Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Sarhoş Ablamı Emdim
Merhaba, ben Tarık, bu yıl okullar kapandığında başımdan gecen bir olayı yazmak istiyorum. Benim bir ablam var, Fatma. Üniversiteye gidiyor. Ben bu yıl lise son sınıftayım. Ablam cok tatlı, hayat dolu, müziği, eğlenmeyi seven birisi. Bu yıl tatil başlangıcında bizim oturduğumuz Eryaman’daki sitede bir düğün oldu. Yakınen görüştüğümüz bir aile olduğu için tüm düğün organizasyonunda elimizden gelini yaptık. Sonuçta çok tatlı bir düğün oldu. Düğün gecesi sitede tam bir alem oldu.. şarkılar, türküler, halay. Yani öyle bir ortamda eğlenmek için ne gerekiyorsa yaptık. Bir ara annem beni
Şeyda ve Ben
Birgün halamlara gittim halam hastaydı ankaraya gitmişti. Kardeşide benle yaşıttı. Yani sevişeceğim kızın abisi. Evde birtek onlar kalıyordu. Yeğenim üstünde bluz. Mini etek ayağında beyaz bir çorap vardı. Abisi ahmet kardeşine git de ekmek al gel dedi. O giderken bende bi sigara alıyım diye çıktım. Yeğenim ayakbısını giyiyordu. Abisi kapıyı örttü apartmanda kimsenin sesi çıkmıyordu. Yeğenim bana şakalar yaparak aşağıya inerken bende ona nekadar şekersin diyerek onu seviyordum. Sonra aşağıya inerken ben ayakkabımı giymek için merdivene oturdum. Şeydaya gel dedim bir kere öpüyüm dedim. Kucağı
Deligibi Siktim
Sıcak bir yaz günü bizim evin balkonunda oturuyordum. Evimizin karşısındaki evde 3.katta hasta olduğum bir kız vardı. O balkonu yıkıyordu. Onu izlerken birden dikkatini çektim herhalde bana baktı güldü bekle der gibi işaret edip içeri girdi. Biraz sonra beyaz bir tişört ile balkona çıktı sutyeni çok rahat belli oluyordu. Bana telefon işareti yaptı. Bende onların telefonunu bilmediğimi işaret ettim. Bana el işaretleriyle telefonunu verdi.Hemen içeri geçip aradım. Telefonda onu beğendiğimi söyledim.Oda beni beğendiğini belirtti.Annesinin olmadığını ve onun evine gelmemi istediğini söyledi onu kı
Jigolo
Merhaba ben Musty.hayatımı kendimden yaşlı insanları mutlu ederek kazanıyorum.yani bir yum.İşe Bodrumda çalıştığım zamanlarda başladım. o zamanlar tanıştığım Oya ismindeki bir kadının çok yardımı oldu onun sayesinde müşteri buldum.Size hayatımda yaşadığım en ilginç ilişkimi anlatacağım. 2 yıl önce akşam evde Bursadan gelen arkadaşlarımla içki alemi yaparken telefon çaldı.Arkadaşlardan izin isteyerek odama geçtim ve telefonu açtığımda sesinden anladığım kadarıyla olgun bir bayan benimle buluşmak istediğini söylüyordu.Numaramı kimden aldığını sorduğumda oya`nın yakın arkadaşı olduğunu ve yarın m
Otobüste Sakso
Selam benim hikayem bir bayanla otobüste oldu. seyahat esnası bana teklif etti ona seyahat sonrası dedim ama o burada dedi. Gece arabada o beni tahrik etti elle ve sakso ile ilk evvel sikimi ağzına aldı ve yalamağa başladı. yaklaşık 15 dakika yaladı sonra külotunu çıkarıp ayaklarını açıp bacaklarını araladı ve kucağıma oturdu ve beni boşaltıncaya kadar oturup kalktı bağırmasın diye ağzını kapamak zorunda kaldım yaklaşık 15kadın dakika ilişkimiz oldu sonra o beni davet etti evine gittik bu olay Erzurum Ankara arasında oldu evi Ankarada idi. Evine gittik ve orda sabaha kadar beraber olduk
TÜRBANLI ABLAM
