Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

amcama verdim
benim bu hikayem tamamiyle gerçektir. o zamanlar 13 yaşindaydım. fazla uzatmadan konuya gireyim. bir hafta sonuydu amcamlara kalmaya gitmiştim cumartesi gecesi amcamla aynı odada yatıyorduk herkes yattıktan sonra amcam porno kaset koymuştu beraber izliyorduk. filmin ortalarıydı amcam baktım o muhteşem sikini çıkarmış okşuyordu iriydi 16 cmdi yarağı görünce korkmuştum. sonra amcam sikini okşarken dedi ki bizde aynısını yapalım mı nasıl olcak dedim sen uzan soyun ben sana yardım edecem dedi tamam dedim soyundum arkamı döndüm ellerinle götünü iki yana aç dedi bende açtım. amcam sikini göt del
17 yaşımda sikildim o günlerimi özlüyorum
Slm ben levent 28 yasındayım anlatacagım olayı 17 yaşında yasadım ozamanlar komsum ömer abi vardı sürekli onun yanına giderdim 31 yaşında idi ozaman beraber porno filim seyrederdik ve 31 cekerdik lavaboda zamanla tv basında beraber 31 cekmeye basladık birgün gene filim serederken gel birbirimizi tatmin edelim dedi nasil olcak dedim sikini tuttu gel yala dedi azıma zor alıyodun yalamaya basladım hosuma gitti biraz yaladiktan sora gel kucama dedi alamam dedim korkma sokmucam dedi oturdum kucana siki göt delimin altinda ileri geri cekiyodu ben çok zevk aliyodum terlemistik siki cok kaygan olmustu
mutluluğa dokundum
ben 23 yşnda esmer biriymm. duygusal bir gayım ama asla bellı etmem. bisexsülim yanı.aam genc cıtır erklerle sevişmeye bayılıyrumm. gizli oldugm içinde. herksle olamıyorum. artık canıam tak etmişti sevişme arzusu. bulmlydım bırılerını. derken netten biri ile tanıştık benm istediğim akdar hoş olmasada hiç yoktan ıyı dedim ve kurduk muhbbeti ve guvenı verdıkten sonra onun evınde bulşmaya karar verdik..ne bulşam ne bulşmaaa. ve daha kapıdan girer girmz bir öpüşme bir sevişme. bir de okadar candan sevişyrduk ki adete birbimizın bedenleri butunleşyordu. bir muddet seviştıkten sonra birbirmiz soym
Haydi Yapalım .)
içimdeki sklme arzusunu bir türlü atamıyordum. Karar verdim bunu biriyle yapmalıydım ama kim ? 26 yaşındayım en iyisi genç birini bulmak deyip girdim nete, liseli_a nickiyle biriyle başladık muhabbete yaşının 18 olduğunu adının da ahmet olduğunu söyledi, belirli bir süre yazıştıktan sonra buluşmaya karar verdik ben sakaryadaydım o ise izmit yakındık ortak bi noktada buluşmak daha iyi olacaktı gizlilik açısından, haberleşip onu arabamla aldım ve ormanlık bi araziye gittik, kalbim küt küt çarpıyordu yaşının benden küçük olması beni memnun ediyordu çünkü kontrol bende olacaktı. Derken muhabbete
bir grup askerle sinemada
merhabalar ben murat hikayem tamamen gerçektir.öncelikle kendimden bahsedeyim 30 yasındayım izmitte yasıyorum uzun boylu atletik yapılı esmer biriyim.basımdan geçen olay 19 yasındayken gerçeklesti.babamın işleri dolayısıyla izmite tasınmıstık.yeni tasındığımız için çok fazla arkadasım yoktu.genelde tek basıma zaman geciridim.bir gün yine boş boş gezerken porno film oynatan bir sinemanın önünden geçiyordum.içeri girmeye karar verdim gölcükte bulunan saray sineması bilenler bilir.askerlerin çok rağbet ettiği bir yerdir.neyse içeri girdim filmi seyretmeye basladım.herkes bir kenara cekilmiş 31 çe
