Son yorumlar

Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
beliyorum hanımlar seks için arayın
-----------------------------------------------------
kardeşim okul elbisesini değiştirirken
canım
-----------------------------------------------------
Çok GüzeL siKti heryerimi sikmek isteyen varsa buyrun
19 yaşındayımm amcığa doyamadımm sen belki doyurur
-----------------------------------------------------
Evli Çift
bende sız tanımak ıstrım aysel ve hakan eyer soru
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
güzel
-----------------------------------------------------
Erkek Köpeğim Beni Sikti
kopekle urasma benım cesaretım var sana uyasa.
-----------------------------------------------------
kuzenim dilan
evet sizden yorum bekliyorum ltf.
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
aynı şeyi ben yaşadım seni cok iyi anlıyorum bu yo
-----------------------------------------------------
Güzel Ayaklar
seninle sıcaak bir gece
-----------------------------------------------------
Canım Karım
amına kodum serefsızı gavat
-----------------------------------------------------

Araç & Gereç

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ucunu Cok KoTu Sktik
Üçünü çok KÖTÜ sktik Ben çağlar yanımda 2 arkadaşım daha var. Mert ve hasan bu bizim maceramiz. 18Yaşındayım. Birgün arkadaşlarla parti vermek istedik. kızları çağrdık bizim manitaları çağrdık içkiyi kasa kasa aldık herkes manyakça içki içiyordu. Bizim kızlarda annelerinden kız arkadaşlarında kacağız diye izin almışlar mert aileside bodrumda idi 5gün ev boştu. Parti bitince bizim kızlar mertlerin evde kalacaktık.. Ben ile mert çıkıyorduk. Hasan ise bizim kızların takılan meral -li ayarlamaya çalışıyorduk. Parti bitmişti. Biz ve kızlarda bunu istiyorduk. Ben ve benim kızla yaniseda. Il
Telefoncu Murat Ve Liseli Kız
Telefoncu Murat ve Liseli Kız slm lar fantazi seven arkadaşlar... ben bursadan murat 2 sene önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım bursada cep telefon işi ile uğraşıyorum günlerden pazartesi gündüz sıkıldım dükkanda elemana bırakıp dükkanı arabaya atladığım gibi bir dağ yolu yapıp geleyim dedim neyse dağa doğru çıktım yani uludağa bursalılar bilir bizim dağ yolumuz meşhurdur arabamı bursayı kuşbakışı görebileceğim bir yere çektim bir bira açtım ve manzara seyrediyorum 10 dak.kadar sonra bir sesle irkildim sanki dışarıdan bir ses geliyor ama ağlamaklı arabadan inip bakmak istedim ney
Kazaklı Hoca 4
Öğle tenefüsünün nasıl geldiğini, koca 3 saatin nasıl geçtiğini anlayamamıştım ve benim için ne olacağı meçhul bir son olan en üst kattaki öğretmenler odası merdivenlerini çıkmaya başlamıştım. Yine aynı bakışlar, aynı yer... Orada oturuyordu, bana pis bir gülümseme ile bakarak. - Hocam, iyi günler! - Hoşgeldin canım. Otur lütfen... Bu sefer sert yaklaşmıyordu bana. Pek bir anlam verememiş bir halde söylenilene uydum, ve o hemen konuya girdi -Bugünkü rezilliğe bir çözüm bulmamız gerekiyor sanırım, ve anladığım kadarı ile sorununun cevabı bende. - ? NAsıl hocam, anlayamadım...