 slm.ben burak sizlere bundan 6 ay önce başlayan ve hala devam eden biricik ablamla yaşadığım anımı anlatacağım. ben şu an 18 yaşındayım ablam ise 18 yaşında ve ikimizde okuyoruz ben 1.80 boyunda ela gözlü siyah saçlı beyaz tenli biriyim ablam ise 1.70bıyunda kumral 93-66-95 ölçülerinde yeşil gözlü yani tam bir sex abidesi. o gün eve geldiğimde evde kimse yoktu bende odama geçip tv. izleyecektim. ama banyodan susesi geldiğini duydum ve banyoya gidip kapı deliğinden içeriye bakmaya başladım aman tanrım oda ne benim ençok istediğim şey yani ablam içeride banyo yapıyor.bir müddet izledikten
Sınıfta Göt Verdim
Sınıfta Göt Verdim slm ben erhan 19 yaşındayım bu olay başıma iki sene önce geldi o zaman lise 2. sınıftaydım beden dersimiz vardı bu nedenle biz arkadaşlarla giyinmeye cıktık erkekler bir arada bi odada giyiniyoduk ben yarak yemeyi cok merak ediyodum bizim sınıfta bi cocuk vardı kızlara cok ilgi duyar hep onları sikmenin hayalini kurardı. herkes giyinip cıkınca ben bu cocukla beraber sınıfta kaldım ona bizim snıftaki bi kızı söyleyerek onu sikmek ne güzel olur dimi dedim ve muhabbete başladık muhabbet uzadıkca cocugun yarragı taş gibi oldu eşohmandan belli oluyodu ben fırsattan istifad
Esmer Guzelim
Ben 1.75 kahverenklı saclı 27 yasındaoldukca yakısıklı bır gencım cevremdekıler bayanlar bayılır o yuzden. esım tatıle gıtmıstı 10 gun yoktu annesıyle koye gıtmıslerdı bunun tadını cıkarmalıydım ve bunu sıze yazıyorum. yıne evde canım sıkılmıs ne yapayım dıye dusunurken msnyı actım ama kımse yoktu acık bende kendı kafamdan ısım atmaya baslaım ve buldumda sanslıyımdır herneyse melda dıye bır kızdı guzeldıde 1ve 2 gun konustuk meldayla sonra evıme davet ettım yakındıda bana o bakırkoy bense sırınevlerde oturuyordum yarına sozlestık gunlerden pazardı daha oncede bı suru fantazı yasadık msnde cuma
Ormanda
| Köyümüz ufak bir köydü. Orman kenarında hemen birbirine yakın 4 köyle de komşu. Köylüler birbirini tanır kız alıp vermeler çok olduğu için hemen hemen bütün köyler birbirine akrabaydı. Ormanda keçi otlatmak yasak olduğu için herkes keçilerini çocukları arasında paylaştırır. Her çocuk gizlice orman içinde otlatırdı keçileri. 14 veya 15 yaşındaydım. Tam hatırlamıyorum. Fakat o günkü olaylar o kadar net ki kafamda sanki her gün tekrar tekrar yaşıyorum. Sabah kalkar kalkmaz elime bir çıkın tutuşturdular. Hisseme düşen iki keçiyi önüme kattılar. Düştüm yollara. Ormanda gitmemizin yasak ol
TuRBANLI KARIM YAKTI BENi
TÜRBANLI KARIM YAKTI BENİ Herkese selam ben Ahmet. İstanbul’da yasayan 27 yaşında bir avukatım. Bir ortağımla beraber bundan iki sene önce hukuk bürosu açtık. Kendisi ile çok iyi anlaşırı.(her konuda).askerden geldikten sonra yani yaklaşık 3 sene önce evlendim. karım dindar bir ailenin kızı olup türbanlı ve 5 vakit namazını hiç kaçırmaz. Ben yapı itibariyle biraz zayıfım. belki de bu yüzdendir sekste pek aktif olamıyorum. Yani sikimdeki sertleşme tam anlamıyla olmuyor. Bu yüzden karımı gerdek gecesinde sikebilmek için çok uğraştım. Zor da olsa ucundan azıcık sokarak bekaretini bozab
18 Yaşında Yengemi
