Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Birlikte 5
Birlikte (5) Erkek: "İyice doyurun orospuyu yarağa" diyorum seni siken hayvanları daha da tahrik etmek için, "Madem karnı açmış, döllerinizi içirin, özsuyunuzla besleyin kaltağı". Hepsi birden ağzına dolduruyorlar yaraklarını sırayla ve patlıyorlar birbiri ardına. O an açlığından başka birşey düşünmediğin için elinden geldiğince yutuyorsun döllerini. Sonra öğürmeye başlıyorsun ve mide kasılmalarıyla orta yere kusuyorsun. Kasılıp düşüyorsun sonra kustuğun yere, saçların ve yüzün midenden çıkan kusmuğa bulanıyor. İşçilerin kendilerine hazırladıkları azıktan bir miktar ve bir el büyüklüğün
liseli kız kardeşime taciz
Slm ben Yusuf size anlatacağım hikayem yemin ederim gerçek .Okullar açılmıştı ve ben lise 2 ye kız kardeşimde orta 2 ye başlamıştı.kız kardeşim okuldan gelince dikkat ettim eteği iyice kısaydı ve ben bacaklarına bakıyordum sora devamlı kilodunu gösteriyor ve fark etmiyor gibi yapıyordu zamanla sikim kazık gibi olmaya ve onu düşünerek 31 çekmeye başlamıştım.sora yanında ama ona çaktırmadan 31 çekmeye başladım kucağama oturmaya ve kalçalarını oynatarak beni boşaltmaya başladı bir gün gene karşısında 31 çekiyordum abi ne yaptığını biliyorum istersen rahatlayabilirsin dedi ve bende rahatça her g
MELİSLE AM GÖT
Selam ben istanbulda yaşayan bir gencim melis adında bir kız arkadaşım war kız çok seksi onu görünce hemen tuvalette 31 çekyom neyse.ona seni seviyorum dedim oda bende seni dedi biz tam 43 kere çıktık en sonuncusunda çok fena azmıştım melis arada bir bizim eve gelirdi ama hiç bir şey olmazdı bi gün çardım geldi üstünde siyah bady vardı bende dedimki seninle öpüşelimmi oda tamam dedi öpüştük o bende meraklı çıktı soydu beni ağzına verdim makine gibi emiyordu en sonunda azına döl fışkırdı sonra bakiremisin dedim ewet dedi amına bi soktum hemn çığlık arttı dedim sus amına 3 posta akıttım sonra g
Güzel Orospu
okulumuzun en güzel kızlarından olan tuğçe hep kısacık etek giyipmerdivenin başında dururdu erkeklerin alttan amını izlemesine bayılırdıgerçekten çok güzel kızdı bacakları ve göğüsleri tek kelimeyle harikaydı herkesonu arzular onu bi siksem diye düşünürdü bu aslında kimse için uzak veulaşılması güç bi hayal değildi çünkü kız orospuydu okulun son günlerineyaklaştıkça sıcaklarla beraber arzularda artıyordu kız sanki okul bitiyo hadisikin artık beni der gibiydi bi gün onu okulun bahçesinin dışında gördüm ve bufırsatı kaçırmamam gerektiğini düşündüm hemen yanına yaklaşıp okula gitmeyidüşünmüyosan
Melisi Patlattım
selamlar ben adanılıyım. 3gün önce çıkmaya başladığım melisi nasılpatlattığımı anlatim dedim. şimdi 21 yaşındayım. benbiraz erken cinsellik olayına girdiğim için 18 yaşımda daha fenaydım. aklım hepsikiş sokuştaydı. neyse melis lise son sınıf balık etli bi kızdı. ben 4 5senedir yazlıkda yanlız kalıyorum. neyse bigün meilisi ewe götürdüm. bütünışıkları söndürdüm. kız çok mütawazi bi kızdı. erkeklerle öpüşmekden fazla bişeyapmadıı belliydi. içine kapanık bi kız. annesi babası ayrı we piskolojikbozukluu wardı. bazı isteklerini dışına yansıtamıyordu. ilk önce yarım saatgöğsüme uzanıp öle oturduk so
