Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Tonton
Evet boyacı ev de boya yapmaya gidersin başka işlerde yapabilirsin 3 gün öncesi gibi ev bomboş anahtar bendeydi çalışıyordum dairede yaz olduğu için kapıyı ve camları açık bırakırdık ve o arada 3 tane kadın apartman sakinleri eve girdiler ve yapılan işe bakıyorlardı fiyat fala na sordular bende söyledim ama bir tanesi çok tuhaftı ben i daha fazla kontraol ediyordu sanki acaba dedim kendi kendime ve gittiler cep nomuda aldılar saat 18 civarıydı ve okadın gene geldi tuhaf olanı biraz sinirliydi ve sohbet etmeye başladık ordan burdan evdede hiç eşya yoktu oturmak için benim getirdiğim gazete kağ
BİLGİSAYAR HOCAM
okulda çok yakışıklı bir bilgisayar öğretmenimiz var, onu çok beğeniyordum ve üstelik bekar. ondan hoşlandığımızı türlü yollarla belii etmeyeçalışıyoruz ama o hiçbirimizle ilgilenmiyordu. ödeve kontrolü yaptıracağımız zaman, bilgisayarımızda birşeyler gösterirken hep göğüslerimiziona sürtüyorduk. farkediyor ama hiç ses çıkarmadan ve çaktırmadan uzaklaşıyordu.birgün yine bilgisayarım açılmıyordu, çağırdım geldi bakarken bende hemen arkasına geçtim. baktıktan sonra geriye döndüğünde göz göze gelmiştik. ve bana dokunmuştu. artık dayanamıyordum. bir fırsat bulup bir kağıda ondan hoşlandığımı ve te
Lolita
ICQ` da o gece sıcak bir sohbet arkadaşı ararken, **** nikinden selamgelince, umarım `sanalda başlayıp biten bir macera olmaz` diye düşündüm. 19 yaşındaydı. Tanışma kısmını fazla uzatmadan sanal seks yapmayabaşladık. Yazdıkları sekste acemi olmadığını, tam aksine hayli tecrübeliolduğunu gösteriyordu. Ama birşey farketmiştim yaptığı sekslerde partnerleribencilce davranıp hep kendi zevklerini düşünmüşler, bu yüzden de seksten zevkalmayı değil de daha çok zevk vermeyi öğrenmişti.. Bunu iyi kullanırsam yıyatağa atacağıma inandım...Sonra uzun uzun bedenine neler yapacağımı, çeşitli fanteziler yardı
EŞİMİN YENGESİ
 selam ben bursadan yakup size anlatacağım olay bundan 1 yıl önce başıma geldi ve halen devam ediyor. perihan yenge eşiyle arası bozulmuş ayrılmışlar  2 çocuk annesi 37 yaşında 1,70 boyunda 70 kilo ağırlığında sarısın bir kadın . perihan yenge ile sık görüşürüz. onun o dolgun kalçaları beni mest ediyor bir kaç kez onu düşünerek 31 çektim. onun erkeksizliğini sikişmeyi özlediğini eşim bir kaç kere söyledi çok abaza imiş başkası sikmeden ben sikmeyi düşünüyordum. hafta sonu perihan yenge bize kalmaya geldiğinde elinde bir sepet içinde içkiler meyveler bune yenge dediğimde bu gece içip
Zevke Dönüştü
Herkese merhaba artık sekste sınır tanımaz olmuştum. Tecavüz benin için en büyük zevk olmuştu. 30-40 yaş arası kadınlar beni öylesine tahrik ediyordu ki onlara sahip olmak için türlü planlar yapıyordum.Bahar gelmiş çay sezonu başlamıştı. Sağda solda millete yardıma gittiğim oluyordu. Yine bir gün İstanbuldan köye çay toplama gelmiş 2 çocuk annesi birine yardıma gitmiştim. Sadece ben değil bir sürü insan vardı. Sabah hava çok güzeldi. ancak öğleden sonra hava kapandı ve yağmaya başladı. Millet hazırlıksız olduğu için ,ıslanmadan gitti. Köyün ıssız yerlerinden birindeydik. Yağmurdan ikimizde sır
Evimize Hırsız Girdi...
