Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
bacımın amcığı ve göt deliği
MERHABA İSMİM BERHAN ELAZIĞDA OTURUYORUM.BACIMIIN İSMİ NURCAN.BEN O ZAMANLAR 19 BACIM 15 .YAŞINDAYDI.LİSEYİ BİTİRMİŞTİM.BACIM NURCAN İSE LİSE 3 TE İDİ.BEN EVDE DERS ÇALIŞIRDIM.KARDEŞİM DE OKULDAN GELİR GÜZEL PİJAMASINI GİYERDİ.YEMEĞİNİ YER AYNI ODADA DERS ÇALIŞIRDIK.O EVDE YOKKEN ONUN BEYAZ HAFİF ÇİÇEKLİ KÜLOTUNU ALIR ODAMA GÖTÜRÜRDÜM.ÖNCE DİLİMLE AMCIĞINA VE GÖT DELİĞİNE GELEN BÖLÜMLERİ YALARDIM.SİKİMİ KÜLOTUNA SÜRERDİM.ODADA ARKASINI BANA DÖNER PİJAMASI YARIĞININ ARASINA GİRERDİ.BEN DE ARKAM DÖNÜK OLURDUM.AMA GÖZÜM O GÜZEL YARIĞINA HEP TAKILIRDI.BAZEN ARASIRA ŞAKALAŞIRDIK.BİR GÜN BANA PIŞIK
Beline Kadar Sıyrılmış Kilodu
Beline Kadar Sıyrılmış Kilodu Merhaba arkadaslar. Bazı hikayeler sizinde tahmin ettiğiniz gibi geçek dışı izlenmimi verebiliyor insanlara. Ama bu Okuyacağınız uzun yıllar önce yaşanmış ama benim unutamadığım belkide bir çoğunuzu yaşayıp unutamadığı hikayelerin benzeri. Uzun zamandan beri samimi arkadaşım Atilla"nın kardeşinin bana olan ilgisinin farkındaydım. Farkındaydım ama çevremizde yanlış anlaşılır kaygısı ve arkadaşımında kardesi olması sebebi ile çiğdeme gerekli ilgiyi gösteremiyordum. Çiğdem ise ilgisini her yanlız kaldığımız fırsatta bana gösteriyordu. Bu ya firikikçvererek, ya
KANKAM KARISI ve BEN
slm ben istanbuldan serdar...sitenizdeki yazıları okuyunca kankamın karısını nasıl siktigii anlatmak istedim.kankamla 3 sene önce sex partner siteleirnden tanıştık.ikimizinde niyeti grup sex yahut karılarımızı siktirtmekti.gel zaman git zaman aradan 3 sene gecti ve kankamla eşi aslı(tam bir afet)beni arayıp istanbulda olduklaını sööylediler.onları akşam üzeri 7 gibi oldukları yerden aldım o gece evde tek başımaydım eşim yoktu zaten kankamda eşini bana sijktirtmek için getirmişti.yolda giderken kankam bana yolda müsait biyerde durmamı söyledi ben kenarda durdum ve arkaya aslının yanına gectim.
