Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Yasak
Yasak! herkeze merhaba ben istanbuldan diver.19 yasindaogrenciyim.apartmanda cok tatli 1 bayan vardi.surekli onu hayal eder tatmin olurdum.oda hep bana gulerdi felan.bir gun evde internette gezinirken bize geldiler.ve annem disari cikmak zorunda kaldi. ben internette porno sitelere bakrken birden onu arkamda gordm ve beynimdem vurulmusa dndum.bana seniannene soyliyecem dediginde artik kaybedecek 1 seyim olmadini dusundum ve kapyi kitleyip bunu yataga attim.ilk once bagirdi felan ama sonra bacaklarini yalarken onu 1 an once sikmem icin yalvariyordu. ilk olarak kutusunu yaladim oylesine
NORMAL ARKADAŞIM EBRU
 slm arkadaşlar ben tolga samsunda yaşıyorum orta boylu yeşil gözlü yakışıklı bir vatandaşım neyse uzatmadan muhabbete gireyimsosyalite fazla olduğundan çok gezerim lise yıllarında arkadaşım ebru`yada gezerken rastladım hafif yağmur yağıyordu hayırdır ebru ne geziyosun dedim unutmadan ebruyada bayılırdım tam esmer güzeli idi ama ona karşı en ufak bir art niyetim yokdu neyse canım sıkkın dolaşıyorum dedi hadi beraber olsun dedim tamam dedi geziyorduk ama bir sıkıntısı vardı belli idi ne ohayırdır dedim vle kavga etti gidecek yerim yok dedi bizimkilerde evde değildi bize gidelim dedim olmaz
Arabada Agzima Aldim
Arabada Ağzıma aldım Merhabalar ben Uğur. 25 yaşında 178 boyunda ve 55 kilo olan, oral sex yapmayı seven biseksüel biriyim. Yaklaşık 2 sene boyunca internette sik resimlerine bakarak masturbasyon yapıyordum. En sonunda bunu gerçekten denemeye karar verdim. Başka bir erkeğin penisine dokunup, elime alıp, taşşaklarını okşamanın ve de onu emmenin nasıl zevkli olacağını düşünüyordum. Irc`de gay kanallarında takılmaya başladım. Kanalda bir süre takıldım ama görüşecek ciddi birisini bulamadım. Bir kaç gün geçtikten sonra bana yakın bir semtte oturan biri ile arabada oral yapmak için anl
Ingilizce Hocam
İngilizce Hocam Ben bizim okulun internet kütüphanesindeyim. Şu anda benden başka kimse yok ve size bu mesajı yazıyorum. Kendi fiziksel özelliklerimden bahsetmiyorum ama çok büyük bir penisim var. Hocam tam iki sıra yanımdaki bilgisayarda internete giriyor. Yahoodan e-maillerini okuyor ve ben ona bakıyorum. Oda e-maillerini okuyor ve beni görmüyor. Ben onun ekranına uzaktan bakıyorum. Dialer programı ile ilgili bir mail gelmiş ona. Atların penisinin resimi vardı üzerinde.. Bende hocamızın o programı yüklediğini gördüm. Ama boşuna yüklüyor çünkü o program kablonette çalışmaz ve bizim okul
Vardiye Amirim
Benim hikayem ayni departmanda çaliştiğimiz bayan amirimle ile geçen gerçek bir olaydir. Once biraz kendimden bahsedeyim ben atletik yapili 1. 89 Cm boyunda bugday tenli 90 kg. Ağirliğinda seksi seven evli bir erkeğim. Yaşadiğim olayda 1 senedir ayni ortamda çaliştiğimiz kumral 1. 68 Boylarinda iri basenleri olan balik etinde adi aygül olan (isim sahte) güzel bir kadinlaydi. Aygülle sürekli güler şakalaşirdik ancak seviyeli bir muhabbetide ben korurdum çünki nede olsa o benim amirim pozisyonundaydi. Bulunduğumuz birimin denetlemesi olduğundan sürekli akşamlari mesaide olurduk yine bir gün bir
Teyzemin kızını çok güzel siktim