Ben 18 yaşındayım bu olay bu gece gerçekleşti. yengem 34 yasında ama tas bebek gibi. Bu Cuma akşamı yengemlere gitmiştik ben banyoda elimi yüzümü yıkadım ve kirlilere bakındım yengemlerde balkondalardı. Kilot sütyen ve siyah diz altı çorablarını gördüm ve kokladım sonra yerine bıraktım. Daha öncede gittiğimde komidinin üstünde duran ten rengi türk pornoçoraplarını alıp cebime atmıştım. çoktandırda yengemin ayaklarını, gögüslerini yalamak istiyordum. Cuma günüde banyodan çıkarken gözüm çöp kutusuna takıldı içine baktım kullanılmış orkid vardı. Aldım onuda arka cebime attım ve bugün akşam yemeği
Bakire Gizemin Gizemi
Merhaba adım Gizem size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum. Henüz 14 yaşındaydım göğüslerim fındık kadar olmuştu. Aslında sex nedir hiç birşey bilmiyordum taa ki bana öğretilene kadar. Okuldaydım ve matemetik dersindeydim derslerim pek iyi olmadığı için hep kaynatırdım dersi hocamsa buna deli olurdu hocam 27 yaşındaydı ve çekici biriydi ama dedim ya bu benim pekte umrumda değildi aslında. Okulun sonlarına doğru yanına gittim ortalamam 39 düşüyordu ve birşeyler yaparmısınız diye sordum. Bana yaparım ama sende bana yaparsan dedi anlamamıştım. Önce sonra senin gitar çaldığını duydum bana öğretir
Yengemi Tuvalette
|Merhaba ismim Ali.Ben size yengemle olan ilişkimi anlatacam.Yengem 1.78 boyunda 60 kilo iri göğüs ve kalçalı her erkeğin sikmek isteyeceği bir hatundur.Fazla uzatmadan hikayeme geçeyim.hikayem 3 gün önce gerçekleşti.Çarşamba günü yengemlerde davet vardı bütün akrabalar ordaydık.benim gözüm hep yengemdeydi o gece yine müthişti üstünde pemb koca göğüslerini ortaya çıkaran askılı bi bluz altında ise içine giydiği külodu tamamen ortaya çıkaran bir pantolon vardı ben herzaman olduğu gibi yengemin etrafındaydım ona yardım edecem diye benim 17 liği sürtüyodum ama yengemden hiç bi tepki alamadım yeng
Mrb ben Yeliz. Abim ve arkadaşları beni sikti.(GERCEK)
Mrb arkadaşlar, ben izmirden yeliz. bu olay tamamen benim başımdan geçmiştir ve gerçektir. bu siteyi daha yeni buldum ve paylaşmak istedim. olayın başlangıcı 4 ay önce oldu. önce kendimi tanıtayım isterseniz. 1.75 boyunda siyah saçlı yeşil gözlü bir kızım. 18 yaşındayım ve lise sona gidiyorum. fiziğim oldukça iyidir. kalçalarım taş gibi, göğüslerimi görseniz zaten aklınız uçar :P :D bakire değilim. neyse anlıcağınız baya sexy bi kızım yani ve sikişmeyi çooook seviyorum :PPPPPPP şimdiye kadar her çıktığım erkeğe verdim hep :PP xD neyse ne diyoduk. bundan 4 ay önce yine sıkıcı bi günün ardından
ARKADAŞININ GÜZEL KARISI
Slm hikaye okuyucuları afyondan eray benim ismim 175 boyunda 78 kilo 29 yaşında evli bir beyim yaşadıgım olay bundan yaklaşık 2 hafta önce idi çok samimi oldugumuz aile dostumuzun evlerine misafir olmuştuk gecenin ilerleyen saatlerine kadar sohbet ettik sonra okey oynamaya karar verdik ben arkadaşımın karısıyla ortak olmuştum ismi nilay afet sayılmaz ama çekici bi kadın 160 boylarında 27yaşında balık etli kızıl saçlı bir kadın o akşam üzerinde bol bir etek ve memelerini ortaya çıkartan dar bi badi vardı uzun zamandır birbirimize kaçamak bakışlar atıyoduk oyun çok heycanlı idi ayaklarımız birbi
Yengelerin Yengesi
