Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Zevk-i Sefa
Büyük firmalardan birinde çalışıyordum. işim gereği çoğu zaman firma dışında oluyordum, yani iş arkadaşlarımın bana işi çok düşüyordu. faturalar falan işte. işe başladığımdan beri, biri vardı ki beni mahvediyordu. 2 lisan biliyor, yurt dışında yaşamış kültürlü bir kadındı. balık etinden biraz şişmandı. 34 yaşında idi. bana çok işi düştüğü için, sohbetimizde artmıştı. onu çok arzuluyor ama evli olduğu için saygı duyuyordum. uzun zaman sonra bakın ne oldu. Bir cumartesi firmaya ait olan binada bizim katta çalışıyordum. sinirlerim alt üst olmuştu. arkadaşlar çıktıktan sonra bende
Sarışın Komşum
Beş yıl kadar önce, ev almak için ev bakıyorduk, en son gezmekten bıktıkayaklarımıza kara sular inmeye başlamıştı ki. İş arkadaşım yeni bir evaldıklarını, inşaatın kısa zamanda biteceğini, eğer beğenirsek , daha satılıkdaire olduğunu söyledi.Ben de eve baktım, eşimle birlikte. Ve eve bakarken komşularla da tanışmayabaşladık, Komşulardan biri var ki . Dikkatimi çekti. Hemen bu ueğer evi alırsam, mutlaka sikeceğimi kafama koymuştum. Ve evi aldık olaylargelişmeye başladı. Ben işe giderken komşumu da yağmurlu havalarda işyerinebırakmaya başladım. Bir gün komşumu rüyamda gördüm. Komşum ben evd
Kardeşim Neymiş
ben 24 yaşında oldukça yakışıklı bir gencim hayatım seks içindegeçer diyebilirim ve bunu evdeki herkes bilir herneyse bir öğlen vakti evdekardeşim ve benden başka kimse yok ben bilgisayar oynuyorum o sırada 18 yaşındakadeşim geldi yanıma tarkanın posterini getirmiş(bu arada felaket tarkanhayranıyım)yanıma oturdu benimde üstümde sadece şort vardı.o da biz bilgisayara bakarken sigara yakacaktım çakmağımı aldı vermem al alabilirsendemeye başladı biz boğuşmaya başladık onunda üstünde dizlerinde bir etek ve bolbir tişört vardı boğuşorken bacakları filan heryeri açıldı benimde aletimkalkmaya başla
SAXONUN TADI
Selam ben denizli den fatih 2 yıl önce sehir dısına gitmistim parkta otururken 25 yaslarında biri geldi yanıma oturdu selamlastık tanısma faslı derken seni sevdim istersen evim yakın cay icelim dedi bende kabul ettim evine gittik porno dergi vardı sehpanın üstünde ben cayı demlerken bakabilirsin dedi ben dergiye baktım gay porno ama azmıstım nasıl dedi bende güzel dedim yalatmak istermisin dedi zaten azmıstım olur dedim soyunduk ikimizde önce oksadı sikimi sonra yaladı emmeye basladı harikaydı sende benim sikimi yalamak istermisin dedi bende olur dedim eskiden beri dölün tadını merak ediyordum
KOCA GÖTLÜ ANNEM 2
Annemle babam ayrıldıktan sonra annemı canım istediği zaman siki yodum ama bu bana tatmın edıcı gelmıyordu ve yenı pozısyonlar uretmeye kafama koymuştum zaten anneme evde orospu gibi gezıyordu çırıl çıplak bı sabah kahfaltı yaparken bırden canmım çektı anemı okşamaya başladım annem sende bokunu çıkarıyon dedı amamaan dedım ama bu arada sıze annemı tarıf edeyım annem 165 boylarında balık etlı hafıf tombuldur ve amı gotu ben beyazdı neyse anneme dedımkı ordan balı uzat yarrama sıvazladım ve emmesını soyledım orospu nerd3yse yarramı koparacak bu arrda anneme seni çoktan dır arknı yoklamıyodum ded
