Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Türbanlı Seks
Merhaba Ben Meltem. 22 yaşında hoşuma giden erkeklerle seks yapan tesettürlü bir kızım. Tesettürlüyüm diyorum, çünkü sokağa devamlı başımı büyük eşarpla örterim. Uzun pardösü giyerim. Sokakta hiç kimse vücudumun her hangi bir yerini görmez. Fakat sevişeceğim odaya girdiğimde durum değişir. Seks yapacağım erkeğin karşısına geçip tahrik edici hareketler yaparak, başımdaki eşarp hariç tüm giysilerimi çıkararak soyunup seks yaparım. Bir gün öğleden sonra üzerimi giyip güzelce büyük eşarpla başımı örttüm. Hoşuma giden erkeklerin yanından geçerken hafifçe sırıtarak dudaklarıma dil ata
Banyo Günü
Evdeki çocukların en büyüğü olmak kadar zor bir şey yoktur. Her şey senden beklenir. İşte, fedakarlıkta. Ben 17 yaşında 5 kardeşin en büyüğüyüm. Evdeki bütün işlerde anneme yardım eder kardeşlerime ben bakarım. Yani evin kölesiyim. Bugün kardeşlerimi yıkama günüm. Hiç biri de yıkanmaktan hoşlanmıyorlar. Onlarla boğuşmaktan canım çıkıyor ve ıslanmadık yerim kalmıyor. Üç tanesini yıkadıktan sonra sıra 14 yaşındaki oğlan kardeşime gelmişti. O ben kendim yıkanırım dedi. Ben olsun ablacığım sırtını keselerim. Bir yandan da bende yıkanırım dedim. O soyunup küvetin içine girince üstümdeki ıslak elbis
Kirmizi Tanga
Merheba ben talina size kadınlarla olan ilk deneyimimde kırmızı bir tanganın hayatımda nasılbir deyişiklik yarattıgını anlatacagım birgün kızılayda dolaşırken vitrinlere bakıyordum bayan reyonlarında icçamaşırı bölümüne gözüm takıldı güzel bir mankenin üzerina kırmızı mir tanga giydirmişlerdi. Beni okadar etkilediki ona sahip olmak istedim. Hemen iceri girdim. Aldım akşam evde giydim. Eşime gösterdim tabi ben bu arada evliyim eşim güzel oldunu söyledi eşim yeakısklı bir adamdır 38 yaşında. kadın konusunda cok tecrubelidir ben ona bu camaşırı vitrinde dahacok sevdigimi. Evde giyince bun
Annem Çakır Ve Ben
selam memlekete trabzona gitmiştikannem ve ben sonra orda yemek yerken bir köpek gördüm o kadar hoşuma gitmiştiki köpek oldum olası hep köpekleri severdimama bir tane bile olmamıştı.sonra yemek yemeyi bıraktım köpegi sevmeye başladım oda sanki kırk yıllık dostum gibi bize olmadık şirinlikler ediyordu.kimin bu dedim buralarda dolaşır sahibi yok dediler.sonra köpegi aldım eve götürdüm güzelce bir banyo yaptırdım köpege her tarafını şampuanla yıkadım senelik banyosunu yaptırdım.bu arada annem benim hem annem hemde karım onu her akşam memnun ediyordum.annem köpegi kıskandı ilk başta baktım somurtu
İlk Gece
Merhaba ben otuz yaşlarında güzel bacaklı,dolgun dudaklı,hemcinslerineoranla iri sayılabilecek belirgin göğüsleri olan,bakış açısına göre güzelsayılabilecek evli bir erkeğim.Erkeğim dedim ama hikayemin sonunda erkekliğimisiz değerlendirirsiniz artık.Kendime göre iyi sayılabilecek bir işim yine iyisayılabilecek bir gelirim ve çevremde statüsü olan biriyim.Oldukça kısa ve güçsüz bir erkekliğim var.Hemen her seferinde eşimin bacakarası bana bir tuzak olup çok kısa sürede tek atımlık barutumu harcayıp tuzağıniçinde yığılıp kalıyorum.Kısa bir süre önce içimde değişik cinsel istekler oluşmaya başlad