mrb arkadaslar ben efe yani takma ismim efe burda mecburi böyle paylaşmak zorunda kalıyorum ... Ankarada yaşıyorum teyzemın kızı benden 1 yaş büyük 19 yaşında bende 18 yaşındayım teyzemın kızı ile aynı okula gidiyoruz . O Dönemlerde çok ensest hikayeler okuyorum zaten özellikle gerçekleri benden benden alıyordu. Teyzemin kızıda maşallah 19 yaşında olmasına rağmen o sexsi gözleri mas mavi gözleri 90-60-90 ayarında bedeni beni çok tahrik ediyordu. Birgün teyzemgil bizim eve gelecekti ama annemler ogün benım okul çıkışımda günde oldukları için teyzem beni aradı ve buketle birlikte evinize geçin
Dul Cevriye Teyzem Sonunda Karım Oldu Tabiki Sexde )))
Herkese selamlar konuşkan biriyim, şaka yapmayı sever ve temizliğe önem veririm.Boluda yaşıyorum, 26 yaşındayım, adım tolga. Her sabah tıraşımı olup, güzelce giyinir işime öyle giderim. Bir gün Arkadaşım rahatsızlanınca bir kaç gün onun yerine serviscilik yaptım vardiyalı çalışan bir şirketin servisini çekiyorum. Zamanımı evimde ve kahvede geçiriyorum. İnternete bağlanalı bu kahve alışkanlığından kurtuldum. Boş zamanlarımda arabamın arka koltuğuna uzanıp print ettiğim seks hikayelerini satır okuyup iştahlanıyor, tahrik oluyorum. Arabamı çektiğim yerin karşısında oturan Cevriye adında dul bir b
Ah O Yengem Yok Mu Yengem
|yengem hanımın abisinin karısı yani hastayım onun bacaklarına bakımlı her zaman çorap giyer ölüyorum desem yeridir onun için bi gün evde yalnızım kapı çaldı gelen yengemdi girdi oturdu konuşuyoruz ikramda bulunucam benimki kalktı dimdik kalkamıyorum neyse ben gideyim dedi otur lütfen dedim ayağa kalktım kalkmamla beraber rezil oldum yüzüm kızardıgülümsedi nasıl oldu bilmiyorum ayaklarına kapandım çoraplarının üstünden yalamaya başladım napıyorsun demeye kalmadançıkartıp ağzına verdim eveledi geveledi biraz çırpındı ama güzel yalıyordu çıkartım ağzından ayaklarına sürttüm boşalıverdim muradına
ASiSTAN ODASI
ASİSTAN ODASI SLM Arkadaşlar ben samsun 19 mayıs üniversitesinde okuyan 23 yaşında biyoloji böümünde okuyan bir ögrenciyim.Size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatcam bu olay tamamen gerçektir. Ben biyoloji okuyorum ve derslerim gerçekten cok zordur özelliklede 1 2ders .Zate bu tip derslere hocalar genellikle asistan hocaların yardımıyla anlatırlar.Yine bu derslerden birindeyken ilk gördügüm günden beri bitürlü o daracık ve kücük götünü, o taş gibi gögüslerini aklımdan cıkaramadıgım ayla hoca(asistan) dersi dinlemek için yanıma oturmuştu ben en arkada oturuyordum. Bu arada hocada te
Kankam Sagolsun Yardimci Oldu
Kankam Sağolsun yardımcı oldu :) Ben 19 yaşında istanbulda yaşayan bir tikkboy`um :) benim kankamda öyle ozamanlar okuldan yeni mezun olmuş bir şirkete girip çalışmaya başlamıştım eeeee iş bunalımını herkez bilir bende napim iş bittikten sonra benim kankalarla akmerkezde buluşup otururdum çay falan içerdik muhabbet ederdik fazla uzatmadan konuya geçmek istiyorum? Benim bu hıyar kankalar gelmemiş sadece gökhan diye bi kankam vardı yanımda otururken ben bi kıza takıldım kaldım bizim karşı masada oturuyordu ( sinemanin karşisindaki masalardayiz piyasa yapanlar bilir :)..... ) Kızı bi gör
Denizin Anilari1
Denizin anıları-1 Merhaba ismim deniz doğma büyüme amerikada yım 28 yaşındayım ve mühendisim burada lezbiyenliğe chatta tanıştığım bir bayanla başladım daha sonra sürekli bir çok bayanla yattım çalıştığım iş yerindeki bayanlarla fahişelerle ben bayanlardan dik ve büyük göğüslü olanlarına hastaydım bunun için kendi göğüslerime bile silikon taktırdım böyle bir takıntım vardı amerikada bu tür ilişkiler çok fazla festivalerde barlarda plajlar da her tür ilişkiyi seçen insanlar var bende bunların içinden birini anlatacam bir hafta sonu plaja gitmiştim yüzdükten sonra güneşleniyordum sudan çıka