Chat`ten Mesajlar Atıyordu
Bursa`dan bir üniversite öğrencisi benimle tanışmak ve sikişmek istiyordu. Hemen mesaj attım ve böylelikle birbirimizi daha iyi tanıyacağımız mesajlar ard arda gelmeye başladı. Benimle hemen tanışmak istiyordu ama ben her zamanki gibi temkinliydim.Taki bana attığı aşağıdaki çarpıcı mesaja kadar. Aşağıdaki yazıyı onun mailinden aynen aktarıyorum ``Selam aşkım; Seni çok istiyorum sadece benim olurmusun desem olur musun aşkım? Sadece benim hayatım olur musun desem korkar kaçarmısın? Yoksa benim yanımda kalırmısın aşkım? Bayram tatilimde yanıma gelirsen sana söz bütün tatil boyunca yataktan çıkmıy
Küçüktü Ama Kalındı
MErhaba..sımdı anlatacaklarım hıkaye degıl gercektır...Adımidris..186 boy.70 kilo..beyaz tenlıyım.. bir gün mahallede takılırken ozgur [arkadasım] geldii..gel dedi..hem ıbnesıkıceksın hemde para alacaksın dedii bende hıc dusunmeden evet dedim..sonra gayın evıne gıttık..adamın adı erdaldı...30-35 yaslarındaydı..ben erdallaılıskıye gırdım falan...sonra 2 haftada bır gıtmeye basladık..sonra bızımarkadasla erdalın arası acıldıı...ben 1 ay gıtmedım..dusundum ve gıtmeye kararverdimm..ben her gıttıgımde erdal benı daha cok ıstıyorduu...ben erdalı sıkerken odaaynadan kalcalarıma bakıor "cok gusel po
Ilkler Ozeldir
İlkler Özeldir !!! Daha 19 yaşında kendini yeni tanımaya başlamış sexe acayip meraklı bir ergenken başladı herşey . Kendimii tarif etmeme gerek yok zanlımca . önemli olan olayların nasıl geliştiği ... Bu arada samette benimle yaşıt olan bir arkadaşım ... Yaz başlamış ve apartmandan komşumuz olan Ayfer Teyzelerle birlikte bizim yazlığın yolunu tutmuştuk . Ayfer teyzeler ve biz iki araba dolusu insan marmaristeki yazlık için yola çıktığımızda aklımda böyle bir şey yaşıyacağım yoktu bile. uzun yolculuğumuzdan sonra nihayet yazlığımıza gelmiştik . Bu sene komşumuz olan büşra ile birşeyler
Slm6 Emre ?lk Erke?imdi   Alinti
Emre ?lk Erke?imdi Alinti Ben yatakta yüz üstü uzand?m ve içimde müthi? bir korku ve heyecanla Emre'nin üzerime uzanmas?n? beklemeye ba?lam??t?m. Hala bunlar? yazarken bile içim titriyor. Emre yava?ça üzerime uzand? ve aletini kalçalar?m?n aras?na do?ru yat?rarak a??rl???n? vücuduma b?rakt?. Emre'nin aleti ta? gibi olmu? ve ate? gibiydi. Emre sürtünmeye ve omuzlar?m? öpmeye ba?lad?. ?nan?lmaz bir haz al?yordum ancak serde erkeklik oldu?undan öpmemesini söyledim. Emre gülümseyerek anla?mada girmeye çal??mak yok dedik ama öpmek yok demedik, sen de öpseydin hem vücudun o kadar beyaz, o kadar p
Herkese Lazım Böyle Biri
İşyerimde çalışan sekreterimin yaşı hayli büyüktü.Göğüsleri dimdik kaçaları ise insanı baştan çıkarmaya yetiyordu. Birgün işe geldim yüzünde hınzır bir gülümseme vardı. günaydın hşgeldin dedikten sonra bi kahve yapayım dedi. Bende çöp kutusuna bişey atma bahanesiyle arkasından mutfağa gittim. Dolaptan kahve çokarmak için uzandığında kalçaları bana doğru domaldı. Ben artık dayanacak gibi değildim. arkasına yapıştım.göğüslerini sıkısıkı kavradım. okşadım. Ne yapıyorsunuz yılmaz bey lütfen dedi ama istediği herhalinden belliydi kendini ağırdan satmak istiyordu. Tamam askım dedim elimle kısa eteiğ