Pariste Muhtesem Gece
Pariste muhteşem gece 3 yillik evliligimi noktalamis, kocamdan yeni bosanmistim. Çalistigim isyerinde benim gibi dul olan 2 yakin bayan arkadasim vardi. Onlarin destekleriyle zor günlerimi atlattim,henüz 27 yasindaydim ve ekonomik özgürlügüme sahiptim. Kisa sürede beraberce anlasip kirada oturmayan Müjgan in evine tasindik. Ev oldukça büyük ve oda sayisi yeterli oldugu için herkes gayet rahat yasayabiliyordu. Özel gecelerde gerektigi gibi davranip, herkesin mutlu bir sekilde yasamasini sagliyorduk. Ramazan bayrami tatili için üçümüz bir arada tatil çikma fikrinden hareketle, yurtdisina gi
Aşkım Ablam
|her zaman gittiğim evli birisiydi. bi gün bi film aldım seyretmeye başladık.sonra sana bi sürprizm var dedi. merak ettim. ama gözlerini kapa dedi. kapattım.sonra o güzel yumşak elleriyle ellerimden tuttu.bi yere götürdü gittiğimiz yer yatak odasıydı.gözlerimi açtım.yatağa uzanmıştı.üzerinde kısa bi elbise vardı.gözlerime bakıp beni istiyomusun dedi? şöyle bi durdum!!! sonra öpüşmeye başladı gecç ve güzeldi.ikimizde çıplak kalmıştık her yarini yaladım kokusu teni çok güzeldi amını yalamaya başladım tadı çok hoştu. hadi içeme gir demeye başladı . umursamadan yaladım en sonunda onu kırmadım için
İlk Defa
slm sizlere bundan 5 yıl çnce baımdan geçen bir hikayeyi anlatacam.5 yıl önce bir yaz akşamıydı.üst komsumun oluyla birlikte çarsıda geziyorduk çarşıdaki kızları görünce azdı bizimki hadi eve gidelim bizimkiler gelmicek 1 hafta evde yalnızım porno filim izleyelim dedieve gittik porno flim actık.izliyorduk bu arada ikimizinde dalga dimdik odun gibi olmuştu.daha sonra bana hiç kız siktinmi dedi bende çoook dedim ya sen diye sordum ben hiç sikmedim dedi.ben 20 yasında o ise 18 yaşındaydı.izlemeye devam ederken gözüm onun sikine takılmıştı dimdik ama küçüktü.oda fark etti.rahat bi tavırla sayundu
Harika Tatil
|Selam ben ankara`dan furkan 19 yaşında pasif bir gencim vücudum çoğu bayandan daha güzel ve kılsızdır. sizlere 1 yıl önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Antalya`ya tatile gelmiştim burada İstanbul`lu 26 yaşında oldukça atletik vücutlu 2 mt civarında boyu olan erdal isminde biri ile tanıştım havuzda yüzdüğüm ilk gün Erdal beni görmüş yanıma geldi selamlaştıktan sonra havuz başında birer içki içmeyi teklif etti 2 nci içkiler elimizde asansöre binmiş odama çıkıyorduk asansörde öpüşmeye başlamıştık odama girer girmez erdal üzerimdeki mayoyu çekip alınca çırılçıplak kalmıştım ben
HALA Kizi HARiKAYDI
HALA kızı HARİKAYDI San 26 yasında Eskişehirli ve aynı zamanda yaksıklı sexi bi insanm. Bu olay benim yasım 17 iken olmustu. Baslığımda dediğim gibi dayı kızı ile yani burcinle skişimizi anlatıcam. Ben 17 yasındayken bir persembe aksamı telefon caldı ve telefon yunanistandan gelmişti ve dayımdı. Dayım 2 gün sonra yani cumartesi günü istanbula geliceini belirtti. Telefonu kapattıktan sonra annemlere dayımların geliceğini söyledim ve annem ev hazırlıkları yaptı. Tabii doğal bi şey kardesi geliyodu. Bu benide coook ilgilendiryodu. Neden dersniz dayımın kızı burcin geliyodu. Onun o götüne
Zengin Kadına Jigolo Ve Sevgili Oluşum
Selam Arkadaşlar Ben Tolga ve boluda Oturuyorum.....1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim..Neyse fazla uzatmadan hıkayeme gecmek istiyorum... O gün çok soğuktu ve kardan dolayı dershanemiz tatil olmuştu. Bizde herzamanki gibi üç kanka Cadde buluşacaktık. Ben dolmuşa bindim. Neyse arkada cam kenarı boştu oraya oturdum. O kadar üşümüştüm ki adeta titriyordum. Yanımda yaklaşık 44 yaşlarında çıtır görünümlü bi kadın oturuyordu. Tabi o paltolar fln mecburen sıkışarak oturuyorduk.yanımdaki kadın o kadar bakımlı ve hoştu ki parfümü de buna eklenince dayanılmaz