otob uuml ste bi kad 305 na arkadan
merhaba ben mehmeh ankarada oturuyı rum.yaş ı m 21 boy 1.80.neyse konuya gerelim ben sabah iş e gitmek iç in yine otobü se bindin otobü s herzamanki gibi tı klı m tı klı mdı .ben ortalara doğ ru gittim.neyse sonra ö nü mde bi kadı n vardı . 40 yaş ları nda dehş et bi vü cudu vardı .sonra ben bunun arkası na geç tim otobü s fren yaptı kç a ben buna arkadan veriyorum oda ç ok azmı ş olmalı ki hiç sesini ç ı karmı yodu.sonra bu benim ş eyime doğ ru ellemeye ç alı ş tı .benimkide tabi kazı k gibi olmuş tu.benimkide elledikç e ben bitiyodum.off bu kadı na bir soksam diyodum.sonra yine ben buna arka
Geceyarısı İstanbul`da
Ben 25 yaşındayım istanbulda yaşıyorum. Sizlere 18 yaşında iken başımdan geçen bir anımı yazmak istiyorum. Anlatacağım hikayem tamamen gerçektir. Bir gün evde oynarken evdeki değerli bir vazoyu kırmıştım, babam ise çok sert biri olduğu için korkumdan tek çare olarak evi terk ettim. İstanbul aksarayda gece yarısı 1.30 a kadar başıboş vaziyette dolaştım. Bir ara yanıma 40 yaşlarında birisi yaklaşarak benimle konuşmaya başladı. Bende kendisine sohpet esnasında olan biteni anlattım. O da bana kamyonu olduğunu ve istersem kamyonla gezebileceğimizi söyledi. Bende o anki aklımla hiç bir sakınca duyma
baba yarağını uykumda yemiş uyandığımda herşey çok iyidi
ben kocamdan ayrılmış bir cocuklu 26 yaşımda birbayanıdım o zaman baba evinde idim babam ile duduryorduk 4 ay kadar olmuştu annemde bir kaç yıl olmuş ölmüştü babam evlenecekti bende baba evine dönünce duraksadı 2 miz yaşıyorduk işte böyle ike bir gecenin gece yarısında idi benim uykumun ağır olduğunuda bile babm hemde cıplacık bir şeklde ytağıma girmiş beni sırt üstüme geitrerek backalrımı kollarına alarak avuçları ilede memeriim avuçlayarak dukalrıma yapışarak benim amıma iyi ce sokmuştu ben uyandığımde dudaklarım ağzında emiyor memerimi sıkıyor yarağı gidip geliyordu oda karanlıktı ben onu t
Ah O Yengemin Kizi
Ah O Yengemin Kızı Selam arkadaşlar. Ben ist dan sizlerle bir anımı paylaşmak istiyorum. Başlayalım artık konuya sıkılmayın. Ben yengemin kızına tam beş yıldan beri sahip olmak istiyordum. O bizim yazlıkta oldu. Cumartesi akşamı amcamlar misafirliğe gitmişlerdi. Benide dilek yanı amcamın kızı ile bırakmışlardı. Dilek ben bilgisayar da film izleyecegim dedi bana. Olur dedim, sen gözden al, ben kola getireyim dedim. Ben mutfaga geçtim kolanın içine azdırıcı hap attım ve odaya giitim. Oda ne negöreyim dilek porno filmini izliyo. Hiç ses çıkarmadım ve izledim. Artık dayanacak gücüm kalmam
Aile Faciası
Sizlere bundan 12 yıl önce geçen bir olayı anlatacağım, o yıllarda henüz 16 yaşında minyon tipli bir genç kızdım. Başarılı bir lise öğrencisiydim. Anne, babam ve abim Semih ile oldukça büyük dubleks bahçe içinde bir evde otururduk. Semih benden 7 yaş büyüktü. Anne ve babamın odaları yukarı katta, abimin ve benim odalarımız ise alt katta yer alırdı. Yine sıcak bir yaz gecesiydi. Saat gece yarısına doğru anne ve babam yatmak için üst kata çıktılar. Abim Semih ise o gece arkadaşlarıyla çıkmış eve geç gelecekti. Genellikle arkadaşlarıyla çıktığında eve oldukça geç gelirdi ve içkili olurdu. Anneml
Otelde..!