Annemle Banyoda
selam ben 18 annem 45 yaşındayız aylardan kıştı halı sahada maç yaptık eve geldim banyoya girdim banyomu yaptım çıktım tw nin yanına geldim tw seyrediyorum annem nasıl yıkandınki hala ter kokuyorsun dedi.ya bende yaptım ne teri şimdi dedim ben birdaha yapamam dedim oglum iyi yıkan bende sırtını keselerim sende benim keselersin ne zamandır kaşıntıdan bende uyuyamıyorum sırtımada kese yetmiyor kendi kendimi keseliyemiyorum dedi.bende ona desene kendin için diyorsun birde terden bahsediyorsun dedim.yok sen inan kokuyorsun ter dedi.neyse banyoya girdim annem yanımda oldukca rahat hareket ede
Yengem Orospu Çıktı
Slm arkadaşlar yengem 1,75 boylarında 80 kilolarında balık etli 36 yaşında biridir. amcam biraz saftır yangemi spor salonuna yazdırmıştı. yengem balık etli olduğu için kilolarını atacakmış sözde. spor salonunun sahibi çok samimi arkadaşımdı bir gün onu ziyaret için gittim. ender nasılsın falan sohpet ettik yangeme sahip çık falan diye konuştuk. sonra yengemin yanına gittik ama şok olmuştum daracık bir şort ve atkılı bir badi giymiş şort götüne yapışmış götü resmen karpuz gibi çıkmış dışarı. ender yanına gitti ve bir kaç hareket gösterdi ama hep yangemin götüne sürtünüyodu. benimki bile kalkmış
Ah Otobos Ah
Ah otobos ah Merhaba, ben 23 yasındayım universite ogrencisiyim. Ozellikle kalabalık saatlerde otobuslere binmeyi cok severim. Malum fordculuk yapmak rahat oluyor. Gene bir gun esofman takımımı giyerek otobuse bindim onlem olsun diye geciktirici sprey kullandım. Tam onume 1. 70 Boylarında kocaman kalcalı iri goguslu orta yaslarda bir hatun ve tam onunde de gene kendisi kadar guzel kızı denk geldi. Malum yol uzun diyerek yavas yavas kadına yaslanmaya basladım. İlk baslarda hic tepki vermiyor gibiydi fakat daha sonra elleri ile esofmanımın onunu oynamaya basladı. Bende bundan cesaret al
Büyük Göğüslü Askım
Ben 19 yasında unıversıte ogrencisi yakısıklı bir gencim...sevgilim uzakta idi. onunla telde hep sex konuları ile ilgili konusurduk..ilk defa gecen yaz yalnız kalabildik..benim yatagımın ustunde yatıordu..kocaman goguslerını acdı ve telde hep diyordun yala hadi dedi neye ugradıgımı sasırdım..hemen goguslerını yalamaya basladım saatlerde surtunduk..ilişkiye girmek istemiyordu bende zorlamadım..birgun sonra porno film izliyorduk kadın filmde sakso cekıyordu askım bana dediki birlikte olamıyoruz ama ben senii tatmin edicem dedi..ve benim penisimi cıkaardı ve ben 4 kere bosalana kadaar penisimi
Coğrafya Hocasını Doyurdum
|Selam ben İzmirden Tamer bu olayın tamamı gerçektir.Lise1 sınıfın sonlarındayken başımdan geçen güzel olayı sizlere yazacağım.Aylardan Nisan ayıydı ve bizim o gün sınavımız vardı.O gün coğrafya hocası bir mini etek giymişti.O gün hoca sınıfa girdiği anda benimki hazır ola geçti.Hoca kağıtları dağıtırken arkasındaki ufak götü belli oluyordu.Benimki dahada azmış bir şekilde bekliyordu.Herkes sınav kağıtlarına bakarken ben ise hocayı gözümle sikiyordum.Evli olmasına rağmen kocası onu hiç doyurmuyordu.Hoca ona baktığımı fark etti ve Tamer sen çıkışta kal dedi.Sınav son ders olduğu için herkes git
Evi Taşıdık
üç ay önceye kadar kiradaydık ev cümbür cemaattı çok kalabalıktı evi taşıdıgımız için neyse her şeyi yerleştirdiler saat bayagı geç olmuştu akşamın onu gibi.onlar biz gidelim artık dediler ve gittiler evde annem ve ben kalmıştık yeni evimizde.hava çok sıcak oldugundan terden sırılsıklam olmuştuk her ikinmizde.annem oglum ben bir banyo yapayım çok terledim ter götümden çıktı dedi.tamam dedim annem banyoya girdi biraz sonra hadi sende girde rahatla dedi.annem kısa kol buluz ve altında kilotla kaldı.ıslaklıktan kilotta amının deliklerine girmişti resmen bir anda benimki kalkmaya başladı kendimi d