Slm ben samsun dan oğuz sizlere başımdan geçen o muhteşem hikayeyi anlatacam neyse kısa keselim yaş 18 bundan 5 6 ay önce dayımlara itmiştim dayım memurdur yaz aylarıydı ozaman fındık bahçesini düzenlemek dayım yengem le beni köye gönderdi zaten yengeme deli oluyordum b beni dahada heycanlandırdı.yengem 172 boyların sarışın mükemmel bir kadındır.engemin 2 tane çocuğu var cocuklları anneme bıraktı bu arada yengemismi şeker 24 yaşındadır adı gibi oda şekerdir neyse ben hikayeme gelim köye gittik annağnemlere 3 4 gün kalcaktık köyde neyse fındık bahçesine gittik o günde işçiler gelmedi biz ye
Patronun Karisi
Patronun karısı Merhaba ben doğuş ben nim olayım siirtin/baykan ilcesinde olan bir olay ben berberde cırakken patronum demişitiki bana sana bir kız siktirecegim dedi önce korktum olmaz tamam dedim önce benim sikimin büyüklüğünü ğörmek istedi olmaz dedim o zaman sevişemezsin dedi kabul ettim ve penisimi ğösterdim kabul ettim akşam olunca benim evime gel deditamam dedim gittim evine gözlerimi kapatmak istedi korktum itiraz ettim nasıl olduysa kabul ettim gözlerimi bagladı ve beni bir odaya götürdü porna filmi sesleri ğeliyordu içerde bana elimi uzatmamaı istedi korkarak uzattım elimin d
MASoRLE KARIM
MASÖRLE KARIM Tatil köyünde ikinci günümüzdü,karımla ben dinleneceğimize daha çok yorulmuştuk.Öğle saatleri çok sıcak olduğundan dinlenmek için havuz kenarında uzanırken masaj salonu tabelası ilgimi çekti,karıma teklif ettiğimde yaşayacaklarımız aklımdan bile geçmiyordu. İkimizde yanyana masalara uzandık,bir bayan birde erkek masör geldi.Bayan olan bana masaj yapmaya başladı,erkek olan ise eşime bir havlu verip,tamamen rahatlamak istiyorsa soyunup,havluyu poposunun üstüne örtmesini istedi.Eşimle gözgöze geldik,ben olur anlamında bir işaret yaptım,masör çıktı ve eşim soyundu ve havluyu ört
Sibel
Çok sıcak bir öğleden sonra idi . Ben de komşum Ayten i çay içmeye çağırdım . Can sıkıntım biraz lafla geçer düşüncesindeydim .Geldiğinde yüzünde gülücükler uçuşuyordu . Askılı , beli dar , geniş etekli , bahar renklerinden oluşan çok güzel bir elbise giymişti . Karşılıklı oturmuştuk hoş geldin faslından sonra . Televizyona yeni aldığım azda olsa erotik sayılabilecek bir aşk filmi koymuştum.Çay içerken seyrederiz diye.Filmin ilk anlarında başroldeki kız çıkınca sahneye Ayten Ne kadar güzel bir kız nereden buluyorlar bunları gibi laflar sarf etmişti .Bende senin ondan neyin eksik kızım diyerek
NEFİS BOKUNU YEDİM
BİZİM MAHLEDE PINAR ADINDA ÇOK SEKSİ VE GÜZEL BİR KIZ OTURUYORDU BU KIZLA BEN OKULDAN TANIŞIYORDUK BİZDEN BİR ÜST SINIFTA OKUYORDU BİR GÜN ONLARA GİTTİGİMDE PINAR KAPIYI AÇTI VE EVDE KİMSENİN OLMADIGINI SÖYLEDİ İÇERİYE GİRDİK SONRA KONUŞMAYA BAŞLADIK SONRA KONU CİNSELLİGE GELDİ PINAR BANA NASIL İLİŞKİLER SEVDİGİMİ SORDU BENDE GÜZEL BİR KADININ AGZIMA SIÇMASINI VE ONUN KÖLESİ OLMAK İSEDİGİMİ SÖYLEDİM MEĞER PINARDA DOMİNANTLIKTAN HOŞLANIYORMUŞ SONRA BEN ONA SENİN BOKUNU YİYEBİLRMİYİM DEDİM ODA SENİN GİBİ BİR KÖPEGİN BEN AGZINA SIÇMAM DEDİ ANCAK KLOZET OLRAK KULLANIRIM DEDİ BENDE HEMEN DEDİM VE T
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/905f22cfdfa04b13f39012bdc8ba3617.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32