Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
ARKADAŞIMIN AZGIN KARISI ARZU
|ARKADAŞIMIN AZGIN KARISI ARZU Aylardır görüşemediğim Antalyadaki çocukluk arkadaşım Sinana misafir olacaktım hafta sonu.Akşam uçağı ile yola çıktım.Arkadaşım ve eşi beni havaalanında karşıladılar.Arzu çok hoş bir bayandı.Ama o kadar tahrik edici bir vücudu olduğunu o gün fark ettim.Beyaz bir gömlek, mini kot etek, sivri uçlu, topuklu, beyaz terlik giymişti.Dantelli sutyeni ve beyaz ojeleri bile beni çıldırtmaya yetmişti.Uzun bacaklı, bronz tenli, sarışın bir bayan.Kalçaları ise kusursuz. Akşam yemeğinden sonra koyu bir sohbete daldık.Ama ben gözlerimi Arzunun bacaklarından alamıyordum ve o d
Evli Bir Çift Ve Sonrası Güzel Bir Gece..
Merhaba, ben tolga 26 yaşındayım boluda yaşayan bir erkeğim. Neşeli, esprili ve yaşamayı seven birisiyim. Oradaki ortama alışırken bol bol arkadaş ediniyor, fırsat buldukça oradaki hayatı tanımaya çalışıyorduk. Okuldan sonra her milletten okul arkadaşlarımızla cafe ve barlara takılıyorduk ve bazen de çevre gezileri yapıyorduk. Bar ve diskolar akşamları genellikle tek eğlencemizdi. Bol dans ve bol içki , sabahlara kadar sürüyordu bazen. Bazen beklenmeyen hoş bir sürpriz bu gece boş geçecek derken çıkıp geliveriyor bazen de bu gece ben bu hatunu götürürüm deyip de elimizde kaldığı da oluyo
Karım Ve Köpeğimiz
Merhaba,ben Murat 36 yasinda ve almanyadan yaziyorum.Esimle 13 seneden beri evliyiz ve cocugumuz olmadigi icin bir köpek almaya karar verdik.Karim ben isteyken,disari cikarir dolastirir ve en azindan biraz vakit gecirir diye Hayvan yurduna giderek birlikte bir köpek secmeye karar vedik.Kafesleri dolasirken gözümüze tüysüz ve bayagi büyük bir cins köpek gördük ve hemen yanina yaklastik.Tüysüz olmasi bizim isimize gelirdi,cünkü evin icinde tüyleriyle ugrasmak istemiyorduk.Yaninayaklastigimiz gibi kafesin kapisina atladi ve kuyrugun salliyarak bizi sevimli bir sekilde karsiladi.Kararimiz kesindi,
Ortağımızın Kızı
|ben 20 yaşında yakışıklı sayılabilecek bir delikanlıyım. bundan 3 yıl önce marmariste eski kaldığımız köye misafirliğe gitmiştik eski aile dostlarımızda kalıyorduk eskiden yaşadığımız için herkes tarafından tanınıyordum birgün babamın eski ortağı beni yardım odun toplamaya yardım etmek için çağırdı bende kızını görebilmek için seve seve dedim evinin arkasında marangozhanesi vardı orda topkayacaktık odunları neyse kızıda geldi odun taplamaya üzerinde gniş bi etek ve dar beyaz bi tişört vardı eskiden beri benden hoşlandığını biliyordum ve onu sikmek için fırsat arıyordum bi süre sonra babası gi
Hayallerimin Erkeği...