AH BALDIZ SEN NEYMİŞSİN
BE Selam ben Ankara`dan Kamil 24 yaşındayım.       Eşimin ailesi şehir dışında yaşıyor. Çok sık görüşemediğimiz için baldızımda onlarla geliyor. Ama ne baldız. 27 Yaşında mankenlere taş çıkaracak kadar güzel biridirKndiside güzelliğinin farkında. Çok havalı ve kibirli. Kimseyi beğenmediği için hala bekar. İnanılmaz dekolte giyer. Eşimle sevişirken bir çokkere onu hayal ettim. Ama bu imkansızdı benim için ulaşılması güç birisiydi. Aynı zamanda pek anlaşamazdık. Yine bir gün hep beraber bizi ziyarete gelmişlerdi. Geldikleri zaman 3-5 güz kalılardı. Son geldiklerinde
Şefimle
Ben hayatta her şeyi yapmaktan yana olan dul bir bayanım. Buna rağmen yüzüme baktığınızda sıcakkanlı fakat çok ciddi bir ifadem vardır. Vücudumun ise tam tersi her kıvrımından alev fışkırır...Hayatımda kocamdan başka bir erkekle yatmamış olduğumdan, hep değişik erkeklerin hayalini kurardım. İşe ilk başladığım seneler dolgun ve uzun bacaklarıma giydiğim o kısa etekler, tombul popomun arasına giren külodun hafif izleri çevremdeki bütün erkeklerin bana hasta olmasına sebep oluyordu. Ve nihayet izin dönüşünde bronzlaşmış olan bacaklarımın daha kaygan olması ve parlaması için ofisteki odamda kremle
Güzel Ingilizceci
Meraba bn izmirliyim hemen hikayemi anlatıcam bn turizim işletmeciliği yapıyom plaj filan işte bir gün sezon bitmişti bn plaj da dolaşırken bir araba farkettim hemen arabanın yanına gittim ne göreyim bn hayallerimi süsleyen hoca bir erkekle öpüşüyor tabi hemen kendimi gösterdim oda farketti ondan sonra bir gün yine yanlızdım bir baktım bir araba onun arabası hemen yanına gittim tabi bu arada hoca evli bn beni istiyomusun dedi bn hemen atladım hemde nasıl istiyom deli gibi bana yarın eve gel dedi bn hemen hazırlandım evin yolunu tuttum bn yarıyoldan arabayla aldı evegirdik bana bn yatamda olmaz
Ilk Defa
Ilk defa İlk defa böyle birsiteye anımı yazıyorum. Daha önce bu tür hikayeler okudum pek inandırıcı gelmiyordu. Fakat bende böyle anı yaşayınca artık inanmaya başladım. Ben bir güvenlik şirketinde çalışmaktayım. (Isimleri farklı kullanıyorum) adım murat ve eşim emine 170 cm boyunda kızıl uzun saçlı 65 kilo da dır. Biz. 4 Yıllık evliyiz. Ve evliliğimiz. Çok iyibir şekilde devam etmekte. Eşimle seks yaşantımızda her türlü fantezi yaşarız. Biryıl önce yine yatakta seks yaparkek emine başka bir kadın sikmek istermisin diye sordu bende tabi hemen çok isterim dedim. Ve eşimi başka birisi
yengemle abimden intikam aldık
askere gidecektim biraz tatiliyi gelir diye abimleri ziyarete gittim..abim kendine fıstık gibi genç bi kadınla evlendi ben tatilde olduğun için orada kaldığim süre içinde geç kalkıyor ve gezip tozuyordum.. bi sabah yine aynı kalktım evde yengem tek abim işte idi yalnizdik.. televizyon izliyordu üzerinde ince askılı bir tisört vardı altında kısa bir mini kilodu belli idi o da araya girmiş her sey meydenda idi biraz bakıstık müsait değilsen gelmeyeyim dedim yok gell gell ben normaldede böyleyim dedi neyse oturup konusmaya baskadık kahvaltı falan .. yengem acılmaya basladı abimden sikayet ediyord
Gülşahın Vucudu
Slm millet ben 17 yaşında bir delikanlıyım 8. sınıfta bi kız wardı gülşah diye ben we bi kankim bi gün bu kızı en arka sırada dersde sııkıştırdık ben sag tarafından kankim sol tarafından okşamaya başladık.Ögle arasında arasında sınıfta kimse yoktu üçümüz haricinde arkadaşım kapıyı tutuyordu ben ise gülşaha yaklaştım direk dudaklarına yapıştım oda zaten geçen dersden ki zevkden dolayı bu onun çok hoşuna gidecek olacak ki elini pantolonumun arasından yaragımı tuttu direk sıraya oturdum we oda kucagıma oturdu etegini we kilodunu çıkarmıştım benim ki dim dik olmuştu götüne yavaş yavaş sokmaya başl