Yanıyordum
Ben oldukça iri göğüslü, l.65 boylarında, dolgun kalçalı, kısacası Türk erkeğinin zevklerine hitab eden balık etinden genç bir kadınım. Bundan 1 yıl kadar önce, çocukluğumdan beri tanıdığım bir erkek arkadaşımla cinsel ilişkiye girerek kızlığa veda ettim. Kesinlikle pişman değilim. Bu nedenle sizlerle paylaşmak istedim. O gece ailem akraba ziyaretine gitti. Ben de bunu fırsat bilerek bilgisayarın başına geçerek sitenizde ilgimi çeken hikayeleri okumaya başladım. Henüz tatmadığım zevklerin anlatıldığı hikayeler, bastırılmış duygularımı harekete geçirdi. Ellerim bacak arama girdi. Aşk üçgenimin
Parktaki Bekci
Parktaki bekçi birgün yalnız parkta oturuyordum.porno dergi almış ona bakıyordum.birden bekçi geldi.oda dergiye bakmaya başladı.oral seks yapan kadınlara bakarak güzel olmalı dedi.bende birden ona yapabileceğimi söyledim. daha önce hiç yapmamıştım.ilk önce şaşırdı ama sonra hoşuna gitti.beraber kulübeye gittik.o sandalyeye oturdu.bende onun önüne eğilerek sikini dışarı çıkardım.siki 20 cm vardı.önce daşşaklarını okşadım.sonra yavaş yavaş sikinin başını yalamaya başladım.başını ağzıma alıp dilimle altını yalıyordum. sonra hepsini ağzıma aldım.sikini boğazıma kadar sokuyordum.artık hızl
Pamuk Prenses Ve Pinokyo
Pamuk Prenses ve Pinokyo Hikaye bu ya bu iki masal kahramanı bir gün ormanda gezinti yapmaya çıkarlar. Bir müddet sonra şiddetli bir yaz yağmuru başlar, Pamuk Prensen Pinokyo ya Pinokyo sen tahdansın yağmur sana zarar verir gel eteğimin altına gir de ıslanma der. Pinokyo Pamuk Prenses in eteğinin altına girer bir müddet sonra Pamuk Prenses muzurluk yapmak ister ve Pinokyo ya Pinokyo bir yalan söylesene der Pinokyo yalan söyler büyüyen burnu malum yeri zorlamaya başlar, biraz sonra bir yalan daha söyle der Pamuk Prenses, Pinokyo bir yalan daha söyler artık Pinokyonun burnu doğru yo
Abim Oral Kolem Oldu
Abim Oral Kölem Oldu Selamlar ben 20 yaşında, üniversite öğrencisi, yakışıklı biriyim. Abim de 21 yaşında üniversite öğrencisi ve aynı zamanda fotomodellik yapan çoook yakışıklı biri ve tek başına yaşıyordu. Abimle aramızda sadece 1 yaş fark olmasından dolayı arkadaş gibi olduk hep. Yaptığı iş , muhteşem yüzü ve fiziği sayesinde bir sürü kız geçiyordu hayatından. Bense artık kızlardan sıkılmış gay kanallarında dolaşır olmuştum. Amacım sadece oral sex yapmak ve yaptırmaktı. Neyse bir gün chatte biriyle sözleştik. O sırada benim telefon hattım da kapalıydı, abimin kartı da tesadüfen bende
Hocam
Bizim lisedeyken bir piskoloji hocamız vardı bu hocanın memeleri adeta füze gibiydi ben piskoloji derslerini sabırsıklıkla bekliyordum o jocayı görünce benim ufaklık kalkıyordu bir gün son dersimiz piskolojiidi ben ogün çıldırmıştım adeta hocamın göyüslerine bakarken hocam farketti dersten çıkmadan önce hocam bana sen sınıfta kal seninle bir konuda konuşmak istiyorum dedi benim içimi korku aldı dersin bitişinde hocam herkes dagıldıktan sonra sınıfın kapısını kilitleyip yanıma oturdu ben sordum hocam benlen hangi konuda yardımcı olabilirim hocam kirazgibi dudaklarını bana uzattı benim kalbim
Direktorun Egitimi  1