Teşekkürler Kocacığım
Merhaba,Adım Nazan.1.72 boyunda,50 kilo,kumral,buğday tenli,dolgun göğüslü,kalçaları arkaya doğru çıkık yani kısacası erkeklerin sikmek için can attıkları harika bir kadınım.Evliyim ve eşim Tamer harika bir erkek.Ben 21 o ise 24 yaşında.Evleneli tam 2 yıl oldu fakat hala bir çocuk yapmadık. Eşimle sevişmelerimiz genelde uzun ve güzel olur.Beni yatağa yatırır ve abartısız 1 saat boyunca amcığımın ve götümün her yerini yalar,emer,ısırır ve beni çıldırtır.Buraya kadar herşey mükemmel ama iş sikme faslına gelince beni yeterince tatmin edemez.14 santimlik siki amımda kaybolur ve varlığını,giri
AMCA OĞLUMUN SİKİŞİ
 selam arkadaslar ben HAZAL bu hikayeyi okuyan ya çekmeye baslasın ya da okuduktan sonra hemen sikecek birini bulup siksin ben üniversite okuan  20 yasında seksi biriyim yaz tatilinde istanbula amcamlara gittim onun oğlu mehmet var o da üniversite okuyan yakısıklı biri onunla çok iyi anlasıyorduk ama hiç içimizden seks geçmezdi birbirimize karşı birgon bunla beraber taksime gittik gezdik ve çok yorulmustuk bir cafeye gittik masada porno dergi bırakmıslar ben aldım ama porno oldugunu bilmiyordum okudum ve o aldı baktı porno bana  ben de ona baktımsanki aynı şeyleri dusunduk gibi
Kızkardeşimi Tahrik Ettim
bu olay 3 yıl önce yaşandı. ben 21 yaşlarında cinsel arzuları doruktabir erkektim. ve 31 çekerek tatmin oluyordum. ancak o yaz denize gittiğimizdekızkardeşimi denizde yüzerken görünce çok fazla tahrik oldum. 18 yaşında olankardeşimin memeleri dikkatimi çekmişti. deniz suyunu emen mayosu ile memeleribir portakal büyüklüğünde kendini gösteriyordu. mayosunun kenarından dışarıyadoğru bazen fırlayan minik ğöğsü sikimi iyice sertleştirerek şişmesine nedenolmuştu. bende yüzmek için kardeşimin yanına gidip, bacaklarını açmasını vealttan yüzerek altından geçeceğimi söyledim. altından geçerken bacakları
Olgunları Seviyorum 2
Selam ben emre. Daha önceki hikayemde ilk kez nasıl sikildiğimi anlatmıştım. Şimdiyse sıcağı sıcağına yaşadığım bir deneyimimi anlatmak istiyorum. Bu gece taksimde arkadaşlarla eğlenmeye çıkmıştık. Dönüşte taksimden bir taksiye bindim. Şoför 50 li yaşlarda, tip olarak oldukça doğulu birisiydi. Muhabbet etmeye başladık ve tam harbiyeden geçerken bir kaç travesti gördük. Travestilere olan bakışlarını görünce "travestilerle yatmayı severmisin" diye sordum. O da "hayır ben genç yakışıklı erkeksi erkekleri sikmeyi severim" deyince ilk sinyali aldım. yolda devam ederken konu iyice seks muhabbetine d
Gülten Abla Ve Gülşen Ablayı Patlatışım
Selam ben gökhan.gülten abla 25 26 yaşlarında sarışın 170 boylarında sexsi gülşen abla(gülten ablanın ablası)28 30 yaşları arasında kumral güzel hatundur bizim sokakta otururlar. genelde 2 kız kardeş beraber kalırlardı annesi ve abisi çalışırdı ben gülten ablayı düşünüp 31 çekerdim hp onun yürüyüşü bambaşkadır yine bigün eve doğru gidiyorum gülten ablayı gördüm naber falan dedikten sonra bana 5 dakka yardım edermisin dedi tamam dedi temizlik yapıyomuş halıları kaldıraması gerekiyor ama koltuklar ağır olduğu için yapamıyordu ben yardım ettim işin varmı dedi bende yok dedim sadece yerleri silinm
Tavla