Yilbasi Gecesi
Yilbasi gecesi... merhaba .... 1996 yilbasi gecesi isyerinden arkadaslarla Sariyer hisarda egelence düzenledik.Otobus tuttuk.Biryerde bulustuk.Hep beraber ve bazilari arbalariyla geldi. Hoslandigim kiz bir erkekle beraber gelmisti.Hersey güzel devam ediyordu.Benim kafa cakir hatta sarhos olmustu..Saat 24 gediginde isiklar sondügünde biri benim dudaklarima yapismisti.Ama kafam iyiidi.Isiklar gelince beni öpen bizim santralde calisan Dul ama 18 lik cizlara tas cikaran bir hatundu. Ben hoslandigim kizi unutmustum..Gecenin bir kismini hatirlamiyorum..Cünkü cok sarhostum.. Ayilinca
Yumyum 5
Köle olmam için hazırlanmış bu maddeleri karşımda görünce artık kurtuluşumun olmayacağını biliyordum ama efendim şebnemin bir ömür kölesi olamam için bunu imzalayacaktım. ve bu maddeleri okurken şebnemin beni beline taktığı vibratörle öldüresiye sikmesi okuduğum maddeleri bir daha asla unutturmayacaktı bana. maddeler şöyle sıralanıyordu. 1- Bu günden itibaren efendim şebnemin kölesi olamayı kabul ediyorum. 2- Efendim şebnemin bana vereceği her türlü fiziki veya psikolojik rahatsızlıklardan dolayı şikayet etme hakkım yoktur. 3- Efendim şebnem beni istediği gibi kullanabilir, istediğinde s
Azgin Ogretmenim
|bensuudi arabistanda cidde de okuyorum lise 2 ogrencisiyim adim onemli degil neyse benim bir ogretmenim var adi mihri nur kadini gore herkez hem korkuyor hemde aziyor du cunku cok sinirliydi bir gun ben okulda kalmistim mihrinurda okulda kaldi ben odasina cagirdi bi sey verecegini soyledi cok azdim cunku insanin onunla konusmasi bile tahrik olmasin yetiyor neyse odasina girdim sikimde saddamin fuzesi gibi dimdikti hocamda sikimi fark etti ama bozuntuya vermedibana bazi sorular sordu en sonunda millimisin diye sordu bende hayir dedim oda bana dediki gek seni mi9lli yapayim hayir demek imkansi
Kardesim Alev
Kardeşim Alev merhaba ben volkan sizlere kardeşim alevle yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. kardeşim yaklaşık 1.70 boylarındave ben alevin güzeline herzaman hayran kalmışım dır.onu hayal ederek çok otuzbir çekmişimdir ve gözetledim. bir gün ben bilgisayarın başında sizinsitenizi okurken alev okuldan dönmüş evde kimin olup olmadına bakarken benim odama girdi ve ne yaptımı sordu buarada alev 17 yaşında, bende bilgisayarla uraştımı söyledim ne okuyorsun deyince ne cevap vereceyimi şaşırdım . bi anda bi şey dürtü beni ve sex hikayeleri dedim öylece bi baktı ardından yanıma oturduben de özeli
Aksam Pazari Iett
Akşam pazarı iett Merhaba benim adım metin 26 yaşındayım ve bir şirkette ofisboy olarak çalışıyorum şirketin bana çıkarmış olduğu mavi kart ile günde 8 - 10 defa otobüse biniyorum ama özellikle kalabalık araçları seçiyorum sebebi belli. Bugün saba şirket beni evden direk osamanbeye gitmemi ve ordan müşterimizen çekleri almamı söyledi benda herzamaki gibi taksim otobüsü beklemeye başladım. Otobüs geldiğinde dolu idi bende 2 tane lide öğrencisi kızın yanına yanaştım ve önce elimdeki çantayı bana yakın olanın bacaklarına vurmaya başladım ve elimide sürtmeye araç daha da doldu ve ben bir ayağ
18`lik Kardeşim Ve Ben...
