım evleneli 14 ay olmuştu eşim devamlı yurt dışında işi olan bir insandı ve ben daha 6aylık hamilydim bir akşam uydu kanalarını seyrederken pornografik bir film takıldı gözüme ve cok hoşuma giti ve hamileliğin verdiği etkiylede canım cok istemişti ve saat akşam 11 falan olmuştu ne yapayım diye düşünürken aklıma mahalemizin maskotu olan deli sefa geldi aklıma hemen kapıya cıkıp sağa sola bakıyor sefayı arıyodum ve bir baktım ki sefa elinde bir paket leblebiyle konuşa konu
Fantazilerimin Kahramanıydı O
Bu anlatacağım olay bir yıl önce başımdan geçti. 28 yaşındayım. Evliyim. Çocuğum yok. Karımlada sevişerek evlendik. Her ne kadar öyle olsa dahi, her insanın içinde gizli kalmış bir fantazisi veya arzusu vardır. Benim fantazimde bana bebekliğimde ve çocukluğumda emeği geçen, çok güzel bir kadın olan, ve şu anda 39 yaşındaki teyzemle sikişmekti. Onu çok tahrik edici buluyor, teyzem olmasına rağmen, gencliğimden beri korkunç derecede arzuluyor, özellikle bekarken onu düşünerek otuzbir çekiyordum. Teyzeminde cocukluğumdan beri bana aşırı bir ilgisi vardı. Ama bu ilginin teyze yeğen ilişkisindenmi,
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d680b5d96452c60d8494b1f97e717ac2.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32