Mükenmel sex_2
Merhaba gey arkadaşlarım size başımdn geçen sex hikayemi anlatacagım.17yaşındayım lojmanlarda oturuyorum benim le aynı apartmanda yaşıyan serkan arkadaşım var 2 kat üstümde oturuyor ondan çok hoşlanıyordum çok yakışıklı olmasada vucudunu ve tabiki penisini çok beyeniyordum bazen onlarda birlikte porno filmi izleyip 31 çektiriyorduk bir birimize ama beni sikmiyordu istemiyordu bende kendimi ona siktirecektim karar vermiştim bir gün babam eve geldi ve görev için antalya gidicekti 3 günlügünee annem ablam da onunla gidicekti benide götürüceklerdi ama ben istemedim onlar çok ısrar etti ama gitmedi
ayferin straponu
Adım can kadınların hükmedici davranışları eskiden beri gıcık oldugum davranışlardıbunlardan biride arkadaşımın eşi ayferdi arkadaşım tam bir kılıbık dı beraber sosyal etkinlikde o ne kadar eşine baskı yapiyorsa ben okadar zıttına gitmeye çalışırdım resmen bu tavrım onu deli ediyordu sert bakışlarından bunu anlamak çok kolaydı bir gün arkdaşım cenk beni aradı bazı taşınacak eşyalar var yardıme dermisin demek için aradı bende tamam dedim kapıyı eşi ayfer açtı cenk ortalıta t,yoktu nerede oldugunu sordum gelir şimdi az içerde otur dedi herzamankinin aksine cok sevecen davranıyordu yola ge
İDDAA VE ERKEK ERKEĞE
slm benim hikayem diğerlerinden biraz farklı neyse sadede gelelim adım serkan biz sürekli mert ismindeki arkadaşımla bizim ev genelde müsait olur... porno film izleriz birgün yine porno film izlerken aramızda bi tartışma yaşandı hangimiz daha çok kızla birlikte olduk diye ama tartışma gittikçe alevleniyordu sonra birden mert bana seninki kalkmıodur bile artık dedi ve bende karşılık verdim tabi kaldırırsam görürsün dedim daha sonra mert ortaya bi idaa koydu bu çok akıl almaz bi idaydı ikimizde odada çırılçıplak soyunup daha sonra yaraklarımızı kaldıracaktık bu buyukluk yarışıydı ve
Eski Özlemim
mrb arkadaslar bnm adim emre hataydan su anda 16 yasindayim 175 boyunda ve 55 kilodayim ama anlatacagim hikaye bundan 2 yil once gerceklesmisti.bnm ayni mahalleden ufuk adinda bi arkadasim vardi.ufukla ayni okulda hatta ayni sinifta okuyorduk.birbirimizi sadece okulda ve mahallede gorurduk ve o zmnlar birlikte surekli oyunlar oynardik ( ama bu oyunlar sadece birlikte olmak icin bahaneydi). bn onu gozume kestirmistim ve surekli oyun bahanesiyle birlikte olmaya calisirdim.ama megerse onun gozude bendeymis ama bunu daha sonralari anladm.bi gun biz yine oyun oynarken ufukla basbasa kalmistik ve bn
Benden büyük adamla sikiştim
slm benm başımdan geçen olay tamamen gerçek ben 18 yaşındayken o zamanlar köyde yaşıyodum benden çok büyük bir adam vardı 35 yaşlarında birgün istanbuldan gelmiş köye demekki devamlı şehirde gaylerle beraber oluyomuşki deneyimliydi neyse beraber gezmeye gittik meraya sana para vereyimde bir kere sikeyim dedi biraz utandım ama sora kabul ettim ilk deneyim olunca biraz acıdı ve yaragını sokadım tam olarak o rafa boşaldı bikac defa böyle devam etti artık bende alıştımki yaragını içimde hissetmek istiyodum bir gün yine buluştuk tenha yerde bu sefer dedim hepsini içime alıcam diye biraz acıdı ama y