Kısa ve Net Konusucagım bir Gece Yarısı Evde Ytıyordum 3 Kısı Eve Girmiş bende O Sıra Knight online Adlı oyunu Oynuyordum Ve bir den Bi Kişi Agzıma Elini Dayadı Ve Sonra 3 Gun Hastanede Yattım Götume 6 Dikiş Attılarİsim : Tunay AkmercanMail : Tunay.akm@hotmail.com
Aliyi Aldattım
Merhaba ben bu hikayemi ankaradan yazıyorum ben 17 yaşında bir gayım ama kızım demeyi çok isiycek kadar azgın bir gayım gerçek adım hasan ama beni sikenler aysun der bir gün herzamanki gibi kalçalarımı sıkan kot pantolonumu giydim ve mahalleye aşık olduğum arkadasımın yanına indim o kadar tatlı bir suratı vardıki hep onunla yatıp sevişmek istemişimdir...bir gün ailem iş seyahatine gitmişti ve o gün çok sevinmiştim o bizde kalırsa belki hayallerim gerçek olabilirdi ondan rica ettim yani aliden bizde kal önce mızmızlandı sonra tamam dedi o gece bizde kaldı ve o gün hiç unutmam saat 2 de porno
Aslıyı Otele Attım
Aslıyı Otele Attım Selam ben istanbuldan yazıyorum anlatacağım olay komşumun kızıyla geçti.Ona o kadar bayılıyordumki anlatmak mümkün değil,kavun büyüklüğündeki göğüsleri,karpuz gibi kalçarı daha ne diyeyim.birgün evlerini önüne gittim ve orada oturmaya başladım.ASLI yanıma gelmişti ve öyle bi giyinmiştiki insanın yarağını hemen kaldırıyordu Bana naber abi deyince bende ona iyilik fıstık dedim ve bu onun hoşuna gidiyordu.O na dedimki bu hafta sonu emin önüne gidicem deyince oda hemen zıpladı ve bende geleyimmi dedi bende hemen annenden izin al gel dedim.Annesi izin vermişti vehafta sonu gel
Zeyneple Güzel Gün
Selam ben denge size başımdan geçen bir hikayeyi anlatacam. Ben 16 yaşındayım ve bundan 1 ay önce sevgilim zeyneple bir eve gitik. Zeynep benle yaşıt kısa boylu ve çok şirin biriydi ve çok seksiydi. konuya gelelim o gün üstünde oku kıyafetleri vardı ve mine etek giymişti sonra biraz konuştuk. Ve ona sordum hiç seviştimmi diye oda hayır dedi bende beraber yapa bilir dedim oda tamam dedi. Ve onu soydum ve ogüzel gögüsleri önümdeydi ve yalamaya başladım sonra o beni soymaya başladı ve ikimizde çırıl çıplak kaldık. Benim yararamı agzına almaya başladı lolipop gibi yalıyordu. Sonra bend
KATLAMA
|BİR GÜN BEN İŞTEN GELİYOR VE BİZİM İŞYERİNE GİDİYORDUM.ABİM BANA DEDİKİ SEN BİRAZ ÇALIŞ VE BEN SENİ 2-3 SAAT SONRA ALACAĞIM DEDİ.BEN TAMAM DEDİM VE O İŞYERİNDEN GİTMİŞTİ.YANIMDADA BANA YARDIMCI OLMASI İÇİN BİR TANE ORTACI YANİ ÇIRAK BIRAKMIŞTI.BEN O KIZA VARAYA HASAT OLUYORDUM.ONUN O GÜZEL BORCAMINI GÖRÜNCE KENDİMDEN GEÇİYORDUM.NEYSE BİZ ÇALIŞIYORDUK.O BENDEN ONA İŞ VERMEMİ İSTEDİ.BEN TABİ DEDİM.BU ARADA BENİM EMANET KALKMIŞTI.ÇÜNKÜ İŞYERİNDE YALNIZDIK.NEYSE BEM İŞİ ONA GETİRDİM VE İŞİ TAM ONA VERİRKEN ELİM MEMESİNE ÇARPTI BİR ONDA NE UĞRADIĞIMI ŞAŞIRMIŞTIM.ODA BANA HİÇ BİR ŞEY DEMEDİ.BİRAZ G
Türbanlı Kadını Karım Yaptım