Internet Cafede
Selam Emrah ben 36 yaşında kaslı yakışıklı denilecek kadar yakışıklıyım başlıkta dediğim gibi Internet kafeye gittim baya büyük bir kafe idi asma katlı 1 katta 10 makine asma katta 6 makine vardı baya istekliydimki hemen meşhur o sitelere girecektim film indiriyor seyretmeyi düşünüyordum yukarıya her zaman oturduğum makineye oturacaktımki orta yaşlı bir bayan oturmuş porna sitelere girmiş ayaklarını açmış kısa eteği yukarıya kadar çekmiş kesin okşuyor düşüncesi ile yanındaki makineye oturdum bakıyordu beni gördü ve toparlandı yüzüme baktı ve merhaba dedi bende merhaba diyerek makineyi açtım
Kocasından Önce 1
Hikayemiz İç Anadolu Bölgesinin güzide bir ilinin merkez ilçelerinden birinde ve köyünde geçmekte.. O sıralar yaşım 23 yaş civarında..Askerden yeni gelmişim. Hayata şuh bakıp serseri takılıyorum. İyi kötü birkaç tane arkadaşım var. Hemen hemen her gece içki alemi falan. Köy hali yapılacak fazla bir şey yok. Gündüz tarlaya gece içmeye... Arkadaşlarımın bir tanesi ile aram çok iyi.. Öl desem ölür. Öl dese ölürüm onun için . O derece samimiyetlik var. Her şeyini bilirim . Her şeyimi bilir. İsmi Ali. Ali ile ben küçüklükten beri beraberiz. İlkokul ortaokul lise. Sonra ayrıldık. O okumadı. Ben okum
YENGEMİ ÇOCUK DOĞURTTUM YUVASINI KURTARDIM
merhaba arkadaşlar size anlatacağım aile içinde yaşandı aileyi ben kurtarmak zorunda kaldım meçburdum abimle yengem severek evlendi kacarak evlendiler beşyıldır çok güzel geçiniyorlardı evlendiklerinde ben 18 yaşındaydım askere gittim geldim yengem ve abimlerin çocuğu olmuyordu babam ve annemlerin çok morelleri bozuktu 5 yıl oldu çocukları olmuyor bize bunların bir torun verçekleri yok diye arada bir konuşuyorlardı abimde yengemi eskisi gibi sevgisini belletmiyordu yengemle fazla ilgilenmiyordu yengemde herşeyi bildiğinden eskisi gibi evde neşesi yoktu birgün yengem evde
Ateşli Gece
Merhaba .. adim ozcan , 17 yaşındayım belki yaşım küçük olabilir ama sex konusunda aklim çok büyüktür.. size anlaticagim olay bundan 3 ay önce ba$ima gelmiştir.. Lise 1 in son haftaLariydi .. bizim eve kiracı olarak 1 aile taşınmıştı. taşınan ailenin 18 yaşlarında 1 kızı vardı.. oda bizim okulda idi .. adi Fatma idi. okulda çok samimi idik ama eve geldiğimizde sadece göz göze gelebiliyorduk . hafta sonu pazar günü hep beraber denize gitmiştik .. denizde bir birimize çok yakilasiyorduk.. bacaklarının arasından geciyordum.. bu benim çok hoşuma gidiyordu .. aslına bakarsanız ona karşı kötü 1 duyg
Yaptı Ve Sattı 1
Selam adım canan fahişelik yapıyorum. Çok ahım şahım güzelliğim yoktu. Bir iki talibimi de geri çevirdikten sonra evde kaldım. Ailemin ekonomik durumu nedeniyle çalışmak zorunda kaldım. Girdiğim işyerinin iki patronu vardı. Biri daima bizimle birlikte diğerini hiç görmezdik. Gören arkadaşlar onun çok tehlikeli olduğunu söylerlerdi. Bir gün iş yerine geldi. Ben dikkatli dikkatlice bakınca oda bana aldırmazdan bir baktı. Sonra içerde biraz öbür patronla konuştular. Sonra Hüseyin abi asık suratlı bir şekilde geldi. "Ali bey sizin o tarafta oturuyor giderken senide götürecek"dedi. Bir şey anlamadı
Site Haritası seks hikayeleri
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye

Warning: fopen(cache/html/7e2f34064e408f5facff70707d661926.html): failed to open stream: No such file or directory in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 30

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 31

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/tuzlukyedek/public_html/cache.php on line 32