Herkese merhaba, adım savaş 29 yaşında evli 180cm boyunda İstanbul da yaşayan özel bir şirkette orta düzey bir yöneticiyim. Siteyi uzun zamandan beri takip ediyorum.Anlatılanların birçoğuna inanmıyordum...ama fırsat buldukça aralarından seçtiklerime mail atıp ulaşmaya çalışıyordum...ve bir gün...gelen bir maille yaşadıklarımdan sonra fikrim değişti en azından şimdi yüzde on yada onbeş oranında gerçeklik payı olduğunu düşünüyorum...ve bende bu olaydan sonra paylaşmak istediğim hikayeleri yazmaya karar verdim.Fakat ilk yazmayı düşündüğüm hikaye yerine şimdilik başka bir anıyı anlatmak istiyorum
Azgın Yeğenim Ve Dekolte Kıyafeti
Azgın Yeğenim ve Dekolte Kıyafeti Sevgili okurlar,gerçek olayları yazmayı ve okumayı çok severim,hayal kurmaktan daima kaçınır,okuyucuyu yanıltmam. Daha önce yazmış olduğum,gerçek hayat hikayemde yeğenimden bahsetmiştim.Şimdi o olayları yaşamaya başladım,yaşatanda yine yeğenim oldu. Bir c.tesi akşamı idi,yeğenim arkadaşının nışanına gitmiş,giderken çokmu çok dekolte bir kıyafet giymiş, nışan dönüşü,nışan hakkında konuşuyor,firikikler veriyor,olayın vehametine kapılıyormuş gibi yapıp Amının çatalını açıyor,kenarı dantelli kilotunu teşhir ediyordu,ben kıvranıp duruyorum, onun gözü benim
Bayandan İtiraf - Yeni Aşkım
Bayandan İtiraf - Yeni Aşkım Merhaba öncelikle bize böyle bi imkanı tanıdığınız için teşşekkür ederiz.ben 19 yaşında,beyaz tenli,kızıl saçlı,düzgün bir vücut hatlarına sahip,genç bi kızım.bundan bir ay önce arkadışımın vesilesiyle bi çocukla tanıştım,çok yakışıklı,kaslı ve uzun boylu,oldukça düzgün bi fiziğe sahip biriydi. Zatan ilk gördüğümdede ondan çok etkilenmiştim. Sonra bi gün ben,arkadaşım ali,bana ayarlamaya çalıştıkları berke ve onun kuzeni can la birlikte alilerin ewine gittik,ali kendisi yaşıyodu,ewe girdikten sonra ali ve can berkeyle beni yalnız bırakmak için biz çıkıyoruz
Pejo 306
Merhaba arkadaslar bu yazacagim olay 2 gun once basimdan gecti ve gercektir buna inanın ...lafi daha fazla uzatmadan hikayemi anlatayim isterseniz ben erdem 30 yasindayim mahallede karsi binada uturan 30 35 yaslarında oldukca bakımlı bir kadin vardi dısarıya cıktında surekli onu seyrederdim poposuna bayılırdım disarı cıkıp pejo 306 sına binip giderdi ...ben 2 gun once bazi islerimi halletmek icin dısarı cıkmıstım kafam dalgın oldugundan karsıdan karsıya gecerken dikkatsizdim ani bir korna sesiyle kendime geldim donup b
Evde Bes Basina
Evde Beş Başına Ben yirmiki yaşında 185 boyun 70 kilo ağırlığında esmer bir gencim. Üniversite eğitmi almak için ankarada okuyorum. Anlatacağım olay da orada geçmiştir. Ben dairemde tek kalıyorum böylesi daha iyi oluyor hiç karışan da olmuyor. Apartmanda çok iyi anlaştığımsedat ağabey var. sedat ağabey 40 yaşında hiç evlenmemiş birisiydi. Arada bir birbirimize porno cd ler verir hatta beraber seyrederdik. O kadar samimiydikki onun yanında mastürbasyon yapmaktan da çekinmezdim. Ve birgünsedat ağabey müzmin bekarlığa son verip dul ve çocuklu bir bayanla evlenmeye karar verdi. İşte olaylar d
Baldızımın Ayakları
Ben ayak fetişiyim .Bir gün bursada işim çıktı Bursaya işim halletip bacanaklara gidip 1 gece kalıp memlekete geri dönecektim.bacanağın atölyesine uğrayıp eve gidecektik ama bacanak gece atölyede sabahlayacağını söyleyip beni eve gönderdi . Eve gittim baldızım ve çocuklarla yemek yerken gözüm birden baldızım göğüslerine takıldı aslında baldızım pek seksi değil yaşı 40 falan ama benim birden ilgimi çekti baldızımı artık daha dikkatle süzüyordum ve baldızım otururken aynadan siyah ince çorabının içindeki o güzel bacaklarını kesiyordum ve kırmızı külot giydiğini gördüm aletim o anda sertlikten pa
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/3196ae857ecd19f594ba1e6c7ed7ae76.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32