selam ben mert 32 yaşındayım . karım emine 25 yaşında istanbulda yaşıyoruz ben aslen istanbulluyum karım emine ise kastamonuludur. yaklaşık 3 sene evvel tanışıp evlendik çocuğumuz yok ben elektronik teknisyeniyim karım emine ise çalışmıyor. emine beyaz tenli iri göğüslü 85 60 80 ölçülerinde türbanlı bir kadındır türbanlı dediğime bakmayın seks yönünden bilmediği şey yoktur evlenmeden önce çıkarken geceleri benim dükkanımda takılırdık ozamanlar eşim bi konfeksiyonda çalışıyordu arada mesaiye kalıyorlar sabahladıklarıda oluyordu. ailesine bugün mesai var diyip arada gece benim yanıma geliyordu b
Arkadasima Yaptigim
Arkadaşıma Yaptığım Oldum olası kızların iç çamaşırlarına hastayım. Üniversite yıllarında aynı apartmanda kaldığımız bir okul arkadaşım vardı. kızcağız bana güveniyordu. Bir gün evine doğalgazcılar gelecekti. Kendisi de okula gitmek zorunda olduğundan evde birilerinin kalması lazımdı, benden rica etti. Memnuniyetle kabul ettim. Evde yalnız kalınca doğru işimin başına geçtim, kızın çamaşır dolabını açıp tüm tanga donlarını önüme serdim. Dahası kirli çamaşırlarını da yanıma aldım inanılmaz kokuyorlardı. İyice tahrik olmuştum, tam üç kez donlarının üzerine attırdım. Ve işte o sırada olanlar
seks 304 baldizimla m 304 n uuml b uuml ste
ARKADAŞ LAR HERKEZE SELAM.GEÇ EN HAFTA BALDIZIMLA BAŞ IMDAN GEÇ EN Hİ KAYEYİ Sİ ZLERE ANLATAYIM.BALDIZIM 40 YAŞ LARINDA TESETTÜ RLÜ Bİ R BAYAN.2 TANE Ç OCUĞ U VAR.1 KIZ Dİ Ğ ERİ ERKEK.Ç ARŞ IYA Gİ DECEKTİ K BACANAK TELEFONAÇ TI EŞ İ MLE Ç ARŞ IYA GELİ RMİ Sİ N DEDİ BEN DE GELİ Rİ M DEDİ M.AKŞ AM Ü STÜ OLDUĞ U İ Ç İ N ARABA Bİ RAZ KALABALIKTI.Ü SKÜ DARDAN KADIKÖ Y ARABALARINA Bİ NDİ K.BALDIZ DA ARABA KALABALIK OLDUĞ U İ Ç İ N Ö NÜ ME GELDİ .BEN DE CAM KENARINDA OLDUĞ UM İ Ç İ N CAMA ARKAMI DÖ NDÜ M.BALDIZ Bİ R ARA BANA BAKTI Bİ Ş EY YAPAR MI Gİ Bİ LERİ NDEN. AKLIMDA DA YOKTU.AMA Ş EYTAN BU YA H
SİNEMADA HEYECAN
KSelam, ben Murat (ThickDick) artık hikayelerimi takip edenler benim nasıl birisi olduğumu biliyorlar.Yine bir yaşanmışı sizinle paylaşmak istiyorum, aslında okadar anıyla doluyum ki neredeyse 2-3 günde bir buraya yazı gönderiyorum.Sanırım sırası geldikçe yayınlanacaklar.Herneyse, gelelim birkaç gün önce yaşadığım heyecana.Kısa ama çok etkili bir anı oldu benim için.Geçenlerde bir iş görüşmesi için Taksim civarındaydım, görüşme yapacağım kişi beni cepten arayıp, toplantımızı 2 saat kadar ertelememi rica etti.Mecbur kabul ettim.Asıl sorun bu 2 saat nasıl geçecekti.Beyoğluna girip gezinmeye başl
Istemesemde
İstemesemde Bundan 3 yıl önce bizim apartmana yeni kiracılar geldi ve yeni komşu olduğundan yerleştikten sonra hoş geldinize gittik, çok hoş insanlardı kızı pelin annesi sevgi hanım ve babası yaşar bey çok tatlı insanlardı. Günler geçtikçe daha samimi olduk onlarla sık sık gidip gelmeye başladık, bir gün pelin evde yalnız olduğundan beni çaya çağırdı bende kırmayıp gittim pelinle sohbet etmeye başladık ben ona erkek arkadaşı olup olmadığını sordum bana erkeklerden hoşlanmadığını söyledi ben 18 pelin 19 yaşındaydı. Daha sonra hava sıcak olduğundan çaydan vaz geçip soğuk bir şeyler içmek
İçinde Istiyordu