Herkese slm. Ben İstanbul`da yaşayan henüz daha tamamen açıklığa kavuşamamış genç bi gayim. Yaşım 18, esmer, hafif atletik ama bi o kadar da sempatik ve sevimli biriyimdir. İnsanları konuşmamla beş-on dakika içinde etkileyebilme özelliğim vardır. Ben çoğu zaman internette bazı sitelere girerim, canım sıkıldıkça veya azdıkça falan, anlayın işte... İşte bu sitelerde gördüğüm ve benim hakkaten beğendiğim bikaç erkek vardır, ancak rüyalarımda sahip olabileceğim dediğim cinsten arkadaşlar bunlar. Hatta bunlardan bir iki tanesine karşı özel bi ilgim vardır. Daha çok kaslı, erkeksi duruşlu ve hakk
ONUR DUYDUM
ONUR DUYDUM Merhaba arkadaşlar sizlere epey bir önce gönderdiğim hikaye dört ay sonra yayınlanmış ben farkında değildim ama daha önce ilişki yaşadığım ve bu siteden tanıştığım bir arkadaş bildirmese haberim olmayacaktı. Uzun zamandır da e-maillerime bakmadığım için mesajları okuyamıyordum. E-mailler kotamı doldurmuş haliyle diğer mailleri kabul etmemiş geri dönmüş. Bana ulaşmak isteyip de ulaşamayan arkadaşlardan huzurunuzda özür diliyorum. Bu siteden tanıdığım Antalyalı bir arkadaşımla yaşadığım ilişkiyi size aktarmamıştım onun bana açtığı telefondaki tafrasıyla bunu yazma gereği duy
CD Cansu 3
Merhabalar. Bu sizlerle paylaştığım üçüncü hikayem aktifler.Yine bir gün chatte 40 yaşlarında olduğunu söyleyen biriyle tanıştım ve tepeden tırnağa kadın elbiselri giyip partnerimin kadını olmaktan zevk duyacağımı söyledim.O da bana evde karısının olmadığını ve onun eşyalarından giyebileceğimi hatta yeni çoraplar etek ve sütyen alabileceğini söyledi ve kendisi makyaj yapmamıda istedi tamam dedim. Anlaştığımız yerde buluştuk ve bana biraz para verdi ve dükkanlara girip istediğimi alabileceğimi söyledi. kendime güzel siyah bir mini ten rengi ve siyah dantelli ince çoraplar jartiyer sütyen güzel
Yarrak Askina
Yarrak Aşkına... Herkese merhabalar;Bu seferki hikayemde Kadikoy`de arkadasimi beklerken beni alan yakisikliyla basimdan gecenleri anlatacagim. Valla kiskanin kizlar muthisti. Neyse, fazla uzatmadan konuya gireyim. Saat gece 11 gibiydi ve ben Kadikoy`de arkadasimi bekliyordum. Onumden gecen arabalardan biri aniden hizini azaltip kenara cekince ben de arkadasim mi geldi acaba diye soyle bir bakiverdim. Ah bakmaz olaydim. O ne yakisiklilik. sabaha kadar siksin, duvardan duvara calsin valla gikim cikmaz dedim icimden. Neyse, basimi cevirdim tekrar oteye. Geri geri geldi, camini act
Artik Benimsin
Artık Benimsin :) Ben lise 2. sınıfa giden bir öğrenciyim. Çevremin söylediğine göre yakışıklıyım. Fazla uzatmadan konuya gireyim.... Benim lise 1 `den bu yana hoşlandığım bir kız vardı. Adı Seray çok hoş bir hatundu. Geçenlerde okulun bilgisyarlarına girerek devamsızlık, ders notları ve disiplin cezalarını değiştirebildiğimi yakın çevreme anlattım. Ve elbetteki bu konu kısa sürede beni okulda 1 numara yaptı ve öğrencilerin ( özelliklede kız ) gözüne girdim. Tabii bu durumdan yararlanmak gerektiğini düşündüm. Çok geçmemişti ki benim lise 1`den bu yana hoşlandığım kız yani Seray ya
TEYZE KIZI İLE