Direktorun Egitimi - 1 ABD`de uluslararasi bir sirkette calisiyorum. Isler pek yolunda gitmediginden bolumumuzun bagli oldugu birimin direktoru degistirilmisti. Ilk basta bana ne diye dusunmustum ama kisa surede fikrim degisti. Yeni direktor bayan ayumi kisa surede hepimizin canini burnundan getirtmeyi basarmisti devamli fazla mesai ile. Kendisi 37-38 yas yaslarinda, hep ust seviyede okullarda okumus bir japondu ama amerikada yasiyordu. Ince yapili, kisaca boyluydu ama cok sert yonetici havalarindaydi hep. Bizleri ufak goren gozlerle bakiyor, ortalikta bir komutan edasiyla dolasiy
Çifte Baldız Banyoda Seks
Çifte Baldız Banyoda Seks Selam hikayeciler bu anlatacağım olay geçen yaz geçti başımdan iki senedir evliyim iki tane de bekar afet baldızlarım var evlendiğim günden beri hep aklımdalar ben kırsal kesimde bir göl kenerında oturuyorum yazın baldızlar bize tatile geldiğinde bir şeyler olacağı aklıma gelmemişti ama olan oldu neyse lafı uzatmayalım biz tabi kırsal kesim sürekli tarla bahçe işi falan tabi baldızları da götürüyoruz haliyle akşamları da erken gelip doğru göle yüzmeye bizim baldızlar yüzmede bilmiyor kenarda şıpıldayıp duruyolar Bende tabi açıkta gelmek istiyolar tabi korkuya ge
ABİM BANA YETER.
selam ben dilber 34 yaşında 168 boyunda 73 kilo civarında dul bir kadınım 12 yıl önce evlendim on yıllık evliliğimden kocamın kusurundan dolayı çocuğumuz olmadı iki medeni insan gibi oturup konuştuk ve boşandık ben baba evine döndüm kaç taliplim çıktı ama ben evlenmedim yada abim razı olmadı size birazda abimden bahsedeyim abim hakan 43 yaşında sanayide iş yeri olan yakışıklı bir insan onunda karısıyla sürekli sorunları olurdu ben boşanıp baba evine dönünce benimle biraz daha fazla ilgilenmeye başladı bazen pazar günleri beni alır tenha yerlerde romantizm kokan yerlere götürürdü akşamlara kada
Sekreter Meryem Ile Seks Maceramız
Sekreter Meryem ile Seks Maceramız Slm ben ahmet evli 35 yasindayim, belcikada bir ozel firmada personel sefiyim, ama is yerimizde yuzde 80 ni turk, ve sekreterim meyrem hanim gozume kestirmistim, guvenlik acisindan giris ofislerimiz, girislerimiz, cikislar kamerali, ve ana monitor benim ofisimde, meryem hanimin giyimi normaldi ama kendinde bir sey vardiki beni cok etkiliyordu, her firsata onu izliyordum beynimde onu siker gibisinden sahneler kuruyordum, ve basladim plan yapmaya, her aksam evden msn’nine porno resimler gonderiyordum, her sabah msn nini actiginda yuzu guluyordu, anliyordumki
Strapon Arayışı 2
Merhaba öncelikle daha önceki hikayemin ardından bana mesaj gönderen bütün arkadaşlara tekrar teşekkür etmek istiyorum. Yalnız Eda isminde birisi vardı ki beni çok heyecanlandırmasına rağmen bağlantımız koptu buluşamadık. Neyse arayışım hala sürmeye devam ediyor. Bir gün Antalya da bir parkta biraz dinlenmek için oturuyordum. Hem de belki güzel ayaklı bir bayan görürüm diye. Yaz mevsimi olduğu için dekolte ayakkabılı bir hayli bayan vardı. Ama hepside yanlarında erkek arkadaşlarıyla kırıştırıyorlardı. Dolayısıyla benim isteklerimi yerine getirecek gibi görünmüyorlardı. Artık ümidimi kesmiştim
Beklenmeyen Anda