18`lik Kardeşim ve Ben Merhabalar ben izmirden onur, 19 yaşındayım.ve benim 18 yaşında balık etli güzel lolita bir kardeşim var.adı yasemin önceleri onunla ensest hiç düşünmüyordum.ensest olaylarında öyle kolay kolay olmayacağını bildiğim için burdaki bazı hikayelere inanmıyorum. ve bu olay tamamen gerçektir.bütün ayrıntısına kadar. yanlız isimler diilll :-))) ensest olay zaman ister ve yavaş yavaş gelişir. neyse annemler bi gün cenaze dolayısıyla konya ya gittiler.ben kardeşimle yanlız kalacaktım.bu bende birden bi haraketlenme yaptı.2 gün yaseminle yanlız kalacaktık. annemler sa
Beni Bozdu
Beni bozdu Slm ben hakan. 18 yasinda 1.78 boy 60 kilo parlagım. Size anlatacagım hikayem 2 hafta önce oldu. O gece gene deliğim yanıyordu ve gay chat e girdim. Bir süre sonra birisiyle sohbet etmeye basladık. Anlattığına göre 25 yaşında esmer yakışıklı biriydi.Uzunca bir sure sohpet ettikten sonra ertesi gun bulusmak uzere sozlestik. Neyse ertesi gun bulustuk gercekten anlattıgı kadar vardı. Oda beni begendigini soyledi ve evine gitmeyi teklif etti kabul ettim. Evine geldik birseyler ictikten sonra yanıma yaklastı dudaklarımı emmeye baslarken bir yandan beni soyuyordu. Eli vucudumda g
Fantezi
Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyorum yukarılara doğru. Çıktıkça yüzüme alevler vurmaya başlıyor. Çok şehvetli olduğunu hissediyorum ve kalbim yerinden çıkacak gibi. Tatlı kavislerine öpücükler kondura kondura beline kadar geliyorum. Ve dilimi gezdirerek ensene kadar zig zaklar çizdim. Sonra dayanamadım ve vücudumun tüm ağırlığını üstüne yayarak ensene küçük bir ısırık attım. xbadboy_x@hotmail.com İşte o ısırıktan sonra, kendini yatağa salıp bırakmış ıslak güzel, biraz canlanıy
Ilk Düzülüşüm
Bluğ çağına yeni girmiştim. Sikme arzum iyice kabarmıştı. Köye gezmeye gitmiştim. Akrabalarımızdan ahmet abi seninle bağa gidelim dedi. Benim aklıma hiç onun sikeceği gelmemişti. Bağda bir kaç üzüm yedik oturuyorduk. Benim çişim geldi dedi ve çıkardı ve başladı işemeye, o çişini yaparken ben bakıyordum. Derken işini bitirdi ve bana nasıl büyükmü beğendinmi dedi. Ben ne diyeceğimi şaşırdım sadece evet diyebildim. Sonra elime tutuşturdu. Ben önce ne yapacağımı bilemezken şimdi. Hoşlanmıştım. Başladım 31 çektirmeye ve derken o da benim arkamı okşamaya başladı. Göt deliğime sokuyor ve bir taraf
Karim Ben Ve Zevk Verenimiz
|karım ve ben hertürlü konuya acık ınsanlarız uzun yıllar aramıza ucüncü bırini almanın fantazisi ile yaşadık sonunda almaya karar verdik ama nasıl olacaktı. bu çözümü eşim internette bulacagını bana supriz yapacagını soyleyıp benim sabırla beklememi söyledi ve bir gün müjdeyi verdi benimde bir müddet olayı kabul etmem ve araştırmam neticesinde kişiyi evimize davet ettik.genç adam eve gelinceye kadar inanın heyecandan ölecegimi zannettim ve beklenen saat geldi çattı bu arada biraz kendimizden bahsedeyim ben 45 yaşında esmer uzun boylu kültürlü ve modern bir kişiyim eşim ise 38 yaşında görenl
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/a166784ecf6ff9bf7308b93ed9756e65.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32