Ahhh hamam vahhh hamam
Ben bir pasifim ve yaklaşık üç ay önce bazı işlerim nedeniyle istanbuldaydım. Gündüz işlerimi hallettikten sonra trenle dönecektim izmite. Ama bi hamamın önünden geçiyordum ve şeytan yine aklımı çeldi. Aslında hayatımda hiç hamama girmedim ben. İçeriye girmeye çekindim işk başta. Hamamın önünden bikeç kere geçtim. Sonunda cesaret edip girdim. Hamamcı sabun, peştemal, terlik falan verdi. Odaya girip soyundum. Sonra da hamamın içine girdim. İçerde duş alınacak kısımlar da vardı. Bi de ne denir bilmiyorum ama keselenmek için bazı yerler vardı. Orda birisi bir tellağa kese attırıyordu. Daha
Meraktan yedim
Ben 25 YAŞİNDA b bekar evinde kalan her şeyi merak eden birıym.2 kişi kaliyoruz. akşam oldumu başlriz muhabette ben şikmek guzelde sikilmek nasil hep merak etmişimdır.bundan dolayi sabahlari ev arkadasimin yaragini merak eder acikta yakaladimmi caktirmadan incelerdim.birgun ibne muhabbeti cikti bende tam benlik muhabet olunca dedimki nasil ibne oluyolar zevk aliyolarmi gibi sorular sormaya başladim.en sonunda merak ediyorsan deneyelim dedi.bende merak ettigmi ama cekindigmi soyledim oda cekinecek ne var evde ikimiziz zaten dedi.evdt dedim haklisin şartla kabul ettim.sadece 1 kere ilk ve son o
popom basima bela oldu
merhaba ben ızmırden onur.uzun bıoylu zayıf esmerım.27 yasımdayım.fazla uzatmadan hıkayeme gecıcem.lıse yıllarında bır kac kez surtunme yoluyla pasıf ılıskıler yasamsıtım.ama bu ılerı gıtmedı tabı.ama aklıma o gunler geldıgınde yanı yaragın delıgıme degdıgı andakı aldıgım haz aklımdanda cıkmıyordu yanı.neyse askerden geldım.bır fabrıkada calısmaya basladım.5 arkadas bır bekar evı tutup calısıorduk ıste.odalarımızda bızım odada 3 dıger odada 2 kısı kalıordu.benımde ovunmek gıbı olmasın popom cok duzgundur ve tertemızdır.vucudumda hıc kıl yoktur ama erkeksıyımdırde yanı.bır gece yarın ıs olmuyac
Taş Ustası Hacı
Ben 17-18 yaşlarında iken.Yaz ayı,hasat zamanı tarlada çalışıyorum. Amcallarla birlikte koyunlarımıza saman için buğday sapı. getiriyoruz. Sabah erkenden başlayıp akşam saatlarine kadar sap çekip ardından biçerdöveri takip edip tarlaları biçtiriyoruz. O yıl amcam Ev yaptırmak için bir usta ile anlaşmıştı. Biz yine gece geç saatlere kadar çalıştıktan sonra amcamlara gelip yemek yiyecek o gece amcamlarda kalacaktım.(Bazı geceler genelde kalırdım) Amcamın iki katlı tek odası vardı.Orası Misafirler için ayrı yerde idi ,meğer usta gelmiş oraya almışlar.Bizide oraya aldı. İçeri girdim adamı görünce
bakkal
ben 17 yaşında pasif bir gencim sikmekten çok sikilmeyi seviyorum okulda arkadaşlarda şyimizi sokmadan sikişirdik bu bana çok zevk verirdi neyse hikayemize geçelim arkadaşım emre vardı bakkalda çalışırdı yakışıklı iyi birisiydi 18 yaşındaydı ara sıra ev boş olunca bize gelir porno cd izlerdik sikini çıkarır 31 çeker bende hayretle izler onu yalamayı içime almayı hayal ederdim günler böyle geçiyor o ne zaman bize gelse ben daha çok sikilmek istiyordum bir gün bunu yapmaya karar verdim onu eve çagıracaktım o gelmeden içime sütyen kadın kilodu giydim onu eve çagırdım yarım saat sonra geldi
liseli cıtır cocuk