|Yaşım 16 bir gün evde otururken canım sıklmasın diye yeni bir porno filmi almıştım.Filmi izlerken teyze kızı gelmişti.Bende o anda kudurmuştum, ne yapacagımı bilmiyordum.Ona dedimki dışarı çık kız oda beni yakaladı ya porno filmi izlerken o yüzden çıkmam dedi bana,ben dedimki 31 çekecem dedim çıkmadı bende izleyecegim dedi.İyi dedim oturuyoruz film başlıyor.izliyomuyuz onunla ben kudurdum ne yapacagımı şaşırdım.kız azıyo amcıgını okşalıyo.bende çıkartıyorum benim balyozu soyuyorum onu anadan dogma başlıyo agzına almaya,sonra domaltıyorum onu sikişe başlıyoruz.Yarıntısı yanıma geliyor.GENE K
Okunmaya Deyer
Okunmaya deyer mrh sexhikayeleri okuyuculari bu yazacagim hikaye tamamen gercektir bazi hikayeler bana cok sacma geliyor inanin gercek bulmuyorum. adim ahmet köse yaş şimdi 33 yazacagım olay amasyanın kalesinde yaşanmiştir. bundan 4 yil önceydi banu diye bir arkadaşim vardi 160 boy 50 kilo göyüsleri oldukca sert ve aralari acıkti cok güzel bir vucudu vardi üzünsüre sevişiyorduk bakire oldugu icin amni dokunamiyorsum ama o gün kalede bana arkadan. verecekti söz vermişti neyse kale cok yüksek oldugunda kimseler yoktu eteyine yukari kaldırdım önce arkadan amini yaliyordum hemen islandi c
O Yaz
Mesut ve kıymet adında hem iş arkadaşım hemde yakın komşumuz vardı. Mesutlaben hanımlada eşi kıymet arkadaşlardı. Çok iyi görüşürdük. Kıymet 165 boylarında55 kilo ağırlığında tombul memeli vücudunun çok güzel olduğunu tahmin ettiğimbirisi idi.eşimde o boylarda daha zayıfça birisidir. Mesut çok sikici bakanbirisidir. Zaman zaman karımı yer gibi baktığını bende eşimde fark ettiğimizdeönceleri kızmalarımıza rağmen daha sonra o ve karısı yatak fantazilerimizegirmeye başladı. Ben karımı mesut a veriyor karısını da ben alıyordum. Öncelerieşim karşı çıkmaya çalışsa da oda bundan zevk almaya başladı.
Olgun Avukat Arzu Hanım
Merhaba, 26 yaşımdayım adım tolga boluda yaşıyorum. Hafta sonları bazen hafta içleri arkadaşıma yardımcı oluyordum eczanede.Eczanemde oturmuş bilgisayar başında reçete kaydı yapıyordum.İçeriye bir hasta girdi 40lı yaşlarda kumral etine dolgun ve uzun boyluydu. Elindeki reçeteyi uzatarak ilacı almak istediğini söyledi.İlaç,kas gevşeticiydi ve enjektabl (iğne şeklinde) uygulanıyordu.Ben de,ilacın şuan elimde olmadığını fakat bir saat içinde kendisine temin edebileceğimi belirttim.Hastalarımızın memnuniyeti için genellikle bu tür durumlarda bir adres ve telefon alıp ilacı kendilerine iletiriz.Ayn
Teyze Kızı Semra
Ben almanyadan Kerim yaşım 26 ben burada seks hayatim mi çok güzel yaşıyorum ama bir gün İstanbul izne gittim ve bizimkilerin yanında kaldığım için seks yapmak çok zor bir gün evde otururken annem beni teyzem gile yolladı bir şey almak için bende üff leye püff leye yola koyuldum teyzem gile geldiğimde kapıyı teyzemin küçük kızı Semra açtı ben semrayi hiç açık görmedim yani hep çarşafında idi saten kendisi yatılı kursda kalıyordu Ogün eve gelmiş teyzem gil ablasına gitmiş doğum yapiyormusta falan anlattı neyse ben içeriye girdim oda kapıyı kapattı Kerim abi sen geç içeriye ben banyo yapıp kursa
Baldizim Izlettirdi
Baldızımın evlendiği gün,düğününde kendisi ile dans ederken kendisi bana üç ay içinde sürpriz yapacağını söylemişti.O gün benim için hiçbir anlam ifade etmeyen bu sözlerin ne anlama geldiğini hakikaten tam üç ay sonra öğrendim.İşyerime gelen kargoda,bir vcd vardı.Oturup izlerken baldızımın kendini okşaması,kocası ile olan sex saatleri ile dolu 50 dakika geçirdim. Evliliğinin ilk hafta görüntüleri,tatil yöresindeki sevişmelerine aitti.Kocası çok güzel yalıyorsun Meryem dedikçe baldız,ablamın eniştemi yaladığı gibi yalıyorum,defalarca onları izledim diyordu.Doğruydu.Baldızın bizi defalarca i
Yanlışlıkla Yattım
BEN 19 YASINDA UNiVERSiTE OGRECiSiYiM.1.81 BOYUNDA 90 KiLOYUM, MAVi GOZLU, KOYU KUMRAL BiR ERKEGiM.OKUL KAPANMAYA YAKIN HAZiRAN BASLARI BODRUM’A TUR YAPAN ARKADASLAR VARDI.BEN VE SEVGiLiM GiTMEYE KARAR VERDiK. BU SIRADA BENiM SINIF ARKADASIM YASAR’DA KIZ ARKADASI DiDEM iLE GELMEYi DUSUNUYORDU. SEVGiLiM VE BEN DiDEM iLE DAHA ONCE HiC TANISMAMISTIK. GENEDE iYi OLUR ORADA COK EGLENiRiZ DiYE DUSUNDUK. HEPiMiZ HAZIRLANDIK VE OTOBUS OKULUN ORADAN KALKACAKTI.ARKADASIM UZAKTAN DiDEM iLE GOZUKTU iLK DEFA GORDUGUMUZ iCiN DiKKATLiCE HEPiMiZ BiR BiRiMiZE BAKTIK. DiDEM YAKLASIK 1.65 BOYLARINDA,
Zengin Kadına Jigolo Ve Sevgili Oluşum
Selam Arkadaşlar Ben Tolga ve boluda Oturuyorum.....1,79 boylarında 72 kılo fiziği ve dıksıyonu oldukca duzgun bir gencim..Neyse fazla uzatmadan hıkayeme gecmek istiyorum... O gün çok soğuktu ve kardan dolayı dershanemiz tatil olmuştu. Bizde herzamanki gibi üç kanka Cadde buluşacaktık. Ben dolmuşa bindim. Neyse arkada cam kenarı boştu oraya oturdum. O kadar üşümüştüm ki adeta titriyordum. Yanımda yaklaşık 44 yaşlarında çıtır görünümlü bi kadın oturuyordu. Tabi o paltolar fln mecburen sıkışarak oturuyorduk.yanımdaki kadın o kadar bakımlı ve hoştu ki parfümü de buna eklenince dayanılmaz
Bu Kez Iyi2
Bu kez iyi--2 Meraba umarım dünkü hikayemi beğenmişsinizdir. Ben yine o lickerboy ankaradan.Neyse olaya geceyim... bu arada bayanlar hala beklıyorum maıl gonderenlere de ayrıca teşekkür ederim. msnye ekleyin bi de he :)) Dördümüz birden boşaldıktan sonra ben gunun verdıgı yorgunlukla uyuya kalmıstım. uyandıgımda aradan 1 saat gectıgını farkettım ve erol gıtmıstı. selma yerde benım karsımda ellerını dızlerının arasına koymus amcıgını tabak gıbı ortaya cıkararak uyuyordu. esra ise kanepenın uzerınde yıne cıplaktı ve elını amının uzerıne koymus uyuyordu. bu guzel ıkı hatunu gorunce dayan
Yengem Sonsuz Zevk
Merhaba arkadaşlar ben Ahmet İstanbul da yaşıyorum,17 yaşındayım fazla yakışıklı sayılmamam ama yinede çok sayıda kız arkadaşım oldu bir gün amcaoglunun evine gittim evde sadece hanımı vardı beni içeri davet etti bende girdim aslında aramız iyiyidi ama ben bi ara onlarala hiç görüşmemiş onun için soguk davranıyorduk içeride biraz muhabbet ettikten sonra başını açmak istedi bende bi sakıncası olamadıgını söyledim başını açtıgın kendimden geçmiştim çünkü hiç bu akadr güzel saç görmemiştim bisüre sonra ona içimi açmaya başladım,ve canımın çok sıkkın oldugunu kız arkadaşımıdan ayrıldıgımı söyledi
CIRAgIN ANNESi 1
ÇIRAĞIN ANNESİ 1 Merhaba ben size hafif bir tecavüzümü anlatıcam. Birgün dükkanı kapatıpçırakla beraber birahaneye maça bakmaya gittik. Benim çırak alkğlü sevmezdi o akşam ona ısrarlakalfasının birasını içmesi için ısrar ettim oda beni kımayıp 4 tane bira içince sarhoşoldu e bende baya bira içtiğim için bende sarhoş oldum. Onu taksiyle evine götürdüm. Kapıyı çaldım annesi çıktı annesi beni çok sever ve güvenirdi. Çırağın annesi 40 yaşlarında kısa boylu ve ileri derecede miyoptu yani gözlüksüz göremiyordu. Ismi ayşe ydi kocasını sorduğumda. Fabrikada gece vardiyasındamış. Bana rica edip. B
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/394f01958b298f299ecf453179f84187.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32