Beklenmeyen Anda 18 Yasinda bir genc kizim. Cumartesi gunu hic beklemedigim anda yasadigim seyler benim icin sok ediciydi. Daha once chatda tanistigim bir arkadasla haziranda gercek hayatta bulusmustuk ve cumartesi gunu beni evine davet etti, bende hicbir kotuluk dusunmeden gittim. Hersey yolunda basladi ilk once ama birden seninle tanistigimdan beri tek dusunup bosaldigim kadin sensin dedi. Ben sessizce kafami egdim ama gelip basimi kaldirdi ve seni arzuluyorum simdi burda sevisecegiz dedi. Bende saka yapiyorsun heralde deyip ayaga kalkip kapiya yoneldim ki o anda onumu kesti ve bir anda kap
Tatlı Lolim
Ben kazim ankarada oturuyoruz ailemle kalıyorum küçük kardeşim var adı duru daha 13 yaşında ben 20 yaşındayım üniversiteyi kazanamadığım için moralim çok bozuktu odamda kendi kendimi yerken kardeşim geldi abi üzülme deyip kucağıma oturdu başımı da hafiften okşamaya başladığında birden tahrik olmuştum pileli bir etek giyinmişti eteğide kucağıma oturduğundan açılmış bembeyaz bacakları götünüyordu baldırına kadar bende bebeğim abin çok üzgün deyip okşamaya başladım hafiften bana abicim üzme kendini seni nasıl mutlu edebilirim gibilerinden laflar söylerken küçük seslerle kendinden geçtiğini farket
Annem
Selam ben size başımdan istemeyerkte olsa ilişkimi anlatmak isti yorum herşey kardeşimin evlenmesiyle başladı yani düğüne iki gün kala başladı kardeşimin evini düzdük kardeşim annemle yaşı yordu annemde bir hafta bende kalacaktı o gece bizim ev bayahı kalabalık tı sahdan soldan gelenler vardı neyşe her keze bir yer bul duk ben balkonda kalacaktı anemde yanıma geldi ben de burda kalayım dedi olur dedim he babamı 5 sene evel kaybetmiştik sahat bayahı gec olmuştu yattık annem le benim başım uc uca deyi yordu dalmış tımki birden annem yanıma geldi ne oldu dedim üşüdüğünü söyledi içeri gir dedim
Naz Teyzesi Bodrumda Volkan`ı Yedi
Naz Teyzesi Bodrumda Volkan`ı Yedi İki sokak ötemde yine benim gibi dul olan 34 yaşındaki arkadaşım Zuhal oğlu 18 yaşındaki Volkan ile birlikte oturuyor. Zuhal de oldukça çapkın bir kadındır, yaklaşık 15 gün önce ben bodruma gideceğimi söylediğimde hemen atladı, hadi Volkan ı da götür de bende bir tek başıma kalayım. Pekala dedim Volkanın bana yük olacak hali yok nasılsa 18 yaşında olmasına rağmen 176 falan boyu ve oldukça uyumlu bir vucut yapısı var. Anlayacağınız ben ona yük olurumda o bana olamaz. Neyse Volkan tabi havalara uçuyor hadi Naz teyze hemen gidelim diye neredeyse gece y
Atölyedeki Elif Hanım
Benim hikayemde en az herkesinki kadar gerçek. Sıcak yaz günleriydi. imalathane sorumlusu olarak işe başladığım işyerindeki kendi büromda yalnız kalmıştım. Henüz 23 yaşındaydım ama bu ilk iş tecrübem değildi. 4 Katlı imalathanede benim bulunduğum kat yalnızca saat 4 ile 6 arasında dolardı. Bu saatlerde gün boyu hazırlanan mallar paketlenir işlemin ardından yine aynı katta bulunan banyolarda işçiler duşlarını alıp evlerine giderdi. Çalışanların çoğu aynı mahallede oturuyordu. Ambalaj işini bayanlar yaparken diğer katlarda erkekler makinelerin ertesi gün için bakımlarını yapardı. Jaluziyi açıp o
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/386b4805ac82881f83874a082f6f0eab.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32