merhabalar ben istandan ahmet serbest calışırım 41 yaşındayım 18 yaşından beri pasif gaylara ilgim var ilk erkek götünü 18 yaşında sikmişdim bir gün arabamla giderken lise kıyafetli biri el kaldırdı yanında durdun abi yolunun üzeriyse benide falan yere kadar alabilirmisin dedi gel gel dedim arabaya bindi adı arda ymış lise 3 gidiyormuş 17 yaşındaymış arda 165- 170 boylarında 50-55 kiloda kumral düz saclı kahve gözlü oldukca yakışıklı biri o an arda yı içimden sikmek geldi öyle tatlı cocukduki saldırmamak için kendimi zor tutuyordum dedimki arda cok yakışıklısın lisede kız bırakmamışındır düzme
kafası güzelken
herkese selam. ben adıyamandan yunus yazdığım hikaye her noktasına dorudur. bir gün arkadaşımla alkol almaya karar verdik yani lilik die bir arkdaşla.biz arkadaşın evine giderken bir arkdaşı gördük onunda bize takılmasını istedik.beraber lalik gile gitik.hepimiz birer tane 1bira içtikten sonra birbirimize bakmaya başladık.sonradan gelen arkdaşımız kalkmak istedi.ve gitti benle lalik başbaşa kaldık.2 şer bira içtikten sonra çok güzel olduk lalik yanıma oturdu.ve elini sikime atmaya başladı.çok şaşırdım bende çıkardım sikimi ve o ağzına almaya başladıktan sonra bende öle bir oldum ki bende götün
Hayrettin Koca Götü
Ben aslında erkeklere ilgi duymam.Ancak mahallemizde Hayrettin Kabaca adlı bi çocuk vardı.Yaşı 15 veya 16 idi.Birgün annem evde yok gel porno film izleyelim diye beni evlerine çağırdı.Hemen gittim tabiki.Filmde koca götlü bi karıyı büyük yarraklı bi adam götünden bağırta bağırta sikerken bi anda olanlar oldu yan yana otuzbir çekerken hayrettinin koca götü gözüme çarptı.Parlak etli büyük bi götü vardı.Hayrettine götün çok güzel dedim harika sikilir diye takıldım espriye vurdum ama hayrettin bi anda ayağa kalktı domalıp eliyle götünün dilimlerini ayırdı hadi gel sende o adam gibi sik beni dedi.İ
porno film izlerken
slm ben ahmet 27 yaşımdayım yine benle aynı yaştaki arkadaşım erkan la bekar evinde beraber kalıyorduk birgün birkaç porno film alıp eve geldik hava sıcak olduğu için ikimizde şortla oturuyorduk o bi koltukta bende diğerinde oturuyorduk filmi izlemeye başladık bisüre sonra erkan sikini çıkarıp 31 çekmeye başladı bende cd bitti ve kalkıp cd yi değiştirdim 2. cd başladında bide ne görelim bu bi gay filmiydi erkan hiç istifini bozmuyordu cd yi değiştireyimmi dedim hayır diye cevapladı hoşunamı gitti diye sordum evet bi ibne olsada siksem dedi iştaha gelmiştim erkanın yarrağı kocamandı şakayla k
Cix Arkadaşımın Oral Tutkusu
Merhaba ben 24 yaşında bir eşcinselim. Sakso çektirmek en büyük tutkum. Bu tutkum lisedeki sıra arkadaşımın bana tam 3 yıl boyunca düzenli olarak sakso çekmesiyle başladı. O günden beri erkekler de ilgimi çekmeye başladı tabii. Yalnız benim çok garip bir yönüm var. Tikkyler daha doğrusu iyi giyimliler (spor) diyeyim, beni çok tahrik ediyor. Hele hele Timberland botlar, converse ve onitsuka tiger ayakkabılar deyim yerindeyse çıldırtıyor. Resmen tüm erkeklerin ayakkabısına bakar şekilde yürüyorum. İyice takıntı haline geldi. Bir de bu yetmezmiş gibi içindeki çorabı da görmeye çalışıyorum. O da a
1 [2] 3 4 5 6……… 41
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye