Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Masadan Sexe
Slm.adım engin. yazıcam hikaye gercektir fakat isimler takma isimdir.ben birgun ..... gazetesine 26 yasında 1.85 boyunda esmer tenli universite okuyan yakısıklı bir gencim.gizlilik icersinde masaj yaptırıp mutlulugu paylasmak isteyen evli, dul veya ciftlerin telefonlarını bekliyorum 0546 292 43 13 diye ilan vermistim.yayınlandıgı gun telefonum susmadı.turkiyenin heryerinden arıyorlar.bursadan bir cıftle gorusmeye basladım.hakan benim ayseli inlete inlete sikmemi istiyor ama esi aysel sadece masaj yapıcamı zannediyor.2 ay kadar sonra gorusmeye karar verdiler ve istanbula geldiler.yenikapıdan ta
EvLi Bayanlarda Okusun
|Merhaba ben yanlız yaşayan yakışıklı bir erkekğim kaldığım apartmanda evli bir kadın vardı ismi pempeyi tarif edeyim 33 yaşında esmer büyük gövüslü bir bayan bende 1,80 boyunda bir erkeğim pempe ve kocasıyla sürekli konuşuyor kahve içiyorduk pembenin en güzel götü hoşuma giderdi hele o yokmu tangaları bir sabah erken uyandım uyandığım zaman benim alete kalkık olurdu herzaman canım sevişmek iseterdi hemen aklıma alt kaltta oturan pepme hanım geldi üs tümü giyindim ve bir fincan aldım elime şekeriniz varmı diye sordum eşi öğretmendi çoçuklarıda okula gidiyuor evde yanlızdı yani her neyse kap
Patronumla
slm ben 19 yasında guzel bır genc kızım bu anlatacam hıkayagercektır pazar gunuydu bıroda hıc kımse gelmemisti paton geldı ve bendeodadaydım altımda etek mını ustumde askılı elbıse vardi... goyusume bırseybatıyordu ve bende gıysımı cıkarıp sutyenımı duzeltıyordum ve patronun geldınıduymamısım bende arkam donuktu sutyenım cıkarmıstım ustumde hıc bırsey yoktu vearkama dondum patron vardı patronun adıda mert bey ve benım göyusumu eledı bende onu koltuga atip ustune oturdum ve benım bacaklatımı elemeye basladısonra ben onu saoymaya basladım onun yaranı bem azıma almıstım ve o benım altımacık
Erkek Kardeşim
ben 22 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlü beyaz tenli 1.84 boyunda98-59-94 ölçülerinde bir bayanım. adım ceyda. benden 4 yaş küçük bi kardeşim varadı murathan.neyse hikayeme geçeyim.ben ve kardeşim ebeveynlerimiz tatile gittikleri içinevde tek kalıyorduk.ilk gündü; kardeşim akşam 11 de ben yatıyorum diye odasınagitti.bende 1 gibi yatmaya giderken kardeşimin odasına girdim. bi de ne göriyimkardeşimin bilgisayarda porno film izlerken uyuya kalmış ve film halaoynuyordu.ve bende bunu onun yaşı itibariyle normal karşıladım.ertesi gün sabahkahvaltı yaparken murathan ın canının çok sıkkın olduğunu fark
Karım Hande 1
MERHABA,BEN ADNAN 38 EŞİM HANDE 24 YAŞINDA.HANDE OLDUKÇA GÜZEL,ATEŞLİ VE HER KADINDA OLDUĞUNDAN DAHA FAZLA FAHİŞE RUHLU AMAMERHABA,BEN ADNAN 38 EŞİM HANDE 24 YAŞINDA.HANDE OLDUKÇA GÜZEL,ATEŞLİ VE HER KADINDA OLDUĞUNDAN DAHA FAZLA FAHİŞE RUHLU AMA OLDUKÇA MASUM YÜZLÜ BİR KADINDIR.TEŞHİRCİLİĞİ O KADAR YERİNDE VE ZAMANINDA YAPARKİ KAÇ KERE OLMADIK YERDE BOŞALDIĞIMI BİLİRİM.1,70 BOYU,HİÇ DEĞİŞMEYEN59 KİLOSU,KIZIL KISA SAÇLARI(ŞU AN BÖYLE ZİRA SIK SIK DEĞİŞİR SAÇ MODELİ VE RENGİ),KOYU MAVİ GÖZLERİ 1,15 CM.LİK BACAKLARI, PORTAKAL BÜYÜKLÜĞÜNDEKİ SERT VE UÇLARI YUKARI BAKAN 88 BEDEN GÖĞÜSLERİ,YUSYUVAR
Babaannem
Evet anlatacağım olay hikaye değil gerçek ben 25 yaşında 180 boylarında maddi olarak rahat bir alinenin 2 çocuğundan biriyim aile bağlarımız kuvvetlidir . Size 60 yaşındaki babaannemi nasıl becerdiğimi anlatayım önce. Onunla 03/02/2004te 4 kadar önce ilişkiye girdik. Amcamlarda kalır babaannem haftada bir iki kez bize gelir ve benide çok sever ilk ve en büyük erkek torunuyum. Annemlerin dayımlarda olduğu bir akşam ben evde yalnız oturmuş TV seyrediyordum saat 9 gibi kapının açıldığını duydum annemler gelmiştir diye seslendim. Babaannem benim oğlum dedi. Kalktım kapıya onu karşılamaya gittim.
Tatlı Sezen
Eşimin halasının kızı olan Sezen, 17 yaşında olmasına karşın, vücut ölçüleri olarak bayağı yapılı bir kızdı. Boyu 1,70, etine dolgun, 80-50-90 ölçülerinde çok güzel ve tatlı bir kız. Önceleri hiç bir şey hissetmememe karşın, Sezenin bana karşı olan yaklaşımları ve her şeyden önce incecik beline rağmen o muhteşem, etli ve yuvarlak kalçaları beni mest etmeye başladı. Bir gün akşam Sezen ve ailesi, bizim eve oturmaya geldiler. Sezenin altında, diz üstünden 6-7 parmak yukarıda, pileli bir lise eteği, üstünde dar bir body, altında ten çorap vardı. Göğüsleri henüz 80 ölçülerinde olmasına karşın, uçl
Gerçek Sarışın
Genç ve yakışıklı bir erkek olmama rağmen, hiç sarışın sevgilim olmamıştı. Nedreti gördüğüm gün, içimin cız ettiğini hissettim. Gerçek sarışın bir kadındı. Yaşı yirminin üstündeydi. Vücudu son derece ahenkliydi. Onunla nasıl arkadaşlık kurabileceğimi bile düşünmedim. Direkt üstüne gittim. Bulunduğumuz ortam tanışmaya müsait bir kokteyldi. "Merhaba!" dedim gözbebeklerinin içine en ateşli bakışlarımı dikerek. Gülümsedi. "Merhaba" dedi. "Tanışıyor muyuz?" Başımı salladım. "Nerede, ne zaman?" diye merakla sordu. "Rüyalarımda..." dediğim zaman şen şakrak bir kahkaha attı. Etraftakiler dönüp bak
Öğretmenimin Doğum Günü
Orta okul 2. Sınıfta idim maddi durumumuz çok iyi olduğu için çok iyi giyinen her şeye sahip olan birisiyim. Sömestır tatili yaklaşırken resim öğretmenim beni yanına çağırdı,bu akşam yaş günü partisi veriyorum muhakkak bize geleceksin dedi bende kabul ettim. Akşam saat 20:00 Sıralarında çiçek yaptırdım ve çok güzel bir dolma kalem takımı aldım öğretmenimin evine gittim. Kapıda hiç bir ayakkabı falan yoktu. Hocam erkenmi geldim dedim yooo zamanında geldin içeri gir dedi içerde salonda falan kimse yoktu. Şaşırdım tabiki hoş geldin dedi beni yanaklarımdan öptü. Bu zaten doğal olan bir hareketti,ü
Sikin Beni
Bi tane adamla tanistim, yalvardim nolur beni sik dedim. o da seni oyle bi sikicem ki.. dedi ama baska bisi solemedi. cok korktum aklima bi suru sey geldi. ya bana zarar verirse deidm ama bana cok iyi seyler yapti. tasmayla sokakta gezdirdi dizlerimini ustunde. beni sikmek isteyene satti hemen . karsiliginda adamlardan 5 lira aldi sadece. aslinda o kadar etmezsin dedi ama kendine bisiler almak icin aliyomus parayi. bi kere apartmanin girisine bagladi tasmayi gitti. ciplaktim o yuzden biraz usuyodum ama en kotusu gelen gecen bana bakip kotu seyler soyluyodu o kadar utandim ki. sonra gotume am
Korkunç Tecavüz
Eşimle pikniğe gitmeye karar verdik ama hafta içini tercih ettik beykoza gidecektik bu arada eşimden bahsedi eşim kısa boylu ama etine dolgun bir kadındı hele kalçaları dolgun ve yuvarlak bir göte sahipti neyse beykoza gittik ormanın içine girdik ben mangalı hazılamak için odun aramaya çıktım ve baktım az ileride 4kişide piknik yapıyor ben bir kaç odun bulup geldim mangalı yaktım ve biraz sonra masa hazırdı içkilerimizi içiyorduk yarım saat sonra o 4 kişi yanımıza geldi ve karıma çok güzelsin dediler seni sikmek istiyoruz dediler ben ayağa kalktım elimdeki bıçağı adama salladım adam geri çek
Anemın Acı Cekısı
Ben 19 yaşımda ailemin tek cocuğuyum bir gün babam işteyken bende okuldan gelmiştim o zamanlar yaz ayındaydık ve ev cok sıcaktı annemde evde temizlik yapıyordu ustundede pijamayla sutyeni vardı. annem işleri bitirdikten sonra yatak odasına gıdıp yatmıstı bende tv de porno izliyordum sonra annem uyandığını farkettım ve ders calısmaya basladım annemde kendıne yemek yapacagını soledı bende her gun annemın o dolgun bacaklarını gorunce 31 cekerdım sonra annem yemeğini yedı ve yanıma geldı ve bana derslerımın nasıl gıttıgını sordu bende ıyı gıttıgını soledım ondan sonra annem tekrar uyumaya gıttı an
Orospu annemm
annem aşırı güzel bir kadındır kocamn memeleri ve koca bir götü verdır. büyük olmalarına rağmen gayet seksi bir kadındır. annem yeni bir işe başlamıştı bir hastanede müdürün sekreteri olarak işe başlamıştı. olayın yaşandığı gün üzerinde bacaklarını harika gösteren bir çorap ve mini bir etek üzeridede güzel göğüslerini sıkan bir gömlek giymişti. annemi ziyarete gitmeye karar verdim. yanına gittiğimde çıkmak üzereydi beni görünce biraz şaşırdı. hasta olan bir arkadaşını ziyarete gideceğini söyledi. isterse onu götürebileceğimi söylediğimde biraz daha işi olduğunu söyledi. biraz garibime gitmişti
Lezbiyen Esra
Ben esra bursada cumhurıyetlisesini bitirdim. Alev adın da çok sevdiğim bir arkadaşım vardı. Biz onunla çok iyi geçiniyorduk.O bir lezbiyendi. bende onun gibi birşeydim herhalde. Kızlarla beden odasında soyunduğumuz zamanları anlamıştım lezbiyen olduğumu ama kimseye bundan söz etmemiştım.Ama mezuniyet günü alev beni evine davet etti. Bana tuvaletinin içine giyeyeceği iç çamaşırlarını gösteriyordu.İpek iç çamaşırları Göğüslerinin büyüklüğünü saklamıyordu ve transparan kilodundan şeftalisinin kılları gözüküyordu. Benden elimin sütyeninin kumaşına deydirmemi istedi.Bana sen de iç
Yengelerin Yengesi
Selam ben 17 yaşında bir gencim.. 36 yaşındaki olgun yengemi sikme olayım şöyle gelişti.. bir akşam amcamlara gitmiştm amcam ve yengem o gece orda kalmamı istedi ben de olur dedim.. sabah kalkığmda saat 8di yengem amcamı işe gönderiordu.. yengemin altında kısacık o olgun bacaklarına yapışan yeşil bi tayt üstündeyse dar bi beyaz badi vardı.. nerdeyse ayak üstü boşalmıştım.. hemen gidip tuvalete otuzbir çektim ve televizyon seyretmek için odaya geçtim.. biraz da olsa azgınlığım azalmıştı ama o mükkemmel göt hala mutfak kapısından gözüküyordu.. yanına gittim domates soyuyordu ve benm ki yine çadı
Yengemin Külotlar
ıİlk olarak yengem çok dindar bir kadın onu kolay kolay çıplak ve ya frikikleri ni yakalamak çok zor... Ben 18 yaşındayken yingem bir banyonun seramiklerini siliyordu. terden ıslanmış vucudu pijamasının altında iç çamaşırlarıyla uzuvları çok belli oluyaordu. Yengemi ilk defa böyle görmüştüm. ve tabi aletim taş gibi oldu. bir şey yapamadım o gün nasıl yapabilirdim ki. Ertesi gün banyoya girdiğimde çamaşır sepeti takıldı gözüme, mükemmel bir sütyen duruyordu üstünde onu görünce zevk katsayım tavana vurdu. Ve çamaşır sepetini iyice karıştırmaya başladım. Ve ne göreyim yengemin bir önceki gün terd
Ayaklarını Yuttum
|merhaba ben kayhan eskişehir anadolu üniversitesinde okuyorum.istanbulda fatihte yaşıyorum.neyse kısa kesip hikayeme geçiyim.ben yurtta kalıyorum oda arkadaşımın eğlence hayatı falan biraz fazladır kızlarla falan çok takılır ve neredeyse haftada mutlaka birkere odaya kız atardı.bende çıkar başka bir odada yatardım.getirdiği kızlar gerçekten süperdi arkadaşımda yakışıkıydı zaten.bendede müthiş bir ayak hastalığı var kızların ilk önce hep ayaklarına bakarım.arkadaşım getirdiği kızlarla benide tanıştırırdı.birgün yine çok güzel bir kız getirdi ve benden rica etti odaya gelmememi söyledi.bende yi
Gözümün Önünde Seviştiler
Bir akşam üstü, hava kararmak üzereydi. Arka pencereden dışarıya doğru bakınıyordum. Pek kimsenin gedmediği dar, ağaçlı bir sokaktı baktığım yer. Bir süre baktım öyle, sonra 2 kişinin sarmaş dolaş geldiğini gördüm. Sarhoşlar diye düşündüm. Yavaşladılar, bir arada durdular. Ağaçların olduğu yana doğru sokaktan bahçeye doğru girdiler.Çocuk 20 yaşlarında kız ise daha küçük belki 18 filan. Birbirlerine sarılıyorlar, elele tutuşuyorlar, öpüşüyorlardı. Pencerenin kenarından biraz geriye doğru çekildim. Uzun uzun dudaktan öpüşmeye başladılar. Çocuk kızı ağacın birine doğru çekti, kızı ağaç yasladı. H
Otobusteki Zevk
Otobüsteki zevk merhabalar ben zeynep 20 yaşındayım. sizlerle otobüste başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. geçen hafta otobüse bindim ve eve gidicektim çok geç kalmıştım. otobüs geldi ve çok kalabalıktı. çok sıkışmıştım.üzerimde gömleğim ve dekoltesi çok altımdada eteğim vardı spor bir mini etek. seksiliği severim. bindiğimde çok kalabalıktı kimin eli kimin cebinde misali. neyse ilerlemeye çalıştım ama fazka gidemedim 3 erkeğin ortasında kalmııştım ve otobüs çok karanlıktı 3 de arkadaştı. bakmaya başladılar. otobüs aniden durunca birisinin üzerine doğru düşüodu oda tutim der
31lerimin Kadını Ayfer Teyze
Bende bu sitenin müdavimleri arasındayım. Hep okuyorum bu kez bende bir hikaye ile katılımda bulunayım diyerek sizlere başımdan geçen olayı yazmaya karar verdim. Kısaca 17 yaşında lise öğrencisi bir gencim. Annemin arkadaşı Ayfer teyzeyle olan ilişkimi anlatacağım sizlere. Ayfer teyze 52 yaşında ama oldukça seksi ve güzel bir kadın. Kocası öleli 15 sene kadar olmuş ve kimseyle evlenmemiş. Bizim eve yakın bir sokakta oturur. Devamlı o bize gelir annem akşamları giderken bende refakat ederim. Ayla teyze oturuşuna kalkışına benim yanımda hiç dikkat etmez bacakları açılmış donu gözükmüş hiç önemse
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/d4da2a06b5e56cb34cfee98410b6b421.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32