Herkeze merhaba,Adım Murat, 27 yaşındayım ve İstanbuldanım. Yazın işlerden çok bunalmış, tatile gitmek istiyordum. Ancak arkadaşlarımdan kimse yoktu benle gelebilecek. Bende yapacak birsey olmadığı için bavulumu hazırlayıp Kemerdeki lüks tatilköylerinden birine tatile gittim. Tek başıma gittiğim için biraz tedirgindim ama olsun 1 hafta kafama göre yaşar, dinlenir ve rahatlarım diye düşünüyordum. Otale yerleştim, Nerdeyse koca otelin tamamı yabancı turistlerle dolu idi. Bu benim çok hoşuma gitmişti. Aksam otelden Kemer merkeze inip dar slip mayolardan aldım ve artık içimdeki orospuluk tek başı
Küçük Orospular
Slm arkadaşlar bundan bir ay önce başımdan geçen bir olayı anlatayım benim oturdugum yer bir site sitede oturduğum aptmanda bir aile oturuyordu bunların 8 ve 11 yaşlarında iki kızları vardı bir gün işten eve döndüm o iki kız kardeş kapıda oynuyolardı mustafa abi hoşgeldin dediler hoşbulduk dedim büyük olan abi senin bilgisayada oyun oynayalımmı dedi olur dedim benim daireye çıktık buarada bende küçük kız delisiyim hemen bilgisyarın başına geçtiler ne oynayacaksınız diye sordum ne olursa dediler tamam dedim araba yarışı vardı onu açtım oynamaya başladılar bende duş almak için banyoya gittim gel
ONU BECERİRKEN ÇOK MUTLUYDU
İlk kez girdiğim sitenizi çok beğendim ve yazmaya karar verdim.Ben 41 yaşında bir erkeğim ve İstanbul`da yaşıyorum. Özel bir kuruluşta yöneticiyim.  İşim gereği sürekli seyehat ediyorum. Size anlatacağım olay yine bir iş seyehatim sırasında oldu....İş için istanbul dışına çıktım. Seminer vereceğim yerde yaklaşık 40 kadar dinleyici vardı. Tam gün süren seminerde 45 yaşlarında, kumral bir bayan her kahve molasında sürekli yanıma geliyor ve konu ile ilgili sorular soruyordu. Ben de diğer katılımcılara haksızlık olmasın diye kendisine;- Emel hanım, sizce de mahsuru yoksa sorularınızın tümüne
Çılgın Kaynana
Merhabalar ben Selim, 30 yaşındayım. Evli ve 1 çocuk babasıyım. İzmir’den yazıyorum. Bu çok eski bir hikaye, sitenizi gördükten sonra yazmaya karar verdim. 8 sene önce bu zamanlar şimdiki eşimden başka birisi ile nişanlıydım. Nişanlım memleketim Bursa’daydı. Aramız çok iyiydi. Ta ki çılgın kaynanam bana göz koyana kadar. Nişanlımın ailesinin maddi durumu bizim gibi iyiydi. Kayınpeder, oto galericiliği yapıyordu, kaynana ise ev hanımı idi. Nişanlım Sevimin kendinden 3 yaş küçük bir erkek kardeşi vardı. Dört kişilik klasik bir Türk ailesiydi anlayacağınız. Sevimle nişanlanmadan önce aşağı yukarı
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/64f4a221c6cbf23221f76d46f6930005.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32