Merhaba ben Erol.18 yaşımdayım.size anlatacağım hikaye 2 ay öncebaşımdan geçti.lise 3 ye gidiyordum bizim sınıfta Buse adında bir kız vardı.orta boylu vesuper bir vucuda sahipti.sabahları gelirken etegi dizinin altında olurdu. amailk tenefüste tuvalete gider ve neredeyse götüne kadar cekerdi etegini .bendebunun farkına varıp oyle onun 2. dertse gelmesini beklerdim.cok super memelerivardı olgun bir kadının kı gibi.hele bacakları beni azdırırdı.aslında benimbaska bir sınıfta kız arkadasım vardı ama Buse denen kucuk kaltak beni deliederdi.Buse benim yan sıramda otururdu.(ben de yalnız otururum h
Beni Becerdi
O gün onula buluştuktan sonra onunla birlikte evine filim izlemeye gittik filim izlerken ellerini bacağımda gezdirmeye başladı önce tedirgin oldum amcığıma doğru eli gittikçe zevk almaya başladım yavaş yavaş üstümdekileri çıkarırken kızlığıma bişey olmayacağını söylüyordu artık çırıl çıplaktım amımı delice emiyordu sonra sikini ağzıma götürdü emmeye başladım çok zevkliydi önce ağzıma boşaltı çok hoşlanmaya başlamıştım sonra sikini götüme soktu mütiş bi acı duydum daha sonra zevkten kendimden geçtim sikini amıma götürüp sokmaya başladı karşı çıktım bi şey olmayacak dedi ama sonra bi acıyla ka
Olgun Dolgun Hemde Ne Güzelik Oyle
Merhaba boluda yaşıyorum ben 26 yaşında bir gencim size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.. İş yerinde işler pek yogun olmadıgında intde chat yapmayı severim birgün yine chat yaparken bir kadınla tanıştım 37 yaşında dul bir çocugu olan bir kadındı sonra bana resmi yolladı tabi bende ona resimde pek belli olmuyordu neyse ikimizde birbirimizi begenmiştik bir iki gün sohbetten sonra o ayrı bir şehirde oldugu için sadace konuşmakla yetiniyorduk ve birgün bu akaşm beni evinde misafir etmek istermisin diye sordum ona. Oda çok heyecanlandıgını 2 yıldır böle bişe yapmadıgını söyledi çün
Azgın Halam
Azgın Halam Ben 20 yaşında esmer 1.85 boyunda bi gencim.2 yıldır okulum yüzünden ailemden ayrı yaşıyorum.ilk iki yıl yurtta kaldım.Daha sonra rahat ders çalışamadığım için aileminde isteğiyle aynı şehirde yaşayan halam lara yerleştim.Halam 41 yasında 1.78 boyunda esmer çok güzel bi kadındır.Her zaman cok bakımlıdır. halam bi kamu kurulusunda çalışmakta eniştem ise serbest meslek sahibi bide kuzenim var 11 yasında ismi Aslı.Yurttan sonra ev çok rahat olmuştu okuldan sonra eve geliyor derslerime rahatlıkla çalışıyordum.eniştem ve halamda bana çok iyi davranıyorlardı.halam çok modern bi ka
Ihanet
Ihanet Eşimle çok iyi anlaşırdık. cinsel hayatımız mükemmel sayılırdı. Her evli çiftlerde olduğu ğibi seks yaparken fantazilerimiz olurdu. Özellikle orgazma yakın aklından geçenleri istemiyerekte olsa mırıldanırdı. Ama kendisi farkında olmazdı. Bir gün eşime elbise almaya gittik. Kabinde pantolonları deniyor. Dükkan sahibide 24 yaşlarında bir genç. karım giyinip çıkarıyor. Daracık pantolonları amcığı ve ğötünün deliği belli. Ben bile tahrik oldum. Bir ara adama ğözüm takıldı. karıma bakıyor ve yarağı kalkmış eli cebinde yarağını okşuyor. karımda fark etti. Gözünü adamın yarağından elamıyo
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/6613514ce1ed577a8234f249aafdcd7b.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32