Karimin Donunu Enver 2
Sizlerle daha evvel turanın karımi KARİMİ SİKTİĞİ ANIMİZİ ANLATMİŞTİM TURANLA BİR AY KARİM SİKİŞTİ EVİMİZİN BAHÇESİNDE KARİMLA SOHBET EDİYORDUK HER ZAMAN GİBİ ÇOK SEKSİKIYAFET VARDI KOCAÇİĞİM BAK YANLİŞ ANLAMA TURAN BENİ ÇOK GÜZEL SİKİYOR SENDE SEYREDİYORSUN AMA HAFTADA BİR KERE GELDİĞİNDE 4 İLA 5 KERE SİKİYOR HAFTADA İKİ KERE GELDİĞİNDE İKİŞERDEN DÖRT KERE EDİYOR BUDA BANA YETMİYOR DOYMUYORUM SEN BANA BİR KIYAK DAHA YAP TURANLA HARTA SONU YENİ BULACAĞİN SİKİCİĞİMİZ HAFTA ORTASI BENİ SİKSİN DÖRTERDEN SEKİZ EDER ODA ŞİMDİLİK YETER ŞİMDİ SEN SÖYLE KİMİ KESTİRDİN KAFANA KARİM TEK AYAĞINİ ARALAYIP
Köylü Güzeli
Yaz tatinde akadaşlarla bir kaç haftalığına denize gitmiştik döndüğümde üst katımıza yeni köyden gelmiş bir çift taşınmıştı cemile ile mehmet mehmet abi kahvede çalışıyordu bazen geceyarıkarına kadar eve gelmiyordu karısı cemile abla genelde şalvarla dolaşan yürüdünde beni tahrikedecek kadar güzel bir kadındı.bizim eve sık sık gelir annemle muhabat ederdi bende gizlice onu süzerdim. bir gün annemler pikniğe gitmişti. ben gitmemeiştim. eve giryordumki yukardan bir şarkı mırıldanması duydum.cemile abla yerleri siliyordu eteğini dizlerine kadar çekmişti altında uzun bir don vardı. ben onu gizlic
İÇİMDEKİ ILIKLIĞI HİSSEDİNCE AĞLADIM
MRB ARKADAŞLAR ADIM CEM YAŞIM 17 1.85 BOYUNDA 76KİLODA OLAN BİR PASİFİM VEDE ÇOK AZGINIM BİR GÜN ARKADAŞIMLA OKULUN TİYATROSUNDAN ÇIKTIK VE GEL SENLE BİZİM ÇATIYA Bİ ÇIKALIM DEDİM NE YAPICAZ ORDA DİYE SORUNCA BİRŞEY VAR ONU ALICAM DEDİM KABUL ETTİ VE ÇATIYA ÇIKTIK ÇOK DAR BİR YERDİ VE HEMEN İŞE KOYULUP PANTOLONUMU İNDİRDİM VE MEMETE ARKAMDA BİŞEY VARMI DİYE SORDUM GÜZEL VE SEKSİ DELİĞİNDE BAŞKA BİŞEY YOK DEDİ BEĞENDİYSEN SENİN OLSUN DEDİM ODA NASIL YANİ DEDİ SANA VEREBİLİRİM DEDİM AZGINLIKLA KABUL ETTİ VE YERE ORDAN BİŞEY SEREREK ÇIRILÇIPLAK UZANDIM ODA AYNEN ÇIPLAKTI ÇOK ÜŞÜYORUM DEDİM GELİYO
Dul Komşu
Ben 22 yasindayim size daha 2 ay once yaşamış olduğum bir sexgecesini anlatmak istiyorum. Her zamanki gibi işten eve gelmiştim.Cumartesi günüydü. Ailem Türkiyeye tatilegitmişlerdi ve 1 ay kadar kalacaklardı. Bir haftadır evde yalnızdım. Geçeliyordum eve. Ama o gun ne olduysa bilmiyorum ama eve erken geldim. Apartmanınkapısından girerken yan komşumuz sevim ablayı gordum selamlaştık. Sevim abla 28 yaşında fiziği oldukça duzgun, 3 yıl kadar once evlenmiş bir ayevli kalıp boşanmış biridir. Yani birkere yarrağın tadına bakmış. Kalçalarıharikadır. Tam okşanacak gibi. Fazla uzun boylu biri değildir m
Ah Bu Kocam
Ah Bu kocam Eşimle her zaman her konuda konuşmayı açık seçik yazılar okuyup resimlere bakmayı porno film seyretmeyi çok severdim. En çok konuştuğumuz konulardan biri de grup seksti. Benim isteğim üzerine dörtlü olmasına karar verdik. Ama öncelikle düşündüğüm şey kadının seksi, erkeğin de kocam kadar olmasa da çekici, yakışıklı ve beni tahrik edebilecek özellikleri olması gerekiyordu. Bir kız vardı. Eşimin daha önce beraber olduğu birisiydi. güzel kızdı onu ve sevgilisini bir akşam bize davet ettik. Hafif bir şeyler yenildi içkinin etkisiyle konular seks ve daha gizli kalmış olaylara y
metrodaki sizofren
Merhaba Arkadaşlar Sizlere Geçenlerde Başıma Gelen Bir Hikayemi Yazacam Hikayem Kesinlikle Gerçektir. Cuma Günü Evde Tektim Annem Gil Amcamlardaydı Bende Amcamlara Gitmeye Karar Verdim Onların Evi Bayagı Uzak Oldugu İçin Metroya Binmeye Karar Verdim Saten Hiç Binmiyorum Genelde Metroya Ama Çok Yorgundum Binesim Geldi Metronun En Arka Vagonu Boştu Bende Kalabalıktan Fazla Hoşlanmam Neyse Bindim Aynı Anda İçeri Esmer 1.70 Boylarında Uzun Siyah Saçlı Mavi Güzlü Süper Bi Kız Geldi Ben Off Bu Ne Bebek Dedim Sanırım Beni Bi An Duydu Şansa Kimse Yok Birden Bana Dogru Gelip Kucagıma Otu
Dusuncesizden
Dusuncesiz`den Merhabalar.. ben Istanbul`dan 17 yaşında genç yakışıklı bir cocuğum. kızlara karşı ilgisizliğim çekingenliğimden gelir.. Kendime gay demesemde öyle sayılıyorum herhalde. Neyse konumuza geçelim. Anlatacağım anım yaklaşık 3 ay önce oldu. Arkadaşıma X diye Hitap edeceğim. , Her günkü gibi yine akşam olmuş herkez evlere dağılmış biz mahalle arkadaşlarımız ise buluşmuş sohbet edıyorduk.. Saat 22.00 suları arkadaşlarla evlere dağalmaya karar verdık ben ve X bir sigara içmek ıcın kaldık. Bakkalda 1 dal sigara aldık ve 2-3 sokak ilerledik. İkimizdede ateş yoktu ve tanıdık da ki
BANA GELEN E-MAİL
|BANA GELEN E-MAİL; MERHABA ARKADAŞLAR, SİZLERE www.ahikaye.com BULUŞMA SİTEMİZDE SEX HAYATIMDAN GEÇEN BAZI; “ CANLI CANLI, CAP CANLI, ARKADAŞIN EVİNDE, KILIÇ BALIĞI, BİR KARANLIK BİR AYDINLIK” GİBİ OLAYLARIMI YAZMIŞTIM... AMA İNANIN Kİ, BU OLAYLARI OKUYAN VE BANA 14.05.2005 TARİHİNDE YAZAN, ADLARININ; “K” VE “S” OLDUĞUNU SÖYLEYEN İKİ LEZBİYEN YAVRUDAN E-MAİL ALACAĞIM, AYNI GÜN 16.00’DA BULUŞACAĞIM AKLIMDAN HİÇ AMA, HİÇ GEÇMEZDİ..... 14.05.2005 11.00; ÜST ÜSTE İKİ KERE ATILMIŞ, AYNI İÇERİKLİ VE AYNI METİNLİ E-MAİLİ ALDIM VE HEMEN CEVAP YAZDIM. NASI
ANNELERİMİZ
 Arkadaşımla arkadaşımın evinin balkonunda porno dergilerine bakıyorduk. Ailesi evin diğer odalarında idi. Porno dergilerindeki olgun hatunları mahalledeki karılara benzetmek istedik. Şu sikişen aysel tezye, şu sikişen suna teyze, şu şikişen arzu abla diye. Daha sonra grup resimlerinde arkadaşım bu da senin anan dedi. Tam 3 kişi sikiyordu. Biri döt deliğinden biri am deliğinden biride agızına veriyordu. Benim de arkadaşımında siki kalmıştı. Daha sonraki sayfa da ben onun annesine benzettim birini tam 4 kişi sikiyordu. Aynı benim annem becerdikleri gibi ama o birde dördüncününkünü eline al
Emine Teyze
| 16 yaşındaydım.Annem ve babam babamın bel fıtığı sorunu yüzünden istanbula gitmek zorunda kaldılar.Benim okulum devam ettiği için ben gidemedim.Annem biraz fazla pipirikli birisi olduğu için evde yalnız kalmamı istemiyordu.Köyde babannemlerin komşusu olan emine teyzeyi çağıralım onunla kalsın serkan diye düşündüler ve onu aradılar.Emine teyze 6yaşındaki torunu ahmetle yaşayan,şişman koca memeli koca götlü bir kadındır.Oğlu ve gelini yurtdışında çalıştıkları için torununa şimdilik o bakıyordu.Anem ve babam gittikten bir gün sonra gelecekti emine teyze ama ne kadar duracağı belli değildi.Annem
Cavidanla
Merhabalar.Ben 33 yaşında bekar biriyim.Burada hikayeleri okurken bende yazayım dedim. Ama benimki biraz taze bir am.10 gün kadar önce köyde kullanmadığımız malzeme koyduğumuz bir ardiye var.Oraya gidip ortalığı bir düzelteyim dedim.Çalışırken gömleğimi çıkarttım.Sonra onu gördüm. sikisCavidan`ı. Cavidan yengemin ablasının kızı olur.18 yaşlarında bir kız. -Abi kolay gelsin. -Kolaysa başına gelsin. -Yardım edeyim mi? -Et tabii...Çeşmeyi açtım.Temizlenecek malzemeler vardı Cavidan kot pantol ve ince bir bluz giymişti. Arada şakalaşıyorduk.Ben önümde oynadıkça tahrik olmaya başladım.Onu sikmek ak
Hüsranla Bitti
Bu olay gerçek yaşanmış bir olaydır. Bu yüzden kendi adımı yazmayacağım. Ama diğer isimler gerçektir. Gaziosmanpaşada oturuyorum. Handan ve Dilek isminde iki tane gayet iyi anlaştığım arkadaşım var. Kız olmamama rağmen seksi çok fazla sevmiyorum. Daha önce bir iki erkekle beraber oldum. Ama yalnızca onlar başka kadınlara gitmesinler diye onlarla seviştim yani korkum kaybetmekten ibareti seksi sevdiğimden değil. Genelde arkadaşlarımla beraber taksimde bazı barlara takılırım. Kısa boylu esmer minyon tipli sevimli ve güzel sayılabilecek bir bayanım. Bir gün Handan ve Dilekle beraber yine Taksime
Off Harikaydii
Merhaba ismim oguz yasim 21 anlatacagim olay gecen yil oldu internette melahat isminde bir almanci olan yasi 40 di tanistim ve yasadigim yere cagirdim ve geldi ona cok alistim ve cok sevdim bizim evde kaliyordu tatil gibi ailemden herkes uyurken.. yanina gittim.. ve dalmisti biraz... üzerindeki yorgani üzerinden kaldirip.. üzerinde sadece.. pijamalari vardi.. ve elimi bacaklarina sürtmeye dokunmaya basladim.... boynunu öpmeye basladim.. hafif hafif kendisine gelmeye basladi...ve o da kulaklarimi öpmeye basladi kulak memesini isiriyordu... elimi bacaginin arasina atip pijama üzerinden oksamaya
Mukemmel Bir Gece
Mükemmel Bir Gece Onu ilk defa bir diskoda görmüsdüm. Tanri onu bi kadina vere bilecegi tüm güzelliklerle donatmisdi. Yildizsiz bir gecenin karanligi gibi simsiyah saclar, ve o gözler masmavi tüm denizler kiskanabilirdi o gözleri, bide dudaklari dolgun dudakliydi. Her erkegi sarhos edecek kadar güzeldiler. Sanki uzun ve derin bir öpücüge susamislardi. Acaba o dudaklardan kana kana icen biri varmiydi. Bunu mutlaka ögrenmeliydim ona sahip olan kisiyi kiskanabilirdim. Yanina yaklasdigimda elinde bir bardak icki oldugunu gördüm. Bardagini yudumlarken bile müthis etkileyici görünüyordu. Beni f
Kardeşimle duştaki eğlencemiz
Selam arkadaşlar anlatacağım hikaye 1 ay önce başımdan geçti.Bir gün eve moralsiz geldim.İş yerinde olumsuz şeyler yüzünden sinirlenmiştim.Kardeşim hayırdır abi erken geldin hayırdır ne oldu dedi yok bişey dedim yatacam kafam bozuk zaten dedim.Kendi yatağıma uzandım.Annem ve Babamda şehir dışına hasta ziyareti için gitmişlerdi. Evde kız kardeşimle beraber kalıyordum.Havada aşırı sıcaktı.Duş yapmak istedim. Bir baktım banyodan sesler geliyor kardeşim banyodaydı cabuk cık bende duş alcam dedim tamam deyip odaya döndüm tekrar banyonun kapısı acıldı abi koş yetiş diye bi ses geldi ne oldu kız dedi
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/bbebdd249fd14741b2014ba6e4c544f6.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32